Ja iets als Fear Factory als ik het me kan herinneren.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Fear Factory of zoiets? Beetje overtreffende trap van Fort Boyard?
Zo zo !quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Op feestdagen dan doet Geerd er een zwijn of zeug op.
Ohwja is ook zoquote:
Vind dat echt prachtigquote:
Oh.....dat is niet veel meerquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Vind dat echt prachtig
Maar heb nog maar 3 houtjes over
Ja heb alleen maar kleine stukjes.. Overgebleven hoekjes enzo... Gaat snelquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh.....dat is niet veel meer
Ja ik ga mijn slaapmandje opzoeken....quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heb alleen maar kleine stukjes.. Overgebleven hoekjes enzo... Gaat snel
Maar zo ook wel een keer tijd om naar binnen te gaan.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ik ga mijn slaapmandje opzoeken....
Hey lieverd!quote:
3 sterren! Je zal verbaasd zijn hoe het nu is veranderd!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:56 schreef engine het volgende:
[..]
Hey lieverd!![]()
Hoeveel sterren heb je?![]()
En hoe is het verder met je?
Wil op bezoek komen morgen!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:57 schreef Amee het volgende:
[..]
3 sterren! Je zal verbaasd zijn hoe het nu is veranderd!![]()
Gaat goed. Met jou dan?
Krijg je concert morgen dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:57 schreef Amee het volgende:
[..]
3 sterren! Je zal verbaasd zijn hoe het nu is veranderd!![]()
Gaat goed. Met jou dan?
Lekker bezig man!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Wil op bezoek komen morgen!![]()
Ja gaat ook goedHeb beetje tijd teveel dus met vanalles bezig. Vandaag horren gemaakt voor alle ramen in m'n apartement
Ja vond ik zelf ook welquote:
Productief bezig jij!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vond ik zelf ook wel![]()
Ga morgen een inklapbare statafel bouwen![]()
Ja dat uitslapen ga ik ook eerst doen...of proberen...zal wel weer om 7 uur wakker zijn ofzo.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Productief bezig jij!
Ik ga morgen lekker uitslapen en daarna nog lekker stukkie mountainbiken.
Is goed. Kom morgen maar. Meld me wanneer je komtquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Wil op bezoek komen morgen!![]()
Ja gaat ook goedHeb beetje tijd teveel dus met vanalles bezig. Vandaag horren gemaakt voor alle ramen in m'n apartement
Wat is dat?quote:
Dat is dat je land en rivieren kan maken en breken. En verhogingen.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:26 schreef engine het volgende:
[..]
Wat is dat?![]()
Kom morgen zeker langsben nieuwsgierig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |