Maar dat zal het ook wel dan grotendeels zijn; zolang men toch maar kijkt en de kijkcijfers zelfs groeien, ziet men geen reden tot koerswijziging. En dat is zo jammer...quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:12 schreef molloot200 het volgende:
Op molforums moet je dit niet gaan zeggen, maar ik denk dat het hoog tijd wordt dat er een nieuwe regisseur voor WIDM komt. Deze man zit er al sinds het begin en ik denk dat er veel meer in het concept zit dan er nu komt onder leiding van de huidige regisseur.
Probleem is: de kijkcijfers blijven maar groeien terwijl het kwaliteit-technisch alleen maar minder wordt.
Ja, die ook zeker!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ron Boszhard zal ook nog wel een kans krijgen denk ik.
Nee ik ben er ook altijd al tegen geweest hoor. Blijft toch een beetje een once-in-a-lifetime dingetje hoor. Zo maak je het toch minder speciaal. Maar ik verwacht niet dat het een "gewoon" seizoen zal worden straks.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:15 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet of ik zo'n fan ben van een all star seizoen hoor
Van de grootste Molloot tot Tante Sjaan, iedereen geniet ervanquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Het feit dat de kijkcijfers zo goed zijn is echt funest, want zolang dat het geval is vinden de makers dat het doel is bereikt, er kijken lekker veel mensen naar, van 8 tot 80.
Jaaaaaaaaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:15 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En als er nu wegens Corona geen seizoen wordt opgenomen, kunnen we begin 2021 NF's kijken zonder WIDM als afleiding
Laat me niet beginnen over de livefinalequote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Al hoop ik ook vooral dat ze een keer die achterlijke live finale voorgoed gaan skippenMede daarom vond ik de ontknoping dit jaar al in een klap zóveel beter!
Nee ik vraag me ook af of oud- deelnemers niet al teveel weten..quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:16 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee ik ben er ook altijd al tegen geweest hoor. Blijft toch een beetje een once-in-a-lifetime dingetje hoor. Zo maak je het toch minder speciaal. Maar ik verwacht niet dat het een "gewoon" seizoen zal worden straks.
Mij lijkt het wel tof voor een keertjequote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:15 schreef Meke het volgende:
Ik weet niet of ik zo'n fan ben van een all star seizoen hoor
Wanneer krijgen we de eerste liedjes van de Albanese voorronde te horen? Ik heb er al zin in hoor. Normaal kijk ik in deze periode veel dingen terug van het laatste Songfestival maar dat kan nu dus niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaaaaaInb4 Doutzen, maar dat is dan toch wel een positieve kant aan dit alles!
Ik vind de laatste reguliere aflevering vaak ook al matig tegenwoordig. Het is ook moeilijk natuurlijk, met zo weinig deelnemers, en iedereen normaliter op de goede mol. Maar breng er dan wat humor, emotie of spektakel in (wederom, zie België dit seizoen).quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Laat me niet beginnen over de livefinale![]()
![]()
Wat is dat een flop zeg. Doe mij maar weer de finale in een klein kerkje of een verlaten gebouw in Schubbekutteveen.
Ja, die hebben ook achter de schermen al eens meegekeken natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik vraag me ook af of oud- deelnemers niet al teveel weten..
Ja maar dat vind ik anders, want daar is iedereen gelijkwaardig en bij WIDM is dat toch niet zoquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel tof voor een keertjeZeker ook nu als special en geen vervanging voor een regulier seizoen*
Bij ER vond ik Strijd der Titanen ook echt tof![]()
*al komt er wellicht geen regulier seizoen in begin 2021, maar dat was natuurlijk ook niet persé de bedoeling van de opzet toen ze dit bedachten
België bleef dit jaar wel over met ideale kandidaten in de finale!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind de laatste reguliere aflevering vaak ook al matig tegenwoordig. Het is ook moeilijk natuurlijk, met zo weinig deelnemers, en iedereen normaliter op de goede mol. Maar breng er dan wat humor, emotie of spektakel in (wederom, zie België dit seizoen).
Ja alsof iedereen de meningen van de mensen in die menigte een drol interesseertquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Laat me niet beginnen over de livefinale![]()
![]()
Wat is dat een flop zeg. Doe mij maar weer de finale in een klein kerkje of een verlaten gebouw in Schubbekutteveen.
Ja en achteraf zal die mol ook wel veel prijsgegeven hebben waardoor je misschien toch bepaalde dingen kunt ontmaskeren nuquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die hebben ook achter de schermen al eens meegekeken natuurlijk.
Hangen ze niet met een touwtje aan je nek? Of liggen ze niet op je hoofd?quote:
Weet ik niet precies! Maar wel zin inquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we de eerste liedjes van de Albanese voorronde te horen? Ik heb er al zin in hoor. Normaal kijk ik in deze periode veel dingen terug van het laatste Songfestival maar dat kan nu dus niet.
Ja maar daar zullen ze vast wel wat op verzinnen neem ik aanquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die hebben ook achter de schermen al eens meegekeken natuurlijk.
Mwah met Strijd der Titanen had je natuurlijk ook wel dat er kliekjes vormden op basis van wie met elkaar in het jaar zat enzoquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik anders, want daar is iedereen gelijkwaardig en bij WIDM is dat toch niet zo
Die zijn er inderdaad altijd als eerste bij.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weet ik niet precies! Maar wel zin inDe Albanese voorronde is vaak wel echt een soort officiële start van het nieuwe seizoen voor mij.
Strani is ze momenteel aan het zoeken. Niet storen!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hangen ze niet met een touwtje aan je nek? Of liggen ze niet op je hoofd?
Poor man’s San Remo-genotquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weet ik niet precies! Maar wel zin inDe Albanese voorronde is vaak wel echt een soort officiële start van het nieuwe seizoen voor mij.
En zelfs een Andorra dat weer wil!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zijn er inderdaad altijd als eerste bij.
Nu zitten we nog in het stadium dat Turkije en Bosnië roepen dat ze er volgend misschien dan toch weer bij zijn.
En Kazachstan en Liechtenstein zeggen dat ze volgend jaar toch echt eens gaan toetreden tot het ESF.
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |