SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHoSPOILER: Rijm winnaar april HiDiHoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
En dit is dus mijn probleem. Wees dan ook een volwassen grote jongen/meid en doe het gewoon naar de persoon in kwestiequote:Op zondag 24 mei 2020 23:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dat is wel jammer. Die kliekjes en gestook via dm.
Dat durven ze niet.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En dit is dus mijn probleem. Wees dan ook een volwassen grote jongen/meid en doe het gewoon naar de persoon in kwestie
quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vanmorgen moemoe maar komt terug
Trusten Gizzquote:
Serieus, ik heb met geen user hier een kliekjequote:Op zondag 24 mei 2020 23:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar stiekem zijn wij ook wel een beetje een onofficieel kliekje.
Jaquote:
Ja we moeten het geheim houden voor het plebs, ik snap het wel. Ik houd m'n mondquote:Op zondag 24 mei 2020 23:54 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Serieus, ik heb met geen user hier een kliekje
Tuurlijk wel, met mijquote:Op zondag 24 mei 2020 23:54 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Serieus, ik heb met geen user hier een kliekje
Ik zit prop vol denk ik voor twee dagenquote:
hoe is het verder met je ?quote:
Jij hebt natuurlijk suikerfeest gevierdquote:Op zondag 24 mei 2020 23:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik zit prop vol denk ik voor twee dagen
Was echt top maar te is nooit goed😳quote:Op zondag 24 mei 2020 23:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk suikerfeest gevierd
Heyquote:
Geintjequote:
quote:devzero - Het dodetopicspel #446 Kerstbomenlol
#ANONIEM - Het dodetopicspel #568 Bijna kerst
#ANONIEM - Het dodetopicspel #569 Bijna kerst
_--_ - Het dodetopicspel #570 Bijna kerst
haags_kwartiertje - Het dodetopicspel #571 Bijna kerst
FlippingCoin - Het dodetopicspel #614 Zalige witte kerst.
DKUp - [3de reeks] Het dodetopicspel #798 Smullen met kerst?
#ANONIEM - [3de reeks] Het dodetopicspel #799 kerst
#ANONIEM - [3de reeks] Het dodetopicspel #800 kerst
devzero - [Zevende ronde] Het dodetopicspel #1257 Is het al kerst haags?
#ANONIEM - [ronde 15] Het dodetopicspel #2985 Alle kerstballen verzamelen!
#ANONIEM - [ronde 15] Het dodetopicspel #2987 Kerst..
R-woud93 - [ronde 15] Het dodetopicspel #2988 2e kerstdag 1961
#ANONIEM - [ronde 15] Het dodetopicspel #2992 Kerst voorbij
#ANONIEM - [ronde 22] Het dodetopicspel #4446 Bijna kerst!
haags_kwartiertje - [ronde 22] Het dodetopicspel #4447 Bijna kerst!
haags_kwartiertje - [ronde 22] Het dodetopicspel #4448 Bijna kerst!
#ANONIEM - [ronde 22] Het dodetopicspel #4476 De UI in kerstsfeer brengen
#ANONIEM - [ronde 22] Het dodetopicspel #4525 Kerstbomen!
noodgang - [ronde 23] Het dodetopicspel #4564 Kerstig
Filosoofert - [ronde 23] Het dodetopicspel #4656 Kerstborrel
Stray_cat - [ronde 24] Het dodetopicspel#4783 Kerstmis
mario390 - [ronde 24] Het dodetopicspel #4887 en nieuwe dag ,2de kerstdag
hemarookworst - [ronde 24] Het dodetopicspel #4892 Tweede Kerstbolk
devzero - [ronde 25] Het dodetopicspel #5145 Bijna Kerst
InverHouse - [ronde 28] Het dodetopicspel #5858 Op naar kerst
devzero - [ronde 29] Het dodetopicspel #6186 Bijna kerst
HiDiHo - [ronde 29] Het dodetopicspel #6187 Bijna kerst
Jippie68 - [ronde 29] Het dodetopicspel #6386 Bijna kerstmis!
Lukte het afstand houden nog een beetje?quote:Op zondag 24 mei 2020 23:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Was echt top maar te is nooit goed😳
quote:Op maandag 25 mei 2020 00:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Geintje![]()
Jeetje
Alle topics met "kerst" in de TT
[..]
Wij hebben geen afstand gaat niet snappen ze niet dan escalatiequote:Op maandag 25 mei 2020 00:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Lukte het afstand houden nog een beetje?
Ik wilde eerst ' Vrede op aarde' doen , was wel origineler geweestquote:Op maandag 25 mei 2020 00:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Geintje![]()
Alle topics met "kerst" in de TT
[..]
Natuurlijk!quote:Op maandag 25 mei 2020 00:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Wij hebben geen afstand gaat niet snappen ze niet dan escalatie
dinsdag heb ik vrije dag ga ik jou de fotos vd studie boeken dmmenquote:
Zoals altijd: ik loei wat, graas in de wei, HAPPY KOE, HAPPY MOEquote:Op zondag 24 mei 2020 23:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe is het verder met je ?
quote:Op maandag 25 mei 2020 00:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wacht maar tot FOK UI's met geluid introduceert
Nou DAT is heel fijnquote:Op maandag 25 mei 2020 00:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zoals altijd: ik loei wat, graas in de wei, HAPPY KOE, HAPPY MOE.
Leuk!quote:Op maandag 25 mei 2020 00:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dinsdag heb ik vrije dag ga ik jou de fotos vd studie boeken dmmen
quote:
Ja denk dat jij ze interessant vind, ik vind die van automutilatie indruk wekkendquote:
Ik wil een UI met livestreamquote:Op maandag 25 mei 2020 00:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wacht maar tot FOK UI's met geluid introduceert
jaaaquote:
Avond Akquote:
Hey hoe gaat met je moeders oorontsteking?quote:
Ja klopt op het werkquote:Op maandag 25 mei 2020 00:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
En erhm... Je hebt vanavond het Suikerfeest gevierd dus?
Mooi en fijn voor haarquote:
zing je zo vals danquote:Op maandag 25 mei 2020 00:18 schreef aKboR het volgende:
die arts heeft mij nog nooit horen zingen dat is zeker
Ach ja er zijn er zovelen van👊quote:Op maandag 25 mei 2020 00:20 schreef aKboR het volgende:
het is niet eens vals meer te noemen.. Volgens mij bestaat er nog geen woord voor.
Fijne nacht rustquote:Op maandag 25 mei 2020 00:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah zo!
Ik moet er vandoor, spreek je een andere keer.
.
boksquote:Op maandag 25 mei 2020 00:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ach ja er zijn er zovelen van👊
ga je voor de dts vandaag ? hopelijk ben je nu dev voorquote:
Is ook heel naar.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja denk dat jij ze interessant vind, ik vind die van automutilatie indruk wekkend
Nee "morgen" aan het werk.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ga je voor de dts vandaag ? hopelijk ben je nu dev voor
Zonde ik ook morgen werken. maar moet jij vroeg werkenquote:
Dag Sebbequote:Op maandag 25 mei 2020 00:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik laat de DT ook slipen ghiii whaha oké doei
Dag moemoequote:Op maandag 25 mei 2020 00:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah zo!
Ik moet er vandoor, spreek je een andere keer.
.
Ook goedquote:Op maandag 25 mei 2020 00:27 schreef aKboR het volgende:
[..]
Voor vannacht gesloten..
Waterkraan kan wel
het lijkt een dom antwoord..quote:
ow best lekker dan toch kan je toch dts pakkenquote:Op maandag 25 mei 2020 00:30 schreef aKboR het volgende:
[..]
het lijkt een dom antwoord..
Als ik wakker word
Heb morgen een optionele vrije dag maar ik vind het zonde van mijn vrije tijd.
Ik ga dus wel wat doen maar kan dat vrij indelen.
Akbor pakt alles wat hij pakken kanquote:Op maandag 25 mei 2020 00:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow best lekker dan toch kan je toch dts pakken![]()
![]()
![]()
![]()
Niet als ik spaarzaam met vrije tijd wil zijn. later beginnen wil ook zeggen langer doorwerken of van de week ergens meer uren maken.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow best lekker dan toch kan je toch dts pakken![]()
![]()
![]()
![]()
slim van jou . ik morgen avonddienstquote:Op maandag 25 mei 2020 00:33 schreef aKboR het volgende:
[..]
Niet als ik spaarzaam met vrije tijd wil zijn. later beginnen wil ook zeggen langer doorwerken of van de week ergens meer uren maken.
Dus ik ga slapen als het slaap gevoel maar een beetje opkomt. En hoef geen wekker te zetten.
Wel lekker 2 avonddiensten achter elkaarquote:Op maandag 25 mei 2020 00:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
slim van jou . ik morgen avonddienst
driequote:Op maandag 25 mei 2020 00:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wel lekker 2 avonddiensten achter elkaar
klopt je zit smorgens te wachten tot je moet gaanquote:Op maandag 25 mei 2020 00:35 schreef aKboR het volgende:
Eigenlijk een hekel aan 's avonds werken. Had vroeger liever dag of nacht. maar 's avonds breekt zo..
Ben een avondmens dus avonddiensten vond ik heerlijk, nachtdiensten ook trouwensquote:Op maandag 25 mei 2020 00:35 schreef aKboR het volgende:
Eigenlijk een hekel aan 's avonds werken. Had vroeger liever dag of nacht. maar 's avonds breekt zo..
precies en was ook erg gezellig in de nachtquote:
Met een avonddienst moet je zorgen dat je het grootste deel overdag rust heb.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:38 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ben een avondmens dus avonddiensten vond ik heerlijk, nachtdiensten ook trouwens
precies en dan gewoon doorhalen, ik moest soms na een nachtdienst nog wedstrijd voetbal spelen.ging soms wel iets minder goedquote:Op maandag 25 mei 2020 00:40 schreef aKboR het volgende:
[..]
Met een avonddienst moet je zorgen dat je het grootste deel overdag rust heb.
Daar heb je met nacht geen last van. Vroeger.... lang lang geleden waren er café's die smorgens al open waren. had je nog wat aan je dag. of zomers naar het strand.
Vond het altijd wel mooi om klaarwakker de slaperige wereld in te gaanquote:Op maandag 25 mei 2020 00:40 schreef aKboR het volgende:
[..]
Met een avonddienst moet je zorgen dat je het grootste deel overdag rust heb.
Daar heb je met nacht geen last van. Vroeger.... lang lang geleden waren er café's die smorgens al open waren. had je nog wat aan je dag. of zomers naar het strand.
of je collegas zeggen werk zequote:Op maandag 25 mei 2020 00:43 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vond het altijd wel mooi om klaarwakker de slaperige wereld in te gaan
Zomers smorgens mensen in de bus die naar het werk gingen en dan zit jij met je collega's lekker te lullen naar welke kroeg je gaat of hoe laat je smorgens afspreekt op het strand of zwembad.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:43 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vond het altijd wel mooi om klaarwakker de slaperige wereld in te gaan
Ja precies ...quote:Op maandag 25 mei 2020 00:44 schreef aKboR het volgende:
[..]
Zomers smorgens mensen in de bus die naar het werk gingen en dan zit jij met je collega's lekker te lullen naar welke kroeg je gaat of hoe laat je smorgens afspreekt op het strand of zwembad.
ik soms nog nachtdienst als systeem uit valt moet je blijven na je avonddienstquote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 00:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of je collegas zeggen werk ze
Precies, we gingen wel eens koffiedrinken zaten wij daar gezellig te kakelen terwijl anderen daar aan hun eerste bak koffie zatenquote:Op maandag 25 mei 2020 00:44 schreef aKboR het volgende:
[..]
Zomers smorgens mensen in de bus die naar het werk gingen en dan zit jij met je collega's lekker te lullen naar welke kroeg je gaat of hoe laat je smorgens afspreekt op het strand of zwembad.
Ja dan ben je echt niet blij hoorquote:
hahha jij ook hierquote:Op maandag 25 mei 2020 00:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
[..]
Precies, we gingen wel eens koffiedrinken zaten wij daar gezellig te kakelen terwijl anderen daar aan hun eerste bak koffie zaten
tik me suf hier en daar maar ik mag Mickey graagquote:Op maandag 25 mei 2020 00:51 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja heb even gekeken in het topic van dr. Mikey en nu weer terug hier
Wat bedoel jequote:
Ieder zijn dingquote:Op maandag 25 mei 2020 00:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
tik me suf hier en daar maar ik mag Mickey graag
Bijt elkaar toch niet?quote:
Klopt is ook jammer . ik heb hem gevraagd terug te komen naar hierquote:Op maandag 25 mei 2020 00:55 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dat mikey niet ziet dat dingen in de wereld nu eenmaal veranderen.
En soms tijdelijk.
quote:Op maandag 25 mei 2020 00:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar hou niet van mensen met een Januskop
Er is niemand die hem tegenhoud..quote:Op maandag 25 mei 2020 00:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Klopt is ook jammer . ik heb hem gevraagd terug te komen naar hier
Daar heb je gelijk in jipquote:Op maandag 25 mei 2020 00:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar hou niet van mensen met een Januskop
In DM vervelend gaan doen terwijl je meerdere malen vraagt om uit je DM te blijven, zo ken ik Dr.Mikeyquote:
Welterusten..quote:Op maandag 25 mei 2020 00:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Luitjes veel speel plezier tijd voor etage hoger
Trustequote:Op maandag 25 mei 2020 00:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Slaap lekker Jacqquote:Op maandag 25 mei 2020 00:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ow oke ik ga een keer heel wijs doen voor mij zelf en ga zeggen hou mij er een keer buiten. is mijn nieuwe ikquote:Op maandag 25 mei 2020 00:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
In DM gaan vervelend gaan doen terwijl je meerdere malen vraagt om uit je DM te blijven, zo ken ik Dr.Mikey
met een abbo kan je personen in je foo lijst zetten zodat ze je geen berichten kunnen sturen.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
In DM vervelend gaan doen terwijl je meerdere malen vraagt om uit je DM te blijven, zo ken ik Dr.Mikey
Wel warsig dan dat ge dm ik lees ze niet eens, het is onzin hier en zo blijft het. Flikker op met dat persoonlijke gedoe.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
In DM vervelend gaan doen terwijl je meerdere malen vraagt om uit je DM te blijven, zo ken ik Dr.Mikey
oh ik wil.heel dm.dicht gooien kan dat ook akquote:Op maandag 25 mei 2020 01:00 schreef aKboR het volgende:
[..]
met een abbo kan je personen in je foo lijst zetten zodat ze je geen berichten kunnen sturen.
Je hebt groot gelijk Jacq, beter je energie voor positieve dingen bewarenquote:Op maandag 25 mei 2020 01:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ow oke ik ga een keer heel wijs doen voor mij zelf en ga zeggen hou mij er een keer buiten. is mijn nieuwe ik
ik geloof 50 personen. maar of dat helemaal kan weet ik niet.quote:Op maandag 25 mei 2020 01:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh ik wil.heel dm.dicht gooien kan dat ook ak
Gewoon gelijk wissen doe ik altijd, geen zin in dmquote:Op maandag 25 mei 2020 01:00 schreef aKboR het volgende:
[..]
met een abbo kan je personen in je foo lijst zetten zodat ze je geen berichten kunnen sturen.
is per abbo verschillend geloof ik.quote:Op maandag 25 mei 2020 01:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
oke dus vijftig namen in voeren dus?
Dat lukt niet op mobiel, heb dat toen uitgeprobeerd met Faux. Moet ik voordat ik de DM open naar desktopweergave gaan en dat is erg lastig.quote:Op maandag 25 mei 2020 01:00 schreef aKboR het volgende:
[..]
ik heb de grootste genomen maar weet niet hoe t werktquote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 01:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wel warsig dan dat ge dm ik lees ze niet eens, het is onzin hier en zo blijft het. Flikker op met dat persoonlijke gedoe.
Zit je op PC of tablet?quote:Op maandag 25 mei 2020 01:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik heb de grootste genomen maar weet niet hoe t werkt![]()
![]()
dinsdag vrij goed voor gan zitten dus
laptopquote:
ik lees het ook niet en zet meteen personen in de foo list.quote:Op maandag 25 mei 2020 01:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gewoon gelijk wissen doe ik altijd, geen zin in dm
Zal wel niet zo heel moeilijk zijn denk ik.quote:Op maandag 25 mei 2020 01:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik heb de grootste genomen maar weet niet hoe t werkt![]()
![]()
dinsdag vrij goed voor gan zitten dus
Heb t in feedback gevraagtquote:Op maandag 25 mei 2020 01:07 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zal wel niet zo heel moeilijk zijn denk ik.
Binnekort BBQ bij mijquote:Op maandag 25 mei 2020 01:07 schreef aKboR het volgende:
[..]
ik lees het ook niet en zet meteen personen in de foo list.
Als je wat zeggen wil kan dat hier tenzij je ergens afspreekt voor een bakkie of bbq
Slaap lekker!quote:Op maandag 25 mei 2020 01:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nu slapen lees morgen het antwoord wel. Trusten alemaal
Fijn zou heel fijn zijnquote:
allemaal van hier ook welkom bij mij . bbq altijd leukquote:
je kan wat instellen in je pmquote:Op maandag 25 mei 2020 01:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
allemaal van hier ook welkom bij mij . bbq altijd leuk
morgen ochtend maar goed voor gaan zittenquote:
Wel lastig met die corona ellende nu.quote:Op maandag 25 mei 2020 01:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
allemaal van hier ook welkom bij mij . bbq altijd leuk
nee ander halve meter afstandquote:Op maandag 25 mei 2020 01:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wel lastig met die corona ellende nu.
Komt wel weerquote:Op maandag 25 mei 2020 01:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wel lastig met die corona ellende nu.
Niks mis mee hoor, toch gezellig. Ik stoor mij er nie aan als thee drinkerquote:Op maandag 25 mei 2020 01:40 schreef aKboR het volgende:
Ik heb de afwijking met elk bakkie koffie dat ik neem even "te sarren" met koffie dingen voor de koffie haters![]()
En een signaaltje te geven voor de liefhebber die anders door het kleppen hier zijn/haar koffiebreak vergeet
Anders krijg je maar last van RSI
Jaquote:Op maandag 25 mei 2020 01:48 schreef mario390 het volgende:
wat is er nu,spelen jullie weer gev ik je ,gev ji me ?
Was al op zoek naar een plaatje van een drikerquote:Op maandag 25 mei 2020 01:44 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, toch gezellig. Ik stoor mij er nie aan als thee drinker
Nou ik wacht afquote:Op maandag 25 mei 2020 01:49 schreef aKboR het volgende:
[..]
Was al op zoek naar een plaatje van een driker![]()
ninja move
Ik heb je eerder nog gementioned dat het stil was hier zodat je kon scoren.quote:Op maandag 25 mei 2020 01:48 schreef mario390 het volgende:
wat is er nu,spelen jullie weer gev ik je ,gev ji me ?
Lolquote:Op maandag 25 mei 2020 01:51 schreef aKboR het volgende:
[..]
wel een bedrijf gevonden maar zonder logo
Ik vind dat soort serie veel op elkaar lijken.quote:
Later wel wat aan gehad met printplaten maken voor radio opleidingquote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
bedankt voor de instructies, dat wist ik helemaal niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op maandag 25 mei 2020 02:29 schreef Ferrous het volgende:
Ben ik weer. Stof eruit en efkes in het vriesvak, was kokend heet
Geen idee, hoorde niks toen ik mijn oor er tegenaan hieldquote:
Zeker geen goede vraag gesteld, dan kletsen die broodjes de oren van je hoofd.quote:Op maandag 25 mei 2020 02:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee, hoorde niks toen ik mijn oor er tegenaan hield
Als het pruttelt zou ik het niet meer etenquote:Op maandag 25 mei 2020 02:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee, hoorde niks toen ik mijn oor er tegenaan hield
doodsrochel?quote:Op maandag 25 mei 2020 02:45 schreef aKboR het volgende:
[..]
Als het pruttelt zou ik het niet meer eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |