quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Daar is ook weer niet heel veel voor nodig.quote:
@Karina doet het broekje uit voor Remy ja?quote:Op maandag 1 juni 2020 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat Remy dom is?
@:Karina is nu wel boos hoor.
Dank makkerquote:Op maandag 1 juni 2020 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
Symbolische topictitel voor de 100e versie, waarde @:Onlogisch.
Dat zegt een hoop over het volk wat daar komtquote:
Valt me inderdaad mee samen met Willemijn.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:27 schreef LTVDK het volgende:
Erik is wel viesmad met gestrekt been er in aan het gaan
Zo rolt Karina wel.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:Karina doet het broekje uit voor Remy ja?
Moet je niet willen. Dan ratelt ze alleen haar voorlichters praatje af.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
Ze laten haar wel lekker uitpraten zeg, de tering.
quote:
Eens.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zat vroeger bij Radio 1. Prettige presentatrice. Maar geen Pauw
Tja..... je wilt in de toekomst nog iets te goed hebben van de groene kabouter.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:29 schreef Schuimpjes het volgende:
Hebben de andere gasten opdracht gekregen hun mond te houden?
Praadquote:
Pcies, de Dam kan je ook afsluiten zodra er 400 man staan.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:29 schreef Merkie het volgende:
Wat raar dat er geschetst wordt dat het enige alternatief is om gewelddadig in te grijpen. Wat een onzin. Er worden ook parken afgesloten waar het te druk is, op vreedzame wijze.
Nou ja grill, Halsema is wel even iets te politiek vaardig voor Erik en Willemijn.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:30 schreef Szura het volgende:
Flikker op Roethof, hij laat Halsema van de grill komen
Ze valt hier anders aardig door de mand.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja grill, Halsema is wel even iets te politiek vaardig voor Erik en Willemijn.
quote:Op maandag 1 juni 2020 22:31 schreef bombmannl het volgende:
Als er 3.000 boeren uit het niets op de Dam verschenen (met toestemming voor 250 man) hadden ze die weggevaagd.
Zelfs Diekstra brak haar tegenstrijdige argumentatie net af, zegt genoeg over die matige verhaal van Halsemaquote:Op maandag 1 juni 2020 22:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja grill, Halsema is wel even iets te politiek vaardig voor Erik en Willemijn.
Pas als hij met twee vingers op zijn kin praat, wordt hij serieus genomen.quote:
Mwoah, valt wel mee. Het vuurpeloton staat op fok eigenlijk altijd wel klaar als Halsema ergens zit.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:31 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ze valt hier anders aardig door de mand.
Je verwacht het niet.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
Goh ze nemen het allemaal op voor Halsema. Gek zeg.
Helper whiteyquote:Op maandag 1 juni 2020 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
Goh ze nemen het allemaal op voor Halsema. Gek zeg.
Dat ben ik niet met je eens, ze kan politiek heel goed praten, maar ik denk wel zeker dat de publieke opinie het eens is dat daar een burgemeester zit die geen verantwoordelijkheid neemt en nog zegt dat het geen fout is geweest.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, valt wel mee. Het vuurpeloton staat op fok eigenlijk altijd wel klaar als Halsema ergens zit.
De vragen van Erik en Willemijn zijn gewoon niet zo heel sterk.
Het is haar allemaal overkomenquote:Op maandag 1 juni 2020 22:34 schreef bombmannl het volgende:
Ze heeft gewoon gefaald, en dat wil ze niet toegeven
Ik begrijp niet zo goed waarom hij elke keer aan tafel zit, voegt niet zo veel toe.quote:
Jawel, het is links tuig.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:34 schreef Mansjester het volgende:
"Dit was alleen door de harde hand gestopt kunnen worden"
Deze aanname van Halsema en Bonjasky is echt op niks gebaseerd.
Black Nikes Matter.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:34 schreef 3rr0r het volgende:
uit de hand lopen, Nike's scoren
[ afbeelding ]
ik mis de rooftop koreans hierquote:Op maandag 1 juni 2020 22:34 schreef 3rr0r het volgende:
uit de hand lopen, Nike's scoren
[ afbeelding ]
En geen Pegida, forum of pvv-leden.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:35 schreef Zipportal het volgende:
Je mag demonstreren, maar met je rug tegen de muur.
En alleen als je geld hebt, dan is vrijheid niet duur. En de vogels ....quote:Op maandag 1 juni 2020 22:35 schreef Zipportal het volgende:
Je mag demonstreren, maar met je rug tegen de muur.
Neenquote:Op maandag 1 juni 2020 22:36 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie het verhaal van George Floyd ook op jullie social gezet?
Terug naar Zoop.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:36 schreef Bluedisplay het volgende:
Nicolette kan zich beter bezig houden met social media en andere onzin
Nou ja "de publieke opinie", ik heb eigenlijk geen idee hoe de opinie over Halsema is. Fok lijkt me niet direct een betrouwbare graadmeter eerlijk gezegd.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:34 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, ze kan politiek heel goed praten, maar ik denk wel zeker dat de publieke opinie het eens is dat daar een burgemeester zit die geen verantwoordelijkheid neemt en nog zegt dat het geen fout is geweest.
quote:Op maandag 1 juni 2020 22:36 schreef praadje het volgende:
[..]
En alleen als je geld hebt, dan is vrijheid niet duur. En de vogels ....
pics?quote:Op maandag 1 juni 2020 22:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gvd, flashbacks naar Helene "Kootje" Hendriks
quote:Op maandag 1 juni 2020 22:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja "de publieke opinie", ik heb eigenlijk geen idee hoe de opinie over Halsema is. Fok lijkt me niet direct een betrouwbare graadmeter eerlijk gezegd.
Hoi Mansjester is het een prettige constatering dat we eigenlijk prima op een lijn zitten de laatste tijd?quote:
SCHADEVERGOEDING VOOR DE SLAVERNIJ, NUquote:Op maandag 1 juni 2020 22:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Die mensen hebben pijn van 300 jaar terug.
Halsema zit hier alleen niet als Groen Links lidquote:Op maandag 1 juni 2020 22:37 schreef Ronald het volgende:
Haar eigen partij heeft uitgebreid opgeroepen tot demonstreren op social media
De publieke opinie is fok ook niet, behalve ikweethetookniets mening over Wopke.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja "de publieke opinie", ik heb eigenlijk geen idee hoe de opinie over Halsema is. Fok lijkt me niet direct een betrouwbare graadmeter eerlijk gezegd.
Willemijn kan er geen kut vanquote:Op maandag 1 juni 2020 22:38 schreef RipCity het volgende:
Willemijn wil echt alle gasten doden met hun tussenkomst.
Wat had ze moeten doen?quote:Op maandag 1 juni 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Halsema moet echt opstappen als dit kan dan kan je alle regels opdoeken
Dat klopt, maar ze zegt verbaasd te zijn over de opkomst. Al die oproepen tot demonstreren hadden een signaal voor haar moeten zijn om gisteren al maatregelen te treffenquote:Op maandag 1 juni 2020 22:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Halsema zit hier alleen niet als Groen Links lid
Met rente voor de Afrikanen en Arabieren die de negers (nog steeds) uitbuitenquote:
quote:Op maandag 1 juni 2020 22:39 schreef LTVDK het volgende:
Is die Roethof een advocaat ofzo, die lult een kromme banaan nog recht
Het gaat erom dat het totale onzin is dat ze overvallen werden door de grote aantallen.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Halsema zit hier alleen niet als Groen Links lid
1. Beter inschatten.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:39 schreef svann het volgende:
[..]
Wat had ze moeten doen?
De Me sturen, het leger?
RIP Bijlmerquote:Op maandag 1 juni 2020 22:40 schreef Gehrman het volgende:
Straks krijg je een grote uitbraak in Amsterdam. Kun je helemaal lachen.
kudosquote:Op maandag 1 juni 2020 22:40 schreef RipCity het volgende:
Moet zeggen: Viel me reuze mee voor de verandering. +0.5 kudo voor de presentaroren!
Dat is zeker zo!quote:Op maandag 1 juni 2020 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi Mansjester is het een prettige constatering dat we eigenlijk prima op een lijn zitten de laatste tijd?
Begrijpen dat er ook andere middelen zijn dan geweld gebruiken om mensen daar weg te krijgen.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:39 schreef svann het volgende:
[..]
Wat had ze moeten doen?
De Me sturen, het leger?
https://twitter.com/Vak410Noord/status/1267556817837621248quote:Op maandag 1 juni 2020 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
1. Beter inschatten.
2. Halverwege de toegangswegen afsluiten heb je geen leger aan ME busjes voor nodig.
3. Niet goedpraten met mondkapjes als voorbeeld te gebruiken
Ik schaam me er meer voor dat ik je jarenlang heb lopen afvallenquote:Op maandag 1 juni 2020 22:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is zeker zo!
Al is het aan de andere kant ook niet erg om verschillende meningen te hebben toch. Zolang het allemaal een beetje op een normale manier gaat en we geen democratie beschadigende meningen zoals Baudet hebben.
De eigenaar van dit account heeft beperkt wie zijn of haar Tweets kan bekijken. Meer informatiequote:Op maandag 1 juni 2020 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/Vak410Noord/status/1267556817837621248
mmmm
Politieke zelfmoord dit. Hier kan je niet mee wegkomen. Is een bewuste keuze geweest van Halsema.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://twitter.com/Vak410Noord/status/1267556817837621248
mmmm
Luie genen blijven lui.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:42 schreef Vallon het volgende:
Plunderen is een schreeuw om aandacht.... goed om te onthouden.
Wat is dit nou weer? Kom op Stijn.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik schaam me er meer voor dat ik je jarenlang heb lopen afvallen.
Gaat mij om zijn uiterlijk hoorquote:Op maandag 1 juni 2020 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat Remy dom is?
@:Karina is nu wel boos hoor.
Fake newsquote:Op maandag 1 juni 2020 22:43 schreef BobW het volgende:
Dat plunderen is maar een heel klein groepje. Net als dat niet alle voetbalsupporters hooligans zijn.
Eens.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen die plunder spelen
@:RensAjacied
Het is ook doodvermoeiend dat het weer zwart-wit wordt gemaakt; je kan prima voor BlackLivesMatters zijn en deze manier van demonstreren verachten.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Politieke zelfmoord dit. Hier kan je niet mee wegkomen. Is een bewuste keuze geweest van Halsema.
Homo's ook schijnbaar.quote:
De kroeg? Daar heeft hij het al een tijdje over.quote:
In de gulag na buitensporig gedrag.quote:
Ook 30cmquote:Op maandag 1 juni 2020 22:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
als ik Remy zie is het alsof ik in de spiegel kijk qua lichaam
Ben je ongesteld ofzo? Geen probleem joh. Zo heb ik het niet eens ervarenquote:Op maandag 1 juni 2020 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik schaam me er meer voor dat ik je jarenlang heb lopen afvallen.
Janneke Prins heb ik les van gehad. Eng wijf.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is ook doodvermoeiend dat het weer zwart-wit wordt gemaakt; je kan prima voor BlackLivesMatters zijn en deze manier van demonstreren verachten.
https://www.1limburg.nl/a(...)els?context=topstory
Maastrichtgenotquote:Op maandag 1 juni 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is ook doodvermoeiend dat het weer zwart-wit wordt gemaakt; je kan prima voor BlackLivesMatters zijn en deze manier van demonstreren verachten.
Ik heb dit forum veel te serieus genomen.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ben je ongesteld ofzo? Geen probleem joh. Zo heb ik het niet eens ervaren
Zat ie niet al in de auto?quote:Op maandag 1 juni 2020 22:45 schreef Bolasie het volgende:
Opvallen dat al die zwarte mensjes niet meewerken. Voorkomen is beter dan genezen, zou ik denken.
Ja als je tegen deze grote demonstratie bent ben je niet gelijk een racist. Bizar dat het weer zo gespeeld wordt door links en rechts.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |