Ook goedquote:Op maandag 25 mei 2020 00:27 schreef aKboR het volgende:
[..]
Voor vannacht gesloten..
Waterkraan kan wel
het lijkt een dom antwoord..quote:
ow best lekker dan toch kan je toch dts pakkenquote:Op maandag 25 mei 2020 00:30 schreef aKboR het volgende:
[..]
het lijkt een dom antwoord..
Als ik wakker word
Heb morgen een optionele vrije dag maar ik vind het zonde van mijn vrije tijd.
Ik ga dus wel wat doen maar kan dat vrij indelen.
Akbor pakt alles wat hij pakken kanquote:Op maandag 25 mei 2020 00:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow best lekker dan toch kan je toch dts pakken![]()
![]()
![]()
![]()
Niet als ik spaarzaam met vrije tijd wil zijn. later beginnen wil ook zeggen langer doorwerken of van de week ergens meer uren maken.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ow best lekker dan toch kan je toch dts pakken![]()
![]()
![]()
![]()
slim van jou . ik morgen avonddienstquote:Op maandag 25 mei 2020 00:33 schreef aKboR het volgende:
[..]
Niet als ik spaarzaam met vrije tijd wil zijn. later beginnen wil ook zeggen langer doorwerken of van de week ergens meer uren maken.
Dus ik ga slapen als het slaap gevoel maar een beetje opkomt. En hoef geen wekker te zetten.
Wel lekker 2 avonddiensten achter elkaarquote:Op maandag 25 mei 2020 00:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
slim van jou . ik morgen avonddienst
driequote:Op maandag 25 mei 2020 00:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wel lekker 2 avonddiensten achter elkaar
klopt je zit smorgens te wachten tot je moet gaanquote:Op maandag 25 mei 2020 00:35 schreef aKboR het volgende:
Eigenlijk een hekel aan 's avonds werken. Had vroeger liever dag of nacht. maar 's avonds breekt zo..
Ben een avondmens dus avonddiensten vond ik heerlijk, nachtdiensten ook trouwensquote:Op maandag 25 mei 2020 00:35 schreef aKboR het volgende:
Eigenlijk een hekel aan 's avonds werken. Had vroeger liever dag of nacht. maar 's avonds breekt zo..
precies en was ook erg gezellig in de nachtquote:
Met een avonddienst moet je zorgen dat je het grootste deel overdag rust heb.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:38 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ben een avondmens dus avonddiensten vond ik heerlijk, nachtdiensten ook trouwens
precies en dan gewoon doorhalen, ik moest soms na een nachtdienst nog wedstrijd voetbal spelen.ging soms wel iets minder goedquote:Op maandag 25 mei 2020 00:40 schreef aKboR het volgende:
[..]
Met een avonddienst moet je zorgen dat je het grootste deel overdag rust heb.
Daar heb je met nacht geen last van. Vroeger.... lang lang geleden waren er café's die smorgens al open waren. had je nog wat aan je dag. of zomers naar het strand.
Vond het altijd wel mooi om klaarwakker de slaperige wereld in te gaanquote:Op maandag 25 mei 2020 00:40 schreef aKboR het volgende:
[..]
Met een avonddienst moet je zorgen dat je het grootste deel overdag rust heb.
Daar heb je met nacht geen last van. Vroeger.... lang lang geleden waren er café's die smorgens al open waren. had je nog wat aan je dag. of zomers naar het strand.
of je collegas zeggen werk zequote:Op maandag 25 mei 2020 00:43 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vond het altijd wel mooi om klaarwakker de slaperige wereld in te gaan
Zomers smorgens mensen in de bus die naar het werk gingen en dan zit jij met je collega's lekker te lullen naar welke kroeg je gaat of hoe laat je smorgens afspreekt op het strand of zwembad.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:43 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vond het altijd wel mooi om klaarwakker de slaperige wereld in te gaan
Ja precies ...quote:Op maandag 25 mei 2020 00:44 schreef aKboR het volgende:
[..]
Zomers smorgens mensen in de bus die naar het werk gingen en dan zit jij met je collega's lekker te lullen naar welke kroeg je gaat of hoe laat je smorgens afspreekt op het strand of zwembad.
ik soms nog nachtdienst als systeem uit valt moet je blijven na je avonddienstquote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 00:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of je collegas zeggen werk ze
Precies, we gingen wel eens koffiedrinken zaten wij daar gezellig te kakelen terwijl anderen daar aan hun eerste bak koffie zatenquote:Op maandag 25 mei 2020 00:44 schreef aKboR het volgende:
[..]
Zomers smorgens mensen in de bus die naar het werk gingen en dan zit jij met je collega's lekker te lullen naar welke kroeg je gaat of hoe laat je smorgens afspreekt op het strand of zwembad.
Ja dan ben je echt niet blij hoorquote:
hahha jij ook hierquote:Op maandag 25 mei 2020 00:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
[..]
Precies, we gingen wel eens koffiedrinken zaten wij daar gezellig te kakelen terwijl anderen daar aan hun eerste bak koffie zaten
tik me suf hier en daar maar ik mag Mickey graagquote:Op maandag 25 mei 2020 00:51 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja heb even gekeken in het topic van dr. Mikey en nu weer terug hier
Wat bedoel jequote:
Ieder zijn dingquote:Op maandag 25 mei 2020 00:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
tik me suf hier en daar maar ik mag Mickey graag
Bijt elkaar toch niet?quote:
Klopt is ook jammer . ik heb hem gevraagd terug te komen naar hierquote:Op maandag 25 mei 2020 00:55 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dat mikey niet ziet dat dingen in de wereld nu eenmaal veranderen.
En soms tijdelijk.
quote:Op maandag 25 mei 2020 00:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar hou niet van mensen met een Januskop
Er is niemand die hem tegenhoud..quote:Op maandag 25 mei 2020 00:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Klopt is ook jammer . ik heb hem gevraagd terug te komen naar hier
Daar heb je gelijk in jipquote:Op maandag 25 mei 2020 00:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar hou niet van mensen met een Januskop
In DM vervelend gaan doen terwijl je meerdere malen vraagt om uit je DM te blijven, zo ken ik Dr.Mikeyquote:
Welterusten..quote:Op maandag 25 mei 2020 00:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Luitjes veel speel plezier tijd voor etage hoger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |