Dit lange weekend wel weer. Zit dit weekend weer bij mijn ouders in de buurt dus lekker heuvelachtigquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat uitslapen ga ik ook eerst doen...of proberen...zal wel weer om 7 uur wakker zijn ofzo.
Heb je heuvels daar in de buurt?
ben jij nieuw of heb ik je gewoon elke keer niet gezien? (bedoel laatste weken wel maar daarvoor)quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:27 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat is dat je land en rivieren kan maken en breken. En verhogingen.
Oh nee dat kan ik nog niet...jij wel dus?quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:27 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat is dat je land en rivieren kan maken en breken. En verhogingen.
Ik ben al een paar maanden, geloof ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:28 schreef phoenyx het volgende:
[..]
ben jij nieuw of heb ik je gewoon elke keer niet gezien? (bedoel laatste weken wel maar daarvoor)
Euh rot op!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:28 schreef phoenyx het volgende:
[..]
ben jij nieuw of heb ik je gewoon elke keer niet gezien? (bedoel laatste weken wel maar daarvoor)
Maximaal 10 mag je!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:29 schreef engine het volgende:
[..]
Oh nee dat kan ik nog niet...jij wel dus?
Heb 8 bewoners nu
vervelende kerel...heb je niks aanquote:
Inmiddels al een vaste kracht on het ONZ cafe iddquote:
Haha!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inmiddels al een vaste kracht on het ONZ cafe idd
Ik noteer het evenquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:34 schreef phoenyx het volgende:
Als je advies wil over het stichten van een gezin, vrienden behoud, familie en een ICT baan dan kan je bij mij terecht. Voor de rest moet je bij de anderen hier zijn inderdaad
De vorige keer nam ik het nog voor je op dus ik weet niet waarom je nu juist tegen mij lijkt te zijn maar oke. Zijn niet zaken die we al te serieus moeten nemen, is ook gewoon leuk (meestal)quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:36 schreef phoenyx het volgende:
[..]
De vorige keer nam ik het nog voor je op dus ik weet niet waarom je nu juist tegen mij lijkt te zijn maar oke. Zijn niet zaken die we al te serieus moeten nemen, is ook gewoon leuk (meestal)
Ik snap hier helemaal niets vanquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:36 schreef phoenyx het volgende:
[..]
De vorige keer nam ik het nog voor je op dus ik weet niet waarom je nu juist tegen mij lijkt te zijn maar oke. Zijn niet zaken die we al te serieus moeten nemen, is ook gewoon leuk (meestal)
Ben net een kwartier terug van een ban jaquote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:38 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Je ging een beetje los laatst tegen mario o.a.
quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben net een kwartier terug van een ban ja
Ja oke dus je snapt waar ik het over heb..quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:39 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben net een kwartier terug van een ban ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |