SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
De mannen durven nu niet meer te posten...quote:
quote:
Kan ik me goed voorstellenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik foto's heb gemaakt, en dat is toch het fijnst als je dan alleen bent.
Tevens eerste keer sinds ik er met mijn moeder was. Er is nogal wat gebeurd in de tussentijd, dus zullen wel aparte gevoelens zijn.
zal wel voelen als een emotionele achtbaanquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik foto's heb gemaakt, en dat is toch het fijnst als je dan alleen bent.
Tevens eerste keer sinds ik er met mijn moeder was. Er is nogal wat gebeurd in de tussentijd, dus zullen wel aparte gevoelens zijn.
Dat denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:22 schreef just me het volgende:
[..]
zal wel voelen als een emotionele achtbaan
Ja..... ik wil 2020 zo snel mogelijk vergeten eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
Er is ook zo veel gebeurd sinds de dood van je moeder. Onvoorstelbaar eigenlijk.
er komen vast nog wel mooie momenten in 2020quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... ik wil 2020 zo snel mogelijk vergeten eigenlijk.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:25 schreef just me het volgende:
[..]
er komen vast nog wel mooie momenten in 2020
Dat gevoel wordt hier ook wel goed verwoord.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... ik wil 2020 zo snel mogelijk vergeten eigenlijk.
Maakt niet uit. Ik kwam ook laat op Suzi Quatro.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:28 schreef livelink het volgende:
Shirley Bassey met nog iemand - Do you remember
Ik kende het wel. Alain Delon hoeft er van mij niet zo nodig bij.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kende het wel. Alain Delon hoeft er van mij niet zo nodig bij.
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:31 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit heel goed, maar kom niet op naam en titel
Welkom.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:31 schreef Rafeiro het volgende:
Ik hoor hardstyle, dan zit ik vast niet op de stream.
Maar even aanpassen
quote:
Je zit inderdaad fout dan.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:31 schreef Rafeiro het volgende:
Maar even aanpassen
Ik belde vanmiddag de buurvrouw die in het ziekenhuis ligt, zegt ze, hoor jij ook steeds iets tussendoor? Ik hoorde niets en wat bleek... ze had haar koptelefoon nog op en hoorde dus ook de tvquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:31 schreef Rafeiro het volgende:
Maar even aanpassen
quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik belde vanmiddag de buurvrouw die in het ziekenhuis ligt, zegt ze, hoor jij ook steeds iets tussendoor? Ik hoorde niets en wat bleek... ze had haar koptelefoon nog op en hoorde dus ook de tv
![]()
[..]
Ik belde vanmiddag de buurvrouw die in het ziekenhuis ligt, zegt ze, hoor jij ook steeds iets tussendoor? Ik hoorde niets en wat bleek... ze had haar koptelefoon nog op en hoorde dus ook de tv
![]()
[..]
![]()
foutje thuiszorg... ze hadden niet door dat haar hielen aan het doorliggen waren, ze kwamen er achter toen het zwart aan het worden wasquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:33 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik hoop niet dat het ernstig is. Lief dat je haar belt en helpt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
foutje thuiszorg... ze hadden niet door dat haar hielen aan het doorliggen waren, ze kwamen er achter toen het zwart aan het worden wasnu moest er heel veel huid/weefsel weggehaald worden. Voorlopig komt ze niet thuis...
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
Dit hoor ik voor het eerst, dus geen idee.
Ai, dat klinkt wel heel naarquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
foutje thuiszorg... ze hadden niet door dat haar hielen aan het doorliggen waren, ze kwamen er achter toen het zwart aan het worden wasnu moest er heel veel huid/weefsel weggehaald worden. Voorlopig komt ze niet thuis...
Jep, schandaligquote:
Ik zou het niet weten, hij heeft niets in de agenda gezetquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:36 schreef Melting het volgende:
Trouwens..... weten jullie waar spijkerbroek is?
Die heb ik al even niet gezien hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |