Ehm, wacht even. Neequote:Op zondag 31 mei 2020 01:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]![]()
Jullie hebben allemaal schulden opgelopen. Zijn me nog flink wat verschuldigd!
Die zou dan toch wel op batterijen zijn?quote:
Nee dat laat ik Strani doenquote:Op zondag 31 mei 2020 01:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze schrijft spannende verhalen over Anja.
Apple pay gleufquote:Op zondag 31 mei 2020 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik betaal tegenwoordig met m'n mobiel. Zal toch wel? Het is 2020!
Keukenrol, de blender, en dekbedden die Willem-Alexander en Maxima ook gehad hebben! DUZZEHHHquote:Op zondag 31 mei 2020 01:12 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Maar nu is alles weg! Ook de gastendoekjes!
quote:
Je hebt overal apps voor tegenwoordig.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die zou dan toch wel op batterijen zijn?
HOE DAN die comboquote:Op zondag 31 mei 2020 01:12 schreef Momo het volgende:
Het ergste wat ik ooit live heb gezien is Adje van Paul de Leeuw live op een festival vooraan want daarna kwam Epica![]()
Heel logische volgorde, Greda's waren snel weg toen.
quote:
Echt een van de beste dingen uit dit millennium.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Keukenrol, de blender, en dekbedden die Willem-Alexander en Maxima ook gehad hebben! DUZZEHHH
Jaja nu terugkrabbelen, net wilde je nog geld bij elkaar leggen!quote:Op zondag 31 mei 2020 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ehm, wacht even. NeeIk gebruik zulke services niet!
Naast I would Stay het liedje dat ik kan pruimen van Krezip.quote:
*Stanita dm't.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ehm, wacht even. NeeIk gebruik zulke services niet!
Sowieso is Anja en seksueel een vreemde combinatie in mijn hoofd!quote:Op zondag 31 mei 2020 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar een ieder mag natuurlijk fan fiction schrijven (mits niet al te seksueel, we hebben wel een imago te beschermen)
Jaquote:Op zondag 31 mei 2020 01:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Echt een van de beste dingen uit dit millennium.
Ik kan You Can Say heel erg waarderen.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:15 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Naast I would Stay het liedje dat ik kan pruimen van Krezip.
Vorig jaar in de Ziggo Dome ging Jacqueline overigens hard onderuit op de ring tijdens dit nummer
Eh. Okay ik ga slapen doei!quote:Op zondag 31 mei 2020 01:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaja nu terugkrabbelen, net wilde je nog geld bij elkaar leggen!
Ja? Gheghe. Die is ook geen 18 meer natuurlijk.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:15 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Naast I would Stay het liedje dat ik kan pruimen van Krezip.
Vorig jaar in de Ziggo Dome ging Jacqueline overigens hard onderuit op de ring tijdens dit nummer
Wat heb jij daarvoor moeten doen Koen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |