Haha! Okay, opeens lijkt hij me wel een toffe kerelquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:10 schreef Hamlapjes het volgende:
@:Momo, @:Strani en andere wielerliefhebbers, hadden jullie deze al gezien?[ afbeelding ]twitter:
Zoals ze in WLR zouden zeggen Bradley is een drinker.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:10 schreef Hamlapjes het volgende:
@:Momo, @:Strani en andere wielerliefhebbers, hadden jullie deze al gezien?[ afbeeldingtwitter:
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Zoals ze in WLR zouden zeggen Bradley is een drinker.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:10 schreef Hamlapjes het volgende:
@:Momo, @:Strani en andere wielerliefhebbers, hadden jullie deze al gezien?[ afbeelding ]twitter:
Ik wil dat shirt ook welquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:10 schreef Hamlapjes het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Witbier op zo'n gevoelige dag als vandaag, racist
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:29 schreef Em31 het volgende:
Lopen de Britse toeristen er zo ook bij in Spanje @:Strani?
[..]
Ik wil dat shirt ook wel
Ik zie dat ook echt zo voor me jaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:33 schreef Strani het volgende:
[..]Nou maar het is echt absurd hoeveel Britse toeristen hier inderdaad voetbalshirtjes aanhebben. Vooral noordelijke Britten. Ik heb zelf ook een paar voetbalshirts in m'n bezit maar no way dat ik die regelmatig aanheb, die zijn alleen voor grote wedstrijden
Bewijs nog welquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:34 schreef Strani het volgende:
Okay ik had in de call van deze week wel een KNVB-shirt aan maar ik moest toch bewijzen dat ik Nederlands ben hè, en ik kan niet élke week zwart dragen.
Oh god ja als kreeften, echtquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie dat ook echt zo voor me ja![]()
met een blikje bier in hun hand, lekker verbrand enzo
Nee dat kan zéker niet! Dat mag niet van de wet Jobi!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bewijs nog welElke Spanjool kan een oranje shirt aantrekken
Met een beschaafd blikje is het geen echte Britquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zie dat ook echt zo voor me ja![]()
met een blikje bier in hun hand, lekker verbrand enzo
Ja sowieso niet erg gezond lijkt me, maar ook super pijnlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh god ja als kreeften, echtIk snap sowieso niet hoe ze dat doen hoor. Zo verbrand en dan gewoon nog steeds zo rondlopen alsof er niks aan de hand is, en weer naar het strand gaan. De paar keer dat ik echt verbrand ben, was het ook direct een week hel.
Inderdaad! Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja sowieso niet erg gezond lijkt me, maar ook super pijnlijk
Ik had dit jaar ook eindelijk een shirt van Nederland besteld, die van de vrouwen want die was mooiquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:38 schreef Strani het volgende:
Shirts die ik momenteel trouwens heb zijn die van Nederland, Colombia en sinds kort Ajax. Ik zou er ook wel één van Roma willen hebben.
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had dit jaar ook eindelijk een shirt van Nederland besteld, die van de vrouwen want die was mooinormaal heb ik maat s/m en bij dat shirt zat zelfs XL nogal strak?! Dus die vrouwen zijn echt dun blijkbaar.
Tot zover een stukje onbelangrijke informatie.
Ja van het Nederlands elftalquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]maar dat is sowieso ook gek inderdaad, dat maten zo kunnen verschillen. Maar bedoel je met 'die vrouwen' de modellen of de Nederlandse vrouwen?
Ah ja dat kan ookquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja van het Nederlands elftalwant bij sommigen van hen viel dat shirt ook nog wel wat losser. Of ze hebben sowieso wat andere shirts dan die in de verkoop.
Toch nog een Nederlanderquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja dat kan ookEr zijn wel wat speelsters die best stevig zijn, in de gespierde zin.
Wat ik heb is niks officieels hoor, gewoon een oranje shirt met een KNVB-logo erop. Ik ben een gierige vrek
Ja precies! Ja deze was ook in de salequote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja dat kan ookEr zijn wel wat speelsters die best stevig zijn, in de gespierde zin.
Wat ik heb is niks officieels hoor, gewoon een oranje shirt met een KNVB-logo erop. Ik ben een gierige vrek
Ja echt duur! Ik heb nooit een officieel shirt gehad. Mijn Ajax-shirt komt zelfs uit Colombiaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja precies! Ja deze was ook in de saleanders toch wel duur hoor, volgens mij 80 of 90 euro ofzo, maar ooit wil ik nog wel een mooi Nederlands elftal shirt, zodat je die gewoon altijd hebt. Even wachten op een echt mooi shirt
Zuid amerikaanse clubs hebben ook gave tenuesquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:38 schreef Strani het volgende:
Shirts die ik momenteel trouwens heb zijn die van Nederland, Colombia en sinds kort Ajax. Ik zou er ook wel één van Roma willen hebben.
Oh da's ook wel gaaf jaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb wel ooit een officieel shirt gehad van een F1-teamVolgens mij was het team inmiddels verkocht en zou het onder een andere naam verder gaan en de race die erop vermeld stond was al geweest
Prijs was wel aantrekkelijk toen
Was wel een kwalitatief goed shirt trouwens!
Oh ja! Ik heb ook nog ergens shirts van Millonarios en Santa Fé, die heb ik beiden een paar keer bezochtquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zuid amerikaanse clubs hebben ook gave tenues
Pics?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja! Ik heb ook nog ergens shirts van Millonarios en Santa Fé, die heb ik beiden een paar keer bezocht
Hier staan ze alletwee op:quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Pics?
Mag ook gwn van google zijn hoor maar wel benieuwd
Huh, wie, wat waar?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou precies, zie je nou @:Aoibhin dat het bewijs is!?
Ik had de SC weggeslikt, postte toevallig nog even in SHO en zag dat ik een mention hadquote:
Nou het was gewoon een directe referentie aan wat jij zei over m'n Nederlandse shirt, er valt niks bij te lezenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had de SC weggeslikt, postte toevallig nog even in SHO en zag dat ik een mention hadMoet nog teruglezen
Je bent alsnog in Spanjolië en niet hier. Verandert een oranje shirt niks aanquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou het was gewoon een directe referentie aan wat jij zei over m'n Nederlandse shirt, er valt niks bij te lezen
Toch logisch dat we meer sparen nu we het niet uit konden geven!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:09 schreef Strani het volgende:
"Nederlanders sparen miljarden meer in eerste maand van lockdown"
*Licht de Spaanse autoriteiten in
Ja maar jij bent ook nooit Brits geweest en hebt verder ook weinig met dat land.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je bent alsnog in Spanjolië en niet hier. Verandert een oranje shirt niks aan![]()
Ik ben ook niet eens weer Brits als ik mijn afstudeerhoedje opzet en mijn pubcrawl t-shirt aantrek
Jullie kunnen morgen een boze Spaanse premier verwachten. Een beetje geld achterhoudenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:10 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Toch logisch dat we meer sparen nu we het niet uit konden geven!
Oh, wacht, logisch, ja, dan moet je ze wel even inlichten inderdaad
Daar heb je wel meer voor nodig dan een overstap op Heathrow van amper drie kwartierquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook nooit Brits geweest en hebt verder ook weinig met dat land.
Ons geldquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie kunnen morgen een boze Spaanse premier verwachten. Een beetje geld achterhouden
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar heb je wel meer voor nodig dan een overstap op Heathrow van amper drie kwartier
Dat is waarquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook nooit Brits geweest en hebt verder ook weinig met dat land.
*popcorn time*quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie kunnen morgen een boze Spaanse premier verwachten. Een beetje geld achterhouden
Nou dat is toch precies wat ik zeg!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is waarMaar jij bent officieel ook geen Spanjool!
Atlanta, ook wel eens overgestapt.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou inderdaadAnders ben ik met mijn overstap én vertraging op Atlanta airport de volgende Eelco Bosch van Rosenthal.
Ja, maar dat bedoelde ik ook al die tijd alquote:
Nachtquote:
Nog maar een paar maanden en we kopen weer jullie pepernoten en chocoladeleters. Gewoon nog even geduld hebbenquote:
Kopen!? Die deelt Sinterklaas toch gewoon uit?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog maar een paar maanden en we kopen weer jullie pepernoten en chocoladeleters. Gewoon nog even geduld hebben
Best goed te doen hè? Maar onze tweede vlucht was letterlijk bijna op de startbaan toen de piloot meldde dat iets niet helemaal goed was en toen moesten we terug naar de gate, waar we nog een paar uur op een ander vliegtuig moesten wachten. Was even balen.quote:
Ik nog niet, terwijl ik toch al een paar keer in de VS ben geweestquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog maar een paar maanden en we kopen weer jullie pepernoten en chocoladeleters. Gewoon nog even geduld hebben
overstap van Cancun naar Amsterdam destijds. Alleen maar een hapje gegeten daar, geen vertraging verderquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Best goed te doen hè? Maar onze tweede vlucht was letterlijk bijna op de startbaan toen de piloot meldde dat iets niet helemaal goed was en toen moesten we terug naar de gate, waar we nog een paar uur op een ander vliegtuig moesten wachten. Was even balen.
Ik moest betalen, anders zou hij bij mij dingen doen met zijn staf waar ik niet voor open stondquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kopen!? Die deelt Sinterklaas toch gewoon uit?
Hier Amsterdam - Atlanta - Bogotá.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
overstap van Cancun naar Amsterdam destijds. Alleen maar een hapje gegeten daar, geen vertraging verder
die ouwe ransaapquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik moest betalen, anders zou hij bij mij dingen doen met zijn staf waar ik niet voor open stond
Niet open staan voor dingen met een staf is allemaal even iets te letterlijk hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik moest betalen, anders zou hij bij mij dingen doen met zijn staf waar ik niet voor open stond
Ik niet, maar wel met een vliegtuig gevlogen dat net van Atlanta kwam. Ik vloog van Schiphol naar Minneapolis toen. Flink wat vertraging in het begin ook al, want er was nogal een bende achtergelaten in het vliegtuig.quote:
Komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik niet, maar wel met een vliegtuig gevlogen dat net van Atlanta kwam. Ik vloog van Schiphol naar Minneapolis toen. Flink wat vertraging in het begin ook al, want er was nogal een bende achtergelaten in het vliegtuig.
Net een az shirt hahaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier staan ze alletwee op:
https://as01.epimg.net/co(...)_normal_recorte1.jpg
Kan wel een ander seizoen zijn hoor. Ik geloof dat m'n shirts in Colombia liggen nu dus ik kan het zo snel niet bevestigen
ah tof is datquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier Amsterdam - Atlanta - Bogotá.
Wat wel leuk was: Iemand waar ik jaren op afstand mee werkte aan voetbaldingen en ook heel leuk vriendschappelijk contact had, werkt inmiddels voor Delta in Atlanta, dus daar kon ik 'm eindelijk ontmoeten en een biertje met 'm drinken
Ja volgens mij welquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Net een az shirt haha
Die blauwe is wel tof, ook met zon groot pepsi logo?
Dat had ik een keer op een terugvlucht van Londen naar Amsterdam. Op de avond van de Trijntje-semiquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Best goed te doen hè? Maar onze tweede vlucht was letterlijk bijna op de startbaan toen de piloot meldde dat iets niet helemaal goed was en toen moesten we terug naar de gate, waar we nog een paar uur op een ander vliegtuig moesten wachten. Was even balen.
Mooie tripquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah tof is datWij kwamen inbound met Delta, Atlanta-Amsterdam met KLM. Heenweg Amsterdam-New York met Delta, 5 dagen NYC, en daarna JFK naar Cancun met Aeromexico
Nou, een nieuw handeltje is geboren!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]Zou eigenlijk helemaal geen slecht idee zijn om die hier te gaan produceren. Zat Nederlanders die het prachtig zouden vinden om chocoladeletters te hebben die ook echt uit Spanje komen
Jeetje wat een goed idee
Ouwe viespeuk!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hahaha, daar doe je het dan allemaal voor hèquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat had ik een keer op een terugvlucht van Londen naar Amsterdam. Op de avond van de Trijntje-semiHaalde het nog net op tijd
En kreeg toen die ellende
Bohhquote:
in Mexico eerst 2 dagen Cancun , 10 dagen rondreis Yucatan en wat naastgelegen gebieden (huurauto), 5 dagen all-in in Playa del Carmen. Toffe reis was datquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooie trip
Wij deden die keer MAD-ATL-BOG with Delta en op de terugweg BOG-AMS-MAD met KLM.
Kan ik me voorstellen!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in Mexico eerst 2 dagen Cancun , 10 dagen rondreis Yucatan en wat naastgelegen gebieden, 5 dagen all-in in Playa del Carmen. Toffe reis was dat2013
Extra fancy verpakking, 8,95 per stuk en het gaat wel werken denk ikquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik denk oprecht dat het zou kunnen werken
Mams en ik werden nog streng ondervraagd bij aankomst op Minneapolis/St-Paul wat we kwamen doen in Amerika en waar we precies heen gingen met wat voor doel enzo.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn ervaring met Amerikaanse vliegvelden is wel dat er achter de douane vrij weinig te beleven valt
Oh die bende kwam van jou?quote:
jammer alleen van die hotelkamer-inbraak eerste nacht in Cancun, maar daar kwamen we uiteindelijk wel overheen ook al was het kutquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Extra fancy verpakking, 8,95 per stuk en het gaat wel werken denk ik
Ohh zijn jullie toen ook echt dingen kwijtgeraakt?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jammer alleen van die hotelkamer-inbraak eerste nacht in Cancun, maar daar kwamen we uiteindelijk wel overheen ook al was het kut
Katten die tegen je aan komen liggenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:20 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb heel zorgvuldig mijn poes gelokt naar een deken op mijn schoot. Beetje gekamd zodat ze rusting ging slapen op mijn schoot 😍☺️
En nu 2 min later moet ik naar de wc 😭
Ik voel je pijnquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:20 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb heel zorgvuldig mijn poes gelokt naar een deken op mijn schoot. Beetje gekamd zodat ze rusting ging slapen op mijn schoot 😍☺️
En nu 2 min later moet ik naar de wc 😭
yup, mijn videocamera, 2x een Nintendo DS van de juniors, plus nog een telefoon. Aantal dingen lieten ze liggen en ze hadden haast. Mijn telefoon durfden ze niet te pakken, lag op nachtkastje naast mequote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh zijn jullie toen ook echt dingen kwijtgeraakt?
En dit is de derde keer in een jaar of 6 dat ze op mijn schoot slaapt dus ik blijf mooi zitten waar ik zit 😋quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Katten die tegen je aan komen liggen![]()
![]()
Gewoon levende kruiken en levende knuffels ineen
![]()
Joh je was er op dat moment ook gewoonquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup, mijn videocamera, 2x een Nintendo DS van de juniors, plus nog een telefoon. Aantal dingen lieten ze liggen en ze hadden haast. Mijn telefoon durfden ze niet te pakken, lag op nachtkastje naast me
Wow grote kat hoorquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook nog eens 10kg die op mijn blaad drukt extra haha
10 kg?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook nog eens 10kg die op mijn blaad drukt extra haha
Jaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Hahaha, daar doe je het dan allemaal voor hè
ik wilde eigenlijk ook liever direct naar huis, kloteland dit dat, maar toch gebleven en verder niks raars meer, epische vakantiequote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Joh je was er op dat moment ook gewoonJa dat hakt er wel in natuurlijk!
Sla je slag!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik denk oprecht dat het zou kunnen werken
Weet niet echt hoeveel ze weegt maar het is een mega mollig beestquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Wow grote kat hoorDe onze zijn zo'n 5kg maar die zijn ook best klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |