Goed je te zien! Wat erg van je tantequote:Op maandag 25 mei 2020 15:33 schreef Dave het volgende:
Dank voor alle 89416261 tags! Ik heb ze niet allemaal gelezen.![]()
Alles gaat prima met mij persoonlijk. Een aantal weken geleden is een tante van me overleden aan corona, dus dat heeft me wel even beziggehouden.
Ik ga thuis meer in m'n werk op dan op kantoor, lurk heul af en toe, maar heb dan weinig te melden.
Verder zit ik momenteel in dubio wat ik moet doen met wat posts van een kennis van een kennis (aangetrouwde familie die ik nooit zie), die daarin Rutte doodwenst en allerlei 5G complot theoriën spuit.
Vind ik ook wel hoor. Het totale leven is sinds 11 mei in een paar weken alweer veel normaler geworden en eigenlijk gaat het me iets te snel. Vandaag pas is het 2 weken nadat de basisscholen opengingen. Dat betekent dat we ook vandaag pas kunnen zien wat daar de consequenties van zijn...quote:Op maandag 25 mei 2020 15:51 schreef Strani het volgende:
[..]
het is ook best gek dat zoveel nu al wel weer mag.
Gecondoleerd Dave.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:33 schreef Dave het volgende:
Alles gaat prima met mij persoonlijk. Een aantal weken geleden is een tante van me overleden aan corona, dus dat heeft me wel even beziggehouden.
Ik ga thuis meer in m'n werk op dan op kantoor, lurk heul af en toe, maar heb dan weinig te melden.
Verder zit ik momenteel in dubio wat ik moet doen met wat posts van een kennis van een kennis (aangetrouwde familie die ik nooit zie), die daarin Rutte doodwenst en allerlei 5G complot theoriën spuit.
Wel heftig zoiets erbij, ook omdat je er niet heen kan enzo. Stond die dag ook gewoon nog voor de camera.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En Mark kan best wel wat steun gebruiken juist
[..]
Ja inderdaad! De verschillen per week zijn af en toe zo groot geweest, raar gevoel.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier was dat ook zo, en zelfs niet naast elkaar lopen op straathet is ook best gek dat zoveel nu al wel weer mag.
Ja het voelt wel heel snel inderdaad. Mijn regio blijft nu een week langer in de huidige fase dan misschien gehoopt, maar ik vind het eigenlijk niet zo erg.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:57 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vind ik ook wel hoor. Het totale leven is sinds 11 mei in een paar weken alweer veel normaler geworden en eigenlijk gaat het me iets te snel. Vandaag pas is het 2 weken nadat de basisscholen opengingen. Dat betekent dat we ook vandaag pas kunnen zien wat daar de consequenties van zijn...
Ja. Ik zie wel op tegen het opnieuw toelaten van toeristen. Ik vrees veel frustratie van mijn kant en weinig respect voor de lokale gezondheid van de toeristen.quote:Op maandag 25 mei 2020 15:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja inderdaad! De verschillen per week zijn af en toe zo groot geweest, raar gevoel.
DAVEquote:Op maandag 25 mei 2020 15:33 schreef Dave het volgende:
Ik vind toeristen toelaten eerlijk gezegd ook wel snel gaan hoor, had dat nog helemaal niet verwachtquote:Op maandag 25 mei 2020 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Ik zie wel op tegen het opnieuw toelaten van toeristen. Ik vrees veel frustratie van mijn kant en weinig respect voor de lokale gezondheid van de toeristen.
Op jullie na natuurlijk, jullie mogen komen
Ja dat moet ook nog eens zo'n extra last geven, als je dan ook nog een land moet besturenquote:Op maandag 25 mei 2020 15:59 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel heftig zoiets erbij, ook omdat je er niet heen kan enzo. Stond die dag ook gewoon nog voor de camera.
Gecondoleerd Davequote:Op maandag 25 mei 2020 15:33 schreef Dave het volgende:
Jaaaaaquote:
Dat toeristen lijkt me ook wel naar ja. Wij hebben vorige week onze reis naar Berlijn gecanceld, we durven het toch niet aan. Stel dat één van ons daar opgenomen wordt in het ziekenhuis dankzij corona. Moet de rest terug naar Nederland, blijf jij in je eentje achter. Was toch te veel risico.quote:Op maandag 25 mei 2020 16:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Ik zie wel op tegen het opnieuw toelaten van toeristen. Ik vrees veel frustratie van mijn kant en weinig respect voor de lokale gezondheid van de toeristen.
Op jullie na natuurlijk, jullie mogen komen
Ik ook. Het wordt dan vanaf juli ergens. Maar ja, de economische afweging...quote:Op maandag 25 mei 2020 16:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind toeristen toelaten eerlijk gezegd ook wel snel gaan hoor, had dat nog helemaal niet verwacht
Gelijk heb je. Ik blijf dit jaar ook lekker thuis.quote:Op maandag 25 mei 2020 16:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat toeristen lijkt me ook wel naar ja. Wij hebben vorige week onze reis naar Berlijn gecanceld, we durven het toch niet aan. Stel dat één van ons daar opgenomen wordt in het ziekenhuis dankzij corona. Moet de rest terug naar Nederland, blijf jij in je eentje achter. Was toch te veel risico.
Gecondoleerd en heel veel sterktequote:Op maandag 25 mei 2020 15:33 schreef Dave het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |