Eensch.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind dat Italië veel betere nummers heeft gehad in het verleden die een winst hadden verdiend, boven Insieme
Non Ho L'Etaquote:
Wauwquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:07 schreef Meke het volgende:
Oh jongens, ik weet het nog als de dag van gisteren; ik was 29 dagen oud![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:08 schreef Meke het volgende:
Maar ik kijk niet mee vanavondHeb andere dingen te doen
Andere keer weer
Aangezien 4 mei al is geweest, is mijn verjaardag dat ook al en ben ik dat alquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
WauwEn dat wordt je dit jaar toch ook in jaren?
Volgens mij heb ik die als favoriet ingevuld bij het 'Die ESF-ers, wie zijn dat'quote:
Nah gewoon iets wat ik af wil hebben en als ik het nu niet doe duurt het weer eeuwigquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Dan hoop ik wel dat het iets heel leuks is!
Oh jaaaaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Aangezien 4 mei al is geweest, is mijn verjaardag dat ook al en ben ik dat alNet als dit songfestival
![]()
Succes! Hopelijk tot de volgende keerquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Nah gewoon iets wat ik af wil hebben en als ik het nu niet doe duurt het weer eeuwig
Ik vind hem één van de mooiste! Si ook prachtigquote:
Ah, ja dat is wel belangrijk inderdaad! Veel succes!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Nah gewoon iets wat ik af wil hebben en als ik het nu niet doe duurt het weer eeuwig
ook mee eensquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind hem één van de mooiste! Si ook prachtig
Ja uiteraard, daarna ook nog, al vind ik Insieme ook wel aardig.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind dat Italië veel betere nummers heeft gehad in het verleden die een winst hadden verdiend, boven Insieme
Omdat ze geen andere talen spreken.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:11 schreef F1gamer het volgende:
Waarom is de hele presentatie tot nu toe in Italiaans
Ja, vind het ook zeker geen slecht nummer! Maar er waren gewoon veel jaren dat ik Italië liever had zien winnenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja uiteraard, daarna ook nog, al vind ik Insieme ook wel aardig.
Er gold toen nog een taalregel. Alle liedjes gaan in de eigen taal zijn. Dan doen ze de presentatie toch niet in een vreemde taal?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:11 schreef F1gamer het volgende:
Waarom is de hele presentatie tot nu toe in Italiaans
Dat is ook nog eens echt zo jaquote:
In Zuid-Tirol niet ‘weleens’ hoor. Dat is de voertaal en Italiaans wordt daar niet gewaardeerdquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is ook nog eens echt zo jaAl spreken ze in het Noorden nog wel eens Duits
Zou kunnen hoor! Ik ben vaak op vakantie geweest in de Friuli regio; daar is de voertaal strikt Italiaans, maar ze kúnnen vaak wel een beetje Duits. Maar echt nooit Engelsquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Zuid-Tirol niet ‘weleens’ hoor. Dat is de voertaal en Italiaans wordt daar niet gewaardeerd
Ik moet toegeven dat in de afgelopen 30 jaar de dansers op het Eurovisie wel iets verbeterd zijn.quote:
Was die ook zo vreselijk aanstellerig als deze "Baby Doll" overkomt?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:18 schreef Fred_B het volgende:
Hey Marlous, ik wil met je onder de douche.
De krumpers ook?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:18 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat in de afgelopen 30 jaar de dansers op het Eurovisie wel iets verbeterd zijn.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:18 schreef Fred_B het volgende:
Hey Marlous, ik wil met je onder de douche.
In haar Sha-la-lie optreden was dat net zo’n type.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:19 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Was die ook zo vreselijk aanstellerig als deze "Baby Doll" overkomt?
Uitzonderingen daargelaten denk ikquote:
Volgens mij dat laatste!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:21 schreef Sableheart het volgende:
Ik neem aan dat de postcards covers zijn van oude italiaanse inzendingen? Of gaan we ook San Remo inzendingen horen die het Eurovisie niet hebben gehaald?
Ik ook niet, maar IJsland kon er in de eerste jaren geen reet vanquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:20 schreef Aoibhin het volgende:
Deze kan ik me niet herinneren volgens mij!
Die uitspraak wordt nu in ieder geval niet ontkrachtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar IJsland kon er in de eerste jaren geen reet van
En terechtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:22 schreef Fred_B het volgende:
Oh ja, deze colbertjes heb ik nog in het landentopic vervloekt![]()
![]()
Ik las hetquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:22 schreef Fred_B het volgende:
Oh ja, deze colbertjes heb ik nog in het landentopic vervloekt![]()
![]()
Een filler inderdaad!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:23 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik nog steeds niet. Maar het is dan ook typische filler waar een keer luisteren genoeg is.
En dan de tweede startpositiequote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:23 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik nog steeds niet. Maar het is dan ook typische filler waar een keer luisteren genoeg is.
Echt een jurylied.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
Wel een typisch Eurovisie duet, maar prima uitgevoerd
Jaquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
Wel een typisch Eurovisie duet, maar prima uitgevoerd
dan hebben ze een goed jaar uitgekozen om het in te sturen.quote:
er is een reden dat die handen 25 jaar later nog terugkwamen in een van de bekendste intervalacts.quote:
Jaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
er is een reden dat die handen 25 jaar later nog terugkwamen in een van de bekendste intervalacts.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:30 schreef Sableheart het volgende:
Griekenland heb ik op mijn lijstje staan van nummers die de moeite waard zijn terug te luisteren.
WAT??? Ongehoord!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:32 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit ook beter dan Malta, maar Griekenland kreeg niet eens 12 punten van Cyprus.
Whutquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:32 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit ook beter dan Malta, maar Griekenland kreeg niet eens 12 punten van Cyprus.
Ja dat zou nog eens wat zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:35 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ze zouden zingen als ze Nederlandstalige klassiekers hadden moeten kiezen.
Zwitserland had toen rond de overwinning van Céline wel een aardige periode.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind dit best aardig voor Zwitserland-standaarden
Best aardig is inderdaad een goede omschrijving.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind dit best aardig voor Zwitserland-standaarden
Kan ik me wel in vindenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:38 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Best aardig is inderdaad een goede omschrijving.
Redelijke ballad, prima gezongen, doet me weinig.
waarschijnlijk wel ja, maar ik zie het het resultaat van toen niet evenaren.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:38 schreef Fred_B het volgende:
Dit zou nu ook nog wel naar de finale gaan.
Was genietenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:40 schreef Fred_B het volgende:
Deze heb ik ook nog afgeslacht in het landentopic.
En terechtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:40 schreef Fred_B het volgende:
Deze heb ik ook nog afgeslacht in het landentopic.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:40 schreef Sableheart het volgende:
Fijn dat hij de titel vertaald, dan begrijp ik hem tenminste.
Ja hier wilde ook vrijwel niemand te lang naar kijken om het vast te leggenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:41 schreef Fred_B het volgende:
Het was nog een hele tour om een goede foto van deze afzichtelijke outfit te vinden.
wie zou het dan moeten dragen? Daar lijkt hij me al te overdreven voor.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:42 schreef Funhouse het volgende:
Mooi kostuum voor je lokale amateur productie van Aladdin wel
Hijzelf gewoon, in een gastrolletje.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:43 schreef Sableheart het volgende:
[..]
wie zou het dan moeten dragen? Daar lijkt hij me al te overdreven voor.
de geestquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:43 schreef Sableheart het volgende:
[..]
wie zou het dan moeten dragen? Daar lijkt hij me al te overdreven voor.
Die sterke periode was dan ook wel echt sterk welquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:44 schreef Sableheart het volgende:
die waren toen helaas al over hun sterkste periode heen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:45 schreef sportfreak het volgende:
Oh, ik begrijp dat alle artiesten een Italiaans nummers zingen in de postcard?
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:45 schreef sportfreak het volgende:
ja. San Remo klassiekers, naar ik begreep.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:45 schreef sportfreak het volgende:
Best een leuk idee.quote:
Excuus als het al gezegd is, maar hoe deden buitenlandse commentatoren dat als ze helemaal geen Italiaans verstaan?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:39 schreef sportfreak het volgende:
Elk nummer apart aangekondigd door presentatoren waar je geen woord van verstaat is wel vermoeiend.
Misschien hadden die wel een soort draaiboek van de show? Of zich gewoon heel erg ingelezen ofzo.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Excuus als het al gezegd is, maar hoe deden buitenlandse commentatoren dat als ze helemaal geen Italiaans verstaan?
Nederland heeft veel minder recente NSF klassiekers, dus dat wordt moeilijk kiezen voor de artiesten.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Best een leuk idee.
Misschien ook iets voor Nederland 2021. Stel voor dat we Hooverphonic dan iets van Dries Roelvink laten zingen.
Tot de puntentelling is het ook vrij voorspelbaar natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien hadden die wel een soort draaiboek van de show? Of zich gewoon heel erg ingelezen ofzo.
Oh ja, dat momentjequote:
en de puntentelling wordt voor hen zowel in het engels als in het frans gedaanquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tot de puntentelling is het ook vrij voorspelbaar natuurlijk.
Ja precies. Hooguit kun je niet de "spontane" grapjes meteen vertalen. Maar achquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tot de puntentelling is het ook vrij voorspelbaar natuurlijk.
Wel wat irritant zegquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien hadden die wel een soort draaiboek van de show? Of zich gewoon heel erg ingelezen ofzo.
Ja echt een van de grootste gaten ooit tussen nummer 1 en 2quote:
Ik merk het nu bij het terugkijken ook welquote:
Ahh oké dat maakt het wat logischer!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:49 schreef Sableheart het volgende:
[..]
en de puntentelling wordt voor hen zowel in het engels als in het frans gedaan
dat zeker, inderdaad.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:51 schreef Fred_B het volgende:
Dit klinkt ook wel meteen moderner dan alles van ervoor bij elkaar.
Problema technico hoor ik nu!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mislukt ook nog (of het ligt aan het geluid van de tv, dat wordt ook steeds minder)
quote:
twitter:KatsJonouchi twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 21:51:43Important to remember that the *entire* PA system went out at some point in this performance and Carola just owned it regardless. #EurovisionAgain reageer retweet
Wauwquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:53 schreef koffieleuk het volgende:
[..]twitter:KatsJonouchi twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 21:51:43Important to remember that the *entire* PA system went out at some point in this performance and Carola just owned it regardless. #EurovisionAgain reageer retweet
quote:
Wel benieuwd waarom ze dan niet gewoon nog eens mochtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:53 schreef koffieleuk het volgende:
[..]twitter:KatsJonouchi twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 21:51:43Important to remember that the *entire* PA system went out at some point in this performance and Carola just owned it regardless. #EurovisionAgain reageer retweet
Dus het feit dat de Duitsers in 1945 geen zin hadden om nog een paar dagen door te vechten heeft Frankrijk een Eurovisiezege gekost...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:54 schreef Fred_B het volgende:
Nederland had Frankrijk 12 punten gegeven en daarmee de overwinning.
Jaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:56 schreef Fred_B het volgende:
Wel opvallend dat deze twee direct na elkaar kwamen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh wow dit vind ik pas écht leukFrankrijk ftw
Ja, als je het zo bekijkt hadden ze wat mij betreft die hele oorlog achterwege kunnen laten.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:57 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dus het feit dat de Duitsers in 1945 geen zin hadden om nog een paar dagen door te vechten heeft Frankrijk een Eurovisiezege gekost...
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, als je het zo bekijkt hadden ze wat mij betreft die hele oorlog achterwege kunnen laten.
Ja, ik had liever gehad dat White and Black Blues had gewonnen. Één van de twee had de zege wel verdiend.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:58 schreef Sableheart het volgende:
Frankrijk had toen ook echt wel een hele sterke periode.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Die dame is zo tijdloos... als je haar in deze outfit en make-up en haar in 2020 neerzet zou het zo passen. Wow
Maar dan was het Songfestival misschien wel nooit bedacht.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, als je het zo bekijkt hadden ze wat mij betreft die hele oorlog achterwege kunnen laten.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Die dame is zo tijdloos... als je haar in deze outfit en make-up en haar in 2020 neerzet zou het zo passen. Wow
Basisschoolmusicalquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:02 schreef Sableheart het volgende:
opeens heb ik onze basisschoolmusical in mijn hoofd: nu even dansen!
Ja!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuk dat ze een liedje van Andre Hazes doen inderdaad.
Lee Towers heeft hem niet gecovered?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Leuk dat ze een liedje van Andre Hazes doen inderdaad.
De Lee Towers deden hier nog niet eens mee!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:06 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Lee Towers heeft hem niet gecovered?
Italiaans heb ik Leen nog niet horen doenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:06 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Lee Towers heeft hem niet gecovered?
Truequote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:06 schreef Fred_B het volgende:
Dit klinkt als het intro van een jaren ‘80 soap.
Die winnen echt nooit meer...quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:06 schreef sportfreak het volgende:
Nou, dit is niet veel Ierland. Als ze zo doorgaan zie ik ze komende jaren ook niet veel presteren.
Daar is Marco ook niet bekend mee geworden, dus dat hoeft geen probleem te zijnquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Italiaans heb ik Leen nog niet horen doen
Hef op dat land. Doe uit dat licht.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:06 schreef sportfreak het volgende:
Nou, dit is niet veel Ierland. Als ze zo doorgaan zie ik ze komende jaren ook niet veel presteren.
Als je het iets verschuift, dan zelfs 5x!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
Maar echt geinig wel; nu zo'n zwakke inzending en dan zomaar ineens vier jaar winnen binnen een decennium
Vooral omdat de UK er niet echt in slaagde iets goeds in te sturen op het moment dat het Engels steeds belangrijker werd.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
Maar echt geinig wel; nu zo'n zwakke inzending en dan zomaar ineens vier jaar winnen binnen een decennium
Ja en dan ook nog Secret Garden in 1995 dat eigenlijk half-Iers was qua samenstelling, ook al deden ze mee voor Noorwegen. Violiste Fionnuala Sherry had zelfs de hoofdrol in dat hele optredenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:08 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Als je het iets verschuift, dan zelfs 5x!
Nog wel goed genoeg voor de tweede plaats regelmatig natuurlijkquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:08 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Vooral omdat de UK er niet echt in slaagde iets goeds in te sturen op het moment dat het Engels steeds belangrijker werd.
Maar op zich deed de UK het ook gewoon prima dit decenniumquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:08 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Vooral omdat de UK er niet echt in slaagde iets goeds in te sturen op het moment dat het Engels steeds belangrijker werd.
Uiteraard. ;pquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nog wel goed genoeg voor de tweede plaats regelmatig natuurlijk
Oh ik vind het wel wat hebbenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
En dat decor jongens, waaaaaarom echt?
Het is toch San Remo? En dat is toch een gokstad?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel erg Las Vegas schreeuwen
Ja precies, weer eens wat andersquote:
Het is wat kitscherig, maar het is weer eens wat anders vind ikquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel erg Las Vegas schreeuwen
Romequote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:12 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het is toch San Remo? En dat is toch een gokstad?
Sietze sietze aankomen inderdaad.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, weer eens wat andersAl zouden ze hier nu nooit meer mee weg kunnen komen
quote:
Was zo'n decor niet mode in die tijd? Had 1994 ook niet zoiets?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is wat kitscherig, maar het is weer eens wat anders vind ik
Verplaatst van San Remo naar Rome vanwege de Golfoorloog.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
RomeAl is Italië wel hét land van San Remo!
Ik dacht dat de achtergrond San Remo was. Dat het in Rome gehouden werd, weet ik nog uit Utrechtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
RomeAl is Italië wel hét land van San Remo!
1995 kan ik me niet mee helemaal voor de geest halen. Wel dat er het jaar hierop een heel Vikingschip op het podium stondquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:13 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Was zo'n decor niet mode in die tijd? Had 1995 ook niet zoiets?
Ja dat welquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Verplaatst van San Remo naar Rome vanwege de Golfoorloog.
1994 bedoelde ikquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
1995 kan ik me niet mee helemaal voor de geest halen. Wel dat er het jaar hierop een heel Vikingschip op het podium stond
Het nummer is zelf al de grapquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:15 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb een hele la met matige grapjes over zijn naam Anders klaarliggen. Maar die trekken we niet open.
Zou er zo over nagedacht zijn?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:12 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het is toch San Remo? En dat is toch een gokstad?
Oh!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:17 schreef Fred_B het volgende:
Deze gaat niet naar het Vergeten Pareltjes-topic hoor.
Ja, ik had al het gevoel dat pro-actief handelen hier gewenst was.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh!*delete mijn stukje uit het Word documentje*
Nu moet ik iets nieuws bedenkenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik had al het gevoel dat pro-actief handelen hier gewenst was.
Toch een raar idee dat hij inmiddels is overledenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:15 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb een hele la met matige grapjes over zijn naam Anders klaarliggen. Maar die trekken we niet open.
quote:
Jaaaaa die is oprecht leuk!quote:
Leuk om te wetenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
Met Hanne Krogh van de Bobbysocks (La Det Swinge) en Eirikur Hauksson (o.a. Valentine's Lost 2007)
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:21 schreef Fred_B het volgende:
Wel leuk dat Rintje Ritsma ook meegedaan heeft aan het ESF.
Het Noorse common framework!quote:
Uzi Hitmanquote:
Nu je het zegtquote:
quote:
Ok, ik moet even langs Hans Andersquote:
Beetje mweh, maar wel met wat uitschieters!quote:
ditquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Beetje mweh, maar wel met wat uitschieters!
Had ik zeker niet erg gevonden!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:28 schreef Fred_B het volgende:
Tot de allerlaatste punten lag dit op koers te winnen
Zoals 90% van de ESF’s tussen 1977 en 1995.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Beetje mweh, maar wel met wat uitschieters!
In die tijd (of misschien een paar jaar later) zat er op de Vijzelgracht in Amsterdam een Israëlische platenzaak. Ben er nog speciaal heengegaan om een cd van Duo Datz te halenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:23 schreef Sableheart het volgende:
Dan gaat Israel gelukkig gigantisch veel beter zijn.
Dittwitter:elainovision twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 22:28:26I love when you watch these old contests and even decades later you can totally understand why the top songs came top. #EurovisionAgain reageer retweet
Ja ja, deze wilde je gewoon makenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ok, ik moet even langs Hans Anders
NIET BEDOELD ALS GRAP ROND DE DEENSE ZANGER!!
Had van mij ook zeker gemogen!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:28 schreef Fred_B het volgende:
Tot de allerlaatste punten lag dit op koers te winnen
Wel eens jaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zoals 90% van de ESF’s tussen 1977 en 1995.
Ja eensquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:29 schreef koffieleuk het volgende:
Dittwitter:elainovision twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 22:28:26I love when you watch these old contests and even decades later you can totally understand why the top songs came top. #EurovisionAgain reageer retweet
Ik zou die periode iets later laten beginnen, maar hier zaten we er duidelijk in.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zoals 90% van de ESF’s tussen 1977 en 1995.
eens. Tijdens het luisteren heb ik zo iets van: dit klinkt wel aardig. Maar uiteindelijk staat hij niet op mijn lijstje.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
Dit nummer lijdt aan datgeen waar Finse nummers in het verleden vaker aan hebben geleden; op zich wel prima, maar het mist wat en daardoor vergeet je het ook nogal snel
Nederland deed niet meequote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
Hallo, ik kijk ook eventjes kort mee. Wat is de Nederlandse inzending in dit jaar?
Twee minuten stilte.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
Hallo, ik kijk ook eventjes kort mee. Wat is de Nederlandse inzending in dit jaar?
Hij viel op 4 mei, dus we moeten het met Clousseau doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
Het was op 4 mei dus deden niet mee.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
quote:
Viel samen met dodenherdenking!quote:
Wind er voor en er na. Viel wel mee, toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:34 schreef Fred_B het volgende:
Oh ja, Duitsland zat toen in een gitzwarte periode.
Dat vind ik ook serieus wel interessant, wanneer die omslag ongeveer gekomen is van keurig serieus publiek naar een arena vol met fansquote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
Het publiek in dit soort ESFs is zo anders dan wat je nu in het publiek ziet
Wind erna viel mij niet echt mee. Eigenlijk tussen Wind en Guildo Horn vond ik niets Duits leuk.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:35 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Wind er voor en er na. Viel wel mee, toch?
Begin jaren 2000, volgens mij. 2003 vorige week zag er al veel minder als dit uit, maar 1998 nog wel.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik ook serieus wel interessant, wanneer die omslag ongeveer gekomen is van keurig serieus publiek naar een arena vol met fans
En voor de Italiaanse versie die ze heeft opgenomen geldt hetzelfdequote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
Dit nummer lijdt aan datgeen waar Finse nummers in het verleden vaker aan hebben geleden; op zich wel prima, maar het mist wat en daardoor vergeet je het ook nogal snel
Ah oké! Dan snap ik het wel. Al blijft het natuurlijk een kwestie stel dat 4 mei nog een keer met het ESF valt. Aan de ene kant is het respectloos om mee te doen aan het ESF dan, aan de andere kant begint het pas om 21:00 dus kan ik het me ook wel voorstellen als Nederland dan "gewoon" meedoet.quote:
Rond de eeuwwisseling volgens mij.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik ook serieus wel interessant, wanneer die omslag ongeveer gekomen is van keurig serieus publiek naar een arena vol met fans
Fair. Wind erna was inderdaad wel de minste van de drie.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wind erna viel mij niet echt mee. Eigenlijk tussen Wind en Guildo Horn vond ik niets Duits leuk.
Ik ben sowieso niet echt een liefhebber van de Wind inzendingen, maar die derde is inderdaad wel echt matig in vergelijking met de eerdere twee.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 22:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wind erna viel mij niet echt mee. Eigenlijk tussen Wind en Guildo Horn vond ik niets Duits leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |