Geen zin in?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog minimaal 3 weken thuis.
Maar daarna zal het toch wel snel gaan vrees ik.
Vorige week gehoord dat het voor ons sowieso tot augutus duurt.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog minimaal 3 weken thuis.
Maar daarna zal het toch wel snel gaan vrees ik.
Tegen die tijd komen de muren op je af.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorige week gehoord dat het voor ons sowieso tot augutus duurt.
Ze gaan bij ons waarschijnlijk over op een vast (gedeeltelijk) thuiswerken.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorige week gehoord dat het voor ons sowieso tot augutus duurt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
In sociaal contact?
Je vraagt een beetje naar de bekende weg nu.
Meh, had dat eerder in het begin meer dan nu.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tegen die tijd komen de muren op je af.
Dat hadden we al, 2 dagen per week (ik pakte altijd de maandag en dinsdag)quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze gaan bij ons waarschijnlijk over op een vast thuiswerken.
Lekker man.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, had dat eerder in het begin meer dan nu.
[..]
Dat hadden we al, 2 dagen per week (ik pakte altijd de maandag en dinsdag)
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:05 schreef Caland het volgende:
@:ggmm kan jij die waarschuwing even wijzigen zodat het niet lijkt alsof het door een zwakstroomdebiel is getypt?
bij voorbaat dank gr gr
Dit kan sowieso netter.quote:Nou eenmaal.
haha, dachten hetzelfdequote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:05 schreef Caland het volgende:
@:ggmm kan jij die waarschuwing even wijzigen zodat het niet lijkt alsof het door een zwakstroomdebiel is getypt?
bij voorbaat dank gr gr
Ik ben hier geen moderator.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:05 schreef Caland het volgende:
bij voorbaat dank gr gr
Zodat iemand daar (na 5 aansporingsberichten en 2 weken later) weer kan reageren met; waarvan akte, nee dank je.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben hier geen moderator.
Als je opmerkingen hebt over moderatie kan je beter even in VBL-FB terecht voordat je een FA inschakelt!
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zodat iemand daar (na 5 aansporingsberichten en 2 weken later) weer kan reageren met; waarvan akte, nee dank je.
Als je denkt het zelf beter te kunnen mag je altijd solliciteren.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zodat iemand daar (na 5 aansporingsberichten en 2 weken later) weer kan reageren met; waarvan akte, nee dank je.
Wat voor soep?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:09 schreef Caland het volgende:
Varkenshaas met soep trouwens
@:drizzt_dourden
Vanaf heden modden we ook '2k' en 'kanjer' de verbasteringen liggen er te dik bovenop en is nou eenmaal in strijd met de policy die op FOK! gehanteerd wordt.quote:
ik vind Kuyt wel een goeie vervanger, dat kan Dirk ook makkelijk in z'n eentjequote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vanaf heden modden we ook '2k' en 'kanjer' de verbasteringen liggen er te dik bovenop en is nou eenmaal in strijd met de policy die op FOK! gehanteerd wordt.
(Dit heb ik natuurlijk niet zelf geschreven)
Maar Dirk heeft helemaal geen natuurlijk overwicht.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind Kuyt wel een goeie vervanger, dat kan Dirk ook makkelijk in z'n eentje
daarom Kuytquote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar Dirk heeft helemaal geen natuurlijk overwicht.
Pizzaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:26 schreef Ifrane het volgende:
Ik ben er nog steeds niet over uit wat ik vanavond ga eten.
Pittige broodjes falafel.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:26 schreef Ifrane het volgende:
Ik ben er nog steeds niet over uit wat ik vanavond ga eten.
Deze prachtige volzinnen van Japio kwam ik gisteren tegen, die kan er ook wat van.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:24 schreef Caland het volgende:
Ik verheug me nu al op de interviews met trainer Dirk.
quote:"Bij PEC en Feyenoord heb ik prima kunnen werken, alleen de benadering van sommigen is anders dan hoe ik erin sta. Daar moet ik dan genoegen mee nemen, terwijl ik dat niet altijd wil. Je weet alleen dat niet iedereen hetzelfde is. En dat is lastig als je jongens iets extra's mee wilt geven.''
Je gaf laatst al een 'meh' dus dat heb ik maar als een 'nee' genoteerd. (ik denk zeker dat ik het beter kan maar de lat ligt ook niet vrij hoog met een Surinamer die er nooit is, een werkloze ginger en iemand die op een latere leeftijd het syndroom van down heeft gekregen)quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je denkt het zelf beter te kunnen mag je altijd solliciteren.
Tering hey, KOEKOEK!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je gaf laatst al een 'meh' dus dat heb ik maar als een 'nee' genoteerd. (ik denk zeker dat ik het beter kan maar de lat ligt ook niet vrij hoog met een Surinamer die er nooit is, een werkloze ginger en iemand die op een latere leeftijd het syndroom van down heeft gekregen)
We roddelen hier niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je gaf laatst al een 'meh' dus dat heb ik maar als een 'nee' genoteerd. (ik denk zeker dat ik het beter kan maar de lat ligt ook niet vrij hoog met een Surinamer die er nooit is, een werkloze ginger en iemand die op een latere leeftijd het syndroom van down heeft gekregen)
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
wie zijn die laatste 2?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mis het woordje "uiteindelijk".quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze prachtige volzinnen van Japio kwam ik gisteren tegen, die kan er ook wat van.
[..]
[..]
[..]
Holy shitquote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon erinquote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:37 schreef Caland het volgende:
Zit eraan te denken om de varkenshaas in de airfryer te kanjeren
@:lange_lans tips?
nooit geweten dat @Drizzt_DoUrden een ginger is, die heeft zowat met alles achteraan gestaan bij het uitdelenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die laatste wilde ik @:skysherrif noemen maar die grap heeft muskusboktor al gemaakt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
nooit geweten dat @:Drizzt_DoUrden een ginger is, die heeft zowat met alles achteraan gestaan bij het uitdelen
Dit mag niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:37 schreef Caland het volgende:
Misschien heeft hij wel een heel leuk karakter, dat is ook wat waard!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
nooit geweten dat @:Drizzt_DoUrden een ginger is, die heeft zowat met alles achteraan gestaan bij het uitdelen
[..]
wordt snel droogquote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:37 schreef Caland het volgende:
Sow.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lolquote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja even aanbakken in de pan minuutje en dan 10 minuten erin ofzoquote:
Toen iemand zei 'maak max even mod' ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
Je gaf laatst al een 'meh' dus dat heb ik maar als een 'nee' genoteerd.
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
(ik denk zeker dat ik het beter kan maar de lat ligt ook niet vrij hoog met een Surinamer die er nooit is, een werkloze ginger en iemand die op een latere leeftijd het syndroom van down heeft gekregen)
Wat was de motivatie van @onlogisch om mod te worden??quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen iemand zei 'maak max even mod' ja.
Er moet wel iets van motivatie zijn.
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:onlogisch @:donraja @:drizzt_dourden
Was maar een grapje hoor (geen note graag), ik waardeer iedereen die zich belangeloos inzet op dit prachtige forum!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen iemand zei 'maak max even mod' ja.
Er moet wel iets van motivatie zijn.
[..]
Hier wordt niet geroddeld.
@:onlogisch @:donraja @:drizzt_dourden
[..]
Heeft dit prachtige forum ook dark mode? Ik ga nu in de settings kijken.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor (geen note graag), ik waardeer iedereen die zich belangeloos inzet op dit prachtige forum!
Niet gekliktquote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:45 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5153650/plof/
Hij neemt het advies van Barney ten harte
[..]
Typisch weer De_Pel.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:49 schreef De_Kraam het volgende:
Vanaf heden modden we ook '2k' en 'kanjer' de verbasteringen liggen er te dik bovenop en is nou eenmaal in strijd met de policy die op FOK! gehanteerd wordt.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:49 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Fixed.quote:Vanaf heden mod ik ook op '2k', 'kanjer', en andere schijtlollige verbasteringen van het woord kanker. Het ligt er te dik bovenop en is in strijd met de policy die op FOK! gehanteerd wordt.
Nergens. Maar Onlogisch heeft dit stukje tekst zelf verzonnen.quote:
@Scrummie2.1 neemt dit mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:00 schreef JanCees het volgende:
De ad onderin de pagina bugt als je omhoog scrolt @:danny
Dat moet je lekker aan hem vragen!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat was de motivatie van @:onlogisch om mod te worden??
Een betere wereld creëren?
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nergens. Maar Onlogisch heeft dit stukje tekst zelf verzonnen.
[..]
@:scrummie2.1 neemt dit mee.
Geklikt.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:06 schreef JanCees het volgende:
@:zipportal
@:coco.
@:doublepain
@:wereldgozer
@:kingroland
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:06 schreef JanCees het volgende:
Nee. Dat zou ik niet durven. Gewoon in de oven.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:37 schreef Caland het volgende:
Zit eraan te denken om de varkenshaas in de airfryer te
Nee.quote:
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:06 schreef JanCees het volgende:
Jij gaat toch nooit naar een sportschool.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:50 schreef 3rr0r het volgende:
OMT komt niet met een advies over sportscholen voorlopig
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij gaat toch nooit naar een sportschool.
Maak je niet dik.
Goedkoper dan je moederquote:Op dinsdag 26 mei 2020 17:02 schreef Caland het volgende:
Aircobeurt gekocht voor 75 euro op socialdeal
genot
Crewbash, genotequote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een waardeloze mod. Leuke users en goede mods lijken niet zo goed samen te gaanquote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Present in het daarvoor bestemde topic.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
Dortmund-Bayern op fox 1 voor de liefhebber.
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Present in het daarvoor bestemde topic.
Tilburgbash. @Lenny_Leonardtwitter:denieuwsbv twitterde op dinsdag 26-05-2020 om 12:47:16Pieter van Vollenhoven wil BOA's bewapenen. Geef ze dan ook gelijk een paard, zegt @mvanroosmalen op @NPORadio1, "En leraren, mogen die een zweep?" https://t.co/c4HydVLB6B reageer retweet
Ga die zooi niet kijken met nep geluid eronderquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
Dortmund-Bayern op fox 1 voor de liefhebber.
Dan kun je terecht op kanaal 4.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ga die zooi niet kijken met nep geluid eronder
Ik heb dat fox allang afgesloten maatquote:
Daar ging het me niet om, makker, je deed een beetje mad naar skysherrifquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon even googlen maat.
Eerste linkje google:quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon even googlen maat.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eerste linkje google:
[ afbeelding ]
Mooi inderdaad dat het in Rotterdam de plaats inneemt van een totaal ander woordquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eerste linkje google:
[ afbeelding ]
Kan me niks schelen, je staat alsnog voor aap.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:02 schreef aTypisch het volgende:
ik denk dat het de plug-in privacy badger is
dit ter info
quote:
eensquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan me niks schelen, je staat alsnog voor aap.
nicequote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:03 schreef Doublepain het volgende:
Kwam dit vorige week in Sopranos tegen, volgensmij was het een Hagenees die alles vertaalde lol
[ afbeelding ]
Seizoen 1, laatste episodequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Seizoen 1, laatste episodeahhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@JanCees god heeft gelukkig wel verstand van seriesquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:05 schreef aTypisch het volgende:
sopranosgod
@:onlogisch begreep de serie niet
Waarschijnlijk wel. Een Rotterdammer zal het niet geweest zijn, dan had er wel "poepgat" gestaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:03 schreef Doublepain het volgende:
Kwam dit vorige week in Sopranos tegen, volgensmij was het een Hagenees die alles vertaalde lol
[ afbeelding ]
Ja die is dan ook kaolodomquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:05 schreef aTypisch het volgende:
sopranosgod
@:onlogisch begreep de serie niet
Mensen die zo nodig met een ziekte moeten scheldenquote:
Inderdaad, dan kan je toch veel beter schelden met een verbastering van het woord kontgatquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mensen die zo nodig met een ziekte moeten schelden
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:03 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Had na al die tags wel op een warmer onthaal gerekend??quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door @:skysherrif op 26-05-2020 19:09 ]
Het is wel duidelijk welke nietsnut dit verzint, maanden afwezig en nu ineens van die kinderachtige regels
Wat een idioot
woordpolitiegenotquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mensen die zo nodig met een ziekte moeten schelden
Ik hoop wel dat ze de ergste taalfouten er in ieder geval uithalen. Nu worden wij als taalvirtuozen door de buitenwacht ook als mongolen/ONZ-users gezien.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door @:skysherrif op 26-05-2020 19:09 ]
Het is wel duidelijk welke nietsnut dit verzint, maanden afwezig en nu ineens van die kinderachtige regels
Wat een idioot
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:07 schreef Doublepain het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door skysherrif op 26-05-2020 19:09:10 ]
Wat komt er dan maatquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:08 schreef Doublepain het volgende:
@:scrummie2.1
Ik blijf de website van Apple maar spammen terwijl er toch duidelijk 8/9 juni staat
Wat is er aan de hand? @Drizzt_DoUrden @Elantwitter:LithNoortje twitterde op dinsdag 26-05-2020 om 15:19:14Éen wet,
Velen levens op zijn kop,
Geen bestaanszekerheid,
In strijd met het VN-verdrag Handicap,
Hoe durven ze,
In een onzekere tijd...
#wajongerswordenvergeten reageer retweet
quote:
Dit stond er net nog:quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:18 schreef JanCees het volgende:
Voordat je reageert
Vanaf heden modden we ook '2k', 'kanjer', en andere schijtlollige verbasteringen van het woord kanker. Het ligt er te dik bovenop en is in strijd met de policy die op FOK! gehanteerd wordt.
Wat is dit voor piep onzin
Is het moderatorschap hier soms een vergelijkbare baan als "brownies door downies" of zoiets.quote:Vanaf heden modden we ook '2k' en 'kanjer' de verbasteringen liggen er te dik bovenop en is nou eenmaal in strijd met de policy die op FOK! gehanteerd wordt.
quote:
stelletje kosten koper mongolenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:25 schreef Caland het volgende:
Welke Kuyt&Kaloudebiel is eigenlijk met die regel gekomen
Een of ander Koalicja Konserwatywna lid waarschijnlijk @Insomnia_quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:25 schreef Caland het volgende:
Welke Kuyt&Kaloudebiel is eigenlijk met die regel gekomen
Heb je de URL ?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doe jij nog even iets met mijn mention van eerder deze avond?
Does rustig kontenkruipendenichtquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Laat maar, luie kanariekooiflikker.
Ik ga NU luisterenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 18:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:JanCees
Check dat nummer vanaf 25:15.
jazeker lekker plaatje hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2020 19:44 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kwart-over-1-'s nachts-pilletje-klapt-in-muziek.
Dat ziet eruit als een website die in 1994 gebouwd is en waar vervolgens nooit meer wat aan gedaan is.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:46 schreef Doublepain het volgende:
Mijn kast wordt bezorgd door dit bedrijf
https://nl.trustpilot.com/review/dynalogic.eu
#RIP
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:46 schreef Doublepain het volgende:
#RIP
zijn wel vaak de mensen waarbij het mis gaat natuurlijk die daar een klaag/not amused review gaan neerzetten...wie weet gaat het ook vaak wel goedquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:55 schreef Doublepain het volgende:
1e pagina met klachten is van 3 dagen geleden
Oh oh wat een hel
Van wat ik lees, als ie maar door het sorteerproces komt, dan heb ik 50% kans op een goed eindequote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
zijn wel vaak de mensen waarbij het mis gaat natuurlijk die daar een klaag/not amused review gaan neerzetten...wie weet gaat het ook vaak wel goed
Welnee, het land is nog altijd failliet.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een biri opengetrokken op de nederlaag van Bouta?
straks olie toch, of gaat 99% naar de buitenlandse oliemaatschappijen?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welnee, het land is nog altijd failliet.
Veel gaat naar de buitenlandse maatschappijen, maar met de huidige olieprijzen is ook die vondst ineens een stuk minder waard.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
straks olie toch, of gaat 99% naar de buitenlandse oliemaatschappijen?
Ik heb geroeidquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:41 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:onlogisch @:caland @:jojoortje @:jancees
Trots op je maat.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:14 schreef Caland het volgende:
Net terug van sporten (precies een uur)
@:ggmm @:onlogisch @:kk
Heeft z'n Grindr date waarschijnlijk verzet want bukken zit er nu even niet inquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trots op je maat.
Gaat het al wat beter met je rug?
Samen met die Dennis Schouten, is werelds.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:15 schreef Caland het volgende:
User @:buitendam kijkt naar programma’s als ex on the beach en zooi waar Jan Roos in voorkomt
Het duurt niet heel lang meer of hij is openlijk liefhebber van de Jensenshow
Maak je maar op voor een hoop 2/10en.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft z'n Grindr date waarschijnlijk verzet want bukken zit er nu even niet in
Ietsquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Trots op je maat.
Gaat het al wat beter met je rug?
Op werk hebben ze al aanpassingen voor je getroffenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets
Tijdens het sporten wel redelijk, al heb ik extreem licht gedeadlift (60). Maar als ik dan weer even zit kom ik als een mongool de stoel uitgelopen de eerste passen
Dat lijkt me wel iets voor appiequote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op werk hebben ze al aanpassingen voor je getroffen
[ afbeelding ]
10/10quote:After losing his parents, a priest travels to China, where he inherits a mysterious ability that allows him to turn into a dinosaur. At first horrified by this new power, a hooker convinces him to use it to fight crime. And ninjas.
Prima reviewquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Gisteren dit pareltje gezien.
https://m.imdb.com/title/tt1843303/
[..]
10/10
Daar ga je geen spijt van krijgen!quote:
Oh kijk uit mensen. De autoriteit op filmgebied is er om - zonder de film te hebben gezien - meteen hautain te doen met zijn huillach-smiley.quote:
Doe eens even normaal tegen @3rr0r, want een kopstoot zit in een klein hoekje.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh kijk uit mensen. De autoriteit op filmgebied is er om - zonder de film te hebben gezien - meteen hautain te doen met zijn huillach-smiley.
KIJK EERST EENS VOOR JE OORDEELT!
Sinds die Vietnam war tip kan je bij mij niet meer stuk makkerquote:
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:43 schreef fetX het volgende:
Waarom zit Johan Derksen bij zo’n ontzettend B programma?
En waarom staat dit bij mij op?
Ik ben woedend en zit vol vragen.
Dit klinkt inderdaad als een meesterwerkje, bedankt voor de tip Lans!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Gisteren dit pareltje gezien.
https://m.imdb.com/title/tt1843303/
[..]
10/10
Hij is nu live op SBSquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt
wees blij dat ik de moeite nam en interesse toonde om op je imdb link te klikkenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh kijk uit mensen. De autoriteit op filmgebied is er om - zonder de film te hebben gezien - meteen hautain te doen met zijn huillach-smiley.
KIJK EERST EENS VOOR JE OORDEELT!
Bakkes.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Doe eens even normaal tegen @:3rr0r, want een kopstoot zit in een klein hoekje.
Geen dank Niels! Doet me deugd dat je het op prijs stelt.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit klinkt inderdaad als een meesterwerkje, bedankt voor de tip Lans!
Uh nee. Ik doe jou een plezier om het te posten diklip.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
wees blij dat ik de moeite nam en interesse toonde om op je imdb link te klikken
Of als Lang leve de Liefde op is, natuurlijk!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
SBS6 kijk je toch alleen als Oranje speelt
@Doublepainquote:Correspondent van NRC Handelsblad in Egypte bericht over homoseksuele mannen, het homo-uitgaansleven, homoprostitutie, sauna's voor de elite, volksbadhuizen en transseksualiteit (man-vrouw).
Egyptische charlatan is wel wat voor jou hequote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga zo aan een geweldig boek beginnen... In de ban van de Nijl van Harm Botje.
[..]
@:Doublepain
Ik zal na lezen je het boek toesturen. Wellicht wordt het gelijktijdig bezorgd met de kast waar je zelf nog moet uitkomen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Egyptische charlatan is wel wat voor jou he
quote:
Vrij stevige diss jegens de users @Buitendam en @fetXquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Goed bezig, de mensen met smaak onderscheiden zich in dit topic duidelijk van mensen die SBS kijken.
Mijn kast moet nog bezorgd worden, maar kans is klein dat ik die ooit ga zienquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zal na lezen je het boek toesturen. Wellicht wordt het gelijktijdig bezorgd met de kast waar je zelf nog moet uitkomen.
zou maar goed checken op beschadigingen als hij wordt afgeleverdquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mijn kast moet nog bezorgd worden, maar kans is klein dat ik die ooit ga zien
hebben ze het programma al onderbroken voor Hart Van Nederland?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:57 schreef fetX het volgende:
Ik heb een keertje SBS op en ik word hier terecht afgemaakt.
Fijn dat hier ook normale, scherpe users zitten.
In Papendrecht kunnen ze maar 1 kanaal ontvangenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Vrij stevige diss jegens de users @:buitendam en @:fetx
En @:onlogisch (ik ga er maar even vanuit dat hij ook sbs kijkt)
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
zou maar goed checken op beschadigingen als hij wordt afgeleverd
Het lijkt me dat hij blij mag zijn met ieder plankje dat hij ontvangt.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:46 schreef Doublepain het volgende:
#RIP
X-MO.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In Papendrecht kunnen ze maar 1 kanaal ontvangen
dan lijkt Ikea opeens prima met maar 2 missende schroefjesquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt me dat hij blij mag zijn met ieder plankje dat hij ontvangt.
Zijn ook nog 6 pakketjes incl spiegelsquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt me dat hij blij mag zijn met ieder plankje dat hij ontvangt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn ook nog 6 pakketjes incl spiegels
GENOT
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:14 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Deurtjes staan in de grondverf. Morgen de kozijntjes van de schuur. Goffedomme puik werk van mezelf
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op werk hebben ze al aanpassingen voor je getroffen
[ afbeelding ]
Stukje Breaking Bad allen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel iets voor appie
Heb je wel geschuurd, beunhaasquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:14 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Deurtjes staan in de grondverf. Morgen de kozijntjes van de schuur. Goffedomme puik werk van mezelf
Zeker maat. Vervelend werkje. Later deze week de boel weer lichtjes opschuren en dan lakken die handel.quote:
Gewoon iemand laten doen dat flutwerkquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker maat. Vervelend werkje. Later deze week de boel weer lichtjes opschuren en dan lakken die handel.
bol.com had hem nietquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die website lijkt verdacht veel op Amazon.
[..]
Wtf.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:48 schreef Zipportal het volgende:
NWS / zwarte man sterft nadat hij minutenlang knie van agent in de nek gepl
Erg mooi. @:jancees
Doe eens normaal.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:48 schreef Zipportal het volgende:
Wordt niet zomaar aangehoudenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:48 schreef Zipportal het volgende:
@Lenny_Leonardtwitter:toeterjan twitterde op dinsdag 26-05-2020 om 22:20:43Eindelijk keer naar @nemelaer de training en ik heb getoeterd ik voel me fijn bij mijn club te zijn en even te kunnen toeteren om de jongens weer te zien en trainen en ik heb ook die goed getoeterd zelfs een Corona tijd Ik mis het erg dat voelt erg belangrijk van mij 💛💚💛💚 https://t.co/AdS9X8aABG reageer retweet
Waarom moet in het onderwerp al de huidskleur ter sprake komen?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:48 schreef Zipportal het volgende:
Is een dingetje in usaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom moet in het onderwerp al de huidskleur ter sprake komen?
Zwarte man wordt door menskracht tegen de grond gehouden.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Clicksquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Niks mis met een flinke wandelingquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:01 schreef Zipportal het volgende:
Waarom bestaat er zoiets als een VBL Kroeg? #dtv
Helemaal met zulke posts:
VBL / [HOOLS] De VBL Kroeg #2093: Winter is Coming
Ook wel bekend als de tong80 chatquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:01 schreef Zipportal het volgende:
Waarom bestaat er zoiets als een VBL Kroeg? #dtv
Helemaal met zulke posts:
VBL / [HOOLS] De VBL Kroeg #2093: Winter is Coming
Die zat toch weer op WZV?quote:
Oh, hij is nog weinig veranderd zie ik. FB stroomde daar weer vol en dit was zijn laatste post.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Post ook nog op de FP geloof ik. Hier nog altijd tong80
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |