Trustequote:Op maandag 25 mei 2020 00:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Luitjes veel speel plezier tijd voor etage hoger
Slaap lekker Jacqquote:Op maandag 25 mei 2020 00:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Luitjes veel speel plezier tijd voor etage hoger
Ow oke ik ga een keer heel wijs doen voor mij zelf en ga zeggen hou mij er een keer buiten. is mijn nieuwe ikquote:Op maandag 25 mei 2020 00:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
In DM gaan vervelend gaan doen terwijl je meerdere malen vraagt om uit je DM te blijven, zo ken ik Dr.Mikey
met een abbo kan je personen in je foo lijst zetten zodat ze je geen berichten kunnen sturen.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
In DM vervelend gaan doen terwijl je meerdere malen vraagt om uit je DM te blijven, zo ken ik Dr.Mikey
Wel warsig dan dat ge dm ik lees ze niet eens, het is onzin hier en zo blijft het. Flikker op met dat persoonlijke gedoe.quote:Op maandag 25 mei 2020 00:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
In DM vervelend gaan doen terwijl je meerdere malen vraagt om uit je DM te blijven, zo ken ik Dr.Mikey
oh ik wil.heel dm.dicht gooien kan dat ook akquote:Op maandag 25 mei 2020 01:00 schreef aKboR het volgende:
[..]
met een abbo kan je personen in je foo lijst zetten zodat ze je geen berichten kunnen sturen.
Je hebt groot gelijk Jacq, beter je energie voor positieve dingen bewarenquote:Op maandag 25 mei 2020 01:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ow oke ik ga een keer heel wijs doen voor mij zelf en ga zeggen hou mij er een keer buiten. is mijn nieuwe ik
ik geloof 50 personen. maar of dat helemaal kan weet ik niet.quote:Op maandag 25 mei 2020 01:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh ik wil.heel dm.dicht gooien kan dat ook ak
Gewoon gelijk wissen doe ik altijd, geen zin in dmquote:Op maandag 25 mei 2020 01:00 schreef aKboR het volgende:
[..]
met een abbo kan je personen in je foo lijst zetten zodat ze je geen berichten kunnen sturen.
is per abbo verschillend geloof ik.quote:Op maandag 25 mei 2020 01:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
oke dus vijftig namen in voeren dus?
Dat lukt niet op mobiel, heb dat toen uitgeprobeerd met Faux. Moet ik voordat ik de DM open naar desktopweergave gaan en dat is erg lastig.quote:Op maandag 25 mei 2020 01:00 schreef aKboR het volgende:
[..]
ik heb de grootste genomen maar weet niet hoe t werktquote:
quote:Op maandag 25 mei 2020 01:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wel warsig dan dat ge dm ik lees ze niet eens, het is onzin hier en zo blijft het. Flikker op met dat persoonlijke gedoe.
Zit je op PC of tablet?quote:Op maandag 25 mei 2020 01:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik heb de grootste genomen maar weet niet hoe t werkt![]()
![]()
dinsdag vrij goed voor gan zitten dus
laptopquote:
ik lees het ook niet en zet meteen personen in de foo list.quote:Op maandag 25 mei 2020 01:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gewoon gelijk wissen doe ik altijd, geen zin in dm
Zal wel niet zo heel moeilijk zijn denk ik.quote:Op maandag 25 mei 2020 01:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik heb de grootste genomen maar weet niet hoe t werkt![]()
![]()
dinsdag vrij goed voor gan zitten dus
Heb t in feedback gevraagtquote:Op maandag 25 mei 2020 01:07 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zal wel niet zo heel moeilijk zijn denk ik.
Binnekort BBQ bij mijquote:Op maandag 25 mei 2020 01:07 schreef aKboR het volgende:
[..]
ik lees het ook niet en zet meteen personen in de foo list.
Als je wat zeggen wil kan dat hier tenzij je ergens afspreekt voor een bakkie of bbq
Slaap lekker!quote:Op maandag 25 mei 2020 01:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nu slapen lees morgen het antwoord wel. Trusten alemaal
Fijn zou heel fijn zijnquote:
allemaal van hier ook welkom bij mij . bbq altijd leukquote:
je kan wat instellen in je pmquote:Op maandag 25 mei 2020 01:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
allemaal van hier ook welkom bij mij . bbq altijd leuk
morgen ochtend maar goed voor gaan zittenquote:
Wel lastig met die corona ellende nu.quote:Op maandag 25 mei 2020 01:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
allemaal van hier ook welkom bij mij . bbq altijd leuk
nee ander halve meter afstandquote:Op maandag 25 mei 2020 01:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wel lastig met die corona ellende nu.
Komt wel weerquote:Op maandag 25 mei 2020 01:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wel lastig met die corona ellende nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |