ik soms nog nachtdienst als systeem uit valt moet je blijven na je avonddienstquote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 00:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of je collegas zeggen werk ze
Precies, we gingen wel eens koffiedrinken zaten wij daar gezellig te kakelen terwijl anderen daar aan hun eerste bak koffie zatenquote:Op maandag 25 mei 2020 00:44 schreef aKboR het volgende:
[..]
Zomers smorgens mensen in de bus die naar het werk gingen en dan zit jij met je collega's lekker te lullen naar welke kroeg je gaat of hoe laat je smorgens afspreekt op het strand of zwembad.
Ja dan ben je echt niet blij hoorquote:
hahha jij ook hierquote:Op maandag 25 mei 2020 00:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
[..]
Precies, we gingen wel eens koffiedrinken zaten wij daar gezellig te kakelen terwijl anderen daar aan hun eerste bak koffie zaten
tik me suf hier en daar maar ik mag Mickey graagquote:Op maandag 25 mei 2020 00:51 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja heb even gekeken in het topic van dr. Mikey en nu weer terug hier
Wat bedoel jequote:
Ieder zijn dingquote:Op maandag 25 mei 2020 00:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
tik me suf hier en daar maar ik mag Mickey graag
Bijt elkaar toch niet?quote:
Klopt is ook jammer . ik heb hem gevraagd terug te komen naar hierquote:Op maandag 25 mei 2020 00:55 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dat mikey niet ziet dat dingen in de wereld nu eenmaal veranderen.
En soms tijdelijk.
quote:Op maandag 25 mei 2020 00:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar hou niet van mensen met een Januskop
Er is niemand die hem tegenhoud..quote:Op maandag 25 mei 2020 00:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Klopt is ook jammer . ik heb hem gevraagd terug te komen naar hier
Daar heb je gelijk in jipquote:Op maandag 25 mei 2020 00:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar hou niet van mensen met een Januskop
In DM vervelend gaan doen terwijl je meerdere malen vraagt om uit je DM te blijven, zo ken ik Dr.Mikeyquote:
Welterusten..quote:Op maandag 25 mei 2020 00:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Luitjes veel speel plezier tijd voor etage hoger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |