Hij zegt dat hij 'zwart' is. Dan kun je dat ook maar beter zijn, anders zit je om een rare reden over je huidskleur te liegen. En ik kan geen goede reden verzinnen om te zeggen dat je dat bent als je het niet bent.quote:
En dat ^^quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:22 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij 'zwart' is. Dan kun je dat ook maar beter zijn, anders zit je om een rare reden over je huidskleur te liegen. En ik kan geen goede reden verzinnen om te zeggen dat je dat bent als je het niet bent.
quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij beweert dat hij het is. Dus is het ineens relevant.
Dus jullie moeten iemands huidskleur weten om een post te kunnen interpreteren?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:22 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij 'zwart' is. Dan kun je dat ook maar beter zijn, anders zit je om een rare reden over je huidskleur te liegen. En ik kan geen goede reden verzinnen om te zeggen dat je dat bent als je het niet bent.
Dat staat er dus NIET.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:23 schreef Fred het volgende:
[..]
[..]
Dus jullie moeten iemands huidskleur weten om een post te kunnen interpreteren?
Zeg dan wat je wel vindt... In plaats van die cryptische oneliners te posten.quote:
Chivaz schrijft verwijtend dat hij niet wil dat een user 'zijn volk' zwartjes noemt. Op zich een legitieme klacht, al vind ik het wat gek om mensen met dezelfde huidskleur te omschrijven als 'mijn volk'.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:25 schreef Fred het volgende:
[..]
Zeg dan wat je wel vindt... In plaats van die cryptische oneliners te posten.
Dat jij het niet snapt is niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:25 schreef Fred het volgende:
[..]
Zeg dan wat je wel vindt... In plaats van die cryptische oneliners te posten.
Omdat je er zelf over begint, beste jongen. Jij rept over 'mijn volk'. Ik vraag slechts of ik daaruit moet afleiden dat je zwart bent.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:31 schreef Chivaz het volgende:
Ik snap de relevantie van mijn huidskleur ook niet helemaal.
ok, witje.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat je er zelf over begint, beste jongen. Jij rept over 'mijn volk'. Ik vraag slechts of ik daaruit moet afleiden dat je zwart bent.
Even goede vrienden als je zwart bent. Ik ben blank, daar doe ik verder ook niet schimmig over.
Laat ik het zo zeggen, ik kan nigga zeggen en er mee wegkomen.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat je er zelf over begint, beste jongen. Jij rept over 'mijn volk'. Ik vraag slechts of ik daaruit moet afleiden dat je zwart bent.
Even goede vrienden als je zwart bent. Ik ben blank, daar doe ik verder ook niet schimmig over.
Ha, Meghan de schijnheil.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:00 schreef Ulx het volgende:
Verschrikkelijk! De horror! Of niet?twitter:MeghanMcCain twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 16:45:36My neighborhood in Manhattan is eviscerated and looks like a war zone. DeBlasio and Cuomo are an utter disgrace. This is not America. Our leaders have abandoned us and continue to let great American cities burn to the ground and be destroyed. I never could have fathomed this reageer retweet
twitter:kristencheeks twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 19:01:46Meghan, we live in the same building, and I just walked outside. It’s fine. https://t.co/ZvwNrjL6P7 reageer retweet
In jouw echokamer kom je met veel meer wel weg.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:39 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik kan nigga zeggen en er mee wegkomen.
Vrolijke vriend, het hele topic heb ik tegen mij. Hoe kun je mij nu verwijten in een echokamer te zitten?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:40 schreef Montov het volgende:
[..]
In jouw echokamer kom je met veel meer wel weg.
Lees dit en alles zal je waarschijnlijk duidelijk zijn:quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:23 schreef Fred het volgende:
[..]
[..]
Dus jullie moeten iemands huidskleur weten om een post te kunnen interpreteren?
Als je dit zegt terwijl je blank bent, zit je wel heel raar te liegen. Weet jij een goede reden om te doen alsof je niet blank bent op dit forum, terwijl je het wel bent?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 19:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je mijn volk geen zwartjes noemt, is nogal denigrerend.
Ik voel hem aankomen, kom zeg het gewoon.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
Lees dit en alles zal je waarschijnlijk duidelijk zijn:
[..]
Als je dit zegt terwijl je blank bent, zit je wel heel raar te liegen. Weet jij een goede reden om te doen alsof je niet blank bent op dit forum, terwijl je het wel bent?
Ik kan er geen verzinnen...
*witquote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen? Ik leg alleen uit aan Fred wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik voel hem aankomen, kom zeg het gewoon.
Volk en huidskleur staan los van elkaar...quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:41 schreef Hanca het volgende:
[..]
Lees dit en alles zal je waarschijnlijk duidelijk zijn:
[..]
Als je dit zegt terwijl je blank bent, zit je wel heel raar te liegen. Weet jij een goede reden om te doen alsof je niet blank bent op dit forum, terwijl je het wel bent?
Ik kan er geen verzinnen...
Voor de interpretatie van die gequote post is dus zijn huidskleur zeker belangrijk.
Die post was van mij en vergeleek de situatie t/m de heerlijke jaren vijftig die voor mensen als Chivaz een paradijs moet zijn geweest. Enigszins provocerend verwoord, dat wil ik best toegeven, maar met een grote mate van accuratesse als het gaat over het gedachtegoed van onze vrienden stormtroepers. Het taalgebruik in fvD whatsapp groepen zeg maar.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Chivaz schrijft verwijtend dat hij niet wil dat een user 'zijn volk' zwartjes noemt. Op zich een legitieme klacht, al vind ik het wat gek om mensen met dezelfde huidskleur te omschrijven als 'mijn volk'.
Dat roept dus de vraag of Chivaz zwart is. Is dat niet het geval, dan is zijn reactie namelijk heel vreemd en ongepast.
En jij vindt het wel prima dat 'jouw volk' om de haverklap slachtoffer is van politiegeweld in de VS? Jij vindt het oké dat Trump in twijfel trekt dat Obama een echte Amerikaan is, puur vanwege z'n huidskleur?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:39 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik kan nigga zeggen en er mee wegkomen.
Maar Chivaz gooide het op een hoop.quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:43 schreef Fred het volgende:
[..]
Volk en huidskleur staan los van elkaar...
https://www.vandale.nl/gr(...)is/volk#.Xtad0DozZPY
Kun je dit ook onderbouwen met een specifieke quote waar ik verlang naar een tijd die ik nog nooit heb meegemaakt?quote:Op dinsdag 2 juni 2020 20:44 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Die post was van mij en vergeleek de situatie t/m de heerlijke jaren vijftig die voor mensen als Chivaz een paradijs moet zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |