Friet!quote:
Patietquote:
Linkser kan het het niet krijgen.quote:
Preciesquote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
”welk woord gebruiken inferieuren wel eens voor patat?”
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:21 schreef Meke het volgende:
De Sims is gewoon 15GB dus m'n laptop is al de hele middag aan het downloaden
Ja, dat vind ik dus niet zulke mooie rijmquote:
quote:
Ja snap er niets vanquote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt, dat wij elkaar überhaupt aankijken tijdens die calls joh...
Ik hóóp het maarquote:
Het is ook niet bedoeld als rijm, maar als portmanteau!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik dus niet zulke mooie rijmDan herhaal je gewoon de laatste lettergreep
Ik vind het mooier dat dan de eerste letter veranderd
Fryslan onafhankelijk verklaren en frietbakkers eruit gooien.quote:
Ik was vroegâh links en nu centrum. Ik steun progressief denken en ben ook voorstander van het zo veel mogelijk ondersteunen van kleine ondernemers.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Anarchist wil ik niet zeggen, maar ben wel (centrum)links
Ik voelde al wel een beetje de furie broeien hoorquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Straks ben ik ook nog eens de enige rechtshandige hier
dan is het goedquote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is ook niet bedoeld als rijm, maar als portmanteau!
Groetjes aan de serveerster en drink smakelijk!quote:
Hier nog rechtshandigequote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Straks ben ik ook nog eens de enige rechtshandige hier
Ik was jarenlang heel erg links, maar in de loop der jaren leer je meer, zoek je de grijze gebieden meer op en kom ik ook standpunten tegen waar ik wat rechtser in ben.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was vroegâh links en nu centrum. Ik steun progressief denken en ben ook voorstander van het zo veel mogelijk ondersteunen van kleine ondernemers.
Dat zou wel handig zijn ja!quote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Hoewel ik het allerliefst ambidexter zou zijn
Koffie koffie tiiiijjjjjjdquote:
Ik denk dat het lastige aan extremen (zowel links als rechts) is dat ze gaan regeren in een land dat redelijk vastgelegd is allemaal. Als je bijvoorbeeld naar de SP kijkt, gaan zij te maken met hebben met zoveel al vastgelegde wetten dat het best wat lastig is om in een regeerperiode van vier jaar (waarbij ik er dan al even van uitga dat ze de enige regeringspartij zijn) écht neer te zetten wat ze zouden willen met die land. En die kleine concessies die ze dan zouden kunnen doen, worden zo weer meer naar het midden getrokken bij een volgende regering. Dat soort extreme partijen doen het eigenlijk beter in de oppositie, omdat ze daar meer voor elkaar kunnen krijgen. Hoewel de meest ideale situatie natuurlijk zou zijn dat we een soort definitieve verkiezingen doen waarbij één partij voor altijd aan de macht blijftquote:Op vrijdag 29 mei 2020 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was jarenlang heel erg links, maar in de loop der jaren leer je meer, zoek je de grijze gebieden meer op en kom ik ook standpunten tegen waar ik wat rechtser in ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |