Attent hoorquote:
Echt he!quote:Op zondag 24 mei 2020 21:50 schreef Meke het volgende:
[..]
"Spanje"
Staat er niet een gevangenis in Lelystad? Dat zou ZOVEEL verklaren
Haha, daar zijn op zich wel handige topics voor op Fokquote:Op zondag 24 mei 2020 21:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel redelijk vaak in de top 100 nu, maar top 10 weet ik niet hoor?
Heb wel zin om een keer een dag echt bewust veel te gaan postenDoordeweeks, kijken of ik Haags kan verslaan
Haags doet aan een weekendquote:
Ah ja, in jouw gevalquote:Op zondag 24 mei 2020 21:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar ik ga niet twee filmpjes tegelijk kijken![]()
Jaa RyanneIk ben nog maar net begonnen
Zó verdacht!quote:Op zondag 24 mei 2020 21:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt he!
En meteen stil ook nu we dit ontdekken.
Haha ja maar als ik hier 1000+ posts ga doen op een dag worden jullie ook niet blij van. Of jullie gaan meedoen en dan staat er straks alsnog iemand boven mijquote:Op zondag 24 mei 2020 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, daar zijn op zich wel handige topics voor op FokMaar via deze SC is beter natuurlijk, want dat zijn kwaliteitsposts
Ja altijd!quote:
Jaaquote:Op zondag 24 mei 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah ja, in jouw gevalIn mijn geval was het gewoon even een kwestie van dat filmpje opzoeken
![]()
Ik kijk vanaf het beginMaar al enkele geniale opmerkingen van haar weer
Ik denk dat hij linkerrijtje zou zijn geëindigd, dat denk ik echt.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:53 schreef Aoibhin het volgende: [..] Joh wat denk je dat ik de afgelopen maanden gedaan heb
![]()
Maar denk dat Frankrijk alsnog laag was geëindigd hoor
![]()
Maar familie moet je ook nooit om ESF favorieten vragen. Mijn moeder vond van 2020 Wit-Rusland en Ierland leuk, aan wat ze hoorde in de Europe Shine a Light uitzending.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat hij linkerrijtje zou zijn geëindigd, dat denk ik echt.Mede ook door de ‘locals’ die voor het eerst kijken
en luisteren.
Ik heb m’n zusje de meeste clips van 2020 laten horen en zien en Frankrijk staat bij haar op 1, en niet eens puur vanwege Tommeke.
Verder zijn Fransozen kut.
Nee dat moeten we ook niet hebben!quote:Op zondag 24 mei 2020 21:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja maar als ik hier 1000+ posts ga doen op een dag worden jullie ook niet blij van. Of jullie gaan meedoen en dan staat er straks alsnog iemand boven mij
Ja precies, en dan gaan jullie ook weer onderling in gesprek en OPEENS ben ik dan derdequote:Op zondag 24 mei 2020 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat moeten we ook niet hebben!Met Strani en ik die op alles gaan reageren
Jaa vond die ook echt heel mooiquote:Op zondag 24 mei 2020 22:07 schreef molloot200 het volgende:
Die postcards van 2016 zijn trouwens ook echt heel mooi. Alleen jammer dat het allemaal in eigen land is. Ben echt blij dat Nederland dat niet doet (als ze tenminste het idee van de postcards van 2020 houden).
quote:Op zondag 24 mei 2020 22:06 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar familie moet je ook nooit om ESF favorieten vragen. Mijn moeder vond van 2020 Wit-Rusland en Ierland leuk, aan wat ze hoorde in de Europe Shine a Light uitzending.
Ik leer ineens weer iets nieuws over hemquote:
Dat einde ook weerquote:
Kun je hem morgen 05.45 mooi vertellenquote:
Daar ben ik nog nietquote:Op zondag 24 mei 2020 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
Dat einde ook weer
Maar had ook echt wel het idee dat zij en Famke het goed met elkaar konden vinden
Oh ja de localsquote:Op zondag 24 mei 2020 22:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat hij linkerrijtje zou zijn geëindigd, dat denk ik echt.Mede ook door de ‘locals’ die voor het eerst kijken
en luisteren.
Ik heb m’n zusje de meeste clips van 2020 laten horen en zien en Frankrijk staat bij haar op 1, en niet eens puur vanwege Tommeke.
Verder zijn Fransozen kut.
Goede strategie welquote:Op zondag 24 mei 2020 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja precies, en dan gaan jullie ook weer onderling in gesprek en OPEENS ben ik dan derde
quote:
Mijn moeder is wel ESF-liefhebber, vooral ook meegetrokken in het fanatisme van mijquote:
Ja is wel leuk hoorquote:Op zondag 24 mei 2020 22:13 schreef molloot200 het volgende:
Oooh Ryanne van Dorst en Famke Louise, bijzondere combinatie. Morgen maar even terugkijken.
En niemand die even komt kijken of het allemaal wel in orde is hier hèquote:Op zondag 24 mei 2020 21:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Beetje opvallend ja. Ook al steeds dat gepraat over ontvoeringen.
Blijft een beetje een mysterieus verhaal daar in Spanje.....
quote:Op zondag 24 mei 2020 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn moeder is wel ESF-liefhebber, vooral ook meegetrokken in het fanatisme van mijMaar ze vindt oprecht het ESF heel erg leuk, en keek het vroeger ook altijd met puntenlijstjes enzo
![]()
Mijn vader vindt het ook wel leuk, maar volgt verder niks; alleen elk jaar de uitzendingen kijken. Wat hij dan vaak in een andere kamer doet, want mams en ik willen ons concentreren
Viel me bij Expeditie Robinson toen ook al op dat Famke best wel verlegen isquote:Op zondag 24 mei 2020 22:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nietIk vind Famke juist echt heel stil
quote:Op zondag 24 mei 2020 21:50 schreef Meke het volgende:
[..]
"Spanje"
Staat er niet een gevangenis in Lelystad? Dat zou ZOVEEL verklaren
Jullie komen te dichtbij. Doe maar niet meer doorvragen.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt he!
En meteen stil ook nu we dit ontdekken.
Ja is ook wel weer zoquote:Op zondag 24 mei 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Viel me bij Expeditie Robinson toen ook al op dat Famke best wel verlegen isMensen hebben dan toch wat sneller een brutale indruk van haar, maar ik vind haar vaak echt juist lief overkomen.
Oh, we willen best meeten bij jou hoor!quote:Op zondag 24 mei 2020 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
En niemand die even komt kijken of het allemaal wel in orde is hier hè
quote:Op zondag 24 mei 2020 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Jullie komen te dichtbij. Doe maar niet meer doorvragen.
Laat iemand voor de verandering maar eens ontbijt voor mij klaarzetten hoor!quote:Op zondag 24 mei 2020 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh!Dan hoop ik dat ik wakker ben. En dat @:Strani en @:Em31 voor de poffertjes en de koffie hebben gezorgd!
In juli wel weerquote:Op zondag 24 mei 2020 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, we willen best meeten bij jou hoor!Maar we mogen Spanje niet in!
Oh nee hier moet het echt muisstil zijnquote:Op zondag 24 mei 2020 22:15 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Nee ik ga wel gezellig kletsen met m'n ouders tijdens de uitzending
Ik kijk de finale eigenlijk wel vaak met een vriendengroep, SF1 schakel ik altijd pas om 22:00 in alleen op mijn kamer (muziekrepetitieavond dan) en kijk ik vervolgens op woensdag terug wat ik heb gemist (of op dinsdagavond) en SF2 kijk ik wel met de familie.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:15 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Nee ik ga wel gezellig kletsen met m'n ouders tijdens de uitzending
Vandaar dat ik op een binnengesmokkelde mobiel zit te FOK!ken voor een beetje aandacht van vrouwenquote:
Nee meeposten doe ik ook nietquote:Op zondag 24 mei 2020 22:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh nee hier moet het echt muisstil zijnEn ik wil ook niet op Fok meeposten, want dan mis ik zoveel!
Ja maar halloooooo ik ben zelden de laatste poster hierquote:Op zondag 24 mei 2020 22:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Laat iemand voor de verandering maar eens ontbijt voor mij klaarzetten hoor!
Ooeehhhhquote:
Koepel Zuid-Oost de beste!!!!quote:Op zondag 24 mei 2020 22:17 schreef Meke het volgende:
Ik kwam nog deze leuke foto van een zwaaiende Strani voor het raam tegen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ohh wel leuk dat je zo die indeling hebtquote:Op zondag 24 mei 2020 22:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik kijk de finale eigenlijk wel vaak met een vriendengroep, SF1 schakel ik altijd pas om 22:00 in alleen op mijn kamer (muziekrepetitieavond dan) en kijk ik vervolgens op woensdag terug wat ik heb gemist (of op dinsdagavond) en SF2 kijk ik wel met de familie.
quote:Op zondag 24 mei 2020 22:17 schreef Meke het volgende:
Ik kwam nog deze leuke foto van een zwaaiende Strani voor het raam tegen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee zet het dan gewoon rond het middaguur klaar!quote:Op zondag 24 mei 2020 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar halloooooo ik ben zelden de laatste poster hier
Snap ik, snap ik.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Vandaar dat ik op een binnengesmokkelde mobiel zit te FOK!ken voor een beetje aandacht van vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |