Okay, ik ben benieuwd! Ik heb het nu op de TV opstaan via Youtube.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:39 schreef Momo het volgende:
[..]
De weersverwachting is niet ideaal en deskundigen schatten de kans dat alles volgens plan kan verlopen op fiftyfifty. Rond het lanceerplatform is het nu bewolkt, regenachtig en er is kans op onweer. Niet alleen het weer ter plaatse is van belang. Ook voor het weer in de gebieden waar de Crew Dragon doorheen gaat, geldt dat het bijvoorbeeld niet te hard mag waaien.
Mogelijk wordt ruim een half uur voor de lancering een definitief besluit genomen. Zoals de weersomstandigheden nu zijn, lijkt de lancering niet door te kunnen gaan. Maar er worden opklaringen verwacht.
Wij kunnen deze keer niets zien toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:39 schreef Momo het volgende:
[..]
De weersverwachting is niet ideaal en deskundigen schatten de kans dat alles volgens plan kan verlopen op fiftyfifty. Rond het lanceerplatform is het nu bewolkt, regenachtig en er is kans op onweer. Niet alleen het weer ter plaatse is van belang. Ook voor het weer in de gebieden waar de Crew Dragon doorheen gaat, geldt dat het bijvoorbeeld niet te hard mag waaien.
Mogelijk wordt ruim een half uur voor de lancering een definitief besluit genomen. Zoals de weersomstandigheden nu zijn, lijkt de lancering niet door te kunnen gaan. Maar er worden opklaringen verwacht.
twitter:NASA twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 20:37:07Weather is 'go' for launch. Liftoff is targeted for 3:22pm ET.
#LaunchAmerica https://t.co/1vCFJf5IqQ reageer retweet
Wat is de reden van 21.22 uur precies?quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:46 schreef Momo het volgende:
twitter:NASA twitterde op zaterdag 30-05-2020 om 20:37:07Weather is 'go' for launch. Liftoff is targeted for 3:22pm ET.
#LaunchAmerica https://t.co/1vCFJf5IqQ reageer retweet
Ik heb één aflevering gezien en vond het ook leuk jaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:45 schreef Em31 het volgende:
Jammer dat ik er bij de finale pas achterkom dan Lego Masters best leuk is
Dat Lego Masters is complex inderdaad.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:56 schreef Strani het volgende:
Jammer dat er geen DWDD meer is om dit soort dingen voor leken begrijpelijk te maken met belachelijke vergelijkingen
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat Lego Masters is complex inderdaad.
Nee echt jammerquote:
Bemande vluchten?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:58 schreef Momo het volgende:
Dit is een testvlucht voor 4 maanden. Volgende stappen zijn eventueel vluchten naar de maan en mars.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:50 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wat is de reden van 21.22 uur precies?
Is dat de naam van een ander kind van Musk?
Kom dan meeeeeeequote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh is het weer zo verSaaie avonden in de SC met dat Eurovision Again
Nee daarvoor ben ik echt niet enthousiast genoeg, drie uur naar een ESF kijken waarvan ik al weet hoe het aflooptquote:
Het gaat dan ook voornamelijk om onze commentarenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee daarvoor ben ik echt niet enthousiast genoeg, drie uur naar een ESF kijken waarvan ik al weet hoe het afloopt
Tof om te volgen dan.quote:
Weet ik hoor maar ik mis dan toch echt het live-element. Het is toch anders.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het gaat dan ook voornamelijk om onze commentaren
Ik hoop het wel!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet ik hoor maar ik mis dan toch echt het live-element. Het is toch anders.
Gaan ze dit de rest van het jaar nog doen?
Toffe link!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:59 schreef Momo het volgende:
https://www.spacex.com/human-spaceflight/mars/
Doe het dan maar op zondagochtend 10 uur of zoquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoop het wel!En anders regelen we met de Fok!ploeg wel wat
Ja halloooo dan moet er uitgeslapen worden!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe het dan maar op zondagochtend 10 uur of zo
Jaaa daar had je dan maar eerder aan moeten denkenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja halloooo dan moet er uitgeslapen worden!
Er zijn wel grote plannen voor dit soort vluchten en onderzoek. En er zit zeker ook een grote toekomst in. Musk had het over een basis op de maan. Maar het is superduur allemaal natuurlijk zeker als er nu een economische crisis aan komt. Ik hoop ook echt dat een vlucht naar Mars nog relatief gaat gebeuren (binnen 10 jaar). Musk is wel gek, maar bereikt wel dingen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:03 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Tof om te volgen dan.
Vergeef mij, ik had een ex die thuis was in complottheorieën, maar ik ben benieuwd of men daarna ook 50 jaar niet meer terug hoeft te komen naar de maan.
Oh ik val ook vaak genoeg vroeg in slaap hoor! Ik heb getuigen!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaa daar had je dan maar eerder aan moeten denken
Dat soort maniakale mensen vind ik ook interessant. Ik zou er niet mee samen kunnen leven, maar het is interessant om te zien hoe mensen een grootse visie hebben en hun leven daarop inrichten.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn wel grote plannen voor dit soort vluchten en onderzoek. En er zit zeker ook een grote toekomst in. Musk had het over een basis op de maan. Maar het is superduur allemaal natuurlijk zeker als er nu een economische crisis aan komt. Ik hoop ook echt dat een vlucht naar Mars nog relatief gaat gebeuren (binnen 10 jaar). Musk is wel gek, maar bereikt wel dingen.
Dankjewel Straniiiiiquote:Op zaterdag 30 mei 2020 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Gefeliciteerd trouwens met je bootDat is iets wat ik wel graag zou willen ooit! Geniet ervan!
En dat hele calvinistische dat je niet blij mag zijn met leuke dingen, dat hoeft hier niet hoor
Spannend hoor, echt leuk voor julliequote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mijn man was al járen op zoek en vanmorgen zei hij dat hij een mooie had gezien.
Smiddags zouden er nog 2 stellen komen kijken. Mijn man is er meteen naartoe gegaan (gelukkig redelijk dichtbij). Er was ook al flink op geboden. Het is een mooi dingMaandag gaan we ermee varen.
Ik ga zo een lijstje maken wat mee te nemen.
Lijstjes
Gefeliciteerd met jullie aankoopquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dankjewel Straniiiii![]()
Mijn man was al járen op zoek en vanmorgen zei hij dat hij een mooie had gezien.
Smiddags zouden er nog 2 stellen komen kijken. Mijn man is er meteen naartoe gegaan (gelukkig redelijk dichtbij). Er was ook al flink op geboden. Het is een mooi dingMaandag gaan we ermee varen.
Lijstjes
Het is jullie gegund hoor!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Lijstjes
Het gaat dit keer gewoon gebeuren zo te zien.quote:
Geniet ervan en speel dit nummer op de bootquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Lijstjes
Nemen jullie Bo (toch?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:13 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Lijstjes
Oh super! Ik ben vorig jaar eens wezen kijken bij de lokale sterrenkunde-afdeling. Erg interessant, maar ik ben er echt teveel alfa voor. Star Trek snap ik al bijna nietquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Het gaat dit keer gewoon gebeuren zo te zien.
Dit interesseert mij sowieso veel, ook bijna natuurkunde & sterrenkunde gekozen als bachelor studie
Ja het lijkt nu wel door te gaan inderdaadquote:Op zaterdag 30 mei 2020 21:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Het gaat dit keer gewoon gebeuren zo te zien.
Dit interesseert mij sowieso veel, ook bijna natuurkunde & sterrenkunde gekozen als bachelor studie
Dit is ‘mquote:
Mooi ding hoor! En heb je dan ook een ligplaats geregeld of neem je 'm gewoon steeds mee naar huis?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |