Blij dat ik hier m’n steentje aan heb bijgedragen.quote:
werkt een creditcard ook?quote:Op zondag 31 mei 2020 01:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij nog? Even geld bij elkaar leggen.
Hahaquote:Op zondag 31 mei 2020 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vond de quote popup er wel apart uitzien
Da's toch gewoon een slechte rip-off van carnaval dan eigenlijk. Met nadruk op slecht. En zonder authenticiteit.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je kan er niet op haten als je t niet hebt geprobeerd. M’n enige keer toppers was ook alleen maar te pruimen met heel heel veel bier.
Dat wist ik.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Greda is onze naam voor een 5G-Bill Gates complot gekkie.
Daar kan ik me veel bij voorstellen jaquote:Op zondag 31 mei 2020 01:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je kan er niet op haten als je t niet hebt geprobeerd. M’n enige keer toppers was ook alleen maar te pruimen met heel heel veel bier.
*Stekker in stopcontact steekt.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja je moet niet bij mij zijn hoor! Ik begon niet over plugs en zo. Doe iets!
Nog nooit zoveel witte drie kwart leggings en goedkope synthetische stoffen bij elkaar gezien.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Da's toch gewoon een slechte rip-off van carnaval dan eigenlijk. Met nadruk op slecht. En zonder authenticiteit.![]()
Is het een smart plug?quote:
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet er voor jou normaliter betaald worden?
quote:
Nano-chip crowdcontrol straling open je ogen!!!quote:Op zondag 31 mei 2020 01:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Voulez vous. Aha. Aha. Aha.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn Samsung met flipcover en comic sans beschermt mij tegen de MSM en straling !!!quote:Op zondag 31 mei 2020 01:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nano-chip crowdcontrol stralings open je ogen!!!
Fok!enquote:
Je creëert meer chaos vanavond dan Toto Cutugno! En ik dacht dat die niet meer overtroffen kon wordenquote:Op zondag 31 mei 2020 01:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Blij dat ik hier m’n steentje aan heb bijgedragen.
Oh bah bah.quote:Op zondag 31 mei 2020 01:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel witte drie kwart leggings en goedkope synthetische stoffen bij elkaar gezien.
quote:Op zondag 31 mei 2020 01:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Voulez vous. AhaGreda. AhaGreda. AhaGreda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |