SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Zat gisteren naar André Kuipers te luisteren bij Beau en verbaas me er nog over dat dit iets was wat Amerika nog niet konquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:39 schreef Prisha het volgende: Ik weet of er hier ook mensen aanwezig zijn die space dingen interessant vinden? Zo ja: Vanavond om 22:33 Nederlandse tijd de eerste bemande launch van Crew Dragon (NASA/SpaceX). En ongeveer 23 minuten na de launch komt ie over West Europa dus je zou hem buiten over moeten kunnen zien komen. Als het helder is tenminste Live Stream:
Ja, en het is ook zo dat ik dus helemaal niemand van die studie ken, ik kan het dus ook niet controleren met anderen want ik zou niet weten hoe ik die nu zou moeten bereiken. Ik hoop op een snelle mail terug in ieder geval.quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zou wel zuur zijn dan jaGoed dat je er een mailtje over hebt gestuurd! Maar als zoiets niet online wordt geplaatst is het sowieso niet jouw fout natuurlijk.
Ik heb er net ook een gemaaktquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:53 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga - volledig geïnspireerd door de topictitel natuurlijk - aan de tosti
Ja ik hoop het ook voor je! En anders die eerdere tip die hier werd genoemd, door even te bellen!quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:47 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, en het is ook zo dat ik dus helemaal niemand van die studie ken, ik kan het dus ook niet controleren met anderen want ik zou niet weten hoe ik die nu zou moeten bereiken. Ik hoop op een snelle mail terug in ieder geval.
Bohhquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:57 schreef Em31 het volgende:
Ben passievrucht ijs aan het makenzal jullie straks een bolletje geven.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:57 schreef Em31 het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:53 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga - volledig geïnspireerd door de topictitel natuurlijk - aan de tosti
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:57 schreef Em31 het volgende:
beste topicquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:00 schreef F1gamer het volgende:
Dit is een vreettopic ipv slowchat topic😆
De SC wordt gemiddeld dan ook jaarlijks 10% dikkerquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:00 schreef F1gamer het volgende:
Dit is een vreettopic ipv slowchat topic😆
Na het ter ziele gaan van de Shuttle program was er nog geen veilige opvolger ontwikkeld. En dat kwam het uiteindelijk neer op kosten en politiek, niet zozeer op kunde.quote:Op woensdag 27 mei 2020 12:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zat gisteren naar André Kuipers te luisteren bij Beau en verbaas me er nog over dat dit iets was wat Amerika nog niet kondat ze Rusland daar altijd nog voor moesten betalen.
Gaaf! In wat voor hoedanigheid kon je hem ontmoeten?quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Na het ter ziele gaan van de Shuttle program was er nog geen veilige opvolger ontwikkeld. En dat kwam het uiteindelijk neer op kosten en politiek, niet zozeer op kunde.
Andre Kuipers is zo cool. Ik heb hem vorig jaar mogen ontmoeten en er kwam geen zinnig woord bij me uit, alleen: Meneer Kuipers mag ik uw hand schudden.
Ik schaam me dood
quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Na het ter ziele gaan van de Shuttle program was er nog geen veilige opvolger ontwikkeld. En dat kwam het uiteindelijk neer op kosten en politiek, niet zozeer op kunde.
Andre Kuipers is zo cool. Ik heb hem vorig jaar mogen ontmoeten en er kwam geen zinnig woord bij me uit, alleen: Meneer Kuipers mag ik uw hand schudden.
Ik schaam me dood
Hij gaf een lezing, ondersteund door een muziek orkest in het bostheater in Ommen. We waren er al behoorlijk vroeg en ik zat zo te kijken en ineens dacht ik: zie ik het goed??? Staat jij daar nou voor/naast het podium het publiek te bekijken? Is dat hem? DAT IS HEM!!!!quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaaf! In wat voor hoedanigheid kon je hem ontmoeten?
Ja als ik het niet vergeetquote:Op woensdag 27 mei 2020 12:59 schreef Strani het volgende:
[..]Klinkt goed! Maak je er wel een foto van?
Leuk hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 13:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij gaf een lezing, ondersteund door een muziek orkest in het bostheater in Ommen. We waren er al behoorlijk vroeg en ik zat zo te kijken en ineens dacht ik: zie ik het goed??? Staat jij daar nou voor/naast het podium het publiek te bekijken? Is dat hem? DAT IS HEM!!!!
Naar beneden rennen en toen hebben we dus een tijdje met hem gesproken. Of nou ja, dat spreken ging me niet goed af. Ik heb een mooie foto van hem en mij als herinnering.
Ik ben wel beetje space groupie
quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuk hoor
Dat was alles bij elkaar dus best een 'kosmische' ervaring.
Sorry
Zit er behalve die burger nog iets anders op het broodje??quote:Op woensdag 27 mei 2020 13:13 schreef Strani het volgende:
Mijn hamburger arriveert volgens Just-eat over 41 minuten. Nou dat zal me benieuwen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |