SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
De mannen durven nu niet meer te posten...quote:
quote:
Kan ik me goed voorstellenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik foto's heb gemaakt, en dat is toch het fijnst als je dan alleen bent.
Tevens eerste keer sinds ik er met mijn moeder was. Er is nogal wat gebeurd in de tussentijd, dus zullen wel aparte gevoelens zijn.
zal wel voelen als een emotionele achtbaanquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik foto's heb gemaakt, en dat is toch het fijnst als je dan alleen bent.
Tevens eerste keer sinds ik er met mijn moeder was. Er is nogal wat gebeurd in de tussentijd, dus zullen wel aparte gevoelens zijn.
Dat denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
zal wel voelen als een emotionele achtbaan
Ja..... ik wil 2020 zo snel mogelijk vergeten eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
Er is ook zo veel gebeurd sinds de dood van je moeder. Onvoorstelbaar eigenlijk.
er komen vast nog wel mooie momenten in 2020quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... ik wil 2020 zo snel mogelijk vergeten eigenlijk.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:25 schreef just me het volgende:
[..]
er komen vast nog wel mooie momenten in 2020
Dat gevoel wordt hier ook wel goed verwoord.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... ik wil 2020 zo snel mogelijk vergeten eigenlijk.
Maakt niet uit. Ik kwam ook laat op Suzi Quatro.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:28 schreef livelink het volgende:
Shirley Bassey met nog iemand - Do you remember
Ik kende het wel. Alain Delon hoeft er van mij niet zo nodig bij.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kende het wel. Alain Delon hoeft er van mij niet zo nodig bij.
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:31 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit heel goed, maar kom niet op naam en titel
Welkom.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:31 schreef Rafeiro het volgende:
Ik hoor hardstyle, dan zit ik vast niet op de stream.
Maar even aanpassen
quote:
Je zit inderdaad fout dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:31 schreef Rafeiro het volgende:
Maar even aanpassen
Ik belde vanmiddag de buurvrouw die in het ziekenhuis ligt, zegt ze, hoor jij ook steeds iets tussendoor? Ik hoorde niets en wat bleek... ze had haar koptelefoon nog op en hoorde dus ook de tvquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:31 schreef Rafeiro het volgende:
Maar even aanpassen
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik belde vanmiddag de buurvrouw die in het ziekenhuis ligt, zegt ze, hoor jij ook steeds iets tussendoor? Ik hoorde niets en wat bleek... ze had haar koptelefoon nog op en hoorde dus ook de tv
![]()
[..]
Ik belde vanmiddag de buurvrouw die in het ziekenhuis ligt, zegt ze, hoor jij ook steeds iets tussendoor? Ik hoorde niets en wat bleek... ze had haar koptelefoon nog op en hoorde dus ook de tv
![]()
[..]
![]()
foutje thuiszorg... ze hadden niet door dat haar hielen aan het doorliggen waren, ze kwamen er achter toen het zwart aan het worden wasquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik hoop niet dat het ernstig is. Lief dat je haar belt en helpt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
foutje thuiszorg... ze hadden niet door dat haar hielen aan het doorliggen waren, ze kwamen er achter toen het zwart aan het worden wasnu moest er heel veel huid/weefsel weggehaald worden. Voorlopig komt ze niet thuis...
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
Dit hoor ik voor het eerst, dus geen idee.
Ai, dat klinkt wel heel naarquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
foutje thuiszorg... ze hadden niet door dat haar hielen aan het doorliggen waren, ze kwamen er achter toen het zwart aan het worden wasnu moest er heel veel huid/weefsel weggehaald worden. Voorlopig komt ze niet thuis...
Jep, schandaligquote:
Ik zou het niet weten, hij heeft niets in de agenda gezetquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:36 schreef Melting het volgende:
Trouwens..... weten jullie waar spijkerbroek is?
Die heb ik al even niet gezien hier.
Geen idee. Ik zie dat z'n meest recente post van afgelopen dinsdag is.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:36 schreef Melting het volgende:
Trouwens..... weten jullie waar spijkerbroek is?
Die heb ik al even niet gezien hier.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:41 schreef DJ11 het volgende:
Amy Winehouse - Valerie (in een akoestische uitvoering)
Twee zangeressen achter elkaar die het niet best hebben getroffen...
Niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:41 schreef DJ11 het volgende:
Dat verhaal van Duffy las ik laatst. Dat was inderdaad niet echt vrolijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:41 schreef DJ11 het volgende:
Amy Winehouse - Valerie (in een akoestische uitvoering)
Dat ze zong met Ben Saunders?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat verhaal van Duffy las ik laatst. Dat was inderdaad niet echt vrolijk.
Ze is ontvoerd en verkracht geweest en is sindsdien niet meer de oude.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Eentje is dood, de ander is jarenlang seksueel misbruikt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is ontvoerd en verkracht geweest en is sindsdien niet meer de oude.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:46 schreef just me het volgende:
26 mei was spijkerbroek voor het laatst actief op fok!
Ik wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:47 schreef DJ11 het volgende:
BBE - 7 Days And One Week
(ben er niet zeker van)
als je vrienden bent op fb kun je een berichtje sturen, ik ben geen vriendjes en kan het dus nietquote:
Even doen dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
als je vrienden bent op fb kun je een berichtje sturen, ik ben geen vriendjes en kan het dus niet
Symph is in da house..... mayday!quote:
Wie?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij was in elk geval gisteren actief op facebook
Knokkels al veel langer niet. Ik denk dat mensen soms gewoon een tijdje of misschien zelfs helemaal op FOK! zijn uitgekeken. Het is helaas niet anders.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:54 schreef livelink het volgende:
Lucky is ook al meer dan 1 maand niet op Fok! geweest. Ik hoop dat het goed met hem gaat, hoewel hij natuurlijk wel vaker langere tijd weg is geweest.
Een beetje zorgen maak ik me toch wel.
Die heeft het ook druk als mantelzorger van zijn oudersquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:54 schreef livelink het volgende:
Lucky is ook al meer dan 1 maand niet op Fok! geweest. Ik hoop dat het goed met hem gaat, hoewel hij natuurlijk wel vaker langere tijd weg is geweest.
Een beetje zorgen maak ik me toch wel.
Ja, dat begrijp ik ook wel, maar het niet-weten maakt het lastiger. Van knokkels weet ik dat er nog wel eens contact is geweest.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Knokkels al veel langer niet. Ik denk dat mensen soms gewoon een tijdje of misschien zelfs helemaal op FOK! zijn uitgekeken. Het is helaas niet anders.
Goede gokquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Abba - S.O.S (Melting's underground rave remix)
We hadden het over 2 personen. Dus vandaar dat ik het vroeg.quote:
Weet ik. Maar dat is ook het deel waar ik me zorgen over maak.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Die heeft het ook druk als mantelzorger van zijn ouders
de laatste keer dat ik hem sprak ging het wonderbaarlijk goed met zijn ouders.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Weet ik. Maar dat is ook het deel waar ik me zorgen over maak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:57 schreef DJ11 het volgende:
De songtekst van dit nummer staat ook online, trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
De songtekst van dit nummer staat ook online, trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
De songtekst van dit nummer staat ook online, trouwens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Als dit al niet werkt.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:58 schreef livelink het volgende:
Je probeert @:spijkerbroek gewoon met muziek te lokken, nu
Heb je lekker koel in de tuin gezeten ?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh die gok had ik dus gewoon kunnen neerzetten
quote:
Vanochtend wel, vanmiddag was het me te warm en ook geen schaduw te vinden, dan komt de zon onder het zonnescherm doorquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je lekker koel in de tuin gezeten ?
De zanger heet Freek, de band Nits.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik nog denken dat de man Freek heet, maar goed
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vanochtend wel, vanmiddag was het me te warm en ook geen schaduw te vinden, dan komt de zon onder het zonnescherm door
Binnen is het prima te doen ng, dus niet erg. Eind van de middag is er weer schaduw voor 1 persoon, dus dat was vandaag Symph en ik was aan het kokenquote:
Jawel. Ik heb deze zo op cd single.quote:
Gezellig.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:04 schreef just me het volgende:
Het badje in mijn tuin staat al klaar, de kabouters komen morgen![]()
Stuk plastic over het badje gegooid, dan is het water nog schoon morgen.
Lekker spetteren, heerlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:04 schreef just me het volgende:
Het badje in mijn tuin staat al klaar, de kabouters komen morgen![]()
Stuk plastic over het badje gegooid, dan is het water nog schoon morgen.
Als je het nou lief vraagt, mag je misschien ook wel even langskomen.quote:
\quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je het nou lief vraagt, mag je misschien ook wel even langskomen.
Ik was vanmiddag in de buurt, maar wist niks van een zwembadje...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je het nou lief vraagt, mag je misschien ook wel even langskomen.
Ik wist ook niet dat jij in de buurt wasquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag in de buurt, maar wist niks van een zwembadje...
Even uitgezocht:quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even uitgezocht:
A. je hebt gelijk
B. onder de naam Frits hebben ze 'Dankzij de dijken' uitgebracht als single
Excuus: Ben net wakker, de hele dag lopen niezen van de hooikoorts en ben bekaf...
Ik moest naar Honselersdijk, weer paddo's halen...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:09 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat jij in de buurt was
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest naar Honselersdijk, weer paddo's halen...
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:21 schreef livelink het volgende:
Hoe gaan de scholen bij jullie weer beginnen, volgende week, Symph?
Mijn zoon kreeg vrijdag zijn rooster voor volgende week; alleen 1 uur mentorles op donderdag![]()
Ze starten wel heel erg voorzichtig op zo
En verder helemaal niks?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:21 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon kreeg vrijdag zijn rooster voor volgende week; alleen 1 uur mentorles op donderdag![]()
Zover ik weet zijn scholen daar helemaal vrij in hoe ze dat gaan doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En verder helemaal niks?
Wat is dat voor onzin?
Niet, er gaan vooral praktijkexamens plaatsvinden.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:21 schreef livelink het volgende:
Ik heb Rutte expliciet horen zeggen dat niet alleen om een uurtje mentorles zou moeten gaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Zover ik weet zijn scholen daar helemaal vrij in hoe ze dat gaan doen.
Ja, laat ze dan gewoon helemaal thuis...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En verder helemaal niks?
Wat is dat voor onzin?
dat is een onnodige verplaatsingquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb Rutte expliciet horen zeggen dat niet alleen om een uurtje mentorles zou moeten gaan.
Maar wat heb je aan 1 uur schoolbezoek?
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Shake Your Groove Thing - Peaches & Herb
Rutte zegt zoveel, maar eigenlijk ook weer nietquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb Rutte expliciet horen zeggen dat niet alleen om een uurtje mentorles zou moeten gaan.
Dat uurtje mentorles is ook vrijwillig. Maar mijn zoon is dolblij dat hij weer eens naar school kan, dus hij gaat wel. Veel scholen doen het zoals bij Symph. Ze doen alleen nog schoolexamens en verder blijft het gewoon tot de zomervakantie online lessen. Helaas is dat voor mijn zoon echt niet fijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als onnodige verplaatsingen verleden tijd gaan worden mag iedereen dus gewoon gaan en staanquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die kreet is binnenkort verleden tijd.
Zelfs de info filmpjes zijn er op aangepast...
Mbo heeft ook een andere positie dan het voortgezet onderwijsquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat uurtje mentorles is ook vrijwillig. Maar mijn zoon is dolblij dat hij weer eens naar school kan, dus hij gaat wel. Veel scholen doen het zoals bij Symph. Ze doen alleen nog schoolexamens en verder blijft het gewoon tot de zomervakantie online lessen. Helaas is dat voor mijn zoon echt niet fijn.
Dat eerste klopt, en hoewel er zeker ruimte is voor meer dan de afgelopen maanden lijkt dat 2e lijkt me momenteel nog wat rigoreus. Zeker als je het woord 'negeren' gebruikt...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Rutte zegt zoveel, maar eigenlijk ook weer niet![]()
Tijd dat iedereen de maatregelen gaat negeren
Geef de kinderen lekker buiten les, of met de ramen zo veel mogelijk open. Hoe beter de ventilatie, des te kleiner de kans op verspreiding van het virus.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Rutte zegt zoveel, maar eigenlijk ook weer niet![]()
Tijd dat iedereen de maatregelen gaat negeren
Dat klopt op zich ook, mits afstand en zo...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
Als onnodige verplaatsingen verleden tijd gaan worden mag iedereen dus gewoon gaan en staan
Oh, ik dacht dat Symph ook voor het voortgezet onderwijs werkte. Bij MBO is het inderdaad anders.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mbo heeft ook een andere positie dan het voortgezet onderwijs
Moet eerlijk zeggen dat hier keurig buiten in rijtjes voor de winkels gewacht wordt. Ben benieuwd of dat ook zo is als het slecht weer isquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klopt op zich ook, mits afstand en zo...
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:31 schreef DJ11 het volgende:
Het doet me wat denken aan de Black Eyed Peas, vooral die zang.
Nee, ik heb mijn oordeel al geveld. Ik leer ermee leven dat dit virus altijd zal blijven bestaan. Van zorgpersoneel hoor ik dat het dodental in verzorgingstehuizen niet hoger is dan normaal en dat de werkdruk niet meer is dan andere virusuitbraken. Zelfs daar hoor ik al geluiden dat de maatregelen te ver gaan. Maar wie binnen wil blijven moet dat vooral doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat eerste klopt, en hoewel er zeker ruimte is voor meer dan de afgelopen maanden lijkt dat 2e lijkt me momenteel nog wat rigoreus. Zeker als je het woord 'negeren' gebruikt...
Beflap op en gaan.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Alle scholieren (en personeel) weer as usual met het OV naar de onderwijsinstellingen gaat geheid problemen opleveren
al dan niet met mondkapjesquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Alle scholieren (en personeel) weer as usual met het OV naar de onderwijsinstellingen gaat geheid problemen opleveren
Waarom zou ik het opzoeken ? Ik blijf niet binnen, ik ga naar buiten maar hou me aan de regels, ik voel me daar het beste bij. Ik hoorde andere verhalen over verzorgingshuizen. Ik ga voorlopig nog niet in de trein ik voel me daar niet prettig bij. Dan maar minder sociale contacten..quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn oordeel al geveld. Ik leer ermee leven dat dit virus altijd zal blijven bestaan. Van zorgpersoneel hoor ik dat het dodental in verzorgingstehuizen niet hoger is dan normaal en dat de werkdruk niet meer is dan andere virusuitbraken. Zelfs daar hoor ik al geluiden dat de maatregelen te ver gaan. Maar wie binnen wil blijven moet dat vooral doen.
Ik heb het niet over binnen blijven en ik ben ook van mening dat het minder ernstig is dan men doet voorkomen. Alleen heb je niets aan 'negeren' nu. Het trekt vanzelf wel weer over, met of zonder dit of een ander virus...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn oordeel al geveld. Ik leer ermee leven dat dit virus altijd zal blijven bestaan. Van zorgpersoneel hoor ik dat het dodental in verzorgingstehuizen niet hoger is dan normaal en dat de werkdruk niet meer is dan andere virusuitbraken. Zelfs daar hoor ik al geluiden dat de maatregelen te ver gaan. Maar wie binnen wil blijven moet dat vooral doen.
Dat mag ook niet. Wij kregen een mail van school dat wij niet op fietsafstand van school woonden en dat mijn zoon om die reden (als het niet anders kon) met het ov mocht komen. Dan zou zijn naam door worden gegeven aan de busmaatschappij.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zijn verpleeghuizen waar in een paar weken tijd een derde van de bewoners is overleden. Dat is echt niet normaal. En de landelijke oversterfte (bovenop de al bekende corona-cijfers) betreft ook nog duizenden mensen. In verpleeghuizen en ook op andere plekken speelt ventilatie een grote rol; alles wijst daarop.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik hoor echt compleet andere verhalen dan jij, maar goed, ik heb hier ook geen zin inquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Opzoeken is weer een ander uiterste, maar de regels gaan me te ver. Prima als richtlijn, maar niet als repressieve eis. Mijn moeder is ook heel voorzichtig en dat is prima, maar laat anderen gewoon de kroeg opzoeken als ze daar geen moeite mee hebben.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
Waarom zou ik het opzoeken ? Ik blijf niet binnen, ik ga naar buiten maar hou me aan de regels, ik voel me daar het beste bij. Ik hoorde andere verhalen over verzorgingshuizen. Ik ga voorlopig nog niet in de trein ik voel me daar niet prettig bij. Dan maar minder sociale contacten..
Mijn buurvrouw werkt in een verzorgingstehuis.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er zijn verpleeghuizen waar in een paar weken tijd een derde van de bewoners is overleden. Dat is echt niet normaal. En de landelijke oversterfte (bovenop de al bekende corona-cijfers) betreft ook nog duizenden mensen. In verpleeghuizen en ook op andere plekken speelt ventilatie een grote rol; alles wijst daarop.
We hoeven niet meer binnen te blijven; die regel is allang afgeschaft.
Zal wel per regio verschillen natuurlijk, maar ik vond het wel opmerkelijk om van eerste hand te horen dat het best meevalt en dat ze geen overuren hoeven te maken e.d.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik hoor echt compleet andere verhalen dan jij, maar goed, ik heb hier ook geen zin in
Het is ook geen eeuwige wet, hè...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Opzoeken is weer een ander uiterste, maar de regels gaan me te ver. Prima als richtlijn, maar niet als repressieve eis. Mijn moeder is ook heel voorzichtig en dat is prima, maar laat anderen gewoon de kroeg opzoeken als ze daar geen moeite mee hebben.
Ik geloof zeker dat het per regio zal verschillen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zal wel per regio verschillen natuurlijk, maar ik vond het wel opmerkelijk om van eerste hand te horen dat het best meevalt en dat ze geen overuren hoeven te maken e.d.
Ik heb uit eerste hand exact het omgekeerde gehoord, in Amsterdam...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zal wel per regio verschillen natuurlijk, maar ik vond het wel opmerkelijk om van eerste hand te horen dat het best meevalt en dat ze geen overuren hoeven te maken e.d.
Dan heb jij wel een helemrare eerstenhand, of in ieder geval geen representatieve.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarom langzamerhand de boel nu weer opbouwen en dan over een paar maanden, als het z'n doel heeft bereikt, alle 'repressieve eisen' opheffen, wat mij betreft...quote:
Klopt. En ook veel minder oude mensen hebben het er moeilijk genoeg mee.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw werkt in een verzorgingstehuis.
Daar waren meer overlijdens dan normaal en dat is op veel plekken zo.
Vader van een vriend is is aan corona overleden in een verzorgingstehuis, samen met 24 anderen.
Die ouwetjes trekken dit virus gewoon niet...
Daar leek het wel opquote:
Dichter bevolkt hè, dus grotere kans op besmetting. Ik hoop echt dat ze op een gegeven moment regionale maatregelen gaan treffen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb uit eerste hand exact het omgekeerde gehoord, in Amsterdam...
Het hoeft nog geen onzin te zijn... In sommige delen van Nederland zijn de problemen gewoon veel minder groot dan in andere delen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een helemrare eerstenhand, of in ieder geval geen representatieve.
Echt, waar je deze aperte onzin vandaan haalt.....
Maurice de Hond serieus nemen, oh myquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. En ook veel minder oude mensen hebben het er moeilijk genoeg mee.
Maar wat mij enorm stoort, is dat sommige mensen kennelijk geen gelijk mogen hebben en dat men daarom krampachtig aan kortzichtige RIVM-opinies vasthoudt. Gisteren ook weer, met de zoveelste uitbraak in de vleesverwerkende industrie. Het kan en mag niet liggen aan de koele omstandigheden, in combinatie met slechte ventilatie. Dus wordt er een lulverhaal opgehangen over de huisvesting van arbeiders. Dat terwijl overal ter wereld uitbraken in slachthuizen zijn. Wel erg toevallig, niet?
Maurice de Hond wijst op onderzoeken waaruit blijkt dat het virus meer in de lucht blijft hangen in koele ruimtes. Werkelijk alles wijst in die richting.
Volgens mij door Mr Big in de jaren 90.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:45 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit nummer in een andere uitvoering, volgens mij.
Jij kent het van Mr. Big?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:45 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit nummer in een andere uitvoering, volgens mij.
als ik nederland vergelijk met engeland, mogen we hier blij zijn met de maatregelenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het hoeft nog geen onzin te zijn... In sommige delen van Nederland zijn de problemen gewoon veel minder groot dan in andere delen.
Deze aperte onzin is afkomstig van mijn klanten in de regio Twente die aangeven in de zorg te werken.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een helemrare eerstenhand, of in ieder geval geen representatieve.
Echt, waar je deze aperte onzin vandaan haalt.....
Luchtomstandigheden zullen er mee te maken hebben, denk ik, maar de huisvesting van al die Oostblok medewerkers is ook ruk...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. En ook veel minder oude mensen hebben het er moeilijk genoeg mee.
Maar wat mij enorm stoort, is dat sommige mensen kennelijk geen gelijk mogen hebben en dat men daarom krampachtig aan kortzichtige RIVM-opinies vasthoudt. Gisteren ook weer, met de zoveelste uitbraak in de vleesverwerkende industrie. Het kan en mag niet liggen aan de koele omstandigheden, in combinatie met slechte ventilatie. Dus wordt er een lulverhaal opgehangen over de huisvesting van arbeiders. Dat terwijl overal ter wereld uitbraken in slachthuizen zijn. Wel erg toevallig, niet?
Maurice de Hond wijst op onderzoeken waaruit blijkt dat het virus meer in de lucht blijft hangen in koele ruimtes. Werkelijk alles wijst in die richting.
Ik denk dat het in het westen erger is dan in het oosten.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Deze aperte onzin is afkomstig van mijn klanten in de regio Twente die aangeven in de zorg te werken.
Dus dat betekent dat de problemen er niet zijn...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het hoeft nog geen onzin te zijn... In sommige delen van Nederland zijn de problemen gewoon veel minder groot dan in andere delen.
Dat zeg ik, dichter bevolkt. Kijk naar Moskou waar het helemaal uit de klauwen loopt.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat het in het westen erger is dan in het oosten.
Vergeet de 5G masten nietquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dichter bevolkt. Kijk naar Moskou waar het helemaal uit de klauwen loopt.
Hier maken we ons druk om megastallen
Ik heb er gisteren maar weer eentje voor de zekerheid verbrand. Baat het niet, dan schaadt het nietquote:
Ja, die neem ik zeer serieus. Niet vanwege Maurice de Hond, maar vanwege het feit dat hij zich baseert op allerhande internationale onderzoeken. De bevindingen die hij naar voren brengt, worden nu steeds duidelijker bevestigd.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maurice de Hond serieus nemen, oh my
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren maar weer eentje voor de zekerheid verbrand. Baat het niet, dan schaadt het niet
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren maar weer eentje voor de zekerheid verbrand. Baat het niet, dan schaadt het niet
Nee, dat ga ik absoluut niet lezenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, die neem ik zeer serieus. Niet vanwege Maurice de Hond, maar vanwege het feit dat hij zich baseert op allerhande internationale onderzoeken. De bevindingen die hij naar voren brengt, worden nu steeds duidelijker bevestigd.
Lees op een later moment dit artikel maar even:
https://www.maurice.nl/2020/05/27/waarom-ik-boos-ben/
Was die niet te hoog voor je?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was vorige week in Twente, daar was het behoorlijk stil op straat.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dichter bevolkt. Kijk naar Moskou waar het helemaal uit de klauwen loopt.
Hier maken we ons druk om megastallen
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is helemaal grappig. De frequentieveiling voor 5G moet nog plaats vinden
In Twente zijn de problemen inderdaad niet zo groot.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Deze aperte onzin is afkomstig van mijn klanten in de regio Twente die aangeven in de zorg te werken.
Ik heb het gebouw waar hij op stond voor de zekerheid maar aangestokenquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het gebouw waar hij op stond voor de zekerheid maar aangestoken
Prachtig, die wappies...quote:
Het is nog stiller dan normaal, maar het wordt helaas weer drukker op de weg. In het begin was het een genot om door de 'spits' te zoevenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik was vorige week in Twente, daar was het behoorlijk stil op straat.
En toch is het aantal doden relatief gelijk aan die in het Westen...
Ik kom sowieso niet meer in de nieuws-gerelateerde fora van FOK!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Er is een reden dat ik op dag 1 dat COR subforum uit mijn overzicht heb gesloopt
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het gebouw waar hij op stond voor de zekerheid maar aangestoken
Prima, zelf weten. Het verandert niks aan de realiteit dat de zaken waar De Hond weken geleden al op wees nu achter elkaar blijken te kloppen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, dat ga ik absoluut niet lezen
Melting doet nog wel een rondje.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:55 schreef livelink het volgende:
Ik heb mijn biertje nog niet op, Melting
Te laat begonnen met drinken?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:55 schreef livelink het volgende:
Ik heb mijn biertje nog niet op, Melting
Heb je gelijk inquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kom sowieso niet meer in de nieuws-gerelateerde fora van FOK!
Als ik m'n ei kwijt wil over nieuws, doe ik dat wel ergens anders. De moderatie op dit forum is volstrekt incapabel.
Ja, dat is wel zo. Ik dacht dat het vroeger was.quote:
daarom was ik verbaasd dat het opeens donker wasquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo. Ik dacht dat het vroeger was.
Het is ook wel erg lang licht.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Als het mijn hond was geweest had ik hem naar de dierenarts gebracht.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Prima, zelf weten. Het verandert niks aan de realiteit dat de zaken waar De Hond weken geleden al op wees nu achter elkaar blijken te kloppen.
Ja, toen jij het schreef viel het mij ook pas opquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
daarom was ik verbaasd dat het opeens donker was
Hé, niet alleen de lusten, ook de lasten...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is nog stiller dan normaal, maar het wordt helaas weer drukker op de weg. In het begin was het een genot om door de 'spits' te zoevenOk, dat mag dan wel weer blijven
Thuiswerken moet absoluut gestimuleerd worden en werk- en schooltijden verschuiven om de spits te ontlasten. Dat vind ik weer een positieve ontwikkeling.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als het mijn hond was geweest had ik hem naar de dierenarts gebracht.
Laatste wat ik er ooit over zeg.
Verstandig. Dan drink ik maar snel door.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:57 schreef Melting het volgende:
[..]
ik heb mijn biertje bijna op.
Maar was vanmorgen al om 6 uur op.
Dus ga een beetje op tijd plat.
En daarna nog een biertje nemen, om op je gemak af te pilsen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Verstandig. Dan drink ik maar snel door.
Het zuur hebben we inmiddels gehad. Nu het zoet.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, niet alleen de lusten, ook de lasten...
Precies. Ik ben niet braaf thuis aan het werken zodat anderen lekker door de spits kunnen zoeven.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé, niet alleen de lusten, ook de lasten...
Nou, dat is misschien niet zo verstandig. Ik heb hem net op trouwensquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
En daarna nog een biertje nemen, om op je gemak af te pilsen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik kan niet zo goed tegen dat slappe gelul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Thuis werken is voor mij geen optiequote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies. Ik ben niet braaf thuis aan het werken zodat anderen lekker door de spits kunnen zoeven.
Prima. Ik verwijs terug naar het antwoord waar je op reageert.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als het mijn hond was geweest had ik hem naar de dierenarts gebracht.
Laatste wat ik er ooit over zeg.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:58 schreef Melting het volgende:
@:livelink: goed nieuws.... ik kreeg net de melding dat de grens met België weer open is.
Dus ik kan je La Chouffe pakket een keer halen voor je.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:59 schreef Melting het volgende:
[..]ja en bedankt!! dat was mijn wijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dat is misschien niet zo verstandig. Ik heb hem net op trouwens
Ben het gewend van jequote:
quote:
En dat is ook een visie/mening, net zoals die van Rutte, de Hond en van mij.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Volgend jaar zijn die overal bij de kringloop te vindenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Heb je een speciaal spat scherm voor je computer als ik draai?
Eens. En ik koester mijn eigen gelijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat is ook een visie/mening, net zoals die van Rutte, de Hond en van mij.
Zoals een vriend van mij het vorige week zei: We hebben allemaal gelijk...
Alleen dat we moeten genieten van onze mooie wereld, met al zijn imperfecties.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:01 schreef livelink het volgende:
Had je nog een bedoeling met dit afscheidsnummer, Melting? Een boodschap voor ons allen?
En dat is ook een visie/mening, net zoals die van Rutte, de Hond en van mij.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Na 11 weken thuiswerken vind ik het wel mooi geweest.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Eens. En ik koester mijn eigen gelijk.
Dat vind ik een prima boodschap. Amen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen dat we moeten genieten van onze mooie wereld, met al zijn imperfecties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |