Geen zin in?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog minimaal 3 weken thuis.
Maar daarna zal het toch wel snel gaan vrees ik.
Vorige week gehoord dat het voor ons sowieso tot augutus duurt.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog minimaal 3 weken thuis.
Maar daarna zal het toch wel snel gaan vrees ik.
Tegen die tijd komen de muren op je af.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorige week gehoord dat het voor ons sowieso tot augutus duurt.
Ze gaan bij ons waarschijnlijk over op een vast (gedeeltelijk) thuiswerken.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorige week gehoord dat het voor ons sowieso tot augutus duurt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
In sociaal contact?
Je vraagt een beetje naar de bekende weg nu.
Meh, had dat eerder in het begin meer dan nu.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tegen die tijd komen de muren op je af.
Dat hadden we al, 2 dagen per week (ik pakte altijd de maandag en dinsdag)quote:Op dinsdag 26 mei 2020 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze gaan bij ons waarschijnlijk over op een vast thuiswerken.
Lekker man.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, had dat eerder in het begin meer dan nu.
[..]
Dat hadden we al, 2 dagen per week (ik pakte altijd de maandag en dinsdag)
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:05 schreef Caland het volgende:
@:ggmm kan jij die waarschuwing even wijzigen zodat het niet lijkt alsof het door een zwakstroomdebiel is getypt?
bij voorbaat dank gr gr
Dit kan sowieso netter.quote:Nou eenmaal.
haha, dachten hetzelfdequote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:05 schreef Caland het volgende:
@:ggmm kan jij die waarschuwing even wijzigen zodat het niet lijkt alsof het door een zwakstroomdebiel is getypt?
bij voorbaat dank gr gr
Ik ben hier geen moderator.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:05 schreef Caland het volgende:
bij voorbaat dank gr gr
Zodat iemand daar (na 5 aansporingsberichten en 2 weken later) weer kan reageren met; waarvan akte, nee dank je.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben hier geen moderator.
Als je opmerkingen hebt over moderatie kan je beter even in VBL-FB terecht voordat je een FA inschakelt!
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zodat iemand daar (na 5 aansporingsberichten en 2 weken later) weer kan reageren met; waarvan akte, nee dank je.
Als je denkt het zelf beter te kunnen mag je altijd solliciteren.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zodat iemand daar (na 5 aansporingsberichten en 2 weken later) weer kan reageren met; waarvan akte, nee dank je.
Wat voor soep?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:09 schreef Caland het volgende:
Varkenshaas met soep trouwens
@:drizzt_dourden
Vanaf heden modden we ook '2k' en 'kanjer' de verbasteringen liggen er te dik bovenop en is nou eenmaal in strijd met de policy die op FOK! gehanteerd wordt.quote:
ik vind Kuyt wel een goeie vervanger, dat kan Dirk ook makkelijk in z'n eentjequote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vanaf heden modden we ook '2k' en 'kanjer' de verbasteringen liggen er te dik bovenop en is nou eenmaal in strijd met de policy die op FOK! gehanteerd wordt.
(Dit heb ik natuurlijk niet zelf geschreven)
Maar Dirk heeft helemaal geen natuurlijk overwicht.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind Kuyt wel een goeie vervanger, dat kan Dirk ook makkelijk in z'n eentje
daarom Kuytquote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar Dirk heeft helemaal geen natuurlijk overwicht.
Pizzaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:26 schreef Ifrane het volgende:
Ik ben er nog steeds niet over uit wat ik vanavond ga eten.
Pittige broodjes falafel.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:26 schreef Ifrane het volgende:
Ik ben er nog steeds niet over uit wat ik vanavond ga eten.
Deze prachtige volzinnen van Japio kwam ik gisteren tegen, die kan er ook wat van.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:24 schreef Caland het volgende:
Ik verheug me nu al op de interviews met trainer Dirk.
quote:"Bij PEC en Feyenoord heb ik prima kunnen werken, alleen de benadering van sommigen is anders dan hoe ik erin sta. Daar moet ik dan genoegen mee nemen, terwijl ik dat niet altijd wil. Je weet alleen dat niet iedereen hetzelfde is. En dat is lastig als je jongens iets extra's mee wilt geven.''
Je gaf laatst al een 'meh' dus dat heb ik maar als een 'nee' genoteerd. (ik denk zeker dat ik het beter kan maar de lat ligt ook niet vrij hoog met een Surinamer die er nooit is, een werkloze ginger en iemand die op een latere leeftijd het syndroom van down heeft gekregen)quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je denkt het zelf beter te kunnen mag je altijd solliciteren.
Tering hey, KOEKOEK!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je gaf laatst al een 'meh' dus dat heb ik maar als een 'nee' genoteerd. (ik denk zeker dat ik het beter kan maar de lat ligt ook niet vrij hoog met een Surinamer die er nooit is, een werkloze ginger en iemand die op een latere leeftijd het syndroom van down heeft gekregen)
We roddelen hier niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je gaf laatst al een 'meh' dus dat heb ik maar als een 'nee' genoteerd. (ik denk zeker dat ik het beter kan maar de lat ligt ook niet vrij hoog met een Surinamer die er nooit is, een werkloze ginger en iemand die op een latere leeftijd het syndroom van down heeft gekregen)
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
wie zijn die laatste 2?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mis het woordje "uiteindelijk".quote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze prachtige volzinnen van Japio kwam ik gisteren tegen, die kan er ook wat van.
[..]
[..]
[..]
Holy shitquote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gewoon erinquote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:37 schreef Caland het volgende:
Zit eraan te denken om de varkenshaas in de airfryer te kanjeren
@:lange_lans tips?
nooit geweten dat @Drizzt_DoUrden een ginger is, die heeft zowat met alles achteraan gestaan bij het uitdelenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die laatste wilde ik @:skysherrif noemen maar die grap heeft muskusboktor al gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |