SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hyenas hebben altijd wat te eten!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar komen de hyenas om de rest van mijn lijk op te eten
En TTquote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik naar een stel apen ga zitten loeren
Ik heb niet zoveel met comedians/cabaretquote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:13 schreef Strani het volgende:
Blijft toch één van de mooist beschreven scenes in de Nederlandse cabaretgeschiedenis!
Dat is de leukste grap daarin jaquote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:13 schreef Fred_B het volgende:
Topic 887. Ik wist niet eens dat die kon tellen.
Dat sowieso. Harrie Jekkers is echt briljant in die shows.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:13 schreef Strani het volgende:
Blijft toch één van de mooist beschreven scenes in de Nederlandse cabaretgeschiedenis!
Waarom leg je dan de hele tijd de sprekende klok te belle?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:16 schreef Fred_B het volgende:
Een Swatch die loop gelčk want die is gečk.
Dat hele 002 daar deug geen reet van.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom leg je dan de hele tijd de sprekende klok te belle?
Een presentatrice als gast is wel een beetje raarquote:Op dinsdag 2 juni 2020 22:48 schreef Strani het volgende: Sophie Hilbrand probeert Klaas Dijkhoff in de hoek te drukken in Op1 (waar ze overigens om de één of andere reden als gast zit). Gelukkig is hij verbaal sterk genoeg.
Zeker als ze daarna de rol gaat overnemen van de presentators. Op voorhand al bang dat ze Klaas niet aankonden?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een presentatrice als gast is wel een beetje raar
Ja, ik vermoed dat ze er ook vooral zat om in dit geval Dijkhoff af te maken (zonder succes) door het vieze werk te doen voor de presentatoren van de dag.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een presentatrice als gast is wel een beetje raar
Dat ja.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker als ze daarna de rol gaat overnemen van de presentators. Op voorhand al bang dat ze Klaas niet aankonden?
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed dat ze er ook vooral zat om in dit geval Dijkhoff af te maken (zonder succes) door het vieze werk te doen voor de presentatoren van de dag.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:51 schreef Fred_B het volgende:
Presentators in de studio levert vaak vreemde taferelen op inderdaad.
[ afbeelding ]
Zal mij benieuwen of men daar gehoor aan geeft.quote:"Thuisquarantaine na protest A'dam"
De organisatie van de demonstratie in
Amsterdam waarop gisteren veel meer
mensen afkwamen dan was verwacht,roept
alle deelnemers op in thuisquarantaine
te gaan en de GGD te informeren als ze
klachten hebben.Dat zegt Jerry Afriyie,
van Kick Out Zwarte Piet,een van de
organisatoren van het protest.
Hij hoopt dat eventuele verspreiding
van het coronavirus zo voorkomen kan
worden.De organisatie had gerekend op
maximaal duizend mensen,maar dat werden
er veel meer.
Er waren duizend kruisjes op de Dam
getekend om de afstand te waarborgen,
maar dat bleek niet houdbaar.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker als ze daarna de rol gaat overnemen van de presentators. Op voorhand al bang dat ze Klaas niet aankonden?
Hopelijk waren de presentatoren daar dan van op de hoogtequote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik vermoed dat ze er ook vooral zat om in dit geval Dijkhoff af te maken (zonder succes) door het vieze werk te doen voor de presentatoren van de dag.
Dit gifje blijft mooiquote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:51 schreef Fred_B het volgende:
Presentators in de studio levert vaak vreemde taferelen op inderdaad.
[ afbeelding ]
Gezien haar opmerking over dat ze maar beter in de presentatorstoel kan gaan zitten, denk ik van niet!quote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk waren de presentatoren daar dan van op de hoogtelekker ongemakkelijk anders.
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen of men daar gehoor aan geeft.
Moet het nog terugkijken, maar nu al een beetje triggert door die opmekring als ze blijkbaar zelf totaal geen enkele indruk kon maken op Dijkhofquote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezien haar opmerking over dat ze maar beter in de presentatorstoel kan gaan zitten, denk ik van niet!
quote:Op woensdag 3 juni 2020 00:00 schreef Em31 het volgende:
Ik zat ondertussen Beau te kijken waar het gezellig over Friesland ging.
En terecht! Laat me even weten of ik het inderdaad goed verstaan had.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 23:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moet het nog terugkijken, maar nu al een beetje triggert door die opmekring als ze blijkbaar zelf totaal geen enkele indruk kon maken op Dijkhof
Ze bespreken elke week een provincie, voor vakantie is eigen land. Was met Buma, Nynke de Jong, Tim Douwsma en SjinkieGod. Favoriete plekjes, beelden enzo. Wel grappig!quote:
De term 'Bumor' kende je wel tochquote:Op woensdag 3 juni 2020 00:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze bespreken elke week een provincie, voor vakantie is eigen land. Was met Buma, Nynke de Jong, Tim Douwsma en SjinkieGod. Favoriete plekjes, beelden enzo. Wel grappig!
Ik moet sowieso wel vaak lachen om Sybrand Buma. Had dat nooit zo door, maar hij is best grappig
Bumor is niet voor niks een volledig geaccepteerd woordquote:Op woensdag 3 juni 2020 00:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ze bespreken elke week een provincie, voor vakantie is eigen land. Was met Buma, Nynke de Jong, Tim Douwsma en SjinkieGod. Favoriete plekjes, beelden enzo. Wel grappig!
Ik moet sowieso wel vaak lachen om Sybrand Buma. Had dat nooit zo door, maar hij is best grappig
Ja vooral watersport enzo. Wat mij betreft ook inderdaad het mooiste om te zien en te doen hier.quote:Op woensdag 3 juni 2020 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Bumor is niet voor niks een volledig geaccepteerd woord
En lieten ze leuke plekjes zien?
Heb je eigenlijk ook wel eens gefierljept?quote:Op woensdag 3 juni 2020 00:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja vooral watersport enzo. Wat mij betreft ook inderdaad het mooiste om te zien en te doen hier.
Ja op de basisschool weleensquote:Op woensdag 3 juni 2020 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ook wel eens gefierljept?
Ja als je hoogtevrees hebt lijkt het me nogal een issuequote:Op woensdag 3 juni 2020 00:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja op de basisschool weleensmaar is best eng en de overkant haal je niet
Op zeilkamp in groep 8 verzoop ik bijna met een vriendin in zo’n klein bootje dus zeilen vind ik sindsdien echt vreselijk engquote:Op woensdag 3 juni 2020 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja als je hoogtevrees hebt lijkt het me nogal een issue
En wilde je ook een bootje zoals in de Kameleon? Of had je die al?
Jeetjequote:Op woensdag 3 juni 2020 00:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Op zeilkamp in groep 8 verzoop ik bijna met een vriendin in zo’n klein bootje dus zeilen vind ik sindsdien echt vreselijk eng![]()
![]()
Hingen we met onze nek onder die giek en met alle moeite steeds weer je hoofd boven water houden happend naar lucht. Was achteraf wel een beetje bizar
quote:Op woensdag 3 juni 2020 00:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Vorige week ging het bij Beau nog over Twente.
Niet iedereen vond dat item even geslaagd.
Gelukkig zijn er ook bootjes zonder zeilquote:Op woensdag 3 juni 2020 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje
*Zegt zeilmeet in Giethoorn dan toch maar af
Maar dat zal best impact hebben gehad ja!
Maar er is dus wel meer dan bierfeesten? Want ik drink op zich geen bier.quote:Op woensdag 3 juni 2020 00:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Vorige week ging het bij Beau nog over Twente.
Niet iedereen vond dat item even geslaagd.
Gaan we punteren!quote:Op woensdag 3 juni 2020 00:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook bootjes zonder zeil
Ze eten ook graag schnitzels is mijn ervaringquote:Op woensdag 3 juni 2020 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar er is dus wel meer dan bierfeesten? Want ik drink op zich geen bier.
Die lust ik welquote:Op woensdag 3 juni 2020 00:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze eten ook graag schnitzels is mijn ervaring
Jezus x2, fucking border patrol laten invliegen?twitter:alexisgoldstein twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 23:19:56Imperial March of border patrol and CBP headed into White House entrance down Pennsylvania #dcprotests https://t.co/IKbSqLuTRG reageer retweet
Tof, leuk om weer eens te zienquote:
Wat vroegquote:
hahatwitter:CatGioino twitterde op woensdag 03-06-2020 om 04:00:49Protestors are now chanting Ludacris’ “Move bitch” https://t.co/T3aJ8TXew3 reageer retweet
Het is ook hypnotiserend bedoelt! Dan ga je misschien slapenquote:Op woensdag 3 juni 2020 05:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe langer ik naar dit gifje staar, hoe moeiijker ik er van kan wegkijken
Hardcore zegquote:Op woensdag 3 juni 2020 05:02 schreef skysherrif het volgende:
Maarja nog wakker, beetje nieuwe spel spelen, beetje alvast vooruit thuiswerken kan ik morgen onbezorgd uitslapen (geen videocalls om 0900 dit keer) en een beetje verkiezingen in amerika volgen![]()
Maar nu de ochtendploeg er is om me af te lossen ziet mijn bed er wel verleidelijk uit.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 05:03 schreef skysherrif het volgende:
hahatwitter:CatGioino twitterde op woensdag 03-06-2020 om 04:00:49Protestors are now chanting Ludacris’ “Move bitch” https://t.co/T3aJ8TXew3 reageer retweet
Ga je niet nog verder slapen om 05:00?quote:Op woensdag 3 juni 2020 05:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hardcore zegEn ik ondertussen gewoon uren heerlijk hebben liggen dromen
Dat was wel de bedoelingquote:Op woensdag 3 juni 2020 05:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ga je niet nog verder slapen om 05:00?
Vervelende licht ook buiten dat alweer schijntquote:Op woensdag 3 juni 2020 05:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoelingMisschien zo nog
Ja en ik heb lichte gordijnenquote:Op woensdag 3 juni 2020 05:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vervelende licht ook buiten dat alweer schijnt
[ afbeelding ]
Nog een reden dus voor een mondkapje, kan goed dienst doen nu, als slaapmaskerquote:Op woensdag 3 juni 2020 05:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en ik heb lichte gordijnenDie houden totaal geen licht tegen
Die dingen zijn echt multi-inzetbaarquote:Op woensdag 3 juni 2020 05:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog een reden dus voor een mondkapje, kan goed dienst doen nu, als slaapmasker
En eer je ze gevonden hebt is het echt alweer tijd om op te staanquote:Op woensdag 3 juni 2020 05:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt multi-inzetbaarAl heb ik nog wel slaapmaskertjes liggen, weet alleen niet waar
topquote:Op woensdag 3 juni 2020 07:17 schreef MMF93 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik ga vandaag voor het eerst weer ergens naartoe. Toch best spannend, het volledig geen risico nemen voelde wel lekker simpel, overzichtelijk en veilig. Maar ook heul fijn dat dingen weer kunnen hoor
.
Raar is dat inderdaad, je weet dat het allemaal best kan maar toch voelt het vreemd/illegaal. Terwijl het de gewoonste zaak van de wereld is.quote:Op woensdag 3 juni 2020 07:17 schreef MMF93 het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik ga vandaag voor het eerst weer ergens naartoe. Toch best spannend, het volledig geen risico nemen voelde wel lekker simpel, overzichtelijk en veilig. Maar ook heul fijn dat dingen weer kunnen hoor
.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is het precies ja, alsof je iets doet wat niet mag of toch wel gevaarlijk is ofzoquote:Op woensdag 3 juni 2020 07:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Raar is dat inderdaad, je weet dat het allemaal best kan maar toch voelt het vreemd/illegaal. Terwijl het de gewoonste zaak van de wereld is.
Ik bedenk me nu ineens dat ik bijvoorbeeld al 3 maanden de provincie niet uit ben geweest (volgens mij zelfs amper 30 km van mijn huis af). Voelt meteen als een soort landsgrens als ik straks weer eens wat verder wil reizen.
Heerlijke burn ja. Was een reactie van 'm op mensen die hem aanspraken waarom ie wel een foto van zichzelf postte op instagram en nog geen zwart schermpjequote:
WHITE SILENCE IS VIOLENCE!quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heerlijke burn ja. Was een reactie van 'm op mensen die hem aanspraken waarom ie wel een foto van zichzelf postte op instagram en nog geen zwart schermpje
Ik heb toch weer even wat uurtjes geslapen!quote:Op woensdag 3 juni 2020 05:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En eer je ze gevonden hebt is het echt alweer tijd om op te staan![]()
Slaaplekker toch maar even, half 6 prima tijdstip om te gaan liggen
Doet het best prima in het livecircuit en op de radio hoor, met name 3FM en Radio 2quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:09 schreef Em31 het volgende:
Wat hoor je tegenwoordig eigenlijk nog weinig van Douwe Bob.
Ja echt alles buiten de provincie voelt gewoon als het buitenlandquote:Op woensdag 3 juni 2020 07:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Raar is dat inderdaad, je weet dat het allemaal best kan maar toch voelt het vreemd/illegaal. Terwijl het de gewoonste zaak van de wereld is.
Ik bedenk me nu ineens dat ik bijvoorbeeld al 3 maanden de provincie niet uit ben geweest (volgens mij zelfs amper 30 km van mijn huis af). Voelt meteen als een soort landsgrens als ik straks weer eens wat verder wil reizen.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 07:47 schreef MMF93 het volgende:
[..]Heel veel succes daar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal vast ook een stuk fijner zijn om elkaar allemaal weer te zien!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:13 schreef Momo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ah oké, dan ligt het gewoon aan mijquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Doet het best prima in het livecircuit en op de radio hoor, met name 3FM en Radio 2
quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is wel gewoon minder in de media enzo. Dus als je dan een artiest wat minder volgt, krijg je er gelijk niet veel meer van meequote:
quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:15 schreef Momo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Pick your battles, meneer Posthuma. Om nou tienermeisjes die om minder racisme vragen te gaan beschuldigen van hypocrisie, dan moet je misschien bij jezelf te rade gaan.quote:Op woensdag 3 juni 2020 08:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heerlijke burn ja. Was een reactie van 'm op mensen die hem aanspraken waarom ie wel een foto van zichzelf postte op instagram en nog geen zwart schermpje
quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is waar, normaal was hij misschien ook nog wat meer op tv en hoorde je vaker wat van die roddels ofzo.quote:Op woensdag 3 juni 2020 09:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij is wel gewoon minder in de media enzo. Dus als je dan een artiest wat minder volgt, krijg je er gelijk niet veel meer van mee
Het is echt nooit goedquote:Op woensdag 3 juni 2020 09:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Over de blackout tuesday van gisteren: als je daar aan mee hebt gedaan en je postte dat met de hashtag dan was het ook niet goed. Daardoor onderdrukte je mensen die wat zinnigers te melden hadden dan alleen een zwart vakje, lees ik net op Facebook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |