abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193442355
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:19 schreef Fred het volgende:

[..]

Wat probeer je hier te zeggen?
Hij zegt dat hij 'zwart' is. Dan kun je dat ook maar beter zijn, anders zit je om een rare reden over je huidskleur te liegen. En ik kan geen goede reden verzinnen om te zeggen dat je dat bent als je het niet bent.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  dinsdag 2 juni 2020 @ 20:23:22 #54
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193442370
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:22 schreef Hanca het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij 'zwart' is. Dan kun je dat ook maar beter zijn, anders zit je om een rare reden over je huidskleur te liegen. En ik kan geen goede reden verzinnen om te zeggen dat je dat bent als je het niet bent.
En dat ^^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 2 juni 2020 @ 20:23:52 #55
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_193442378
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:22 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hij beweert dat hij het is. Dus is het ineens relevant.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:22 schreef Hanca het volgende:

[..]

Dus jullie moeten iemands huidskleur weten om een post te kunnen interpreteren?
So we just called him Fred
  dinsdag 2 juni 2020 @ 20:24:41 #56
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193442393
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:23 schreef Fred het volgende:

[..]

[..]

Dat staat er dus NIET.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 20:25:37 #57
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_193442412
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat staat er dus NIET.
Zeg dan wat je wel vindt... In plaats van die cryptische oneliners te posten.
pi_193442479
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:25 schreef Fred het volgende:

[..]

Chivaz schrijft verwijtend dat hij niet wil dat een user 'zijn volk' zwartjes noemt. Op zich een legitieme klacht, al vind ik het wat gek om mensen met dezelfde huidskleur te omschrijven als 'mijn volk'.

Dat roept dus de vraag of Chivaz zwart is. Is dat niet het geval, dan is zijn reactie namelijk heel vreemd en ongepast.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 2 juni 2020 @ 20:29:55 #59
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_193442484
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:25 schreef Fred het volgende:

[..]

Dat jij het niet snapt is niet mijn probleem.
pi_193442504
Ik snap de relevantie van mijn huidskleur ook niet helemaal.
pi_193442588
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:31 schreef Chivaz het volgende:
Ik snap de relevantie van mijn huidskleur ook niet helemaal.
Omdat je er zelf over begint, beste jongen. Jij rept over 'mijn volk'. Ik vraag slechts of ik daaruit moet afleiden dat je zwart bent.

Even goede vrienden als je zwart bent. Ik ben blank, daar doe ik verder ook niet schimmig over.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 20:36:45 #62
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_193442621
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omdat je er zelf over begint, beste jongen. Jij rept over 'mijn volk'. Ik vraag slechts of ik daaruit moet afleiden dat je zwart bent.

Even goede vrienden als je zwart bent. Ik ben blank, daar doe ik verder ook niet schimmig over.
ok, witje.
pi_193442636
Eerder al eens geschreven

Trump flirte met dictators en dit geeft aan dat het hem ook wel past.

Hij gaf al aan dat er een burgeroorlog zou gaan komen als hij niet herkozen zou worden. Daarvoor zei hij rond de inauguratie dat het 'calm before the storm' zou zijn. Dat is geen voorspelling van een expert maar iets waar hij een flinke steen aan heeft bijgedragen in de afbraak en aan zal bijdragen nu.

Die uitspraken waren ver en ver vóór dit hele gebeuren en geeft aan hoe hij zich een kat in het nauw voelt.

Dit is simpelweg omdat het leven voor hem een opwerkladder is en er voor hem geen carriere meer denkbaar is na zn presidentschap / dictatorschap / ingebeeld Jezusschap. Maar net door welke bril je kijkt.

En omdat de kans dat hij wordt herkozen niet hoog is komt dit hem dit bijzonder goed uit. Nog even mooi een theatrale omlijsting erbij met die bijbel en wat andere showtjes waarbij de VS nu het toneel is ipv de WWE.

Dan is natuurlijk de vraag hoe ver het leger gaat, maar het is allang geen hypothese meer.
pi_193442669
quote:

[..]

Laat ik het zo zeggen, ik kan nigga zeggen en er mee wegkomen.
pi_193442687
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:00 schreef Ulx het volgende:
MeghanMcCain twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 16:45:36 My neighborhood in Manhattan is eviscerated and looks like a war zone. DeBlasio and Cuomo are an utter disgrace. This is not America. Our leaders have abandoned us and continue to let great American cities burn to the ground and be destroyed. I never could have fathomed this reageer retweet
Verschrikkelijk! De horror! Of niet?

kristencheeks twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 19:01:46 Meghan, we live in the same building, and I just walked outside. It’s fine. https://t.co/ZvwNrjL6P7 reageer retweet
Ha, Meghan de schijnheil.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 20:40:11 #66
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_193442689
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]

In jouw echokamer kom je met veel meer wel weg.
Géén kloon van tvlxd!
pi_193442709
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:40 schreef Montov het volgende:

[..]

In jouw echokamer kom je met veel meer wel weg.
Vrolijke vriend, het hele topic heb ik tegen mij. Hoe kun je mij nu verwijten in een echokamer te zitten?
pi_193442710
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:23 schreef Fred het volgende:

[..]

[..]

Lees dit en alles zal je waarschijnlijk duidelijk zijn:

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 19:04 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik heb liever dat je mijn volk geen zwartjes noemt, is nogal denigrerend.
Als je dit zegt terwijl je blank bent, zit je wel heel raar te liegen. Weet jij een goede reden om te doen alsof je niet blank bent op dit forum, terwijl je het wel bent?

Ik kan er geen verzinnen...

Voor de interpretatie van die gequote post is dus zijn huidskleur zeker belangrijk.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  dinsdag 2 juni 2020 @ 20:41:02 #69
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_193442712
In brekend nieuws:

Barr personally asked to push back protesters outside White House just before Trump spoke
https://www.washingtonpos(...)otests-live-updates/
Géén kloon van tvlxd!
pi_193442732
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:41 schreef Hanca het volgende:

[..]

[..]

Als je dit zegt terwijl je blank bent, zit je wel heel raar te liegen. Weet jij een goede reden om te doen alsof je niet blank bent op dit forum, terwijl je het wel bent?

Ik voel hem aankomen, kom zeg het gewoon.
pi_193442741
quote:

[..]

*wit :)
pi_193442759
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:42 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik voel hem aankomen, kom zeg het gewoon.
Wat moet ik zeggen? Ik leg alleen uit aan Fred wat er aan de hand is.

Ik geef je trouwens groot gelijk dat je mensen geen zwartjes mag noemen, de tijd van Kuifje in Afrika ligt gelukkig ver achter ons.
  dinsdag 2 juni 2020 @ 20:43:52 #73
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_193442770
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:41 schreef Hanca het volgende:

[..]

[..]

Voor de interpretatie van die gequote post is dus zijn huidskleur zeker belangrijk.
Volk en huidskleur staan los van elkaar...
https://www.vandale.nl/gr(...)is/volk#.Xtad0DozZPY
  dinsdag 2 juni 2020 @ 20:44:09 #74
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_193442778
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Chivaz schrijft verwijtend dat hij niet wil dat een user 'zijn volk' zwartjes noemt. Op zich een legitieme klacht, al vind ik het wat gek om mensen met dezelfde huidskleur te omschrijven als 'mijn volk'.

Dat roept dus de vraag of Chivaz zwart is. Is dat niet het geval, dan is zijn reactie namelijk heel vreemd en ongepast.
Die post was van mij en vergeleek de situatie t/m de heerlijke jaren vijftig die voor mensen als Chivaz een paradijs moet zijn geweest. Enigszins provocerend verwoord, dat wil ik best toegeven, maar met een grote mate van accuratesse als het gaat over het gedachtegoed van onze vrienden stormtroepers. Het taalgebruik in fvD whatsapp groepen zeg maar.

Of Chivaz wel of niet zwart is interesseert mij niet. Wat mij interesseert is waarom hij zo ongeveer als laatste mohikaan (misschien ook zijn volk?) Trump en trumpiaans gedrag blijft verdedigen. Tot ver voorbij het stompzinnige. Dat vind ik meer dan verbazingwekkend en onbegrijpelijk.

Dat je sommige acties van Trump goed vind. Dat kan. Dat je Trump oneerlijk behandeld vind worden in delen van de pers. Best mogelijk. Maar dat je letterlijk elke stommiteit van die idioot denkt te moeten verdedigen, dat is bizar.
  Moderator dinsdag 2 juni 2020 @ 20:46:01 #75
236264 crew  capricia
pi_193442815
Mensen. Het is hier toch geen Chivaz topic? :P
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_193442820
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]

En jij vindt het wel prima dat 'jouw volk' om de haverklap slachtoffer is van politiegeweld in de VS? Jij vindt het oké dat Trump in twijfel trekt dat Obama een echte Amerikaan is, puur vanwege z'n huidskleur?
pi_193442824
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:43 schreef Fred het volgende:

[..]

Volk en huidskleur staan los van elkaar...
https://www.vandale.nl/gr(...)is/volk#.Xtad0DozZPY
Maar Chivaz gooide het op een hoop.
pi_193442826
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2020 20:44 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Die post was van mij en vergeleek de situatie t/m de heerlijke jaren vijftig die voor mensen als Chivaz een paradijs moet zijn geweest.
Kun je dit ook onderbouwen met een specifieke quote waar ik verlang naar een tijd die ik nog nooit heb meegemaakt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')