Hundos?quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ook, maar bewaar mijn hundo's voor de Community Day
Krijgt ie een cd dan?quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ook, maar bewaar mijn hundo's voor de Community Day
Snobistische prietpraat.quote:Op donderdag 11 juni 2020 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Pokémon Go zou überhaupt niet moeten keuren
Ben benieuwd of dat dan een remote of een gewone pas zal zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:18 schreef Ruudt het volgende:
Weejoo dit is wel interessant voor mij, nodig me vooral uit
Invite friends to raids regardless of their location
As we continue to make changes to Pokémon GO that further adapt gameplay to individual settings, we’re excited to announce that the ability to invite friends to raids will be rolling out soon!
When this feature is available, you’ll see a + button in both public and private raid lobbies that you’ve joined in person. After tapping the + button, you’ll be able to invite up to five friends to join you. Your friends will be able to see raid invitations on their Nearby screen or in push notifications. These invitations will allow them to enter the raid lobby. Your friends will use a pass only once the battle starts, not when they join the lobby.
zal wel remote zijn, maar dat is de nieuwe koe van Niantic.quote:Op donderdag 11 juni 2020 21:37 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat dan een remote of een gewone pas zal zijn.
100 IV Pokémonquote:
Het is een starter, uiteindelijk wel toch.quote:
Oh is het een starter.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
100 IV Pokémon.
[..]
Het is een starter, uiteindelijk wel toch.
Snivy, Tepig en Osha. Moet alleen nog een hundo Snivy, dan heb ik ze alledrie compleet als familie.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh is het een starter.
Ja, dan wel inderdaad.
Die andere twee moet ik de evo's en een goede IV ook nog van hebben.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Snivy, Tepig en Osha. Moet alleen nog een hundo Snivy, dan heb ik ze alledrie compleet als familie.
Scannersquote:Op vrijdag 12 juni 2020 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die andere twee moet ik de evo's en een goede IV ook nog van hebben.
Scanner geeft je notificaties waar je een 100 IV Pokémon kunt vinden, of een rare Pokémon, zodat je een betere collectie kunt bouwenquote:
Nee hoor, maar ik herhaal het nog even voor de anderenquote:
Oh sorry, ik wist niet dat we hier een extra moderator/moraalridder nodig haddenquote:Op vrijdag 12 juni 2020 11:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik herhaal het nog even voor de anderen
Als ik omschrijvingen en goedgekeurde portals zie van voordat PoGo mee mocht stemmen, dan is iig hier in de buurt de kwaliteit enorm toegenomen. Betere keuzes en betere omschrijvingen met meer relevante info en minder taalfouten.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Merk wel dat de kwaliteit heeeeeel erg omlaag gegaan is.
sinds ik stops kan aanmaken omdat ik level40 ben heb ik er hier in het dorp een hele berg aangemaakt. We zijn van een paar gyms en stops gegaan naar best veel. Sindsdien wordt er ook veel actiever gespeeld hier.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 00:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Merk wel dat de kwaliteit heeeeeel erg omlaag gegaan is.
IK had gelukkig met hulp van Ingress al bijna het hele gebied onklaar gemaakt voor nieuwe gyms, anders waren die natuurlijk op de meest kansloze plekken ontstaan. Hier was het al behoorlijk vol, dus dan wordt er meer gekeken naar de minder logische plekken.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sinds ik stops kan aanmaken omdat ik level40 ben heb ik er hier in het dorp een hele berg aangemaakt. We zijn van een paar gyms en stops gegaan naar best veel. Sindsdien wordt er ook veel actiever gespeeld hier.
Zullen sowieso niet veel mensen zijn die überhaupt nog telefoons hebben die ouder zijn dan vijf jaar. Dus dat zal vast niet heel veel problemen geven.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 15:34 schreef Aether het volgende:
Pokémon Go werkt vanaf augustus niet meer op 32bit-Android-apparaten
Niantic stopt per augustus met de ondersteuning van Pokémon Go op 32bit-Android-apparaten. De ontwikkelaar wil zich alleen nog richten op de 64bit-versie van het spel. De game zal op veel smartphones van voor 2015 niet meer werken.
Ken je niet iemand met een switch? Daar valt echt niet tegenop te lopen. Zeker nu niet, met die verlengde incense.quote:Op zondag 14 juni 2020 19:18 schreef Mrmime het volgende:
Eindelijk die Meltan quest voltooid. Het was wachten op een Anorith of Lileep en die waren er gister ineens heel veel. Nu enorm veel kilometers lopen met Meltan
Ja ik heb zitten rekenen, het kost me ruim een jaar lopen... mijn neefje heeft een switch, geen idee hoe het werkt maar ik zal hem eens vragenquote:Op zondag 14 juni 2020 20:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ken je niet iemand met een switch? Daar valt echt niet tegenop te lopen. Zeker nu niet, met die verlengde incense.
Dan moet hij ook let's go Eevee hebben natuurlijk.quote:Op zondag 14 juni 2020 20:05 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Ja ik heb zitten rekenen, het kost me ruim een jaar lopen... mijn neefje heeft een switch, geen idee hoe het werkt maar ik zal hem eens vragen
Nee, ken niemand met z'n dingquote:Op zondag 14 juni 2020 21:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niemand met een Nintendo Switch die je lief kon aankijken?
Nu dus op rare candy maxen en een tweede charged attack erop zetten?quote:Op maandag 15 juni 2020 07:01 schreef Guppy het volgende:
[..]
Nee, ken niemand met z'n dingmaar het is gelukt, ik heb nu ook een Melmetal
alleen geen Meltan meer, da's jammer. Maar soit
Mwa, voorlopig vind ik het wel primaquote:Op maandag 15 juni 2020 10:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nu dus op rare candy maxen en een tweede charged attack erop zetten?
Al gedaan. Al speel je niet de volle tijd haal je er nog zoveel uit is mijn ervaringquote:Op dinsdag 16 juni 2020 21:16 schreef banaantjeEE het volgende:
Zijn er mensen die het ticket gaan kopen? Het lijkt me wel lang spelen...
Twijfel. Aan de ene kant lijkt het mij wel leuk om eens naar een Go Fest te gaan wanneer deze bv eens in Duitsland/Frankrijk/Engeland is.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 21:16 schreef banaantjeEE het volgende:
Zijn er mensen die het ticket gaan kopen? Het lijkt me wel lang spelen...
Ik kijk wel uit naar de (remote) raid invite functie. Dat gaat deelnemen aan 5* raids stukken makkelijker maken. En zo heb je ook nog eens wat aan die Pokémon Go Friends op afstand. Kun je daar ook makkelijker mee spelen.quote:Op maandag 15 juni 2020 15:53 schreef Debsterr het volgende:
Nieuws over Go Fest, level cap, andere (nieuwe) features, beiden leuk om te lezen!
Unown wel jaquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:22 schreef Reintji het volgende:
[..]
Twijfel. Aan de ene kant lijkt het mij wel leuk om eens naar een Go Fest te gaan wanneer deze bv eens in Duitsland/Frankrijk/Engeland is.
Nu “voelt” het wellicht een beetje raar met wereldwijde toegang via zo’n pasje. Blijft wel een fikse uitgave.
Kun je bv Unown ook vangen?
Volgens mij krijg ik ze bij het verslaan van de team rocket leaders, heb er al 32 van liggen.quote:Op woensdag 17 juni 2020 13:15 schreef Reintji het volgende:
Waar halen jullie je Unova stones vandaan? Ik heb er serieus nog maar enkele gehad.
Een paar jaar geleden naar Go Fest in Duitsland geweest in *ik kan er niet meer op komenquote:Op dinsdag 16 juni 2020 22:22 schreef Reintji het volgende:
[..]
Twijfel. Aan de ene kant lijkt het mij wel leuk om eens naar een Go Fest te gaan wanneer deze bv eens in Duitsland/Frankrijk/Engeland is.
Nu “voelt” het wellicht een beetje raar met wereldwijde toegang via zo’n pasje. Blijft wel een fikse uitgave.
Kun je bv Unown ook vangen?
Staat bij de medaille die je hebt gekregen. Dortmund.quote:Op woensdag 17 juni 2020 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden naar Go Fest in Duitsland geweest in *ik kan er niet meer op komen*:D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |