Oh lekker! al plannen?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja gaat vanzelf...vandaag nog ff dan 9 dagen vrij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In de tuin zitten niks doen..quote:
hele treetjes wegklappenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
In de tuin zitten niks doen..![]()
![]()
![]()
Zouden eigenlijk met collega's naar isle of man motor tt..maja helaas
Soquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:05 schreef stokj het volgende:
Nou nou zeg @:Geerd Geerdje:
https://www.telegraaf.nl/(...)-haar-zo-aan-de-kant
Nope..zou ook zo niet weten hoe je er aankomt..quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je weleens wat exotisch vlees geprobeerd?
Bij de lokale chinees misschien?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope..zou ook zo niet weten hoe je er aankomt..
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij de lokale chinees misschien?
Misschien hebben ze nog wel vleesmuis of gordeldier in de keuken?
Dit. En anders is er vast wel een dier dat los loopt (hond, kat, muis, paard etc)quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope..zou ook zo niet weten hoe je er aankomt..
Doet me denken aan die serie waarbij mensen allerlei opdrachten moesten doen. Eén daarvan was bijvoorbeeld stierenhersenen of stierenballen eten. In ieder geval iets niet alledaags. En als je dat deed en de enige was die uiteindelijk overbleef kreeg je een geldbedrag mee naar huis.quote:
Fear Factory of zoiets? Beetje overtreffende trap van Fort Boyard?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Doet me denken aan die serie waarbij mensen allerlei opdrachten moesten doen. Eén daarvan was bijvoorbeeld stierenhersenen of stierenballen eten. In ieder geval iets niet alledaags. En als je dat deed en de enige was die uiteindelijk overbleef kreeg je een geldbedrag mee naar huis.
Ja naja hou je geld dan maarquote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Doet me denken aan die serie waarbij mensen allerlei opdrachten moesten doen. Eén daarvan was bijvoorbeeld stierenhersenen of stierenballen eten. In ieder geval iets niet alledaags. En als je dat deed en de enige was die uiteindelijk overbleef kreeg je een geldbedrag mee naar huis.
Ja iets als Fear Factory als ik het me kan herinneren.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Fear Factory of zoiets? Beetje overtreffende trap van Fort Boyard?
Zo zo !quote:Op vrijdag 29 mei 2020 19:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Op feestdagen dan doet Geerd er een zwijn of zeug op.
Ohwja is ook zoquote:
Vind dat echt prachtigquote:
Oh.....dat is niet veel meerquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Vind dat echt prachtig
Maar heb nog maar 3 houtjes over
Ja heb alleen maar kleine stukjes.. Overgebleven hoekjes enzo... Gaat snelquote:Op vrijdag 29 mei 2020 22:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh.....dat is niet veel meer
Ja ik ga mijn slaapmandje opzoeken....quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heb alleen maar kleine stukjes.. Overgebleven hoekjes enzo... Gaat snel
Maar zo ook wel een keer tijd om naar binnen te gaan.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja ik ga mijn slaapmandje opzoeken....
Hey lieverd!quote:
3 sterren! Je zal verbaasd zijn hoe het nu is veranderd!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:56 schreef engine het volgende:
[..]
Hey lieverd!![]()
Hoeveel sterren heb je?![]()
En hoe is het verder met je?
Wil op bezoek komen morgen!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:57 schreef Amee het volgende:
[..]
3 sterren! Je zal verbaasd zijn hoe het nu is veranderd!![]()
Gaat goed. Met jou dan?
Krijg je concert morgen dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 23:57 schreef Amee het volgende:
[..]
3 sterren! Je zal verbaasd zijn hoe het nu is veranderd!![]()
Gaat goed. Met jou dan?
Lekker bezig man!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Wil op bezoek komen morgen!![]()
Ja gaat ook goedHeb beetje tijd teveel dus met vanalles bezig. Vandaag horren gemaakt voor alle ramen in m'n apartement
Ja vond ik zelf ook welquote:
Productief bezig jij!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vond ik zelf ook wel![]()
Ga morgen een inklapbare statafel bouwen![]()
Ja dat uitslapen ga ik ook eerst doen...of proberen...zal wel weer om 7 uur wakker zijn ofzo.quote:Op zaterdag 30 mei 2020 00:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Productief bezig jij!
Ik ga morgen lekker uitslapen en daarna nog lekker stukkie mountainbiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |