abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193285876
  zondag 24 mei 2020 @ 10:18:36 #2
63722 z80
I fink you freaky
pi_193285960
Als de rook om je hoofd is verdwenen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2020 @ 10:20:49 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193285976
Het Zwembad is best wel een avontuur geworden _O-. Je moet je aan de route houden.
Vijf min voor je uur mag je naar binnen, handen ontsmetten, laten zien dat je gereserveerd hebt, betalen, van die plastic omschoenen aan en dan lopen naar het bad. Zwemkleding moet je al aanhebben.

Je hebt een bankje per persoon. Het bad wordt ingedeeld op traag, middel en snel, waarna het ene baantje heen is en de ander terug. Je mag niet inhalen. We waren nu met 7 (max 12), dus inhalen was in mijn geval nu niet mogelijk. Na afloop mag je je wel omkleden en ga je via 'achterom' het zwembad uit. Ondertussen reinigt het personeel de bankjes en alle stangen enz en kan de volgende groep erin.

Afijn wel lekker gezwommen :). Al mis ik het 'uitzwemmen' in het recreatiebad en even het bubbelbad in wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door borisz op 24-05-2020 10:43:06 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193286124
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 10:20 schreef borisz het volgende:
Het Zwembad is best wel een avontuur geworden _O-. Je moet je aan de route houden.
Vijf min voor je uur mag je naar binnen, handen ontsmetten, laten zien dat je gereserveerd hebt, betalen, van die plastic omschoenen aan en dan lopen naar het bad.

Je hebt een bankje per persoon. Het bad wordt ingedeeld op traag, middel en snel, waarna het ene baantje heen is en de ander terug. Je mag niet inhalen. We waren nu met 7 (max 12), dus inhalen was in mijn geval nu niet mogelijk. Na afloop mag je je wel omkleden en ga je via 'achterom' het zwembad uit. Ondertussen reinigt het personeel de bankjes en alle stangen enz en kan de volgende groep erin.

Afijn wel lekker gezwommen :). Al mis ik het 'uitzwemmen' in het recreatiebad en even het bubbelbad in wel.
Wat een organisatie :o

En Loon rookvrij *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 10:36:03 #5
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_193286161
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2020 08:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Jij zit nu richting Westerbroek toch?
Is dit Meerstad?
bingo :7

En moi @derLudolf !
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 09:54 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

als meerstad, dan ben je bijna mijn buurman.
Good lord :o
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_193286241
quote:
Vijf min voor je uur mag je naar binnen, handen ontsmetten, laten zien dat je gereserveerd hebt, betalen, van die plastic omschoenen aan en dan lopen naar het bad.

Dat klinkt wel zo'n beetje als op mijn werk, looproutes en alles de hele tijd schoonmaken. Het is best vermoeiend vind ik. En je handen ontsmetten als je daarna nakend gaat zijn is eigenlijk ook best grappig :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 10:48:32 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193286331
quote:
Vijf min voor je uur mag je naar binnen, handen ontsmetten, laten zien dat je gereserveerd hebt, betalen, van die plastic omschoenen aan en dan lopen naar het bad. Zwemkleding moet je al aanhebben.

Wat een gedoe :o Ok vind het bijzonder hoor, afstand houden in het zwembad. Je zwemt allemaal in hetzelfde water en even onderwater en je bent sowieso ontsmet :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193286342
quote:

Bijzondere ervaring. Ze gingen nu toch ook meer chloor in de zwembaden doen?
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 10:49:27 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193286345
Het zwembad hier heeft de kleedkamers gewoon afgesloten, thuis omkleden dus.
pi_193286392
quote:

Wel netjes, maar voor mij zou de plezier er zo wel af zijn.
  zondag 24 mei 2020 @ 10:54:57 #11
63722 z80
I fink you freaky
pi_193286413
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 10:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Bijzondere ervaring. Ze gingen nu toch ook meer chloor in de zwembaden doen?
Correct. En ik mag hopen dat je na het ontsmetten van je handen deze wel goed moet wassen. Zo niet komt er in zeer korte tijd een irriterende laag chloordamp op het water te zweven. Zolang het water schoon is merk je niets van de extra chloor. Pas als deze reageert met iets krijg je de klassiek geur, en zwemmersogen.
pi_193286416
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 10:49 schreef derLudolf het volgende:
En na het zwemmen in je natte badpak met kleding erover naar huis?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 24 mei 2020 @ 10:59:30 #13
63722 z80
I fink you freaky
pi_193286473
Mag dit weer?
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2020 @ 11:03:32 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193286520
quote:
Na afloop kan je gewoon in een hokje omkleden. En tussen de hokjes hebben ze ook een hokje afgesloten.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:05:20 #15
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193286543
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 10:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Denk ik. Wat is het probleem?
Openlucht hè, dus daar ga je sowieso met mooi weer naartoe.
  zondag 24 mei 2020 @ 11:10:15 #16
63722 z80
I fink you freaky
pi_193286591
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Verwarmd openluchtbad kan ook prima als de buitenlucht net boven de 10 graden is.
Regen is ook geen probleem, hagel wat minder. Maar om dan met je natte zwemkleding naar huis te gaan is toch een stuk minder.
pi_193286624
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 10:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

De kinderen moeten dinsdag weer beginnen met zwemles maar idd dit. Ze mogen niet in de kleedhokje. Van tevoren alles aan. Op de tribune mogen ze uitkleden. Mij lijkt dat er dan helemaal een heisa ontstaat met al die ouders.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:18:53 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193286704
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:10 schreef z80 het volgende:

[..]

Verwarmd openluchtbad kan ook prima als de buitenlucht net boven de 10 graden is.
Regen is ook geen probleem, hagel wat minder. Maar om dan met je natte zwemkleding naar huis te gaan is toch een stuk minder.
Tja, je kunt niet zomaar een blik vrijwilligers lostrekken die dat eventjes doet.

Vooropgesteld dat ik maar heel weinig zwem, zou ik niet weten wanneer ik me wel heb omgekleed in het zwembad.

Dan moet je een tas mee en zo. Moeilijk moeilijk. Als ik ga zwemmen is het wel dusdanig warm dat je prima met zwembroek en een handdoek over je schouder die kant op kunt fietsen.

Misschien dat ze voor zwemlessen of de fanatieke oudjes om 7u 's ochtends wel iets regelen.
pi_193286718
Wat een gedoe zeg, zwemles is al zo'n chaos, dit maakt het niet makkelijker.... (ik was al heel blij dat we hier definitief klaar zijn met de zwemlessen, maar nu helemaal. Atletiek is wat dat betreft een stuk eenvoudiger).
pi_193286737
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Tja, je kunt niet zomaar een blik vrijwilligers lostrekken die dat eventjes doet.

Vooropgesteld dat ik maar heel weinig zwem, zou ik niet weten wanneer ik me wel heb omgekleed in het zwembad.

Dan moet je een tas mee en zo. Moeilijk moeilijk. Als ik ga zwemmen is het wel dusdanig warm dat je prima met zwembroek en een handdoek over je schouder die kant op kunt fietsen.

Misschien dat ze voor zwemlessen of de fanatieke oudjes om 7u 's ochtends wel iets regelen.
Als je zwemshorts draagt dan kunnen die prima op de fiets ja. Met een standaard badpak of bikinibroekje is dat toch echt een stuk minder comfortabel. En dan die natte vlekken op je borst als je een t-shirt aan doet, huuh.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:23:46 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193286763
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:12 schreef Tally het volgende:

[..]

De kinderen moeten dinsdag weer beginnen met zwemles maar idd dit. Ze mogen niet in de kleedhokje. Van tevoren alles aan. Op de tribune mogen ze uitkleden. Mij lijkt dat er dan helemaal een heisa ontstaat met al die ouders.
Met al die telefoontjes tegenwoordig snap ik dat. Die van te voren in een bakje, probleem opgelost.

Of er moet iemand zich aanbieden op na gebruik de kleedruimte schoon te maken...
pi_193286769
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:19 schreef Clubsoda het volgende:
Wat een gedoe zeg, zwemles is al zo'n chaos, dit maakt het niet makkelijker.... (ik was al heel blij dat we hier definitief klaar zijn met de zwemlessen, maar nu helemaal. Atletiek is wat dat betreft een stuk eenvoudiger).
Ja en dr jongste vind zwemles al zo leuk |:)
Die wil na dinsdag helemaal niet meer en ik moet elke week al zo mijn best doen om haar over te halen |:)
pi_193286775
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Met al die telefoontjes tegenwoordig snap ik dat. Die van te voren in een bakje, probleem opgelost.

Of er moet iemand zich aanbieden op na gebruik de kleedruimte schoon te maken...
Ik snap die telefoontjes even niet? Wat dat te maken heb met omkleden?
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:26:37 #24
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193286793
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:21 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Als je zwemshorts draagt dan kunnen die prima op de fiets ja. Met een standaard badpak of bikinibroekje is dat toch echt een stuk minder comfortabel. En dan die natte vlekken op je borst als je een t-shirt aan doet, huuh.
Als je naar een meer/plas gaat te zwemmen is het toch niet anders? Als vrouw kun je er dan toch ook een short over aan doen.
pi_193286800
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:24 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja en dr jongste vind zwemles al zo leuk |:)
Die wil na dinsdag helemaal niet meer en ik moet elke week al zo mijn best doen om haar over te halen |:)
Ben je mooi klaar mee. Ik snap het wel, zwemles is vaak al zo'n verplicht nummer en dan zo'n tijd eruit en dan alles anders. Moet ze nog lang?
  zondag 24 mei 2020 @ 11:27:02 #26
63722 z80
I fink you freaky
pi_193286801
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:25 schreef Tally het volgende:

[..]

Hij komt enkel bij 30 graden, vol zon en geen wind op de ligweide.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:27:28 #27
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193286807
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:25 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat ze bang zijn dat er foto's worden gemaakt/dat iemand anders wordt beschuldigd van foto's maken.
pi_193286809
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als je naar een meer/plas gaat te zwemmen is het toch niet anders? Als vrouw kun je er dan toch ook een short over aan doen.
Nou zwem ik per definitie niet graag in natuurwater, maar als, dan kleed ik me lekker buiten om voor ik naar huis ga.
pi_193286811
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:27 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ben je mooi klaar mee. Ik snap het wel, zwemles is vaak al zo'n verplicht nummer en dan zo'n tijd eruit en dan alles anders. Moet ze nog lang?
Nee |:) voor het gebeuren was er nog één les en zou ze een briefje krijgen |:)
  zondag 24 mei 2020 @ 11:28:55 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193286826
Wie zegt nou eigenlijk dat je na afloop niet kunt omkleden in de zwembaden? Hier kan dat gewoon, bij Boris ook.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193286829
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat ze bang zijn dat er foto's worden gemaakt/dat iemand anders wordt beschuldigd van foto's maken.
O dat. Nou dat zal niet het probleem zijn van de tribunes. De kinderen moeten hun zwemkleding onder hun gewone kleding aan. Ook wanneer ze weg moeten. Maar ik zit wel eens in zo’n grote kleedruimte waar je al met zn alle op elkaars schoot zit. En die tribunes zijn echt niet groter.
pi_193286836
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:27 schreef Tally het volgende:

[..]

Nee |:) voor het gebeuren was er nog één les en zou ze een briefje krijgen |:)
Oef, wat een valreeppech. Hopelijk krijgt ze dat briefje nu. A?
pi_193286838
quote:
5s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:28 schreef Lienekien het volgende:
Wie zegt nou eigenlijk dat je na afloop niet kunt omkleden in de zwembaden? Hier kan dat gewoon, bij Boris ook.
Het zwembad dat mij afgelopen vrijdag belde om te zeggen dat de zwemlessen weer gaan beginnen?
pi_193286845
quote:
quote:
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:12 schreef Tally het volgende:

[..]

pi_193286846
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Oef, wat een valreeppech. Hopelijk krijgt ze dat briefje nu. A?
B. Ze wil graag zeemeerminnenzwemles maar dan moet ze A en B hebben.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:30:40 #36
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193286851
quote:
Maar als je je omkleed in het zwembad heb je nog steeds natte kleren aan.
pi_193286869
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:30 schreef Tally het volgende:

[..]

B. Ze wil graag zeemeerminnenzwemles maar dan moet ze A en B hebben.
Dat valt dan weer mee, kan je hierna lekker stoppen :)
pi_193286884
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:31 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dat valt dan weer mee, kan je hierna lekker stoppen :)
Ja hopelijk want ik ben die discussie elke week zat. Was wel lekker dat die dicht was nu :')
In de vakanties zwemmen ze bij ons ook gewoon door.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:33:27 #39
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193286885
In een (overdekt) zwembad van de gemeente zal een en ander makkelijker te realiseren zijn. Maar feit is dat we hier een stichting hebben die zichzelf moeten bedruipen. Een schoonmaker huren kost gewoon veel geld.
  zondag 24 mei 2020 @ 11:33:30 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193286886
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Maar als je je omkleed in het zwembad heb je nog steeds natte kleren aan.
Zwembaden in/om Emmen hebben ook gewoon hokjes beschikbaar om je na afloop om te kleden.
pi_193286914
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:33 schreef derLudolf het volgende:
In een (overdekt) zwembad van de gemeente zal een en ander makkelijker te realiseren zijn. Maar feit is dat we hier een stichting hebben die zichzelf moeten bedruipen. Een schoonmaker huren kost gewoon veel geld.
Bij ons maken de badmeesters zelf alles schoon. Normaal al.
pi_193287020
quote:
Bij ons ook.
Wel snelsnel en een soort van ontmoedigingsbeleid mbt douchen.
Volwassenen douchen thuis; kinderen mogen wel douchen maar moeten dus wel opschieten.

En niet te lang treuzelen bovendien.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:44:04 #43
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193287039
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zwembaden in/om Emmen hebben ook gewoon hokjes beschikbaar om je na afloop om te kleden.
Maar je gaat natuurlijk niet naar een ander dorp als het in eigen dorp kan.

Even gekeken op de site, beetje tegenstrijdige informatie, er staat zowel "kleed je thuis om" als dat alleen kleedhokjes beschikbaar zijn en de kleedruimten niet.
pi_193287201
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ja, dat zei je er niet bij he :P

Maar dan nog vind ik het zelf wel fijn om eerst op te drogen voor ik in de kleren schiet.
En bij fijn weer kan dat (als je na je zwem-slot nog mag blijven) maar als ze het nu zouden open gooien is het vrij kansloos.
  zondag 24 mei 2020 @ 11:53:50 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193287209
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Even gekeken op de site, beetje tegenstrijdige informatie, er staat zowel "kleed je thuis om" als dat alleen kleedhokjes beschikbaar zijn en de kleedruimten niet.
Thuis omkleden van tevoren, denk ik dan. Dus badkleding al aanhebben onder je kleren als je naar het zwembad gaat.
pi_193287215
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dus wel kleedhokjes _O-
Dat de gezamenlijke kleedruimten nu niet open zijn is logisch. Maar de kleedhokjes niet, dat vond ik raar.
En wat Lienekien zegt. Dan hoef je maar één keer een hok in.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:57:57 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193287274
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
En bij fijn weer kan dat (als je na je zwem-slot nog mag blijven) maar als ze het nu zouden open gooien is het vrij kansloos.
Ik lees niets over slots eigenlijk, alleen over maximaal x personen per bad en maximaal y personen op het terrein.
pi_193287375
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik lees niets over slots eigenlijk, alleen over maximaal x personen per bad en maximaal y personen op het terrein.
Aha. Dan zullen ze wel koppen tellen bij de ingang.
Ieder zwembad zal de regels op zijn eigen manier invullen.

Nu ik dit lees moet ik terugdenken aan een paar weken geleden, toen de versoepelingen kwamen en sommige vrijwilligers van mijn zwemclub zich afvroegen of we weer zouden kunnen starten.
Sure... 30 kinderen (met handicaps) in bad, bijbehorende ouders op de tribune, stuk of 20 vrijwilligers erbij. En in een ander bad nog eens 10 kwetsbare ouderen die 1 op 1 begeleid worden door een vrijwilliger. Mensen dachten echt dat dat wel zou kunnen... 8)7
Of anders in ieder geval het familiezwemmen om het seizoen af te sluiten (= 30 kinderen en hun familie plus vrijwilligers in bad) :N
pi_193287386
Even een *G* voor het bijna 3 maanden rookvrij zijn van @Lonaa
  zondag 24 mei 2020 @ 12:09:44 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193287431
Wat zal Lonaa veel geld overhouden nu. Café's dicht en niet meer roken. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193287547
Wat een hel op aarde lijkt mij een zwembad!
En nu helemaal.
@Tally...wat is zeemeerminnenles?

@Lonaa...word je blij van de mensen die roepen over het rookvrij zijn?
Zo ja, fijn w/
Ik word gallisch van de sneaky vraag van de praktijkvpk bij iedere medische apk: hoe is het met roken? behalve Lein, die mocht het vragen bij de efteling meet.🤪

Het regent eindelijk, goed voor de tuin en dan soesjes bakdag.
Eens kijken of er al mensen begonnen zijn. :Y)
pi_193287610
Ik vond zwemmen altijd fantastisch _O_

Maar alles er om heen :N Het omkleden, aankleden terwijl je lijf nog plakkerig/vochtig is (ja, natuurlijk wel afgedroogd), je haren die nog naar chloor ruiken en nat zijn, de veel te krappe kleedhokjes, de smerige natte toiletten. Buiten zwemmen is dan al een stuk beter. Beetje opdrogen in het zonnetje en zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193287668
:O Ik hoop zo dat dit het laatste weekend klussen en opruimen is. Ben er echt helemaal klaar mee :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 24 mei 2020 @ 12:38:43 #54
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193287730
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 12:26 schreef Isabeau het volgende:
Buiten zwemmen is dan al een stuk beter. Beetje opdrogen in het zonnetje en zo.
Lekker in je blootje zwemmen en opdrogen. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 mei 2020 @ 12:39:48 #55
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193287744
En deze kwam ik tegen op Twitter.
DokterBertho twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 20:02:44 Noem 1 ander land waar je dit in het wild tegenkomt! https://t.co/kikdIBsipB reageer retweet
_O_
Poef.....gone! ©golfer
pi_193287753
quote:
11s.gif Op zondag 24 mei 2020 12:39 schreef golfer het volgende:
DokterBertho twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 20:02:44 Noem 1 ander land waar je dit in het wild tegenkomt! https://t.co/kikdIBsipB reageer retweet
_O_
_O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 24 mei 2020 @ 12:53:55 #57
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193287915
Ik wilde verder met mn timmerklus maar het is gewoon guur in de tuin
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 24 mei 2020 @ 12:54:37 #58
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193287922
quote:
_O_
_O_ _O-
Spoilers!
  zondag 24 mei 2020 @ 12:56:31 #59
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193287942
En ondertussen vergeet hier iemand om de lactosevrije melk te gebruiken voor de soezenextravaganza :{
Spoilers!
pi_193288078
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
En ondertussen vergeet hier iemand om de lactosevrije melk te gebruiken voor de soezenextravaganza :{
Geen soezen voor jou nu? -O-
  zondag 24 mei 2020 @ 13:09:15 #61
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193288103
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Geen soezen voor jou nu? -O-
Jawel, maar alleen als ik een pil inneem. Dus ik kan niet tussendoor proeven of snoepen. Ik moet ze straks gewoon allemaal snel achter elkaar op eten voor de pil uitgewerkt is. Dat kan ik wel.
Spoilers!
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 13:14:17 #62
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193288176
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 12:53 schreef fietsie het volgende:
Ik wilde verder met mn timmerklus maar het is gewoon guur in de tuin
Beetje (boel) regen is niet verkeerd, maar had liever gehad dat het vannacht allemaal was gevallen
  zondag 24 mei 2020 @ 13:24:15 #63
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193288295
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

Jawel, maar alleen als ik een pil inneem. Dus ik kan niet tussendoor proeven of snoepen. Ik moet ze straks gewoon allemaal snel achter elkaar op eten voor de pil uitgewerkt is. Dat kan ik wel.
Hier hetzelfde, maar ik offer mijzelf graag op met pil om straks te proeven van de baksels van B. O+
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 mei 2020 @ 13:26:14 #64
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193288329
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Hier hetzelfde, maar ik offer mijzelf graag op met pil om straks te proeven van de baksels van B. O+
Dat zeker. In de tussentijd is het gewoon pech voor mij. Mijn eigen schuld hoor, ik had geen zin om me er mee te bemoeien.
Spoilers!
  zondag 24 mei 2020 @ 13:28:28 #65
217702 Lonaa
Honger!
pi_193288360
Lonaa thuis en stuk. Na Murph ook maar gelijk Dora uitgelaten voor lange wandeling. Nu even snel eten en dan komen schoonouders. Die belde dat ze langs wilde komen en F. wilde dat afhouden voor vandaag maar ze hadden iets te vertellen. Ben benieuwd.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 24 mei 2020 @ 13:30:22 #66
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193288383
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:28 schreef Lonaa het volgende:
Nu even snel eten en dan komen schoonouders. Die belde dat ze langs wilde komen en F. wilde dat afhouden voor vandaag maar ze hadden iets te vertellen. Ben benieuwd.
Jullie krijgen er nog een broertje of zusje bij? O-)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 mei 2020 @ 13:32:15 #67
217702 Lonaa
Honger!
pi_193288411
quote:
12s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:30 schreef golfer het volgende:

[..]

Jullie krijgen er nog een broertje of zusje bij? O-)
Ja, zoiets denk ik. :')

F. zei dat zn vader iig niet bezorgd ofzo klonk aan de telefoon, so that's nice. En zonet realiseerde hij zich dat ze in september 40 jaar getrouwd zijn, dus misschien zijn ze wat van plan ofzo. We weten het zo. :P
  zondag 24 mei 2020 @ 13:38:01 #68
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193288494
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, zoiets denk ik. :')

F. zei dat zn vader iig niet bezorgd ofzo klonk aan de telefoon, so that's nice. En zonet realiseerde hij zich dat ze in september 40 jaar getrouwd zijn, dus misschien zijn ze wat van plan ofzo. We weten het zo. :P
Ik ben benieuwd :o
Spoilers!
  zondag 24 mei 2020 @ 13:39:04 #69
217702 Lonaa
Honger!
pi_193288515
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd :o
Ik vind het altijd zo'n...dramatisch aankondiging. En dan ga ik me zorgen maken want er is OF iets ergs, of ik heb iets fout gedaan. :')
pi_193288550
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 12:20 schreef AnneX het volgende:
Wat een hel op aarde lijkt mij een zwembad!
En nu helemaal.
@:Tally...wat is zeemeerminnenles?

@:Lonaa...word je blij van de mensen die roepen over het rookvrij zijn?
Zo ja, fijn w/
Ik word gallisch van de sneaky vraag van de praktijkvpk bij iedere medische apk: hoe is het met roken? behalve Lein, die mocht het vragen bij de efteling meet.🤪

Het regent eindelijk, goed voor de tuin en dan soesjes bakdag.
Eens kijken of er al mensen begonnen zijn. :Y)
Dan krijgen ze een monovin aan en dan zo’n zeemeerminnenjurk (of wat is t) er over heen en dan leren ze zwemmen als een zeemeermin. Mijn oudste zei dat het echt ontzettend moeilijk is.
pi_193288577
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:39 schreef Lonaa het volgende:

Ik vind het altijd zo'n...dramatisch aankondiging. En dan ga ik me zorgen maken want er is OF iets ergs, of ik heb iets fout gedaan. :')
Of ze hebben iets leuks te vertellen *O*

Niet zo negatief, Loon! En _O_ voor de Murph en zo. You rock. En _O_ voor het niet meer roken O+ Ik weet hoe moeilijk het is voor je.

Zeemeerminzwemles hadden ze in ons zwembad ook :Y Zo schattig.
pi_193288587
quote:

[..]

Zou ik ook hebben. Zeg dan in ieder geval of het iets leuks of iets zwaars is (al kun je met die laatste aankondiging ook weinig).
pi_193288600
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Of ze hebben iets leuks te vertellen *O*

Niet zo negatief, Loon! En _O_ voor de Murph en zo. You rock. En _O_ voor het niet meer roken O+ Ik weet hoe moeilijk het is voor je.

Zeemeerminzwemles hadden ze in ons zwembad ook :Y Zo schattig.
En duur ;(
pi_193288613
Vingers verbrand aan het ovenrekje ;(
Niet eens soes gerelateerd :')
pi_193288672
quote:
_O_
Zuiderpark en jeugdherinneringen: openluchttheater op woensdagmiddag, het zwembad 🤪 om 7 uur voor het schoolgaan - tóen wel - en de jeugdnatuurwacht.
# memories
  zondag 24 mei 2020 @ 13:51:59 #76
63722 z80
I fink you freaky
pi_193288680
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:41 schreef Tally het volgende:

[..]

Dan krijgen ze een monovin aan en dan zo’n zeemeerminnenjurk (of wat is t) er over heen en dan leren ze zwemmen als een zeemeermin. Mijn oudste zei dat het echt ontzettend moeilijk is.
[ afbeelding ]
Een diploma voor monovinzwemmen heb ik ook nog ergens. Grootste uitdaging in een 25 meterbad was de 100 meter onderwater. Het keren kost zo veel tijd. In een 50Meterbad kun je lekker gang maken. Ik zwom dan wel met een wedstrijdvin, die is zeer stug en relatieve groot.
pi_193288693
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vingers verbrand aan het ovenrekje ;(
Niet eens soes gerelateerd :')
Oei.

Wat een rust in je huis zonder de tijdelijke gezinsleden, vermoed ik. (8>
pi_193288694
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:51 schreef z80 het volgende:

[..]

Een diploma voor monovinzwemmen heb ik ook nog ergens. Grootste uitdaging in een 25 meterbad was de 100 meter onderwater. Het keren kost zo veel tijd. In een 50Meterbad kun je lekker gang maken. Ik zwom dan wel met een wedstrijdvin, die is zeer stug en relatieve groot.
De oudste heeft het tijdens een kinderfeestje gedaan. Ik heb pas geleden 2 monovinnen gekocht van iemand in de buurt. En via Ali zo’n gkleurd ding er overheen gekocht. Maar dat mag allemaal pas als ze haar B diploma heeft. Dan kunnen ze goed genoeg zwemmen volgens het zwembad. Maar het lijken mij ondingen.
pi_193288701
Zet , zeemeer man _O-
  zondag 24 mei 2020 @ 13:54:51 #80
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193288707
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:54 schreef AnneX het volgende:
Zet , zeemeer man _O-
Daar staat die Z voor :Y
Spoilers!
  zondag 24 mei 2020 @ 13:55:18 #81
217702 Lonaa
Honger!
pi_193288712
Gedoucht *O*

Je hebt ook wel gelijk @Isabeau ,maar is gewoon default ofzo. :')
pi_193288736
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:53 schreef AnneX het volgende:

[..]

Oei.

Wat een rust in je huis zonder de tijdelijke gezinsleden, vermoed ik. (8>
Ik ben nog steeds aan het afschakelen. Af en toe luisteren of er geen geluid uit de kitten kamer komt.
Of na uren met mijn team in de woonkamer schrikken en denken dat ik de logees tekort doe _O-
Maar verder is het wel rustig, ja. :)

Dan merk ik ook weer aan mijn katten hoe blij ze zijn mij weer 100% voor zichzelf te hebben O+
pi_193288761
Mijn dochter was gister aan het spelen en zei tegen haar zus: eigenlijk wil ik meermannen. Mijn man vond dat maar raar en vroeg waarom ze meer mannen wilde. NEE PAP MEERMANNEN NIET MEER MANNEN!!!
  zondag 24 mei 2020 @ 14:01:27 #84
63722 z80
I fink you freaky
pi_193288769
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:53 schreef Tally het volgende:

[..]

De oudste heeft het tijdens een kinderfeestje gedaan. Ik heb pas geleden 2 monovinnen gekocht van iemand in de buurt. En via Ali zo’n gkleurd ding er overheen gekocht. Maar dat mag allemaal pas als ze haar B diploma heeft. Dan kunnen ze goed genoeg zwemmen volgens het zwembad. Maar het lijken mij ondingen.
Zwemmen valt wel mee. Het is voornamelijk wennen dat je beide voeten aanelkaar vast zitten. Het hebben van B is meer om paniek te voorkomen als je kopje ondergaat.
Gebruik wel enkel een zwembril. Geen duikmasker.
ps.
Koop ook een snorkel die op je voorhoofd gaat. Ziet er niet uit, maar zwemt fantastisch. En leren ademen enkel door de mond. Of anders neusklem op.
pi_193288801
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:01 schreef z80 het volgende:

[..]

Zwemmen valt wel mee. Het is voornamelijk wennen dat je beide voeten aanelkaar vast zitten. Het hebben van B is meer om paniek te voorkomen als je kopje ondergaat.
Gebruik wel enkel een zwembril. Geen duikmasker.
ps.
Koop ook een snorkel die op je voorhoofd gaat. Ziet er niet uit, maar zwemt fantastisch. En leren ademen enkel door de mond. Of anders neusklem op.
Jeetje wat moet je nog veel doen ook. Ben er nu al moe van :P
  zondag 24 mei 2020 @ 14:07:03 #86
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_193288833
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou ook soezenextravaganza doen maar echt 0 zin even. Heb vanmorgen al de helft van de voorbereiding van het avondeten staan maken, een berg pasta voor in de vriezer voor Bas en 2 brooden gebakken :O
pi_193288905
quote:

[..]

Ik heb mijn vader inmiddels aangeleerd om in dit soort gevallen erbij te zeggen 'het is niets ernstigs hoor'. Maar goed, als hij dat dat niet zegt, zit ik alsnog in de stress :')
pi_193288936
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:14 schreef Clubsoda het volgende:

Ik heb mijn vader inmiddels aangeleerd om in dit soort gevallen erbij te zeggen 'het is niets ernstigs hoor'. Maar goed, als hij dat dat niet zegt, zit ik alsnog in de stress :')
Mijn vader is echt het ergst op het gebied van slecht nieuws :X :X :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193288943
In de categorie neusklem: ik kan mijn neus zonder handen dichtknijpen onder water. Dus niet neus open dat er geen lucht binnenkomt, maar gewoon mijn neusvleugels naar binnen knijpen. Ik ken niemand die dat kan, zelfs via google stuit ik niet op lotgenoten. Ik denk dat dit mijn superkracht is :7
  zondag 24 mei 2020 @ 14:18:06 #90
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193288949
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:17 schreef Clubsoda het volgende:
In de categorie neusklem: ik kan mijn neus zonder handen dichtknijpen onder water. Dus niet neus open dat er geen lucht binnenkomt, maar gewoon mijn neusvleugels naar binnen knijpen. Ik ken niemand die dat kan, zelfs via google stuit ik niet op lotgenoten. Ik denk dat dit mijn superkracht is :7
En dan ook nog eens bionische oordopjes hebben
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193288993
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn vader is echt het ergst op het gebied van slecht nieuws :X :X :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, mijn vader kan ook doodkalm en heel beheerst de akeligste dingen vertellen. :X En dan heb je nog geluk dát hij het vertelt want meestal houden ze het lekker voor zich. Mijn stiefmoeder is een aantal keer behoorlijk ziek geweest en dan gingen hun vrienden míj bellen om te vragen hoe het ging want zelf antwoordden ze niet. Daar heb ik ze toen wel op aangesproken, regel het even lekker zelf met je sociale leven. Nu met dat hele coronagebeuren eis ik ook regelmatig updates, want anders hoor ik het pas als een van beide de IC opgesleept zou worden. Stelletje oesters :+
pi_193289008
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:18 schreef fietsie het volgende:

[..]

En dan ook nog eens bionische oordopjes hebben
Ik denk dat ik een soort gemuteerde kameel ben die zandstormen kan weerstaan. Maar goed, wat heb je ernaa, behalve dat ik heel goed symmetrische koprollen onder water kan omdat ik beide handen vrij heb.
  zondag 24 mei 2020 @ 14:22:23 #93
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193289010
Mijn ouders kiezen er bij dat soort boodschappen voor om "spontaan langs te komen" (215km) en dan bij de koffie ineens te beginnen over de te melden situatie..
pi_193289014
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:20 schreef Clubsoda het volgende:

Oh ja, mijn vader kan ook doodkalm en heel beheerst de akeligste dingen vertellen. :X En dan heb je nog geluk dát hij het vertelt want meestal houden ze het lekker voor zich. Mijn stiefmoeder is een aantal keer behoorlijk ziek geweest en dan gingen hun vrienden míj bellen om te vragen hoe het ging want zelf antwoorden ze niet. Daar heb ik ze toen wel op aangesproken, regel het even lekker zelf met je sociale leven. Nu met dat hele coronagebeuren eis ik ook regelmatig updates, want anders hoor ik het pas als een van beide de IC opgesleept zou worden. Stelletje oesters :+
Oh dat is ook serieus akelig ja :Y

Ik was al aan het zoeken naar vestigiality nose muscle, maar krijg alleen maar andere interessante linkjes. Maar ja 161.000 resultaten, dus ik ben nog wel even bezig.
pi_193289026
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:22 schreef fietsie het volgende:
Mijn ouders kiezen er bij dat soort boodschappen voor om "spontaan langs te komen" (215km) en dan bij de koffie ineens te beginnen over de te melden situatie..
"Spontaan langs komen" is dus: uh-oh, er is iets aan de hand :o
  zondag 24 mei 2020 @ 14:24:57 #96
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193289041
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

"Spontaan langs komen" is dus: uh-oh, er is iets aan de hand :o
Ja.

Maar ze komen dus ook wel eens spontaan langs omdat oma met haar kleinkind wil spelen, of omdat m'n vader het gewoon gezellig vindt hier in de tuin te komen helpen.

Dus bij het koffie zetten is het altijd even afwachten welke kant de wind op waait.

De vorige keer was de melding "oom die en die (fervent wielrenner) is overhoop gereden door een auto die ineens uit een weiland kwam rijden. Hij ligt op de IC in <insert ziekenhuis> omdat daar weinig Corona patienten lagen.".
Met Hemelvaart: "kijk, ik heb een zaagtafel bij me, kunnen we vast beginnen!"
pi_193289057
Ik belde een keer met mn moeder na een fenderbender, omdat ik gewoon mn moesje even wilde spreken tegen de schrik:

- mam alles is ok maar ik had een kleine aanrijding

Kreeg ik later te horen dat ik niet meer moest beginnen met de melding dat alles ok was want dan schrikt iedereen zich de bultjes... eeeh... :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193289079
Mmmm ik dacht dat dat aan mijn ouders lag, maar er zijn er dus meer. Mijn zus is net zo, die kreeg laatst een test denervatie. Vertelt ze dat ff in de , de avond ervoor. We wisten niet eens dat er sprake van was, en dan ook nog toen het ziekenhuis nog niet officieel weer was opgestart.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 24 mei 2020 @ 14:29:48 #99
63722 z80
I fink you freaky
pi_193289089
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh dat is ook serieus akelig ja :Y

Ik was al aan het zoeken naar vestigiality nose muscle, maar krijg alleen maar andere interessante linkjes. Maar ja 161.000 resultaten, dus ik ben nog wel even bezig.
Naar aanlijding van die opmerking ook even google aangeslingerd. Weer wat leesvoer er bij met dit regenachtige weer.
https://www.discovermagazine.com/planet-earth/useless-body-parts
pi_193289157
Middag luitjes!

Zeemerminzwemmen lijkt me verdomd lastig, maar ik droomde als kind wel altijd van zwemmen met flippers.

Zojuist het hele projectplan van het ecodorp doorgelezen, en we hebben besloten dat we ons voor het kennismakingstraject gaan aanmelden. Dus daarmee is nog niks gezegd, behalve dat we serieuze interesse hebben, achter het plan op papier staan, en tzt komen meehelpen om te zien met wie en met zij te maken hebben. :) Maar toch word ik er al heel blij van O+

Nu eerst alleen studie. Ik moet even zin maken. Het is er wel het perfecte druilerige weer voor natuurlijk.
pi_193289203
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik belde een keer met mn moeder na een fenderbender, omdat ik gewoon mn moesje even wilde spreken tegen de schrik:

- mam alles is ok maar ik had een kleine aanrijding

Kreeg ik later te horen dat ik niet meer moest beginnen met de melding dat alles ok was want dan schrikt iedereen zich de bultjes... eeeh... :?
In die categorie: ik kreeg een aantal jaar geleden een flink auto-ongeluk samen met mijn toen nog baby, toen ik op weg was naar mijn vader. Omdat we duidelijk was dat die auto niet meer ging rijden leek het me, in afwachting van politie, ambulance en sleepwagen, handig om mijn vader te bellen om me op te halen. In alle hectiek koos ik echter de snelkeuzetoets om mijn moeder te bellen. De adrenaline maakte me blijkbaar meer praktisch dan empathisch, dus ik had helemaal geen zin in onhandigheid dus ik riep zoiets als 'o hoi mam, ja, ik heb een auto-ongeluk gehad en ik wilde papa bellen en ik belde per ongeluk jou. Nou ja, dan probeer ik papa even, doei'. Ik zou willen vertellen dat ik ergens ook nog gezegd heb dat het goed met ons ging maar ik weet het niet meer :@ Pijnlijk details is dat mijn moeder broer op jonge leeftijd is gestorven bij een auto-ongeluk dus deze actie werd mij niet in dank afgenomen :X :{

Mijn vader daarentegen: zijn eerste vraag toen ik vertelde over het ongeluk was: 'was het jouw schuld?' Dank voor het vertrouwen, pap :+
  zondag 24 mei 2020 @ 14:53:09 #102
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_193289373
Oud en nieuw, paar maanden na het overlijden van mijn moeder. Vader ging het vieren bij zijn broer in Driebergen. Het was enorm mistig. Ik kom thuis om 3 uur 's nachts, stond pa op de voicemail (niet op die van de mobiel maar van de vaste lijn). Wel gebeld met zijn mobiel (die altijd uitstond want opladen was zonde van het geld) "hoi met pa, ik heb een ongeluk gehad, de auto is total loss en ik wacht nu op de ambulance. En opgehangen. Ik teruggebeld, telefoon stond uit (uiteraard, want die zet je meteen weer uit om stroom te besparen). Op thuisnummer ook niet te bereiken, broer en zus gebeld, wisten ook niets en meteen ook ongerust natuurlijk. Rest van de nacht wakker gelegen in bed, meerdere keren gebeld geen reactie tot ca 10 uur in de ochtend. Ja hij was thuisgebracht door de politie en had last van zijn ribben (5 gekneusde ribben bleek later en door dat buiten staan was hij snotverkouden geworden, wat heeft die man een pijn gehad de rest van de maand).
  zondag 24 mei 2020 @ 15:01:22 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193289501
Soms ben ik wel blij dat al onze ouders niet meer leven.
Nu zijn wij blijkbaar zelf die ouders geworden die al-dan-niet slecht nieuws wel-of-niet brengen. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 mei 2020 @ 15:02:24 #104
43653 sigme
Veraan
pi_193289512
quote:
6s.gif Op zondag 24 mei 2020 10:59 schreef z80 het volgende:
Mag dit weer?
Peter de Smet mag altijd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193289517
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:39 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

In die categorie: ik kreeg een aantal jaar geleden een flink auto-ongeluk samen met mijn toen nog baby, toen ik op weg was naar mijn vader. Omdat we duidelijk was dat die auto niet meer ging rijden leek het me, in afwachting van politie, ambulance en sleepwagen, handig om mijn vader te bellen om me op te halen. In alle hectiek koos ik echter de snelkeuzetoets om mijn moeder te bellen. De adrenaline maakte me blijkbaar meer praktisch dan empathisch, dus ik had helemaal geen zin in onhandigheid dus ik riep zoiets als 'o hoi mam, ja, ik heb een auto-ongeluk gehad en ik wilde papa bellen en ik belde per ongeluk jou. Nou ja, dan probeer ik papa even, doei'. Ik zou willen vertellen dat ik ergens ook nog gezegd heb dat het goed met ons ging maar ik weet het niet meer :@ Pijnlijk details is dat mijn moeder broer op jonge leeftijd is gestorven bij een auto-ongeluk dus deze actie werd mij niet in dank afgenomen :X :{

Mijn vader daarentegen: zijn eerste vraag toen ik vertelde over het ongeluk was: 'was het jouw schuld?' Dank voor het vertrouwen, pap :+
Arme moeder wel ja :D

En die reactie van je vader, haha.

Ik heb gelukkig niet zoveel echte slechtnieuwsgesprekken gehad. Of grote aankondigingen van tevoren. Wel begon mijn vriend een keer met

'We moeten jullie iets vertellen".

...

JULLIE ZIJN ZWANGER? Jullie gaan trouwen? *O*

Euh nee... we hebben een huis gekocht....
pi_193289548
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 15:03 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Arme moeder wel ja :D

En die reactie van je vader, haha.

Ik heb gelukkig niet zoveel echte slechtnieuwsgesprekken gehad. Of grote aankondigingen van tevoren. Wel begon mijn vriend een keer met

'We moeten jullie iets vertellen".

...

JULLIE ZIJN ZWANGER? Jullie gaan trouwen? *O*

Euh nee... we hebben een huis gekocht....
Als dat ecodorp doorgaat weet je nu dus vast hoe je het niet moet gaan vertellen _O-
pi_193289565
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 15:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als dat ecodorp doorgaat weet je nu dus vast hoe je het niet moet gaan vertellen _O-
Ik zou er bijna zo'n soort gender-revealtaart voor laten bakken ofzo, of een Save the Date (voor de verhuizing) door de bus gooien :+

(Grapje :P )
pi_193289585
Ik heb het een keer andersom gehad:
Vakantie in Amerika en door samenloop van omstandigheden een vlucht gemist waardoor we 24 uur later thuis zouden zijn.
Dus ik bel vanuit het hotel op om dat te melden. Intercontinentaal bellen was nog teringduur (zeker vanuit een hotel) en internet bestond nauwelijks. Mijn vader pakt op, ik zeg dat ik weinig tijd heb maar dat we 24 uur later thuiskomen. Letterlijk dit.
Reactie van pa: ‘oké’. En wil ophangen :D
Toch maar even mijn moeder aan de lijn gevraagd. Ik heb echt wel vijf minuten om even uit te leggen hoe het zit en dat het goed met ons gaat.
  zondag 24 mei 2020 @ 15:58:05 #109
217702 Lonaa
Honger!
pi_193290105
Ik denk vooral altijd 'kom er nou maar gewoon mee voor de draad'

Anyway, na een half uur keuvelen heb ik maar eens laten vallen 'maar uh, ik begreep dat jullie wat wilde overleggen?'

Om een lang verhaal kort te maken: F. zn zus had gezegd dat moeders maar eens echt echt naar de dokter moest omdat ze bizar vergeetachtig en warrig is. Dat heeft ze gedaan, ze hebben daar een kaartje aangehangen:
"Mild cognitive impairment (MCI) is the stage between the expected cognitive decline of normal aging and the more serious decline of dementia. It can involve problems with memory, language, thinking and judgment that are greater than normal age-related changes."

Dat is op zich geen verrassing want ja, ze is al jaren zo en dat wordt wel steeds erger en dementie zit in de familie, maar ruk is het natuurlijk wel.

Er is geloof ik 44% kans dat het Alzheimer wordt. Er is een casemanager en ze houden een beste vinger aan de pols.
Zelf zegt ze er overigens helemaal geen last van te hebben en was ook wel wat verbaasd dat iedereen zei toegaf deze symptomen wel gezien te hebben de afgelopen jaren :')

In tegenstelling tot dementie (waar het dus een voorstadium van kan zijn) vergeten mensen met MCI details. Ze weten nog wel dat ze een afspraak hebben, maar niet meer wanneer. Of wel dat ze uit eten geweest zijn, maar niet meer de naam van het restaurant.

Dus uh tja. Ik neem de volgende keer als F. iets zegt over de inschatting wb gevoelens van z'n vader de boel wel met een korreltje zout. :') :+
  zondag 24 mei 2020 @ 16:05:10 #110
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_193290183
Zo zeg, da's best schrikken. Hoe oud is ze?
  zondag 24 mei 2020 @ 16:08:16 #111
217702 Lonaa
Honger!
pi_193290208
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 16:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo zeg, da's best schrikken. Hoe oud is ze?
75. Dus het is op zich ook niet...gek, zeg maar.
pi_193290275
Wat naar Lonaa. Wel fijn dat er nu een casemanager is en ze in de gaten gehouden wordt. Liever nu dan in een eventueel later stadium.
  zondag 24 mei 2020 @ 16:16:53 #113
63722 z80
I fink you freaky
pi_193290289
Rondje lopen valt hier vandaag in het water. Het is of regen of miezer. Maar droog is het niet.

Het roodborstnest is wel verlaten. Maar blijkbaar is het onder het uitstekende dak toch veilig genoeg om terug te komen en je wormpjes op te eten. En te schuilen voor de regen.
pi_193290499
Klote voor je schmoeder Lonaa ;(
  zondag 24 mei 2020 @ 16:37:46 #115
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_193290554
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2020 16:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

75. Dus het is op zich ook niet...gek, zeg maar.
Misschien niet, maar je zult de boodschap maar krijgen. Het blijft een rotziekte
  zondag 24 mei 2020 @ 16:49:23 #116
217702 Lonaa
Honger!
pi_193290674
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 16:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Misschien niet, maar je zult de boodschap maar krijgen. Het blijft een rotziekte
Zeker. Ik denk dat het helpt dat ze zelf (en ook schoonvader) er nu niet echt last van hebben. Ze functioneert nog prima. Ze heeft haar dingen te doen en haar routine.
  zondag 24 mei 2020 @ 16:49:56 #117
43653 sigme
Veraan
pi_193290681
quote:
Kijk, zo'n opmerking kost mij dus direct een paar uur. Ik weet dat er een fokker is die dat ook kan. Maar wie ook al weer? Ik weet nog wel dat Lienekien erover opmerkte dat die fokker dit tweemaal gemeld heeft. En volgens mij was het iemand die een opmerking heeft gemaakt over mijn LIF / Tailormade damespak!

Dat bij elkaar opgeteld, gespeurd, zoekmachines aangeslingerd, op harde handkracht door de resultaten....

Tada! Ik heb een medeneusafsluiter voor je gevonden! Of je bent een reïncarnatie van Karoltje, dat kan ook.

quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juni 2009 17:33 schreef karoltje het volgende:
Ok hoe ga ik dit uitleggen...

Ik kan van binnenuit mn neus afsluiten. Als iets stinkt bijv. hoef ik dus niet mn neus dicht te knijpen maar ik kan dat van binnenuit. Denk dat ik mn neusamandelen tegen elkaar knijp ofzo? Geen idee hoe het werkt. Maar ben nog niemand tegengekomen die dat ook kan!
En Lienekien kan het ook.
quote:
0s.gif Op maandag 10 januari 2011 18:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, dat kan ik ook. Al vraag ik me af of dat de neusamandelen zijn die daarin een rol spelen.
Volgens mij is mijn speurneus bijna nog raarder dan jouw neus :D
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 24 mei 2020 @ 16:52:29 #118
217702 Lonaa
Honger!
pi_193290708
wtf. voor beide.
  zondag 24 mei 2020 @ 16:52:51 #119
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193290717
quote:
11s.gif Op zondag 24 mei 2020 16:49 schreef sigme het volgende:

[..]

Kijk, zo'n opmerking kost mij dus direct een paar uur. Ik weet dat er een fokker is die dat ook kan. Maar wie ook al weer? Ik weet nog wel dat Lienekien erover opmerkte dat die fokker dit tweemaal gemeld heeft. En volgens mij was het iemand die een opmerking heeft gemaakt over mijn LIF / Tailormade damespak!

Dat bij elkaar opgeteld, gespeurd, zoekmachines aangeslingerd, op harde handkracht door de resultaten....

Tada! Ik heb een medeneusafsluiter voor je gevonden! Of je bent een reïncarnatie van Karoltje, dat kan ook.
[..]

En Lienekien kan het ook.
[..]

Volgens mij is mijn speurneus bijna nog raarder dan jouw neus :D
:o :D

Ik durf niet te zeggen of het bij mij ook zo werkt als bij Clubsoda.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2020 @ 17:28:13 #120
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193291108
@FutureFairytale je (ouds?)-stadsgenoot en sportgenoot in Studio Sport :+
pi_193291171
Haha @sigme ! Dankjewel voor je speurneuzerij O+ Maar dit klinkt nog steeds alsof ze van binnenuit 'iets' doen (of lees ik dat verkeerd Lienekien?), maar ik knijp gewoon mijn neusvleugels dicht. Alsof je in je neus knijpt maar dan zonder vingers. Je kunt het aan de buitenkant dus ook gewoon zien (en het ziet er tamelijk debiel uit :') )
  zondag 24 mei 2020 @ 17:33:39 #122
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193291179
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:32 schreef Clubsoda het volgende:
Haha @:sigme ! Dankjewel voor je speurneuzerij O+ maar dit klinkt nog steeds alsof ze van binnenuit 'iets' doen (of lees ik dat verkeerd Lienekien), maar ik knijp gewoon mijn neusvleugels dicht. Alsof je in je neus knijpt maar dan zonder vinger. Je kunt het aan de buitenkant dus ool gewoon zien (en het ziet er tamelijk debiel uit :') )
Kun je er een filmpj....... *)
pi_193291421
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

Kun je er een filmpj....... *)
:D

Wat een verdrietig bericht voor mn. je sch.moeder, lonaa -O-
Is het niet zo - Clubsoda weet het beter - dat men er zelf het minste last van heeft en de omgeving meer vanwege de zorgen.
Wat doet een case manager in zo’n geval? Monitoren?

@golfer...zeker in deze barre tijden zijn wij oók opgelucht dat het Mantelzorgen over is.
Buurvrouw, waar ik wat soesjes wilde brengen, is nu aan het waken bij haar moeder, die sinds 2 maanden in een Zorgcentrum woont.
Bij haar zelf zijn 3 weken geleden stents geplaatst.
  zondag 24 mei 2020 @ 18:17:22 #124
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193291735
Wat een heftig nieuws Lonaa. Kan ze nog dingen doen om het niet te laten verslechteren? Ik hoor steeds radioreclame van de Hersenstichting over dat ze zo veel tips hebben tegen vergeetachtigheid.
Spoilers!
  zondag 24 mei 2020 @ 18:19:51 #125
217702 Lonaa
Honger!
pi_193291761
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 18:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een heftig nieuws Lonaa. Kan ze nog dingen doen om het niet te laten verslechteren? Ik hoor steeds radioreclame van de Hersenstichting over dat ze zo veel tips hebben tegen vergeetachtigheid.
Actief blijven. Maar verder eigenlijk niet.
pi_193291768
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 18:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh echt? Dan moet ik daar eens op gaat letten om te horen wat ze verkondigen ;)
  zondag 24 mei 2020 @ 18:23:53 #127
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193291803
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 18:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Oh echt? Dan moet ik daar eens op gaat letten om te horen wat ze verkondigen ;)
Ik hoorde 'sta elke dag op dezelfde tijd op'. Mijn moeder (psychologie in de dementie-richting (weet niet hoe dat heet)), zei altijd dat dit soort dingen onzin zijn. Dat je je hersens niet kunt trainen. Maar ja, het is altijd maar de vraag of ze ergens de waarheid over sprak ;)
Spoilers!
pi_193291823
Dat helpt misschien zoals hardlopen tegen een depressie helpt...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_193291832
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik hoorde 'sta elke dag op dezelfde tijd op'.
Ja die hoorde ik afgelopen week ook.

Fijn dat de zorg weer op gang komt en oma ook weer naar de dagbesteding mag.
  zondag 24 mei 2020 @ 18:26:09 #130
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
  zondag 24 mei 2020 @ 18:27:15 #131
43653 sigme
Veraan
pi_193291854
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2020 18:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Actief blijven. Maar verder eigenlijk niet.
Hoe is je F. eronder?
  zondag 24 mei 2020 @ 18:28:26 #132
217702 Lonaa
Honger!
pi_193291870
quote:
Ah ja.

Nou ja, ze heeft best routine en ritme, ze sport (nu even niet maar is extra gaan wandelen), ze leest graag, doet vrijwilligerswerk met ouderen ( :D ) o.a. de bingo enzo. :Y
pi_193291874
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik hoorde 'sta elke dag op dezelfde tijd op'. Mijn moeder (psychologie in de dementie-richting (weet niet hoe dat heet)), zei altijd dat dit soort dingen onzin zijn. Dat je je hersens niet kunt trainen. Maar ja, het is altijd maar de vraag of ze ergens de waarheid over sprak ;)
Neuropsycholoog? (nu vraag ik me af of ik je moeder misschien ken :+ ) Ja, ze spreekt de waarheid, er is geen enkel bewijs dat je hersenfuncties kunt trainen. Of althans, je kunt bepaalde dingen heel goed trainen maar het generaliseert niet en het houdt achteruitgang niet tegen. Wel heeft het zin om een gezonde leefstijl aan te hangen en er zijn ook legio truukjes om het omgaan met de problemen makkelijker te maken.

Ik vind het altijd prettig om te weten wat er in de media bijvoorbeeld gezegd wordt hierover, want dit is, begrijpelijkerwijs, de meest gestelde vraag. En het is altijd moeilijk om mensen dan teleur te moeten stellen.
  zondag 24 mei 2020 @ 18:29:08 #134
217702 Lonaa
Honger!
pi_193291876
quote:
5s.gif Op zondag 24 mei 2020 18:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoe is je F. eronder?
Ja, nou, dat wilde ik dus ook even peilen en hij zei 'ja, ja, is wel schrikken maar ook niet onverwacht.' en dat was het wel zo'n beetje.
  zondag 24 mei 2020 @ 18:29:26 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193291882
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:32 schreef Clubsoda het volgende:
Haha @:sigme ! Dankjewel voor je speurneuzerij O+ Maar dit klinkt nog steeds alsof ze van binnenuit 'iets' doen (of lees ik dat verkeerd Lienekien?), maar ik knijp gewoon mijn neusvleugels dicht. Alsof je in je neus knijpt maar dan zonder vingers. Je kunt het aan de buitenkant dus ook gewoon zien (en het ziet er tamelijk debiel uit :') )
Dat dus, ik kan niet mijn neusvleugels ‘van binnenuit’ dichtknijpen.
  zondag 24 mei 2020 @ 18:34:08 #136
217702 Lonaa
Honger!
pi_193291951
Overigens kwam ons eten van Verso. Bak met antipasti om te delen. De koude hapjes opgegeten (o.a. risotto met gerookte makreel, toast met avocadodoperwtpuree en een garnaal, stukje buikspek met ingelegd balsamico-ui en iets wat wat weghad van opgerolde vitello tonnato met extra olijven erin)
De kaasjes en plakjes salami enzo zijn voor straks. :Y

Want er was ook pasta. Holyshit wat een hoeveelheden. We hadden de pasta 'verso' met o.a. garnalen en pancetta. Was prima. En de pasta carbonara, was lekker. Van de pasta verso is denk ik de helft op en van de carbonara kan je niet eens zien dat er wat uit de bak is. :')

Straks nog een portie tiramisu met aardbeien delen. :9

Kosten: 42 euro.

Ik vond het...niet slecht. Zou het niet nog een keer doen. Voor mijn gevoel heb ik veel geld betaald voor heel veel spaghetti, zeg maar. En ik miste wat peper. Of pit. Het was een beetje flauw.
  zondag 24 mei 2020 @ 18:35:04 #137
217702 Lonaa
Honger!
pi_193291969
Oh en we eten morgen pasta. Dus.
  zondag 24 mei 2020 @ 18:35:30 #138
217702 Lonaa
Honger!
pi_193291973
En van de week nog een keer want mijn Cima di Rapa zijn 'klaar' en moeten de tuin uit omdat ik bang ben dat ze anders doorschieten. :+
pi_193292044
Naar nieuws van je schoonmoeder Lonaa. Gelukkig dat ze er zelf nog niet echt last van heeft :*

En pasta is altijd goed :9

Jullie kennen mijn schrijfstijl..... vriend is net even met de botte bijl door mijn 'Over mezelf' stukje gegaan voor het aanmeldformulier. Ik was iets teveel van de sidenotes volgens hem. Kon hem niet helemaal ongelijk geven :P

Ik vroeg nog grappend of we in de aanmelding moesten schrijven dat we naast groen ook op zoek waren naar enigszins normale buren (in plaats van de grote aantallen tokkies inclusief wietwalm waar je met een mes door kunt snijden in de hal..). Hij antwoordde dat 'ie niet wist of we recht van spreken hadden, zijnde veganistische dierenactivisten die aan yoga enzulks doen..... Fair enough :+
  zondag 24 mei 2020 @ 18:40:30 #140
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193292047
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 18:28 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Neuropsycholoog? (nu vraag ik me af of ik je moeder misschien ken :+ ) Ja, ze spreekt de waarheid, er is geen enkel bewijs dat je hersenfuncties kunt trainen. Of althans, je kunt bepaalde dingen heel goed trainen maar het generaliseert niet en het houdt achteruitgang niet tegen. Wel heeft het zin om een gezonde leefstijl aan te hangen en er zijn ook legio truukjes om het omgaan met de problemen makkelijker te maken.

Ik vind het altijd prettig om te weten wat er in de media bijvoorbeeld gezegd wordt hierover, want dit is, begrijpelijkerwijs, de meest gestelde vraag. En het is altijd moeilijk om mensen dan teleur te moeten stellen.
Nee, geen neuropsycholoog. Ze heeft echt alleen psychologie gestudeerd. Wel met een postdoctorale stage in een verpleeghuis. Haar werk was om mensen te testen op dementie en alles daar omheen.
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer zondag 24 mei 2020 @ 18:42:24 #141
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  zondag 24 mei 2020 @ 18:42:49 #142
217702 Lonaa
Honger!
pi_193292077
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2020 18:42 schreef Kreator het volgende:
Hallo.
De aardbeientiramisu is goddelijk.

grgr
  zondag 24 mei 2020 @ 18:44:14 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193292097
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 18:40 schreef Candaasje het volgende:
Naar nieuws van je schoonmoeder Lonaa. Gelukkig dat ze er zelf nog niet echt last van heeft :*

En pasta is altijd goed :9

Jullie kennen mijn schrijfstijl..... vriend is net even met de botte bijl door mijn 'Over mezelf' stukje gegaan voor het aanmeldformulier. Ik was iets teveel van de sidenotes volgens hem. Kon hem niet helemaal ongelijk geven :P

Ik vroeg nog grappend of we in de aanmelding moesten schrijven dat we naast groen ook op zoek waren naar enigszins normale buren (in plaats van de grote aantallen tokkies inclusief wietwalm waar je met een mes door kunt snijden in de hal..). Hij antwoordde dat 'ie niet wist of we recht van spreken hadden, zijnde veganistische dierenactivisten die aan yoga enzulks doen..... Fair enough :+
Wensenlijstjes invullen over buitenwoonse seksuele activiteiten worden ook niet meegewogen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_193292122
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 18:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee, geen neuropsycholoog. Ze heeft echt alleen psychologie gestudeerd. Wel met een postdoctorale stage in een verpleeghuis. Haar werk was om mensen te testen op dementie en alles daar omheen.
Ah ok, geen idee of daar een aparte term voor is eigenlijk. Ouderenpsycholoog of zo, zou ik zeggen.
  zondag 24 mei 2020 @ 18:46:02 #145
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193292124
Daarover gesproken..
Mis ik Tele? Of heeft die kort geleden nog gepost :?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_193292139
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2020 18:42 schreef Lonaa het volgende:

[..]

grgr
:9 In de categorie geslaagde toetjes had ik gisteren rijstebrij gekookt met lievevrouwebedstro en aangemaakt met mascarpone en room en eroverheen karamelsaus en walnoten O+
pi_193292185
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 18:44 schreef golfer het volgende:

[..]

Wensenlijstjes invullen over buitenwoonse seksuele activiteiten worden ook niet meegewogen?
Wat weet jij over mijn buitenwoonse (? wat betekent dat eigenlijk?) seksuele activiteiten? :o
pi_193292191
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 18:46 schreef Barreltje het volgende:
Daarover gesproken..
Goed bruggetje. Ik heb haar niet recentelijk nog gezien.
pi_193292194
quote:
Daarover gesproken..
Nee ik vroeg het me vanmiddag ook af
  zondag 24 mei 2020 @ 18:51:09 #150
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193292225
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 18:49 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Goed bruggetje. Ik heb haar niet recentelijk nog gezien.
Het ging voornamelijk over de vragenlijst en seksuele activiteiten.. niet over de psychologische kant eigenlijk.. :+
  zondag 24 mei 2020 @ 18:51:49 #151
63722 z80
I fink you freaky
pi_193292240
quote:
Daarover gesproken..
Heeft gister of eergisteren nog gepost. Haal met het thuiswerken en extra vrijedagen inmiddels de complete week door elkaar.
  Official ESF Kreviewer zondag 24 mei 2020 @ 18:53:43 #152
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193292278
quote:

[..]

grgr
Ja dat vond ik het hoogtepunt vd maaltijd. Echt fucking lekker.
  zondag 24 mei 2020 @ 18:54:07 #153
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_193292284
Ik heb haar gisteren nog op wordfeud gesproken. Ze was bij A+B. Had haar ook al gemist daarom maar even gevraagd of het goed ging
  Official ESF Kreviewer zondag 24 mei 2020 @ 18:54:53 #154
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193292294
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 18:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wat weet jij over mijn buitenwoonse (? wat betekent dat eigenlijk?) seksuele activiteiten? :o
Nu ja. We kunnen ons zo voorstellen dat je van puur natuur houdt. :7.
  zondag 24 mei 2020 @ 18:56:54 #155
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193292325
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2020 18:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

zondag 24 mei 2020 @ 18:57:20 #156
63722 z80
I fink you freaky
pi_193292335
Laatste post is SC van tele: CUL / [CULSC] Waar voor je tijd.
  zondag 24 mei 2020 @ 18:58:15 #157
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193292344
Arrggh.. Ik heb de laatste tijd echt vaak dat ik liedjes (met een deel van de tekst of het zelfde onderwerp) in mijn hoofd krijg als iemand iets zegt.. :o
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 19:00:09 #158
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193292374
quote:

[..]

grgr
Qft

Had ik vorige week. Alleen ei en mascarpone mixen niet zo zoals het moet, dus er zaten wat stukjes in de in :(
  zondag 24 mei 2020 @ 19:01:46 #159
43653 sigme
Veraan
pi_193292398
Zojuist heb ik een braadstuk varken (1,2kg) en een lamsbout (1kg) elk in een marinade gezet. Morgen mogen ze in de kachel denk ik. Als we stoken. Anders moet 't in de elektrische oven.

Marinade voor vark:
appelstroop, mosterd (fijne & hele grove), appelazijn, frambozensiroop, vleeskruiden (mix van de kruidenboer van de markt), oestersaus

Marinade voor lam:
sinaasappelsiroop, gemberpoeder, komijn, harissa, zout, balsamicocreme, mosterd

Ben benieuwd, beide vrij zoete marinades voor mijn doen.
  Official ESF Kreviewer zondag 24 mei 2020 @ 19:02:58 #160
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193292420
quote:
Ok. Maar heeft je militair daar geen problemen mee? 8-).
pi_193292428
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 18:58 schreef Barreltje het volgende:
Arrggh.. Ik heb de laatste tijd echt vaak dat ik liedjes (met een deel van de tekst of het zelfde onderwerp) in mijn hoofd krijg als iemand iets zegt.. :o
En dan vaak maar 1 bepaalde zin die qua liedcontext verder totaal niet op de andere conversatie slaat? Dat heb ik vaak. And it makes you wonder....
  zondag 24 mei 2020 @ 19:04:27 #162
43653 sigme
Veraan
pi_193292438
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dan vaak maar 1 bepaalde zin die qua liedcontext verder totaal niet op de andere conversatie slaat? Dat heb ik vaak. And it makes you wonder....
}:|
pi_193292450
quote:
Welkom in mijn leven!
pi_193292461
Ja, nu zit ik daar dus mee in mijn hoofd :')

Ik wil ook tiramisu met aardbeien. (nee nee nee, niet doen....strawberry fields forever)
pi_193292477
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2020 18:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

In het bos ofzo?

Ja daar hou ik wel van. Beetje frisse lucht, tjilpen van de vogeltjes... O+
Het is alleen altijd wat minder comfortabel dan je dacht of doorhad tijdens de activiteiten... maar ach...
  zondag 24 mei 2020 @ 19:07:53 #166
63722 z80
I fink you freaky
pi_193292491
Gebakken in, da's interessant, de olie uit z'n vaderland.

SPOILER
  zondag 24 mei 2020 @ 19:08:24 #167
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193292497
Jflip schreef een opstel over soezen O+
Spoilers!
pi_193292560
quote:
Herkenbaar :Y

En nu mijn man continu thuis is, is het alleen maar erger geworden :')
  zondag 24 mei 2020 @ 19:14:29 #169
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193292592
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Herkenbaar :Y

En nu mijn man continu thuis is, is het alleen maar erger geworden :')
Wij hebben een pact gesloten. We vertellen elkaar onze oorwurmen niet meer. Dit nadat we een keer een aantal dagen om de beurt met iets van :r Roxeanne :r Hazes :r in ons hoofd zaten.

:r
Spoilers!
pi_193292602
quote:
Hmm ik kan wel naar buiten vleugelen (daardoor werd ik laatst plots als supermoeder met superkrachten gezien) maar niet naar binnen. Nooit overwogen ook.
Misschien iets om te trainen :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_193292609
Ik ken he-le-maal niets van Roxeanne Hazes O+

.....you don't have to put on the red light - die dan weer wel.
pi_193292644
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wij hebben een pact gesloten. We vertellen elkaar onze oorwurmen niet meer. Dit nadat we een keer een aantal dagen om de beurt met iets van :r Roxeanne :r Hazes :r in ons hoofd zaten.

Wel een goede afspraak.
Hadden wij ten tijde van Laat De Zon In Je Hart moeten doen....heeft een maand geduurd.
pi_193292646
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:16 schreef Isabeau het volgende:

En bedankt }:|
  zondag 24 mei 2020 @ 19:18:25 #174
63722 z80
I fink you freaky
pi_193292647
quote:

Een Engelsman gaat op zijn bike
Sightseeing over de Seedijk
pi_193292652
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:15 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Hmm ik kan wel naar buiten vleugelen (daardoor werd ik laatst plots als supermoeder met superkrachten gezien) maar niet naar binnen. Nooit overwogen ook.
Naar buiten vleugelen kan ik ook. Ik word er niet om geroemd. ;(
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 19:18:55 #176
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193292654
quote:

Behalve dat ze dochter van is, is er toch ook weinig aan te kennen? ;)
  zondag 24 mei 2020 @ 19:19:01 #177
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193292656
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Op het eiland komen liedjes ook ineens weer terug.
Ook mooi dat we gezamenlijk in een liedje uitbarsten..

Mooi vanmiddag : "zijn er nog bananen?"

"Nee. Maar wel radijsjes"
En hoppa....

Toen kwam een collega er achter dat witte radijsen dus wel bestaan..
pi_193292662
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:18 schreef Sarabi het volgende:

Wel een goede afspraak.
Hadden wij ten tijde van Laat De Zon In Je Hart moeten doen....heeft een maand geduurd.
Godsamme, de sportschool had vaak zo'n radiozender aan met van die vreselijke muziek. Kwam ik thuis en bleef "Leef! Alsof het je laatste dag is!" in mijn hoofd rondspoken |:(
  zondag 24 mei 2020 @ 19:22:29 #179
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193292705
K. Op de app over iets wat ie wil hebben..
"Ok. Bestel maar"
w/ |:)
pi_193292713
Ik praat maar even heel opzichtig over mijn polentpizzataartgebeuren maar vijf blaadjes spinazie (aangevuld met gekochte) en een handvol tuinkers uit eigen tuin O+ :6
pi_193292715
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:22 schreef Barreltje het volgende:
K. Op de app over iets wat ie wil hebben..
"Ok. Bestel maar"
w/ |:)
:') _O- Ernstig hoor.
pi_193292717
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Godsamme, de sportschool had vaak zo'n radiozender aan met van die vreselijke muziek. Kwam ik thuis en bleef "Leef! Alsof het je laatste dag is!" in mijn hoofd rondspoken |:(
En bedankt :6
pi_193292724
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:23 schreef Sarabi het volgende:

En bedankt :6
Barreltje heeft de volgende alweer klaar voor je *O*
pi_193292725
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Naar buiten vleugelen kan ik ook. Ik word er niet om geroemd. ;(
Mijn zoon is jonger. Die is nog snel onder de indruk.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 24 mei 2020 @ 19:23:43 #185
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193292736
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:22 schreef Clubsoda het volgende:
Ik praat maar even heel opzichtig over mijn polentpizzataartgebeuren maar vijf blaadjes spinazie (aangevuld met gekochte) en een handvol tuinkers uit eigen tuin O+ :6
Het begin *O*

Wij delen straks 1 aardbei.
Spoilers!
  zondag 24 mei 2020 @ 19:24:09 #186
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193292742
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:') _O- Ernstig hoor.
Ik heb dus ook niet lang een oorwurm in mn hoofd.
pi_193292756
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het begin *O*

O+ Ik word hier vaak vierkant uitgelachen om mijn moestuinambities :')
pi_193292767
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Mijn zoon is jonger. Die is nog snel onder de indruk.
Tja, die van mij maar zelden. De beweegt zich richting de rollende-ogen-fase :D
pi_193292772
quote:

[..]

Het begin *O*

Ik zag jullie over netten tegen vogels. Hoezo vogels? Welke vogel kan nog aan een aardbei komen nadat de slakken en pissebedden hun valse buikjes hebben volgevreten?
pi_193292813
Sowieso is een algemeen protest tegen pissebedden wel op zijn plaats trouwens. Ze vreten nu zelfs aan alle aubergine-, peper- en paprikaplanten die ik in de kas heb staan. Tomaten laten ze braaf met rust, maar van de rest blijft niks over :(
  zondag 24 mei 2020 @ 19:27:45 #191
63722 z80
I fink you freaky
pi_193292816
quote:

[..]

Het begin *O*

Ik heb een paar aardbeiplantjes die zijn komen aanwaaien. Eens kijken of ik hier ook iets van mag eten.
  zondag 24 mei 2020 @ 19:28:34 #192
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193292828
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik zag jullie over netten tegen vogels. Hoezo vogels? Welke vogel kan nog aan een aardbei komen nadat de slakken en pissebedden hun valse buikjes hebben volgevreten?
Dat was ik niet. Mijn aardbeien groeien namelijk helemaal niet. Gewoon nul. Veel blad, nul bloem.
Er is echter wel een uitloper van vorig jaar op random plaats neergestreken en die heeft 1 aardbei gemaakt.
Spoilers!
pi_193292844
De aardbeien worden hier steeds door een beest eerder op gegeten :( nu zijn er weer 2 roze dus hopelijk hebben we een keer geluk
  zondag 24 mei 2020 @ 19:29:34 #194
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193292846
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb haar gisteren nog op wordfeud gesproken. Ze was bij A+B. Had haar ook al gemist daarom maar even gevraagd of het goed ging
^O^
pi_193292870
Ik had vanavond verse ananas op een pizza. En het was eigenlijk gewoon wel lekker. Ik ga wel snel achteruit hoor.
pi_193292886
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:29 schreef Sarabi het volgende:
De aardbeien worden hier steeds door een beest eerder op gegeten :( nu zijn er weer 2 roze dus hopelijk hebben we een keer geluk
Was toch Lona die gisteren precies hetzelfde zei, of ben ik nu in de war? :D Ik heb even een deja vu momentje.
pi_193292890
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:30 schreef Myraela het volgende:
Ik had vanavond verse ananas op een pizza. En het was eigenlijk gewoon wel lekker. Ik ga wel snel achteruit hoor.

Toch minder schokkend dan dat van gisteren (of eergisteren?)
pi_193292898
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Was toch Lona die gisteren precies hetzelfde zei, of ben ik nu in de war? :D Ik heb even een deja vu momentje.
Ow geen idee
Lees niet altijd alles terug :@
pi_193292914
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat was ik niet. Mijn aardbeien groeien namelijk helemaal niet. Gewoon nul. Veel blad, nul bloem.
Er is echter wel een uitloper van vorig jaar op random plaats neergestreken en die heeft 1 aardbei gemaakt.
Ow, das treurig. Als je nog eens in de buurt bent, neem vooral een zooi planten mee. Ze groeien als mallen en zijn heel productief, ik heb er alleen geen drol aan zo. Dus denk misschien overdreven veel ruimte te moeten maken tussen de planten, om meer ongedierte te kunnen vermoorden.
pi_193292915
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:31 schreef Sarabi het volgende:

Toch minder schokkend dan dat van gisteren (of eergisteren?)
Ik kan het misschien wel schokkender maken door te zeggen dat er geen kaas op de pizza zat. :D
  zondag 24 mei 2020 @ 19:32:57 #201
63722 z80
I fink you freaky
pi_193292925
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:27 schreef Vanyel het volgende:
Sowieso is een algemeen protest tegen pissebedden wel op zijn plaats trouwens. Ze vreten nu zelfs aan alle aubergine-, peper- en paprikaplanten die ik in de kas heb staan. Tomaten laten ze braaf met rust, maar van de rest blijft niks over :(
De grond volstrooien met koffiedrap of houtsnippers. Beide kan ook. Geen slakken of andere meuk meer.
En wat helpt is zorgen dat vogels makkelijk bij de grond kunnen. Merels zijn dol op slakken en mezen op kruipend ongedierte. Roodborstjes gaan hier aan de haal met rupsjes.
pi_193292938
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik kan het misschien wel schokkender maken door te zeggen dat er geen kaas op de pizza zat. :D
:o
Gek ;)

Wij hadden vanavond feta en geraspte kaas op de pizza's.
  zondag 24 mei 2020 @ 19:34:08 #203
217702 Lonaa
Honger!
pi_193292946
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

ja. 3x op rij een roze aardbei.

Nu heb ik een net. Morgen eerste aardbei opeten, denk ik.
  zondag 24 mei 2020 @ 19:34:16 #204
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193292952
quote:
Wat een eikels.

Ik heb sinds gisteren geen kas meer. Hij bleef omwaaien. Ik ben er wel verdrietig van.
Spoilers!
  zondag 24 mei 2020 @ 19:35:27 #205
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193292967
Wij hadden blauwe hap *O*

En wat jammer van de kas L_S
  zondag 24 mei 2020 @ 19:36:52 #206
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193292999
We hebben een nieuwe deurmat nodig omdat poes er steeds op plast..
Dus k.wil hem gaan bestellen w/
Blijkt het voor een paarden trailer te zijn.. dus nu staat er een paard in de gang ~O>
pi_193293006
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat hoort toch zo bij aardbeien? Dat ze twee jaar bloemen en vruchten hebben en daarna niet meer, en dan moet je verder met de uitlopers? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
  zondag 24 mei 2020 @ 19:38:29 #208
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193293027
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:36 schreef Barreltje het volgende:
We hebben een nieuwe deurmat nodig omdat poes er steeds op plast..
Dus k.wil hem gaan bestellen w/
Blijkt het voor een paarden trailer te zijn.. dus nu staat er een paard in de gang ~O>
Veel deurmatten kunnen in de wasmachine. Piep plast ook wel eens op de mat. Dat komt omdat er dan een andere kat de deur/muur/plantenbak buiten markeert.

Paard in de gang :D
Spoilers!
pi_193293046
quote:
Zijn dat pissenbedden ja? Hier wordt de spinazie, rucola, palmkool en snijbiet aangevroten. Er zijn in ieder geval rupsjes maar misschien ook nog wel wat anders. Tomaten, courgette en komkommer staan nog binnen mooi te wezen.
  zondag 24 mei 2020 @ 19:39:16 #210
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193293048
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:37 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dat hoort toch zo bij aardbeien? Dat ze twee jaar bloemen en vruchten hebben en daarna niet meer, en dan moet je verder met de uitlopers? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
Het hangt van de aardbei af. Maar dit zijn al de uitlopers van vorig jaar.
Spoilers!
  zondag 24 mei 2020 @ 19:39:52 #211
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193293056
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Veel deurmatten kunnen in de wasmachine. Piep plast ook wel eens op de mat. Dat komt omdat er dan een andere kat de deur/muur/plantenbak buiten markeert.
We hebben momenteel gewoon geen deurmat meer. Dus hij kan niet echt in de was :+
  zondag 24 mei 2020 @ 19:44:57 #212
63722 z80
I fink you freaky
pi_193293147
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:39 schreef Barreltje het volgende:

[..]

We hebben momenteel gewoon geen deurmat meer. Dus hij kan niet echt in de was :+
Grote wasjes, kleine wasjes, je doet ze in de .....
pi_193293182
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:44 schreef z80 het volgende:

[..]

En toen stond ik te draaien met m'n kont op weg naar de keuken :')

Thnx.
pi_193293187
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:44 schreef z80 het volgende:

:(
  zondag 24 mei 2020 @ 19:48:40 #215
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193293209
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:47 schreef Candaasje het volgende:

[..]

En toen stond ik te draaien met m'n kont op weg naar de keuken :')

Thnx.
De gedachte aan de wasmachine veroorzaakt dit?
pi_193293275
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

De gedachte aan de wasmachine veroorzaakt dit?
Je kent het nummer waar Z naar refereert niet? :P

zondag 24 mei 2020 @ 19:53:53 #217
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193293324
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Je kent het nummer waar Z naar refereert niet? :P

Jawel, maar ik krijg er geen neigingen toe om -zelf- e.e.a. te gaan laten draaien. Daar is immers die wasjmasjien al voor ? :P
pi_193293373
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:32 schreef z80 het volgende:

[..]

De grond volstrooien met koffiedrap of houtsnippers. Beide kan ook. Geen slakken of andere meuk meer.
En wat helpt is zorgen dat vogels makkelijk bij de grond kunnen. Merels zijn dol op slakken en mezen op kruipend ongedierte. Roodborstjes gaan hier aan de haal met rupsjes.
Niet zo'n effectief advies tegen pissebedden in een kas :D
Hoe meer donkere vochtige plekken ik creëer (houtsnippers), hoe gelukkiger die zijn. Zelfde geldt in mijn ervaring voor slakken en houtsnippers.

quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat een eikels.

Ik heb sinds gisteren geen kas meer. Hij bleef omwaaien. Ik ben er wel verdrietig van.
Ah :'(
Niet per se onverwacht, gezien zelfde ervaring, maar wel goed klote.

Misschien dan toch zo'n coole bolvormige? O-)
pi_193293408
quote:

[..]

Sowieso superalles.
pi_193293450
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:39 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Zijn dat pissenbedden ja? Hier wordt de spinazie, rucola, palmkool en snijbiet aangevroten. Er zijn in ieder geval rupsjes maar misschien ook nog wel wat anders. Tomaten, courgette en komkommer staan nog binnen mooi te wezen.
De snijbiet redt het nu niet eens tot plant, tweede jaar op rij. Vorig jaar 5 of 6 keer opnieuw voorgezaaid, alleen de laatste batch overleefde het.

Ik heb ook wel wat slakkenvraat, maar dat is meestal wat afgeronder ofzo. Hier zitten echt spitse hoekjes aan. En ik heb een paar keer een pissebed betrapt, die lekker op mijn verse blaadjes zat te munchen. Anders had ik het ook niet bedacht.
pi_193293462
quote:

[..]

Sowieso superalles.
quote:
Ik had -op 4 hoog!!!- ooit het idee dat er wel een heel irritant ongrijp- en vindbare haar over mn arm kriebelde. Tot ik eens een oog open deed en ik een fuckin PISSEBED zag.

Niks was hierna hetzelfde.
pi_193293506
Rrrrrrrrril
  zondag 24 mei 2020 @ 20:06:09 #223
63722 z80
I fink you freaky
pi_193293549
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Niet zo'n effectief advies tegen pissebedden in een kas :D
Hoe meer donkere vochtige plekken ik creëer (houtsnippers), hoe gelukkiger die zijn. Zelfde geldt in mijn ervaring voor slakken en houtsnippers.
[..]

Ah :'(
Niet per se onverwacht, gezien zelfde ervaring, maar wel goed klote.

Misschien dan toch zo'n coole bolvormige? O-)
Ik doe niet aan kassen. Het groeit op koude grond en vind zelf water, of gaat dood.
  zondag 24 mei 2020 @ 20:07:40 #224
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193293574
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:06 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik doe niet aan kassen. Het groeit op koude grond en vind zelf water, of gaat dood.
Ik heb mijn kas op dit moment ingezet als opbergruimte voor tuinartikelen, en als plek om mn houtwerk wat in de beits staat te laten drogen.
  zondag 24 mei 2020 @ 20:08:23 #225
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_193293581
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Sowieso superalles.
[..]

Ik had -op 4 hoog!!!- ooit het idee dat er wel een heel irritant ongrijp- en vindbare haar over mn arm kriebelde. Tot ik eens een oog open deed en ik een fuckin PISSEBED zag.

Niks was hierna hetzelfde.
Dat dus! Op 1 hoog ook al brrrrr
pi_193293682
Paard in de gang }:|
  zondag 24 mei 2020 @ 20:15:44 #227
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193293700
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:14 schreef Blues het volgende:
Jaja *O*
pi_193293752
HOU OP
  zondag 24 mei 2020 @ 20:18:57 #229
63722 z80
I fink you freaky
pi_193293760
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:14 schreef Blues het volgende:
en wat eet dat paard?
Knolrapen, lof, schorseneren en prei.
  zondag 24 mei 2020 @ 20:19:49 #230
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193293781
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:15 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Jaja *O*
Waar waar?
  zondag 24 mei 2020 @ 20:23:41 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193293864
Over drs. P gesproken (Troika...):
MartineMGlaser twitterde op zondag 24-05-2020 om 08:42:09 Er worden in Nederland ELKE DAG ca 1,7 miljoenen dieren na een rotleven afgeslacht, honden bijten jaarlijks 4-13.000 schapen en andere dieren dood, 4000 koeien sterven jaarlijks door zwerfvuil. Maar die wolf, hè. reageer retweet
Hoezo, associatief denken???
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 mei 2020 @ 20:31:08 #232
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193294018
quote:
6s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:18 schreef z80 het volgende:

[..]

en wat eet dat paard?
Knolrapen, lof, schorseneren en prei.
Gelukkig heb ik daar geen associatie mee..
  zondag 24 mei 2020 @ 20:31:38 #233
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193294023
Schorseneren zijn lekker ;)
pi_193294114
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:23 schreef golfer het volgende:
MartineMGlaser twitterde op zondag 24-05-2020 om 08:42:09 Er worden in Nederland ELKE DAG ca 1,7 miljoenen dieren na een rotleven afgeslacht, honden bijten jaarlijks 4-13.000 schapen en andere dieren dood, 4000 koeien sterven jaarlijks door zwerfvuil. Maar die wolf, hè. reageer retweet
Omsk is een mooie stad, alleen net iets te ver weg :Y
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 20:36:35 #235
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193294118
quote:
Nja, dat er daarom maar niets aan gedaan moet worden....

150 jaar geleden, met nog minder mensen ging het ook niet goed...
  zondag 24 mei 2020 @ 20:48:59 #236
63722 z80
I fink you freaky
pi_193294277
quote:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar de cijfers vandaan komen. Er zit nog al een gat tussen de 4000 (waarbij ik van 4000 uit ga en niet 4) en 13000. Klinkt namelijk als een zeer ruwe schatting. Waarna ik dan ook meteen bedenkingen heb bij de 4000 koeien die overlijden door zwerfvuil. Aantal slachtdieren zou na te gaan moeten zijn.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 20:52:32 #237
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193294330
Meestal wordt er wel vriendelijk bedankt als er weer een koe is gestorven aan blik.

Maar ik zie het niet veel voorbij komen. Enkele per jaar.

Geen tien per dag.
  zondag 24 mei 2020 @ 20:54:54 #238
63722 z80
I fink you freaky
pi_193294370
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:52 schreef derLudolf het volgende:
Meestal wordt er wel vriendelijk bedankt als er weer een koe is gestorven aan blik.

Maar ik zie het niet veel voorbij komen. Enkele per jaar.

Geen tien per dag.
Ook geen 10 dieren die door honden doodgebeten worden. Laat staan een veelvoud daarvan.
Klinkt als googelen met getallen voor beginners.
  zondag 24 mei 2020 @ 21:07:53 #239
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193294649
Twitter en andere sociale media serieus nemen. :D
Poef.....gone! ©golfer
pi_193294670
De cijfers over koeien en blik en dieren doodgebeten door honden weet ik niet, die 1,7 miljoen dieren per dag geslacht klopt wel ongeveer. In elk geval voor de afgelopen jaren dan.

SPOILER
  zondag 24 mei 2020 @ 21:17:41 #241
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193294812
Ik heb zo geen zin in een een werkweek... Ik wil morgen gewoon weer lekker buiten verder met zagen en voorbereiden van de bank...
  Official ESF Kreviewer zondag 24 mei 2020 @ 21:22:34 #242
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193294887
We moeten dus meer eenhoecigen en kalkoenen eten. Die lopen achter.

Is echt weinig kalkoen. Dat verbaast me.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 21:23:48 #243
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193294910
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:54 schreef z80 het volgende:

[..]

Ook geen 10 dieren die door honden doodgebeten worden. Laat staan een veelvoud daarvan.
Klinkt als googelen met getallen voor beginners.
Die cijfers waren me niet eens opgevallen cq. kon ik niet met zekerheid iets over zeggen :P
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 21:27:01 #244
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193294964
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2020 21:22 schreef Kreator het volgende:

Zal nog wel een factor duizend schelen. Heel veel kalkoenbedrijven zijn er niet.

Meer kalkoen eten zou ik niet erg vinden :9
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 21:29:14 #245
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193295001
Ik mis konijnen in het overzicht.

En eenhoevigen, zijn dat paarden?
pi_193295441
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2020 21:22 schreef Kreator het volgende:

Kalkoen wordt hier heel weinig gegeten, is een seizoensproduct ook, dus vaak niet zo rendabel.
pi_193295473
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 21:29 schreef derLudolf het volgende:
Ik mis konijnen in het overzicht.

En eenhoevigen, zijn dat paarden?
@ eerste : ja goede. Misschien hebben ze de cijfers niet, gezien er in die sector nauwelijks/geen toezicht is door de NVWA wegens tekort aan dierenartsen ;)

@tweede: vermoed van wel ja, ik neem in elk geval niet aan dat ze zebra's bedoelen. :+
  zondag 24 mei 2020 @ 21:49:38 #248
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193295480
Ik vind het altijd uitdagend om kalkoen-borstvlees zo te bereiden dat het niet droog wordt; poten en dij is niet zo lastig, maar het grote volume wit vlees wel..
  zondag 24 mei 2020 @ 22:13:30 #249
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193295873
Ik keek de film "unsane" en was bang dat ik niet in slaap zou komen..

SPOILER
Toch maar eens een poging wagen
  Official ESF Kreviewer zondag 24 mei 2020 @ 22:16:28 #250
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193295937
Mijn laatste oude regenboog zalm lag dood in de bak vandaag.
Toch een jaar of 13/14 geworden.

Morgen uit respect geen sushi eten.
  zondag 24 mei 2020 @ 22:18:47 #251
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193295990
quote:
9s.gif Op zondag 24 mei 2020 22:16 schreef Kreator het volgende:
Mijn laatste oude regenboog zalm lag dood in de bak vandaag.
Toch een jaar of 13/14 geworden.

Morgen uit respect geen sushi eten.
Je had je aquarium toch aan je buurmeisje gegeven :+
pi_193296010
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:22 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik denk dat ik een soort gemuteerde kameel ben die zandstormen kan weerstaan. Maar goed, wat heb je ernaa, behalve dat ik heel goed symmetrische koprollen onder water kan omdat ik beide handen vrij heb.
Gewoon heel langzaam uitademen, dan hoef je je neus ook niet dicht te knijpen. Zo kan ik ook symmetrisch koprollen :7
  zondag 24 mei 2020 @ 22:20:41 #253
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193296026
Tele *O*
pi_193296095
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 22:13 schreef Barreltje het volgende:

SPOILER
Dat blijft lastig :*
pi_193296110
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2020 18:35 schreef Lonaa het volgende:
En van de week nog een keer want mijn Cima di Rapa zijn 'klaar' en moeten de tuin uit omdat ik bang ben dat ze anders doorschieten. :+
Oh leuk! O+ :9~
pi_193296134
Ohhh dat zat door de pasta met de Enschedemeet :9
pi_193296148
quote:
Daarover gesproken..
Ik was een weekend met A en B (zoals eigenlijk altijd de laatste tijd). Donderdag voor het laatst gereageerd denk ik?
Maar goed. Ik ben weer thuis, lief dat je aan me denkt, :*
pi_193296159
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 18:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vind het wel curieus dat ze psychologie gestudeerd heeft :X
  zondag 24 mei 2020 @ 22:27:39 #259
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193296176
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 22:26 schreef Tele6 het volgende:

Ik was een weekend met A en B (zoals eigenlijk altijd de laatste tijd). Donderdag voor het laatst gereageerd denk ik?
Wel je prioriteiten even goed op orde houden, hè?
Wij komen natuurlijk wel op de eerste plaats en daarna ga jij maar jouw alfabet afwerken. :6
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 mei 2020 @ 22:29:43 #260
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_193296210
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 22:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Gezellig gehad?
pi_193296254
quote:

SPOILER
:*
pi_193296306
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Gezellig gehad?
Ja, we hebben het gezellig gehad.

Vandaag wat meer hobbels en bobbels omdat m'n hoofd vervelend deed, maar ja.

B is nu naar me onderweg -- ik was dapper naar huis gegaan van "het moet me toch wel lukken om mezelf niet helemaal gek te maken en gewoon te gaan slapen en zo" maar er kwam weinig van terecht, dus nu komt hij naar me toe.

Echt, dat hoofd van me soms :(
pi_193296320
quote:
12s.gif Op zondag 24 mei 2020 22:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Wel je prioriteiten even goed op orde houden, hè?
Wij komen natuurlijk wel op de eerste plaats en daarna ga jij maar jouw alfabet afwerken. :6
_O-
pi_193296341
@Barreltje :*

@Lonaa :* voor je schoonma en *G* voor tien weken niet roken O+
  zondag 24 mei 2020 @ 22:45:13 #265
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_193296498
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 22:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja, we hebben het gezellig gehad.

Vandaag wat meer hobbels en bobbels omdat m'n hoofd vervelend deed, maar ja.

B is nu naar me onderweg -- ik was dapper naar huis gegaan van "het moet me toch wel lukken om mezelf niet helemaal gek te maken en gewoon te gaan slapen en zo" maar er kwam weinig van terecht, dus nu komt hij naar me toe.

Echt, dat hoofd van me soms :(
Och toch :* fijn dat B komt (zet die 2 maar namens ons in het zonnetje)
  zondag 24 mei 2020 @ 22:47:37 #266
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193296559
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 22:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja inderdaad :D

Fijn dat B naar je toe komt :*
Spoilers!
pi_193296612
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 22:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik ook. Ben verbaasd eigenlijk :o

Had je een fijn weekend?

Al geantwoord.
  zondag 24 mei 2020 @ 22:50:05 #268
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193296617
quote:

SPOILER
Spoilers!
  zondag 24 mei 2020 @ 23:11:35 #269
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193297075
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 22:49 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik ook. Ben verbaasd eigenlijk :o

Ze begon met studeren in deeltijd toen ik 10 was. Ik ben in de jaren die volgden beschuldigd van het hebben van heel wat psychische aandoeningen. En nog steeds trouwens.

Ik vond 'onbestuurlijk projectiel' een van de betere.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 24-05-2020 23:19:54 ]
Spoilers!
pi_193297210
ha, de frustratie druipt van die benaming af, lucky.

:* tele. Een goede nacht gewenst, hopelijk komt je hoofd tot rust.

Hier een neefje teruggebracht die had gelogeerd. Dat gecombineerd met een ander familiebezoek.
Pfoeh, ik heb familie opzich wel gemist de laatste tijd maar het gedoe van hen bezoeken niet bepaald :N
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_193297402
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 23:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ze begon met studeren in deeltijd toen ik 10 was. Ik ben in de jaren die volgden beschuldigd van het hebben van heel wat psychische aandoeningen. En nog steeds trouwens.

Ik vond 'onbestuurlijk projectiel' een van de betere.
:{

Moest ze zelf niet in therapie tijdens studie?
pi_193299277
Mogguh allemaal *O* Drie dagen cursus en dan nog maar twee dagen werken *O* Zin in :Y)

[ Bericht 15% gewijzigd door PdeHoog op 25-05-2020 08:54:37 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193299290
Goodmorning
  maandag 25 mei 2020 @ 06:27:29 #274
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193299301
Goedemorgen!
Nog 3 dagen werken en dan 10 dagen vrij *O*
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 mei 2020 @ 06:37:10 #275
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193299307
Mogge :W
Vier dagen werken en dan vier dagen vrij :+
pi_193299353
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 23:28 schreef Blues het volgende:

[..]

:{

Moest ze zelf niet in therapie tijdens studie?
Nee joh, de studie zelf stelt wat dat betreft weinig voor. Je moet wel in zogenaamde leertherapie bij de postdoctorale opleidingen als je psychotherapeut wilt worden. Maar maar een klein deel van de psychologiestudenten wordt dat.

[ Bericht 8% gewijzigd door Clubsoda op 25-05-2020 07:24:09 ]
  maandag 25 mei 2020 @ 07:35:54 #277
370431 drakin
vurig typje
pi_193299445
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 06:07 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaal *O^ Drie dagen cursus en dan nog maar twee dagen werken *O* Zin in :Y)
Wat voor cursus doe je?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_193299786
Luide bouwvakker voor de deur, maar ik schoot al een paar in de lach van zn conference dus ik zie het nog even aan voor ik mn kalashnikov pak.

:W mogge :O
pi_193300032
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 07:35 schreef drakin het volgende:

[..]

Wat voor cursus doe je?
Developing SQL Data Models :P Drie dagen in het Engels :+
pi_193300080
Mogguh. :O

Mijn hoofd moet nog even wakker worden, ondanks dat ik al gedoucht heb.
  maandag 25 mei 2020 @ 09:04:06 #281
63722 z80
I fink you freaky
pi_193300108
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 08:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Developing SQL Data Models :P Drie dagen in het Engels :+
Engels? Of een knauwende Amerikaan van MS?
pi_193300121
5 uur les vandaag. En tussendoor schooljuf spelen. Nog een week alle ballen in de lucht houden *O*
pi_193300201
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 09:04 schreef z80 het volgende:

[..]

Engels? Of een knauwende Amerikaan van MS?
Een Belg die Engels spreekt :P
pi_193300343
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 09:05 schreef Clubsoda het volgende:
5 uur les vandaag. En tussendoor schooljuf spelen. Nog een week alle ballen in de lucht houden *O*
hmm hier wordt er gewoon nog doorgegaan met digitaal lesgeven

zoals ik het net begreep (en dus zoals de docent die dochterlief net had het kennelijk heeft begrepen) gaan ze een soort van door met digitaal lesgeven.
voor allevakken wordt "een uur" ingericht voor de leerlingen die dat nodig hebben.
en verder alleen coaching op school dus.

afgezien vand at ik zelf nog wat issues heb met hoe dr op school te krijgen ivm dat we dus niet echt op fietsafstand wonen.... ben ik toch wel heel benieuwd wat dit gaat worden

blij dat ik een kind heb dat redelijk goed thuis kan werken in ieder geval.
pi_193300549
Hmmmm...ik ga geloof ik mijn internet thuis missen -O- Thuis 80 mbit, in Spijkenisse 32 en ik downloadde een bestand tijdens de cursus en was vervolgens de videoconference kwijt _O-
  maandag 25 mei 2020 @ 09:59:03 #286
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_193300709
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm...ik ga geloof ik mijn internet thuis missen -O- Thuis 80 mbit, in Spijkenisse 32 en ik downloadde een bestand tijdens de cursus en was vervolgens de videoconference kwijt _O-
Kan je niet beter internet nemen daar dan?
  maandag 25 mei 2020 @ 10:05:56 #287
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193300781
Damn, op funda een huis gevonden, helaas "bla bla bla onder architectuur".

Architectenbureau mailtje gedaan of zij schriftelijk willen vastleggen dat zij hun recht op auteursrecht niet gaan vorderen wanneer ik aanpassingen aan de woning laat maken, weigeren ze dat.

Dus weer verder zoeken....
pi_193300820
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 10:05 schreef fietsie het volgende:

Architectenbureau mailtje gedaan of zij schriftelijk willen vastleggen dat zij hun recht op auteursrecht niet gaan vorderen wanneer ik aanpassingen aan de woning laat maken, weigeren ze dat.

Je betaalt ook echt veel meer voor dat soort huizen en dat is het vaak niet eens waard. De smaak van de architect moet dan toevallig ook jouw smaak zijn en aangezien ze allemaal lekker gek en uniek proberen te zijn is dat meestal niet het geval.
pi_193300826
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 09:59 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Kan je niet beter internet nemen daar dan?
Helaas. Dit is het max haalbare op het moment -O- Er gaat wel glasvezel komen volgens KPN maar daar durven ze geen datum aan te koppelen.
  maandag 25 mei 2020 @ 10:11:14 #290
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193300834
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 10:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je betaalt ook echt veel meer voor dat soort huizen en dat is het vaak niet eens waard. De smaak van de architect moet dan toevallig ook jouw smaak zijn en aangezien ze allemaal lekker gek en uniek proberen te zijn is dat meestal niet het geval.
Dit was net precies 1 zo'n huis waarvan we beiden dachten: wel "anders", maar wel praktisch, en passend op de plek waar het staat...
pi_193300836
quote:

Ik heb een hekel aan architecten :{ Sowieso hebben die gasten veel te veel macht. Ook in kantoren. Dingen die mooi zijn, maar totaal niet werken en zo :{
  maandag 25 mei 2020 @ 10:11:59 #292
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193300845
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 10:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb een hekel aan architecten :{ Sowieso hebben die gasten veel te veel macht. Ook in kantoren. Dingen die mooi zijn, maar totaal niet werken en zo :{
Ik heb dan zoiets van: als je het auteursrecht hebt, dan betaal je ook maar al het onderhoud en alles wat verrot, want ook dat heb je ontworpen....

En sowieso maf dat er op een woonhuis rechten van een partij liggen, terwijl het huis is doorverkocht door de opdrachtgever.
Dat je nu als 1e afnemer beperkingen hebt dat kan ik nog snappen, maar na verkoop zou zoiets gewoon moeten vervallen..
pi_193300859
quote:

[..]

Dat dus, of in huizen/appartement gebouwen. Bij het project waar ik woon horen ook laagbouwwoningen. De architect had iets bepaald, wat iedereen (geloof zo'n 100 huizen) anders wilde. Architect wilde het niet. Toen hebben de bewoners de betaling stopgezet. Aanpassing is doorgegaan.
  Moderator maandag 25 mei 2020 @ 10:20:39 #294
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193300950
quote:

Is dat jurisprudentie over. Anders gewoon maling aan hebben "das habe ich nicht gewusst" Dat "gebouwd onder architectuur" zoiets betekent wist ik ook echt niet overigens. Vond het altijd een vreemd regeltje, want elk huis is een architect bij betrokken geweest

De architect van de dorpshuis had ook besloten dat de deuren roze moesten zijn. Die hebben ook gewoon geschilderd met de verbouwing aantal jaar geleden.
  maandag 25 mei 2020 @ 10:28:31 #295
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193301018
Een kennis van ons woont in een nieuwbouwwijk met van die enorme notariswoningen. Iedereen heeft een eigen oprit die net te smal is om nog langs een auto te kunnen lopen. Dat komt door een pilaar die naast de oprit staat. Die pilaar is rechthoekig en staat in de breedte. Als hij een kwartslag gedraaid wordt, zou dat zeker 30 centimeter schelen. Maar dat mag niet. Dan heb je 9 ton voor een huis betaald.
Spoilers!
  Moderator maandag 25 mei 2020 @ 10:34:37 #296
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193301090
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2020 10:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een kennis van ons woont in een nieuwbouwwijk met van die enorme notariswoningen. Iedereen heeft een eigen oprit die net te smal is om nog langs een auto te kunnen lopen. Dat komt door een pilaar die naast de oprit staat. Die pilaar is rechthoekig en staat in de breedte. Als hij een kwartslag gedraaid wordt, zou dat zeker 30 centimeter schelen. Maar dat mag niet. Dan heb je 9 ton voor een huis betaald.
"Ja kut, ik ben laatst tegen die pilaar aangereden. Wordt nog in orginele staat hersteld" :7
pi_193301138
Grmbl. Vakantiegeld gekregen. Altijd beetje gokken en ik dacht: "alles boven x (verwachtte) bedrag ga ik lekker opmaken aan mezelf". Dus, wat zal ik eens kopen voor 20 euro.
pi_193301151
quote:
10s.gif Op maandag 25 mei 2020 10:38 schreef Isabeau het volgende:
Grmbl. Vakantiegeld gekregen. Altijd beetje gokken en ik dacht: "alles boven x (verwachtte) bedrag ga ik lekker opmaken aan mezelf". Dus, wat zal ik eens kopen voor 20 euro.
_O- Ik ben dat nu aan het doen met de verwachtte opbrengst van mijn appartement :X :X
  maandag 25 mei 2020 @ 10:38:49 #299
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193301152
Een mooie WoW Mount 8-)
pi_193301153
quote:

Oh dat hebben wij ook _O- Volkomen onpraktische dingen. Maar wel architectuur.
pi_193301154
quote:
6s.gif Op maandag 25 mei 2020 10:38 schreef Anthraxx het volgende:
Een mooie WoW Mount 8-)
YES!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')