Dit kan niet. In Den Haag was een gigantische politiemacht op de been tegen de anti lockdown demonstranten en hier gebeurt niks.quote:
als festivalorganisator zal je ook wel over de rooie gaanquote:Op maandag 1 juni 2020 20:39 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dit kan niet. In Den Haag was een gigantische politiemacht op de been tegen de anti lockdown demonstranten en hier gebeurt niks.
Nee maar die waren blank en dit waren vriendjes van linksquote:Op maandag 1 juni 2020 20:39 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dit kan niet. In Den Haag was een gigantische politiemacht op de been tegen de anti lockdown demonstranten en hier gebeurt niks.
Dit kan echt niet nee, waardeloosquote:Op maandag 1 juni 2020 20:39 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
uiteraardquote:Op maandag 1 juni 2020 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
Wederom vergeten en daarom 10 minuten gemist.
Halsema al besproken?
Wat hij nu zegt is ook niet waarquote:
Jaquote:Op maandag 1 juni 2020 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
Halsema al besproken?
hahaha xD ROFLquote:Op maandag 1 juni 2020 20:41 schreef macca728 het volgende:
Haha vandaag gecontroleerd en vanavond Corona oplopen.....
Ja zij was bedeen aan de beurt samen met de zwartepietgekkies die de demonstratie proberen te kapen.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
Halsema al besproken?
Gvd Rens ik had je nog zo gewaarschuwd.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
Halsema al besproken?
Ja, juffrouw de burgemeester heeft wat uit te leggen.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
als festivalorganisator zal je ook wel over de rooie gaan
Ik kan het gewoon niet gelovenquote:
#LAVENDERRFORPRESIDENTquote:Op maandag 1 juni 2020 20:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet gelovenwat is dat voor idioterie?
Zijn ze gek in Nederland?![]()
Hoe kunnen ze nu van andere mensen eisen om 1,5 mtr afstand te houden? Na deze sneue vertoning? Met een burgemeester die zonder mondkapje tussen het tuig dat zich niet aan de wet houdt loopt?
zo danquote:Op maandag 1 juni 2020 20:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze nu van andere mensen eisen om 1,5 mtr afstand te houden? Na deze sneue vertoning? Met een burgemeester die zonder mondkapje tussen het tuig dat zich niet aan de wet houdt loopt?
quote:Op maandag 1 juni 2020 20:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lori was linked to Trey Songz, Diddy, Diddy’s son and currently Future.quote:Op maandag 1 juni 2020 20:48 schreef Doublepain het volgende:
Dat meisje ging volgensmij vreemd met een aantal rappers
Haar vader is wel een eindbaasquote:Op maandag 1 juni 2020 20:48 schreef Doublepain het volgende:
Dat meisje ging volgensmij vreemd met een aantal rappers
Maar wel in elke post de Heer bedanken enzoquote:Op maandag 1 juni 2020 20:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lori was linked to Trey Songz, Diddy, Diddy’s son and currently Future.
BLACKED
picsquote:Op maandag 1 juni 2020 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer dat zijn dochter een hoer is
quote:Op maandag 1 juni 2020 21:01 schreef Coco. het volgende:
De KNVB trekt Ajax altijd voor, dus meer dan terecht dit.
Of omdat ze het beste presterenquote:
quote:Op maandag 1 juni 2020 21:01 schreef Coco. het volgende:
De KNVB trekt Ajax altijd voor, dus meer dan terecht dit.
Zijn Cambuurhart bloedt.quote:
die Audi past totaal niet bij hemquote:Op maandag 1 juni 2020 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker indruk maken op de meisjes die ouwe Jack
quote:Op maandag 1 juni 2020 21:04 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker indruk maken op de meisjes die ouwe Jack
Zou in de jaren 90 een grootheid zijn daar.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:05 schreef -XOR- het volgende:
Woutje Weghorst![]()
Werd zelfs gelinkt aan de premier league top![]()
DuBlanqueHeskeyquote:Op maandag 1 juni 2020 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou in de jaren 90 een grootheid zijn daar.
De ziekte van het ophypen en ophypen van spelers is opvallend hevig aanwezig bij Ajax en Barça. Ik zie deze weken met de Bundesliga-herstart echt hilarisch veel tweets ''Omg it's bizarre that [insertBarça-huurling] niet speelt'' voorbij komen.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Eiting moet voorgoed bij Utrecht ofzo ballen.
Hadden vroeger een geweldige opleiding dus dan zal het nu ook wel zo zijn . En eigen jeugd klinkt zo lekker om mee te pronken.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De ziekte van het ophypen en ophypen van spelers is opvallend hevig aanwezig bij Ajax en Barça. Ik zie deze weken met de Bundesliga-herstart echt hilarisch veel tweets ''Omg it's bizarre that [insertBarça-huurling] niet speelt'' voorbij komen.
En er moet wel voortdurend gehyped worden, alles moet geweldig en fantastisch zijn natuurlijk.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hadden vroeger een geweldige opleiding dus dan zal het nu ook wel zo zijn . En eigen jeugd klinkt zo lekker om mee te pronken.
Wie wordt de volgende hype van Ajax?quote:Op maandag 1 juni 2020 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hadden vroeger een geweldige opleiding dus dan zal het nu ook wel zo zijn . En eigen jeugd klinkt zo lekker om mee te pronken.
wellicht betalen ze voor de tweetsquote:Op maandag 1 juni 2020 21:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En er moet wel voortdurend gehyped worden, alles moet geweldig en fantastisch zijn natuurlijk.
Kan weer niet wachten Koert bij de open dag van Feyenoord . Woutje Burger het wereldtalent en bij Ajax Ekkelengod als vervanger voor Vd Beek. Eigon jeugdquote:Op maandag 1 juni 2020 21:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En er moet wel voortdurend gehyped worden, alles moet geweldig en fantastisch zijn natuurlijk.
in de studio zal inderdaad wel slechts begrip worden getoond voor haar besluitquote:Op maandag 1 juni 2020 21:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga helemaal los. Ik ga loco. Ik ga een BAN pakken
De BOA's pakken de pepperspray die ze niet hebben alvast.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ga helemaal los. Ik ga loco. Ik ga een BAN pakken
Ik laat mij door niemand tegenhoudenquote:Op maandag 1 juni 2020 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De BOA's pakken de pepperspray die ze niet hebben alvast.
Als het voetbalseizoen normaal was doorgelopen, dan zou dit de laatste aflevering zijn geweest (totdat het EK zou zijn). Nu gaan ze toch door in juni, maar alleen op maandag. Toch wel jammer, je krijgt de indruk dat ze zelfs met 2x 1 uur in de week niet genoeg hebben. Al is een deel van de zendtijd natuurlijk gewijd aan schijtlollige terugblikken.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:32 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom vertellen ze niet waarom ze er vrijdag niet zijn? Weet iemand het?
Maak het topic maar alvast panklaar voor onze komst 10 min voor aanvang.quote:Op maandag 1 juni 2020 21:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je gaat nu toch wel meeposten he, Henkie?
Bereid me alvast voor op een martelgangquote:Op maandag 1 juni 2020 21:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je gaat nu toch wel meeposten he, Henkie?
twitter:veronicainside twitterde op maandag 01-06-2020 om 22:59:02Memphis Depay protesteert op bomvolle Dam: 'F*ck racisme!' https://t.co/ZU7yIaBurX #veronicainside https://t.co/jfRXBNrxZd reageer retweet
Goh, wie had dat gedacht? Jij dus. Ik ook trouwensquote:Op maandag 1 juni 2020 21:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
in de studio zal inderdaad wel slechts begrip worden getoond voor haar besluit
gelukkig ja, vertrouwen in de presentatoren/de publieke omroep toch niet helemaal verlorenquote:Op maandag 1 juni 2020 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goh, wie had dat gedacht? Jij dus. Ik ook trouwens
Nou, ik wel.quote:Op maandag 1 juni 2020 23:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
gelukkig ja, vertrouwen in de presentatoren/de publieke omroep toch niet helemaal verloren
twitter:veronicainside twitterde op dinsdag 02-06-2020 om 20:35:13Wilfred zet radioshow 8 minuten en 46 seconden op zwart
https://t.co/acxVV2GCHk
#veronicainside #BlackOutTuesday @radioveronica https://t.co/LWZplDRYil reageer retweet
quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jan Zeeman, de oprichter van de gelijknamige textielketen, is dinsdag op 78-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn familie laten weten.
https://www.telegraaf.nl/(...)-zeeman-78-overleden
Geen nieuwe truitjes meer voor Bas dus![]()
Bedankt, deze kende ik nog niet.quote:
uit betrouwbare bron vernomen dat het verschrikkelijke krent wasquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jan Zeeman, de oprichter van de gelijknamige textielketen, is dinsdag op 78-jarige leeftijd overleden. Dat heeft zijn familie laten weten.
Ik keur deze post van jou goed.quote:Op woensdag 3 juni 2020 14:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
hihahoquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
@Zipportal @Wereldgozer @PowerLoungenquote:Op woensdag 3 juni 2020 14:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
De nieuwe Evertjan is uit!!!quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
@:Zipportal @:Wereldgozer @:PowerLoungen
#TeamWilfredquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:53 schreef Evertjan het volgende:
https://www.mediacourant.(...)chten-van-bankje-af/
Wat een kwal is die Wilfred Genee ook
Ik zet hem ook net aan, wat is dit voor onzin!!!quote:
Wat een proletenwijf met dr ik heb cojanaquote:Op vrijdag 5 juni 2020 19:53 schreef Evertjan het volgende:
https://www.mediacourant.(...)chten-van-bankje-af/
Wat een kwal is die Wilfred Genee ook
Het monster uit SS Doomtroopers is pas groot en sterk. Maar als je die film als ijkpunt neemt, dan kun je nergens meer naar kijken.quote:
Dat zegt natuurlijk niks over het kijkaandeel van VI onder de users van Fok!quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zie hier een aantal users die balen dat er geen VI is terwijl ze er hier normaal gesproken ook niet op vrijdag posten
Dirkie heeft buiten de pot geneukt? Zeker met iemand uit zijn eigen familie gezien zijn afkomst hahaha.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:22 schreef -J-D- het volgende:
BREAKING: De ideale schoonzoon, aka demagoog gaat scheiden!
Ze hebben die film geen Oscars gegeven omdat het sneu zou zijn als 1 film alle prijzen zou pakken.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het monster uit SS Doomtroopers is pas groot en sterk. Maar als je die film als ijkpunt neemt, dan kun je nergens meer naar kijken.
Die maken aantekeningen hoe vaak Johan bedeen zegt om vervolgens een leuke compilatie naar de redactie te sturen.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 21:47 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zie hier een aantal users die balen dat er geen VI is terwijl ze er hier normaal gesproken ook niet op vrijdag posten
Wel typisch hoeveel spelersvrouwen vlak na de actieve carrière van manlief afhaken. Yo was ook zo vertrokken.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:22 schreef -J-D- het volgende:
quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:22 schreef -J-D- het volgende:
Het is tijd, de hoogste tijd!quote:
quote:
Toen die nog voetbalde zag mevrouw Kuyt hem niet de hele dag, maar nu preekt hij al maanden tegen haar.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:36 schreef ijs. het volgende:
[..]
Wel typisch hoeveel spelersvrouwen vlak na de actieve carrière van manlief afhaken. Yo was ook zo vertrokken.
Ik mis het sigaarblog logo onderin.quote:
lekker samen met Marco Borsato een vrijgezellen flatje hurenquote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:22 schreef -J-D- het volgende:
twitter:jvanamsterdam twitterde op vrijdag 05-06-2020 om 20:50:15Misschien geen #veronicainside uit respect voor #akwasi en overig gekwetsten? reageer retweet
Kan die eindelijk zijn nichtje verkrachten ipv zijn moederquote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:22 schreef -J-D- het volgende:
Gitzwarte dag voor Nederland. Inktzwart.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:22 schreef -J-D- het volgende:
Ludiek.quote:Op vrijdag 5 juni 2020 23:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan die eindelijk zijn nichtje verkrachten ipv zijn moeder
Is er niet hevig geïmpliceerd dat Wesley vreemdging, of het iig verneukt heeft zelf?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:36 schreef ijs. het volgende:
[..]
Wel typisch hoeveel spelersvrouwen vlak na de actieve carrière van manlief afhaken. Yo was ook zo vertrokken.
Zo spelen die wijven het altijd.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 02:13 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Is er niet hevig geïmpliceerd dat Wesley vreemdging, of het iig verneukt heeft zelf?
En hij staat er met een stopwatch bij als de afwas gedaan wordt LOLquote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen die nog voetbalde zag mevrouw Kuyt hem niet de hele dag, maar nu preekt hij al maanden tegen haar.
Weer één die van zijn zelf gecreëerde voetstuk afvalt?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 22:22 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb meer het idee dat voetballers het zelf vaak gewoon verneuken na hun carrière ja. Kinderen staan al op de wereld, je hebt geld in overvloed. Vrouw wordt wat ouder, dus dan ga je liever wat rondneuken met jonge chicks. Toch net wat strakker en leuker.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 02:13 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Is er niet hevig geïmpliceerd dat Wesley vreemdging, of het iig verneukt heeft zelf?
Klopt, hij was weer de fout in gegaan nadat bij een eerder keer al gezeik was.quote:
Nee helaasquote:Op zondag 7 juni 2020 08:34 schreef Evertjan het volgende:
Niemand een linkje naar de deepfakevideo van Helene Hendriks
Dirkie lustte er tijdens z'n carrière toch ook wel pap van.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 16:46 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat voetballers het zelf vaak gewoon verneuken na hun carrière ja. Kinderen staan al op de wereld, je hebt geld in overvloed. Vrouw wordt wat ouder, dus dan ga je liever wat rondneuken met jonge chicks.
oh ja was dat niet tijdens die trip in Brazilie met Oranje? Stonden ook Sneijder Heitinga en VDV lekker te schuren tegen wulpse damesquote:Op zondag 7 juni 2020 20:41 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dirkie lustte er tijdens z'n carrière toch ook wel pap van.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Vanavond te gast bij Veronica Inside: Jan Boskamp!
Jan Boskamp schuift vanavond weer aan bij Veronica Inside om samen met het vaste trio Wilfred, René en Johan het allerlaatste voetbal-, showbizz- en politieke nieuws door te nemen. Werelds! Jan zal ongetwijfeld in zijn nopjes zijn nu er in steeds meer landen weer gevoetbald wordt.
René geeft vanavond zijn mening over rapper Akwasi, die bij het racisme-protest op de Dam zei: 'Op het moment dat ik een zwarte piet tegenkom in november, trap ik hem hoogstpersoonlijk op zijn gezicht.'
Daarnaast worden natuurlijk de gespeelde Bundesliga-wedstrijden geanalyseerd. Jan genoot afgelopen weekend van Bayern München, dat met 2-4 van het Leverkusen van Peter Bosz en Daley Sinkgraven won. Jan heeft de afgelopen maanden vastgezeten in België vanwege het Coronavirus, maar zal vanwege de vele wedstrijden die er de komende tijd op het programma staan ook zijn huis niet veel verlaten.
Verder zagen de mannen Bas Nijhuis schitteren als scheidsrechter op het EK Hondenvoetbal, laat Johan zich uit over de volgens hem 'poenerige' Rob Jansen' en wordt de nieuwe technisch directeur bij FC Twente besproken.
Het belooft dus weer een heerlijke uitzending te worden! Veronica Inside is vanaf 20:30 uur te zien bij Veronica.
Lekker joh, niks mis mee.quote:Op zondag 7 juni 2020 20:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
oh ja was dat niet tijdens die trip in Brazilie met Oranje? Stonden ook Sneijder Heitinga en VDV lekker te schuren tegen wulpse dames
@RamboDirk daar zijn vrouwenquote:Op zondag 7 juni 2020 20:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
oh ja was dat niet tijdens die trip in Brazilie met Oranje? Stonden ook Sneijder Heitinga en VDV lekker te schuren tegen wulpse dames
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 08-06-2020 om 18:56:24Mooi nieuws: goodold Kees Jansma keert terug op het oude nest #VI #talkshow https://t.co/McawcHFmcS reageer retweet
Theo Janssen te gast?quote:Op maandag 8 juni 2020 18:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Eindelijk weer een zwaargewicht in de studio
Blijft cultquote:Op maandag 8 juni 2020 19:32 schreef Evertjan het volgende:
ik zit trouwens nu op RTL 7 gewoon naar een oude aflevering van the A-Team te kijken. Alsof er niks verandert is op die zender
Komt echt niks op dat nog kijk waardig is.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:32 schreef Evertjan het volgende:
ik zit trouwens nu op RTL 7 gewoon naar een oude aflevering van the A-Team te kijken. Alsof er niks verandert is op die zender
Married with Children zenden ze daar ook nog gewoon overdag uitquote:Op maandag 8 juni 2020 19:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Komt echt niks op dat nog kijk waardig is.
#KeesMoequote:Op maandag 8 juni 2020 19:30 schreef Evertjan het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op maandag 08-06-2020 om 18:56:24Mooi nieuws: goodold Kees Jansma keert terug op het oude nest #VI #talkshow https://t.co/McawcHFmcS reageer retweet
Holy shit, lijkt Peter beense welquote:
niet echt een verfijnde opdruk, thumbs downquote:Op maandag 8 juni 2020 20:37 schreef Coco. het volgende:
Wat vind je van het overhemd van René @:lavenderr ?
Prima shirtquote:Op maandag 8 juni 2020 20:37 schreef Coco. het volgende:
Wat vind je van het overhemd van René @:lavenderr ?
En niet te vergeten Allo Alloquote:Op maandag 8 juni 2020 19:51 schreef De_Kraam het volgende:
Flodder, Al Bundy, A-Team, dashcamfilmpjes van youtube en als toetje een film van Steven Seagal met dertig kilo overgewicht.
RTL7 MEERRR VOOR MANNEN
Inderdaad, laten we het over FC Utrecht hebben.quote:Op maandag 8 juni 2020 20:43 schreef Paul het volgende:
Hebben ze weer te weinig onderwerpen met die filmpjes herhalen hee
Jaaaaaaquote:Op maandag 8 juni 2020 20:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we het over FC Utrecht hebben.
koffertje gepakt voor Bonaire?quote:Op maandag 8 juni 2020 20:43 schreef Paul het volgende:
Hebben ze weer te weinig onderwerpen met die filmpjes herhalen hee
quote:
Duitse wehrmachtquote:Een belangrijke conclusie is dat het Duitse leger een relatief groot ‘martiaal ethos’ kende: strijd, vechtlust, opofferingsgezindheid en kameraadschap waren bij de Wehrmacht waarschijnlijk vanzelfsprekender dan in andere strijdmachten. Het aandeel geharnaste strijders was ‘bij de Wehrmacht ongetwijfeld zeer hoog. Niet alleen door de militaire traditie die er heerste in de burgermaatschappij, maar ook door de jarenlange inzet aan het front, waar de harde kern van het leger verder kon rijpen.’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |