Nee joh. Maar ik zag die fotos en knapte al afquote:
Is dat weer terugkomend groen na de brand?quote:Op zondag 31 mei 2020 19:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ook rondje achtertuin gedaan en meteen wat caches gepakt.
[ afbeelding ]
Stukje Peel wat we nog wel hebben.
Nee dit is een stukje waar de brand niet is “geweest”quote:Op zondag 31 mei 2020 19:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is dat weer terugkomend groen na de brand?
Nope, t is wel een 18volt maar hij is stukken minder sterk dan de linker makita, een profi model met ouderwetse accu...quote:Op zondag 31 mei 2020 18:01 schreef z80 het volgende:
[..]
Ben jij tevreden mat de makkita rechts op de foto. Die heb ik ook als de vervanger van mijn oude dewalt. Maar kan er niet echt blij van worden.
Wit/grijs op de accu = bouwmarkt serie.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nope, t is wel een 18volt maar hij is stukken minder sterk dan de linker makita, een profi model met ouderwetse accu...
Die van mij komt van een bouwcenter. Zou een pro moeten zijn. Maar ik denk dat ik dinsdag even langs de lidl ga voor een klopboor machine op accu. Want de makita heeft al moeite met een pakje boter. En eens kijken of ik de dewalt kan ombouwen zodat deze de makita accu slikt.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wit/grijs op de accu = bouwmarkt serie.
Blijkbaar nietquote:Op zondag 31 mei 2020 19:31 schreef z80 het volgende:
[..]
Die van mij komt van een bouwcenter. Zou een pro moeten zijn. Maar ik denk dat ik dinsdag even langs de lidl ga voor een klopboor machine op accu. Want de makita heeft al moeite met een pakje boter. En eens kijken of ik de dewalt kan ombouwen zodat deze de makita accu slikt.
Dit is meer een reden om niet meer bij dat bouwcenter binnen te komen.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Blijkbaar niet
Dat was eigenlijk voor mij ook een van de redenen om Bosch te kopen. Als die blauw is, weet je zeker dat je goed zit.
En die zijn om de drommel niet goedkoop met dat spul. Ik heb veel van m'n spul bij werkzeugalarm.de besteld.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:37 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit is meer een reden om niet meer bij dat bouwcenter binnen te komen.
En om de oude machine een upgrade te geven.
quote:Op zondag 31 mei 2020 20:23 schreef derLudolf het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)5&id=235851963552133
Kijk dan
Geen idee; hij is van m'n pa. Die liet m hier even staan omdat mijn beide 14.4volt Makita accu's geploft zijn.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wit/grijs op de accu = bouwmarkt serie.
Ook een link buiten facebook om?quote:Op zondag 31 mei 2020 20:23 schreef derLudolf het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)5&id=235851963552133
Kijk dan
Dank.quote:
Er zijn meerdere lijnen, zowel qua accu's als qua machines, ook binnen het 18v spectrum.quote:
Dat geloof ik graag. Wij komen van een Bosch groen 14v af.quote:Op zondag 31 mei 2020 21:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zijn meerdere lijnen, zowel qua accu's als qua machines, ook binnen het 18v spectrum.
Omdat ik die pro makita heb, met die rode accu, ben ik denk ik aardig verziekt als het om de mechanische aspecten gaat. Dat ding is zoveel gevoeliger te bedienen.
Nee... Reekalf dat in een trekker ligt. In een dik pak gras. Hij is er ogenschijnlijk rustig onder en kijkt mooi om zich heen.quote:
Ziet er geweldig uit, wat een werkquote:Op zondag 31 mei 2020 21:07 schreef fietsie het volgende:
Ondertussen spam ik hier dan weer even een linkje naar mijn topic, na een middag zagen en schroeven
Haha had t er paar weken geleden nog over toen ik er langs liep.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:21 schreef Barreltje het volgende:
Oh jongens . Ik wil verhuizen..
https://www.funda.nl/koop/ter-aar/huis-41869664-geerweg-32/
Al twijfel ik wel aan de kassen er achter..
Ik had het al voorspeld:quote:Op zondag 31 mei 2020 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Haha had t er paar weken geleden nog over toen ik er langs liep.
Je woont er werkelijk prachtig, langs de Langeraarse Plassen in het prachtige dorp Langeraar![]()
![]()
quote:Op zondag 31 mei 2020 17:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij kan @:FutureFairytale daar van alles over vertellen.
Hete kolen?quote:Op zondag 31 mei 2020 21:46 schreef fietsie het volgende:
Thnx; is inderdaad een boel werk. Soms moet ik ook om dingen heenwerken die vroeger in de saunabanken gezet zijn
quote:
Nog een half uurtjequote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 23:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nog een half uurtje![]()
Komt er nog iemand morgen? Of niemand uitgenodigd?
Vanaf meer dan 1,5m gewoon toch van harte gefeliciteerdquote:Op zondag 31 mei 2020 23:43 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Heeeeel mss zus maar die durft denk ik niet en vriendin die hierachter woont komt een zelfgemaakt soesje eten. Verder niet. Ben altijd op vakantie en vier het nooit!
Tnx!quote:Op zondag 31 mei 2020 23:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]![]()
Die kassen zijn niet erg. Je zit rustig, binnen 15 min op Schiphol. Vrij en met aardige nuchtere mensen allemaal.
In de winter als t goed vriest schaatsen, in de zomer zwemmen. Er wordt op dit moment een uniek recreatiegebied gebouwd in de plassen. Mooie zonsondergangen, weerkaatsingen op t water..
Als ik een gezin had was ik terug naar Langeraar gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Volgens mij is dat behoorlijk terug gedrongen. Tenminste, bij Erica/ Klazienaveen heb je ook een glastuinbouwgebied(je). "Vroeger" zag je hier een oranje gloed aan de horizon als je die richting op keek en dat die ik nu nooit meer.quote:Op maandag 1 juni 2020 07:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Tnx!
Maar "die kassen zijn niet erg" ehm ze geven toch enorm veel licht, ook s avonds?
Bij Delft en omstreken heb je echt nog wel flinke luchtvervuiling. En zeker als je zo'n kas direct achter je hebt...zou voor mij een reden zijn verder te kijkenquote:Op maandag 1 juni 2020 08:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens mij is dat behoorlijk terug gedrongen. Tenminste, bij Erica/ Klazienaveen heb je ook een glastuinbouwgebied(je). "Vroeger" zag je hier een oranje gloed aan de horizon als je die richting op keek en dat die ik nu nooit meer.
Die glastuinbouwgebieden zijn natuurlijk veel groter dus ja van eventuele vervuiling heb je dan ook direct meer last.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:54 schreef Candaasje het volgende:
Bij Delft en omstreken heb je echt nog wel flinke luchtvervuiling. En zeker als je zo'n kas direct achter je hebt...zou voor mij een reden zijn verder te kijken
quote:Op maandag 1 juni 2020 07:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Tnx!
Maar "die kassen zijn niet erg" ehm ze geven toch enorm veel licht, ook s avonds? En zou er niet ook veel verkeer zijn ivm de afvoer van de producten in die kassen?
En Schiphol, heb je daar niet (veel) geluidsoverlast van?
En hoezo hangt het voor jou af van het hebben van een gezin?1. Nee geen last van licht van de kassen? Ben er vaak 's avonds maar begrijp niet wat je bedoelt. Denk ook gewenning? Want valt me niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2. Geen last van vliegtuigen. Ze gaan over ja (nu bijna niet) maar zie je na n paar dagen niet eens meer. Raak je zo aan gewend.
3. Weinig sociale voorzieningen. 2 Grote supermarkten op 6 min rijden, net als Intratuin of bakkers. Wel goede basisschool in Langeraar. Is echt n gezinnenbuurt. Voor alleen is er net te weinig voor mij.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Van harte gefeliciteerdquote:Op zondag 31 mei 2020 23:43 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Heeeeel mss zus maar die durft denk ik niet en vriendin die hierachter woont komt een zelfgemaakt soesje eten. Verder niet. Ben altijd op vakantie en vier het nooit!
Overigens kun je n sociaal netwerk opbouwen zonder kinderen. Aan de Geerweg wonen ook stellen en oude mensen. En meeste fijn en nuchter in de omgang. Je kunt veel dezelfde zien met activiteitenquote:Op maandag 1 juni 2020 09:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
1. Nee geen last van licht van de kassen? Ben er vaak 's avonds maar begrijp niet wat je bedoelt. Denk ook gewenning? Want valt me niet op.
2. Geen last van vliegtuigen. Ze gaan over ja (nu bijna niet) maar zie je na n paar dagen niet eens meer. Raak je zo aan gewend.
3. Weinig sociale voorzieningen. 2 Grote supermarkten op 6 min rijden, net als Intratuin of bakkers. Wel goede basisschool in Langeraar. Is echt n gezinnenbuurt. Voor alleen is er net te weinig voor mij.
Shitquote:Op maandag 1 juni 2020 09:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier gebruiken ook steeds meer tomaten kwekers ander soort kampen waardoor de lichtvervuiling flink afgenomen is
Ik ben gisteren meer dan 20 keer te pakken genomen door muggen tijdens het geocachenheeft iemand tips tegen de zwelling?
Niet tegen de zwelling, wel tegen muggen "Balistol Stichfrei"quote:Op maandag 1 juni 2020 09:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier gebruiken ook steeds meer tomaten kwekers ander soort kampen waardoor de lichtvervuiling flink afgenomen is
Ik ben gisteren meer dan 20 keer te pakken genomen door muggen tijdens het geocachenheeft iemand tips tegen de zwelling?
Dat klinkt ook wel echt heel naar.....quote:Op maandag 1 juni 2020 10:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit ook onder de muggenbulten. Die in mijn verbrande nek doet het meest pijn.
En ik wil ook nog even klagen over mijn teen. Ik heb daar per ongeluk de hogedrukspuit op gezet op 2 centimeter afstand en de wond die dat opleverde doet eigenlijk best zeer.
Azaron werkt inderdaad voor geen meter. Het helpt om iets pijnstillend of ontstekendsremmends te smeren. Nestosyl is goed verkrijgbaar in NL. Soventol iets minder maar wel online volgens mij. Bij heel heftige reacties kun je een oraal antihistaminicum nemen, hooikoortstabletten (loratadine gewoom bij de drogist). Wat goed werkt direct na de beet is afterbite.quote:Op maandag 1 juni 2020 10:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Azaron doet helaas zijn werk hier niet zo goed. Ik ben heel gevoelig voor muggen en het worden bij mij altijd van die plakkaten.
En wond aan je teen klinkt al pijnlijk Lucky brrr
Ik heb die pillen gehaald, nestolsyl en azaron voor het vergelijkend waren onderzoek.quote:Op maandag 1 juni 2020 10:51 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Azaron werkt inderdaad voor geen meter. Het helpt om iets pijnstillend of ontstekendsremmends te smeren. Nestosyl is goed verkrijgbaar in NL. Soventol iets minder maar wel online volgens mij. Bij heel heftige reacties kun je een oraal antihistaminicum nemen, hooikoortstabletten (loratadine gewoom bij de drogist). Wat goed werkt direct na de beet is afterbite.
Hooikoortspillen zouden sowieso moeten helpen gezien de jeuk een reactie is op het antistollingsmiddel van de mug.quote:Op maandag 1 juni 2020 12:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb die pillen gehaald, nestolsyl en azaron voor het vergelijkend waren onderzoek.
Ik reageer het heftigste op mijn benen. Zelfs al een paar keer gehad dat ik niet meer kon lopen en aan de antibiotica moest ervoor. Geen zin inquote:Op maandag 1 juni 2020 12:20 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hooikoortspillen zouden sowieso moeten helpen gezien de jeuk een reactie is op het antistollingsmiddel van de mug.
Las laatst toevallig dat als je de mug zn buik vol laat drinken... hij het meeste van dat antistollingsmiddel weer opdrinkt...
en je dus in theorie minder grote bulten krijgt.
Lastiger uittesten gezien ik de mug doorgaans niet op heterdaad betrap.
Die grote bulten ken ik wel... dat is niet altijd.
En het ene jaar erger dan het andere.
(Het is altijd of niks.. of elke bult feest.. en idd neem ik dan hooikoortspillen... dat ljjkt wel te helpen maar zeker weten is natuurlijk lastig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfoe naar...quote:Op maandag 1 juni 2020 12:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik reageer het heftigste op mijn benen. Zelfs al een paar keer gehad dat ik niet meer kon lopen en aan de antibiotica moest ervoor. Geen zin in
Ziet er uit als shoarmaquote:Op maandag 1 juni 2020 13:02 schreef drakin het volgende:
@:AnneX
Kijk rabarbertoetje is gelukt![]()
[ afbeelding ]
Kardmon werd dan wel de gemalen soort de crumble werden reepjes overgebleven pannenkoek van de spiesjes en de amandelen werden walnoten. beetje grof zout erop en candijsuiker was ook erg aangenaam.
Je hebt je bril nog niet opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juni 2020 13:35 schreef Aure het volgende:
Gefeliciteerd B! Mooi cadeau!
T Jipje is ook jarig vandaagGefeliciteerd met Jip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T Jipje is ook jarig vandaagGefeliciteerd met JipjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
3 dagen verjaardag![]()
Wat heeft hij lang haar trouwensDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
T Jipje is ook jarig vandaagWat een mooierd!!! GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Het is hier licht bewolkt, parasol hoeft niet eens open.. wel lekker, want de temp is prima.quote:Op maandag 1 juni 2020 13:43 schreef Sarabi het volgende:
Straks maar eens de schaduw op zoeken, hier helpt smeren volgens mij niet meer tegen
Neequote:Op maandag 1 juni 2020 13:42 schreef Blues het volgende:
Hij heet helemaal geen Jip![]()
Leuke naam! Ook felies voor hem
lekkere taart
Ja! Vorig jaar met een 1 en een ster ipv nijntje. Zit met klittenband vast. En achter aan de uiteinden heb ik op elk einde een knoop en daaraan vast knoopsgatelastiek. Patroon komt van kiind (Google op kiind en verjaardagskroon en dan vind je 'm zo).quote:Op maandag 1 juni 2020 13:45 schreef drakin het volgende:
En die kroon is leuk, heb je dan ook afneembare cijfers daarvoor? en elk jaar een beetje groter maken de kroon?
Ik zou graag ruilenquote:Op maandag 1 juni 2020 14:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Het is hier licht bewolkt, parasol hoeft niet eens open.. wel lekker, want de temp is prima.
Ik las ergens UV 7 ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |