SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Goeie, dank voor de reminder...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen dat we moeten genieten van onze mooie wereld, met al zijn imperfecties.
Zou ik ook niet tegen kunnen. We blijven sociale wezens hè.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Na 11 weken thuiswerken vind ik het wel mooi geweest.
Een dagje per week is prima, maar continue dit is niks...
En of...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zou ik ook niet tegen kunnen. We blijven sociale wezens hè.
Waar ben je geweest?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En of...
Daarom ben ik ook naar Twente gegaan, om er een hapje te kunnen eten in een restaurant met verplichte overnachting.
Helemaal niet erg...
Goedemorgen livelink.quote:
Ja, ik was al vanaf 04.00 wakker. Maar ben later toch nog terug naar bed gegaan en heb dus nog wat uurtjes geslapenquote:Op zondag 31 mei 2020 06:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Jij was er vroeg bij vandaag?
quote:Op zondag 31 mei 2020 09:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik was al vanaf 04.00 wakker. Maar ben later toch nog terug naar bed gegaan en heb dus nog wat uurtjes geslapen
Heel verstandig dan wel.quote:Op zondag 31 mei 2020 09:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik was al vanaf 04.00 wakker. Maar ben later toch nog terug naar bed gegaan en heb dus nog wat uurtjes geslapen
quote:
Goedemorgen.quote:
Goedemorgen en gefeliciteerd!quote:
Dankjewel!quote:Op zondag 31 mei 2020 10:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
[..]
Goedemorgen en gefeliciteerd!
quote:
Ja, ik ook, maar daar denkt de halve buurt anders over. De overburen begonnen om 8 uur met zagen enzo, daar in de rij wordt volgens mij iedere tuin voorzien van nieuwe bestrating en een schutting met een overkapping.quote:Op zondag 31 mei 2020 13:14 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ondanks dat ik niet gelovig ben, probeer ik wel altijd de zondagsrust te respecteren. Vind ik eigenlijk een kwestie van normaal fatsoen.
Ja, ik was te vroeg met bestellen. Ik heb nu de hoofdprijs betaald voor 50 mondkapjes. Oh well...quote:Op zondag 31 mei 2020 13:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar daar denkt de halve buurt anders over. De overburen begonnen om 8 uur met zagen enzo, daar in de rij wordt volgens mij iedere tuin voorzien van nieuwe bestrating en een schutting met een overkapping.
Oh, voor het geval je meer mondkapjes nodig hebt: ¤19,95 voor 50 stuks bij de Lidl zag ik net in hun nieuwsbrief
Hmm op zich vond ik het wel leuk om even ergens anders te gaan eten... is toch wat anders dan thuis.quote:Op zondag 31 mei 2020 15:10 schreef Rafeiro het volgende:
Mooi dat het zo kan en stiekem eigenlijk nog wel wat intiemer ook.
quote:Dienstmededeling:
Bij voldoende animo wil dj Broertje vanavond draaien vanaf 20.00
Einde dienstmededeling
Ooohquote:Op zondag 31 mei 2020 16:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik ben niet jarig.... peaceman en ik zijn vandaag 13 jaar getrouwd.
![]()
Eigenlijk had je die d moeten weglatenquote:Op zondag 31 mei 2020 17:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lang niet gezien hier, ben benieuwdschierig.
Als hij het niet vergeet.quote:Op zondag 31 mei 2020 17:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lang niet gezien hier, ben benieuwdschierig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |