Haha! Okay, opeens lijkt hij me wel een toffe kerelquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:10 schreef Hamlapjes het volgende:
@:Momo, @:Strani en andere wielerliefhebbers, hadden jullie deze al gezien?[ afbeelding ]twitter:
Zoals ze in WLR zouden zeggen Bradley is een drinker.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:10 schreef Hamlapjes het volgende:
@:Momo, @:Strani en andere wielerliefhebbers, hadden jullie deze al gezien?[ afbeeldingtwitter:
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Zoals ze in WLR zouden zeggen Bradley is een drinker.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:10 schreef Hamlapjes het volgende:
@:Momo, @:Strani en andere wielerliefhebbers, hadden jullie deze al gezien?[ afbeelding ]twitter:
Ik wil dat shirt ook welquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:10 schreef Hamlapjes het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Witbier op zo'n gevoelige dag als vandaag, racist
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:29 schreef Em31 het volgende:
Lopen de Britse toeristen er zo ook bij in Spanje @:Strani?
[..]
Ik wil dat shirt ook wel
Ik zie dat ook echt zo voor me jaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:33 schreef Strani het volgende:
[..]Nou maar het is echt absurd hoeveel Britse toeristen hier inderdaad voetbalshirtjes aanhebben. Vooral noordelijke Britten. Ik heb zelf ook een paar voetbalshirts in m'n bezit maar no way dat ik die regelmatig aanheb, die zijn alleen voor grote wedstrijden
Bewijs nog welquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:34 schreef Strani het volgende:
Okay ik had in de call van deze week wel een KNVB-shirt aan maar ik moest toch bewijzen dat ik Nederlands ben hè, en ik kan niet élke week zwart dragen.
Oh god ja als kreeften, echtquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie dat ook echt zo voor me ja![]()
met een blikje bier in hun hand, lekker verbrand enzo
Nee dat kan zéker niet! Dat mag niet van de wet Jobi!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bewijs nog welElke Spanjool kan een oranje shirt aantrekken
Met een beschaafd blikje is het geen echte Britquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie dat ook echt zo voor me ja![]()
met een blikje bier in hun hand, lekker verbrand enzo
Ja sowieso niet erg gezond lijkt me, maar ook super pijnlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh god ja als kreeften, echtIk snap sowieso niet hoe ze dat doen hoor. Zo verbrand en dan gewoon nog steeds zo rondlopen alsof er niks aan de hand is, en weer naar het strand gaan. De paar keer dat ik echt verbrand ben, was het ook direct een week hel.
Inderdaad! Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja sowieso niet erg gezond lijkt me, maar ook super pijnlijk
Ik had dit jaar ook eindelijk een shirt van Nederland besteld, die van de vrouwen want die was mooiquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:38 schreef Strani het volgende:
Shirts die ik momenteel trouwens heb zijn die van Nederland, Colombia en sinds kort Ajax. Ik zou er ook wel één van Roma willen hebben.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had dit jaar ook eindelijk een shirt van Nederland besteld, die van de vrouwen want die was mooinormaal heb ik maat s/m en bij dat shirt zat zelfs XL nogal strak?! Dus die vrouwen zijn echt dun blijkbaar.
Tot zover een stukje onbelangrijke informatie.
Ja van het Nederlands elftalquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]maar dat is sowieso ook gek inderdaad, dat maten zo kunnen verschillen. Maar bedoel je met 'die vrouwen' de modellen of de Nederlandse vrouwen?
Ah ja dat kan ookquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja van het Nederlands elftalwant bij sommigen van hen viel dat shirt ook nog wel wat losser. Of ze hebben sowieso wat andere shirts dan die in de verkoop.
Toch nog een Nederlanderquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja dat kan ookEr zijn wel wat speelsters die best stevig zijn, in de gespierde zin.
Wat ik heb is niks officieels hoor, gewoon een oranje shirt met een KNVB-logo erop. Ik ben een gierige vrek
Ja precies! Ja deze was ook in de salequote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja dat kan ookEr zijn wel wat speelsters die best stevig zijn, in de gespierde zin.
Wat ik heb is niks officieels hoor, gewoon een oranje shirt met een KNVB-logo erop. Ik ben een gierige vrek
Ja echt duur! Ik heb nooit een officieel shirt gehad. Mijn Ajax-shirt komt zelfs uit Colombiaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja precies! Ja deze was ook in de saleanders toch wel duur hoor, volgens mij 80 of 90 euro ofzo, maar ooit wil ik nog wel een mooi Nederlands elftal shirt, zodat je die gewoon altijd hebt. Even wachten op een echt mooi shirt
Zuid amerikaanse clubs hebben ook gave tenuesquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:38 schreef Strani het volgende:
Shirts die ik momenteel trouwens heb zijn die van Nederland, Colombia en sinds kort Ajax. Ik zou er ook wel één van Roma willen hebben.
Oh da's ook wel gaaf jaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb wel ooit een officieel shirt gehad van een F1-teamVolgens mij was het team inmiddels verkocht en zou het onder een andere naam verder gaan en de race die erop vermeld stond was al geweest
Prijs was wel aantrekkelijk toen
Was wel een kwalitatief goed shirt trouwens!
Oh ja! Ik heb ook nog ergens shirts van Millonarios en Santa Fé, die heb ik beiden een paar keer bezochtquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zuid amerikaanse clubs hebben ook gave tenues
Pics?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja! Ik heb ook nog ergens shirts van Millonarios en Santa Fé, die heb ik beiden een paar keer bezocht
Hier staan ze alletwee op:quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Pics?
Mag ook gwn van google zijn hoor maar wel benieuwd
Huh, wie, wat waar?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou precies, zie je nou @:Aoibhin dat het bewijs is!?
Ik had de SC weggeslikt, postte toevallig nog even in SHO en zag dat ik een mention hadquote:
Nou het was gewoon een directe referentie aan wat jij zei over m'n Nederlandse shirt, er valt niks bij te lezenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had de SC weggeslikt, postte toevallig nog even in SHO en zag dat ik een mention hadMoet nog teruglezen
Je bent alsnog in Spanjolië en niet hier. Verandert een oranje shirt niks aanquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou het was gewoon een directe referentie aan wat jij zei over m'n Nederlandse shirt, er valt niks bij te lezen
Toch logisch dat we meer sparen nu we het niet uit konden geven!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:09 schreef Strani het volgende:
"Nederlanders sparen miljarden meer in eerste maand van lockdown"
*Licht de Spaanse autoriteiten in
Ja maar jij bent ook nooit Brits geweest en hebt verder ook weinig met dat land.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent alsnog in Spanjolië en niet hier. Verandert een oranje shirt niks aan![]()
Ik ben ook niet eens weer Brits als ik mijn afstudeerhoedje opzet en mijn pubcrawl t-shirt aantrek
Jullie kunnen morgen een boze Spaanse premier verwachten. Een beetje geld achterhoudenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Toch logisch dat we meer sparen nu we het niet uit konden geven!
Oh, wacht, logisch, ja, dan moet je ze wel even inlichten inderdaad
Daar heb je wel meer voor nodig dan een overstap op Heathrow van amper drie kwartierquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook nooit Brits geweest en hebt verder ook weinig met dat land.
Ons geldquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie kunnen morgen een boze Spaanse premier verwachten. Een beetje geld achterhouden
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar heb je wel meer voor nodig dan een overstap op Heathrow van amper drie kwartier
Dat is waarquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook nooit Brits geweest en hebt verder ook weinig met dat land.
*popcorn time*quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie kunnen morgen een boze Spaanse premier verwachten. Een beetje geld achterhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |