Ja iets als Fear Factory als ik het me kan herinneren.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Fear Factory of zoiets? Beetje overtreffende trap van Fort Boyard?
Zo zo !quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Op feestdagen dan doet Geerd er een zwijn of zeug op.
Ohwja is ook zoquote:
Vind dat echt prachtigquote:
Oh.....dat is niet veel meerquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Vind dat echt prachtig
Maar heb nog maar 3 houtjes over
Ja heb alleen maar kleine stukjes.. Overgebleven hoekjes enzo... Gaat snelquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh.....dat is niet veel meer
Ja ik ga mijn slaapmandje opzoeken....quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heb alleen maar kleine stukjes.. Overgebleven hoekjes enzo... Gaat snel
Maar zo ook wel een keer tijd om naar binnen te gaan.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ik ga mijn slaapmandje opzoeken....
Hey lieverd!quote:
3 sterren! Je zal verbaasd zijn hoe het nu is veranderd!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:56 schreef engine het volgende:
[..]
Hey lieverd!![]()
Hoeveel sterren heb je?![]()
En hoe is het verder met je?
Wil op bezoek komen morgen!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:57 schreef Amee het volgende:
[..]
3 sterren! Je zal verbaasd zijn hoe het nu is veranderd!![]()
Gaat goed. Met jou dan?
Krijg je concert morgen dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:57 schreef Amee het volgende:
[..]
3 sterren! Je zal verbaasd zijn hoe het nu is veranderd!![]()
Gaat goed. Met jou dan?
Lekker bezig man!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Wil op bezoek komen morgen!![]()
Ja gaat ook goedHeb beetje tijd teveel dus met vanalles bezig. Vandaag horren gemaakt voor alle ramen in m'n apartement
Ja vond ik zelf ook welquote:
Productief bezig jij!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vond ik zelf ook wel![]()
Ga morgen een inklapbare statafel bouwen![]()
Ja dat uitslapen ga ik ook eerst doen...of proberen...zal wel weer om 7 uur wakker zijn ofzo.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Productief bezig jij!
Ik ga morgen lekker uitslapen en daarna nog lekker stukkie mountainbiken.
Is goed. Kom morgen maar. Meld me wanneer je komtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Wil op bezoek komen morgen!![]()
Ja gaat ook goedHeb beetje tijd teveel dus met vanalles bezig. Vandaag horren gemaakt voor alle ramen in m'n apartement
Wat is dat?quote:
Dat is dat je land en rivieren kan maken en breken. En verhogingen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:26 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is dat?![]()
Kom morgen zeker langsben nieuwsgierig
Dit lange weekend wel weer. Zit dit weekend weer bij mijn ouders in de buurt dus lekker heuvelachtigquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat uitslapen ga ik ook eerst doen...of proberen...zal wel weer om 7 uur wakker zijn ofzo.
Heb je heuvels daar in de buurt?
ben jij nieuw of heb ik je gewoon elke keer niet gezien? (bedoel laatste weken wel maar daarvoor)quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:27 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat is dat je land en rivieren kan maken en breken. En verhogingen.
Oh nee dat kan ik nog niet...jij wel dus?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:27 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat is dat je land en rivieren kan maken en breken. En verhogingen.
Ik ben al een paar maanden, geloof ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:28 schreef phoenyx het volgende:
[..]
ben jij nieuw of heb ik je gewoon elke keer niet gezien? (bedoel laatste weken wel maar daarvoor)
Euh rot op!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:28 schreef phoenyx het volgende:
[..]
ben jij nieuw of heb ik je gewoon elke keer niet gezien? (bedoel laatste weken wel maar daarvoor)
Maximaal 10 mag je!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:29 schreef engine het volgende:
[..]
Oh nee dat kan ik nog niet...jij wel dus?
Heb 8 bewoners nu
vervelende kerel...heb je niks aanquote:
Inmiddels al een vaste kracht on het ONZ cafe iddquote:
Haha!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inmiddels al een vaste kracht on het ONZ cafe idd
Ik noteer het evenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:34 schreef phoenyx het volgende:
Als je advies wil over het stichten van een gezin, vrienden behoud, familie en een ICT baan dan kan je bij mij terecht. Voor de rest moet je bij de anderen hier zijn inderdaad
De vorige keer nam ik het nog voor je op dus ik weet niet waarom je nu juist tegen mij lijkt te zijn maar oke. Zijn niet zaken die we al te serieus moeten nemen, is ook gewoon leuk (meestal)quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:36 schreef phoenyx het volgende:
[..]
De vorige keer nam ik het nog voor je op dus ik weet niet waarom je nu juist tegen mij lijkt te zijn maar oke. Zijn niet zaken die we al te serieus moeten nemen, is ook gewoon leuk (meestal)
Ik snap hier helemaal niets vanquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:36 schreef phoenyx het volgende:
[..]
De vorige keer nam ik het nog voor je op dus ik weet niet waarom je nu juist tegen mij lijkt te zijn maar oke. Zijn niet zaken die we al te serieus moeten nemen, is ook gewoon leuk (meestal)
Ben net een kwartier terug van een ban jaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:38 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Je ging een beetje los laatst tegen mario o.a.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben net een kwartier terug van een ban ja
Ja oke dus je snapt waar ik het over heb..quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben net een kwartier terug van een ban ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |