Wat een organisatiequote:Op zondag 24 mei 2020 10:20 schreef borisz het volgende:
Het Zwembad is best wel een avontuur geworden. Je moet je aan de route houden.
Vijf min voor je uur mag je naar binnen, handen ontsmetten, laten zien dat je gereserveerd hebt, betalen, van die plastic omschoenen aan en dan lopen naar het bad.
Je hebt een bankje per persoon. Het bad wordt ingedeeld op traag, middel en snel, waarna het ene baantje heen is en de ander terug. Je mag niet inhalen. We waren nu met 7 (max 12), dus inhalen was in mijn geval nu niet mogelijk. Na afloop mag je je wel omkleden en ga je via 'achterom' het zwembad uit. Ondertussen reinigt het personeel de bankjes en alle stangen enz en kan de volgende groep erin.
Afijn wel lekker gezwommen. Al mis ik het 'uitzwemmen' in het recreatiebad en even het bubbelbad in wel.
bingoquote:Op zondag 24 mei 2020 08:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Jij zit nu richting Westerbroek toch?
Is dit Meerstad?
Good lordquote:Op zondag 24 mei 2020 09:54 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
als meerstad, dan ben je bijna mijn buurman.
Dat klinkt wel zo'n beetje als op mijn werk, looproutes en alles de hele tijd schoonmaken. Het is best vermoeiend vind ik. En je handen ontsmetten als je daarna nakend gaat zijn is eigenlijk ook best grappigquote:Op zondag 24 mei 2020 10:20 schreef borisz het volgende:
Vijf min voor je uur mag je naar binnen, handen ontsmetten, laten zien dat je gereserveerd hebt, betalen, van die plastic omschoenen aan en dan lopen naar het bad.
Je hebt een bankje per persoon. Het bad wordt ingedeeld op traag, middel en snel, waarna het ene baantje heen is en de ander terug. Je mag niet inhalen. We waren nu met 7 (max 12), dus inhalen was in mijn geval nu niet mogelijk. Na afloop mag je je wel omkleden en ga je via 'achterom' het zwembad uit. Ondertussen reinigt het personeel de bankjes en alle stangen enz en kan de volgende groep erin.
Afijn wel lekker gezwommen. Al mis ik het 'uitzwemmen' in het recreatiebad en even het bubbelbad in wel.
Wat een gedoequote:Op zondag 24 mei 2020 10:20 schreef borisz het volgende:
Vijf min voor je uur mag je naar binnen, handen ontsmetten, laten zien dat je gereserveerd hebt, betalen, van die plastic omschoenen aan en dan lopen naar het bad. Zwemkleding moet je al aanhebben.
Bijzondere ervaring. Ze gingen nu toch ook meer chloor in de zwembaden doen?quote:Op zondag 24 mei 2020 10:20 schreef borisz het volgende:
Vijf min voor je uur mag je naar binnen, handen ontsmetten, laten zien dat je gereserveerd hebt, betalen, van die plastic omschoenen aan en dan lopen naar het bad. Zwemkleding moet je al aanhebben.
Wel netjes, maar voor mij zou de plezier er zo wel af zijn.quote:Op zondag 24 mei 2020 10:20 schreef borisz het volgende:
Correct. En ik mag hopen dat je na het ontsmetten van je handen deze wel goed moet wassen. Zo niet komt er in zeer korte tijd een irriterende laag chloordamp op het water te zweven. Zolang het water schoon is merk je niets van de extra chloor. Pas als deze reageert met iets krijg je de klassiek geur, en zwemmersogen.quote:Op zondag 24 mei 2020 10:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bijzondere ervaring. Ze gingen nu toch ook meer chloor in de zwembaden doen?
En na het zwemmen in je natte badpak met kleding erover naar huis?quote:Op zondag 24 mei 2020 10:49 schreef derLudolf het volgende:
Het zwembad hier heeft de kleedkamers gewoon afgesloten, thuis omkleden dus.
Na afloop kan je gewoon in een hokje omkleden. En tussen de hokjes hebben ze ook een hokje afgesloten.quote:Op zondag 24 mei 2020 10:49 schreef derLudolf het volgende:
Denk ik. Wat is het probleem?quote:Op zondag 24 mei 2020 10:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En na het zwemmen in je natte badpak met kleding erover naar huis?
Verwarmd openluchtbad kan ook prima als de buitenlucht net boven de 10 graden is.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Denk ik. Wat is het probleem?
Openlucht hè, dus daar ga je sowieso met mooi weer naartoe.
De kinderen moeten dinsdag weer beginnen met zwemles maar idd dit. Ze mogen niet in de kleedhokje. Van tevoren alles aan. Op de tribune mogen ze uitkleden. Mij lijkt dat er dan helemaal een heisa ontstaat met al die ouders.quote:Op zondag 24 mei 2020 10:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En na het zwemmen in je natte badpak met kleding erover naar huis?
Tja, je kunt niet zomaar een blik vrijwilligers lostrekken die dat eventjes doet.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:10 schreef z80 het volgende:
[..]
Verwarmd openluchtbad kan ook prima als de buitenlucht net boven de 10 graden is.
Regen is ook geen probleem, hagel wat minder. Maar om dan met je natte zwemkleding naar huis te gaan is toch een stuk minder.
Als je zwemshorts draagt dan kunnen die prima op de fiets ja. Met een standaard badpak of bikinibroekje is dat toch echt een stuk minder comfortabel. En dan die natte vlekken op je borst als je een t-shirt aan doet, huuh.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja, je kunt niet zomaar een blik vrijwilligers lostrekken die dat eventjes doet.
Vooropgesteld dat ik maar heel weinig zwem, zou ik niet weten wanneer ik me wel heb omgekleed in het zwembad.
Dan moet je een tas mee en zo. Moeilijk moeilijk. Als ik ga zwemmen is het wel dusdanig warm dat je prima met zwembroek en een handdoek over je schouder die kant op kunt fietsen.
Misschien dat ze voor zwemlessen of de fanatieke oudjes om 7u 's ochtends wel iets regelen.
Met al die telefoontjes tegenwoordig snap ik dat. Die van te voren in een bakje, probleem opgelost.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
De kinderen moeten dinsdag weer beginnen met zwemles maar idd dit. Ze mogen niet in de kleedhokje. Van tevoren alles aan. Op de tribune mogen ze uitkleden. Mij lijkt dat er dan helemaal een heisa ontstaat met al die ouders.
Ja en dr jongste vind zwemles al zo leukquote:Op zondag 24 mei 2020 11:19 schreef Clubsoda het volgende:
Wat een gedoe zeg, zwemles is al zo'n chaos, dit maakt het niet makkelijker.... (ik was al heel blij dat we hier definitief klaar zijn met de zwemlessen, maar nu helemaal. Atletiek is wat dat betreft een stuk eenvoudiger).
Ik snap die telefoontjes even niet? Wat dat te maken heb met omkleden?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met al die telefoontjes tegenwoordig snap ik dat. Die van te voren in een bakje, probleem opgelost.
Of er moet iemand zich aanbieden op na gebruik de kleedruimte schoon te maken...
Als je naar een meer/plas gaat te zwemmen is het toch niet anders? Als vrouw kun je er dan toch ook een short over aan doen.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Als je zwemshorts draagt dan kunnen die prima op de fiets ja. Met een standaard badpak of bikinibroekje is dat toch echt een stuk minder comfortabel. En dan die natte vlekken op je borst als je een t-shirt aan doet, huuh.
Ben je mooi klaar mee. Ik snap het wel, zwemles is vaak al zo'n verplicht nummer en dan zo'n tijd eruit en dan alles anders. Moet ze nog lang?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en dr jongste vind zwemles al zo leuk![]()
Die wil na dinsdag helemaal niet meer en ik moet elke week al zo mijn best doen om haar over te halen
Hij komt enkel bij 30 graden, vol zon en geen wind op de ligweide.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik snap die telefoontjes even niet? Wat dat te maken heb met omkleden?
Dat ze bang zijn dat er foto's worden gemaakt/dat iemand anders wordt beschuldigd van foto's maken.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik snap die telefoontjes even niet? Wat dat te maken heb met omkleden?
Nou zwem ik per definitie niet graag in natuurwater, maar als, dan kleed ik me lekker buiten om voor ik naar huis ga.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je naar een meer/plas gaat te zwemmen is het toch niet anders? Als vrouw kun je er dan toch ook een short over aan doen.
Neequote:Op zondag 24 mei 2020 11:27 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ben je mooi klaar mee. Ik snap het wel, zwemles is vaak al zo'n verplicht nummer en dan zo'n tijd eruit en dan alles anders. Moet ze nog lang?
O dat. Nou dat zal niet het probleem zijn van de tribunes. De kinderen moeten hun zwemkleding onder hun gewone kleding aan. Ook wanneer ze weg moeten. Maar ik zit wel eens in zo’n grote kleedruimte waar je al met zn alle op elkaars schoot zit. En die tribunes zijn echt niet groter.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat ze bang zijn dat er foto's worden gemaakt/dat iemand anders wordt beschuldigd van foto's maken.
Oef, wat een valreeppech. Hopelijk krijgt ze dat briefje nu. A?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Neevoor het gebeuren was er nog één les en zou ze een briefje krijgen
Het zwembad dat mij afgelopen vrijdag belde om te zeggen dat de zwemlessen weer gaan beginnen?quote:Op zondag 24 mei 2020 11:28 schreef Lienekien het volgende:
Wie zegt nou eigenlijk dat je na afloop niet kunt omkleden in de zwembaden? Hier kan dat gewoon, bij Boris ook.
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:28 schreef Lienekien het volgende:
Wie zegt nou eigenlijk dat je na afloop niet kunt omkleden in de zwembaden? Hier kan dat gewoon, bij Boris ook.
quote:Op zondag 24 mei 2020 10:49 schreef derLudolf het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2020 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
De kinderen moeten dinsdag weer beginnen met zwemles maar idd dit. Ze mogen niet in de kleedhokje. Van tevoren alles aan. Op de tribune mogen ze uitkleden. Mij lijkt dat er dan helemaal een heisa ontstaat met al die ouders.
B. Ze wil graag zeemeerminnenzwemles maar dan moet ze A en B hebben.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oef, wat een valreeppech. Hopelijk krijgt ze dat briefje nu. A?
Maar als je je omkleed in het zwembad heb je nog steeds natte kleren aan.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:28 schreef Lienekien het volgende:
Dat valt dan weer mee, kan je hierna lekker stoppenquote:Op zondag 24 mei 2020 11:30 schreef Tally het volgende:
[..]
B. Ze wil graag zeemeerminnenzwemles maar dan moet ze A en B hebben.
Ja hopelijk want ik ben die discussie elke week zat. Was wel lekker dat die dicht was nuquote:Op zondag 24 mei 2020 11:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat valt dan weer mee, kan je hierna lekker stoppen
Zwembaden in/om Emmen hebben ook gewoon hokjes beschikbaar om je na afloop om te kleden.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar als je je omkleed in het zwembad heb je nog steeds natte kleren aan.
Bij ons maken de badmeesters zelf alles schoon. Normaal al.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:33 schreef derLudolf het volgende:
In een (overdekt) zwembad van de gemeente zal een en ander makkelijker te realiseren zijn. Maar feit is dat we hier een stichting hebben die zichzelf moeten bedruipen. Een schoonmaker huren kost gewoon veel geld.
Bij ons ook.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:28 schreef Lienekien het volgende:
Maar je gaat natuurlijk niet naar een ander dorp als het in eigen dorp kan.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zwembaden in/om Emmen hebben ook gewoon hokjes beschikbaar om je na afloop om te kleden.
Ja, dat zei je er niet bij hequote:Op zondag 24 mei 2020 11:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Denk ik. Wat is het probleem?
Openlucht hè, dus daar ga je sowieso met mooi weer naartoe.
Thuis omkleden van tevoren, denk ik dan. Dus badkleding al aanhebben onder je kleren als je naar het zwembad gaat.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar je gaat natuurlijk niet naar een ander dorp als het in eigen dorp kan.
Even gekeken op de site, beetje tegenstrijdige informatie, er staat zowel "kleed je thuis om" als dat alleen kleedhokjes beschikbaar zijn en de kleedruimten niet.
Dus wel kleedhokjesquote:Op zondag 24 mei 2020 11:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maar je gaat natuurlijk niet naar een ander dorp als het in eigen dorp kan.
Even gekeken op de site, beetje tegenstrijdige informatie, er staat zowel "kleed je thuis om" als dat alleen kleedhokjes beschikbaar zijn en de kleedruimten niet.
Ik lees niets over slots eigenlijk, alleen over maximaal x personen per bad en maximaal y personen op het terrein.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
En bij fijn weer kan dat (als je na je zwem-slot nog mag blijven) maar als ze het nu zouden open gooien is het vrij kansloos.
Aha. Dan zullen ze wel koppen tellen bij de ingang.quote:Op zondag 24 mei 2020 11:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik lees niets over slots eigenlijk, alleen over maximaal x personen per bad en maximaal y personen op het terrein.
Lekker in je blootje zwemmen en opdrogen.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:26 schreef Isabeau het volgende:
Buiten zwemmen is dan al een stuk beter. Beetje opdrogen in het zonnetje en zo.
twitter:DokterBertho twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 20:02:44Noem 1 ander land waar je dit in het wild tegenkomt! https://t.co/kikdIBsipB reageer retweet
quote:Op zondag 24 mei 2020 12:39 schreef golfer het volgende:
En deze kwam ik tegen op Twitter.twitter:DokterBertho twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 20:02:44Noem 1 ander land waar je dit in het wild tegenkomt! https://t.co/kikdIBsipB reageer retweet
quote:Op zondag 24 mei 2020 12:39 schreef golfer het volgende:
En deze kwam ik tegen op Twitter.twitter:DokterBertho twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 20:02:44Noem 1 ander land waar je dit in het wild tegenkomt! https://t.co/kikdIBsipB reageer retweet
Geen soezen voor jou nu?quote:Op zondag 24 mei 2020 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
En ondertussen vergeet hier iemand om de lactosevrije melk te gebruiken voor de soezenextravaganza
Jawel, maar alleen als ik een pil inneem. Dus ik kan niet tussendoor proeven of snoepen. Ik moet ze straks gewoon allemaal snel achter elkaar op eten voor de pil uitgewerkt is. Dat kan ik wel.quote:
Beetje (boel) regen is niet verkeerd, maar had liever gehad dat het vannacht allemaal was gevallenquote:Op zondag 24 mei 2020 12:53 schreef fietsie het volgende:
Ik wilde verder met mn timmerklus maar het is gewoon guur in de tuin
Hier hetzelfde, maar ik offer mijzelf graag op met pil om straks te proeven van de baksels van B.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jawel, maar alleen als ik een pil inneem. Dus ik kan niet tussendoor proeven of snoepen. Ik moet ze straks gewoon allemaal snel achter elkaar op eten voor de pil uitgewerkt is. Dat kan ik wel.
Dat zeker. In de tussentijd is het gewoon pech voor mij. Mijn eigen schuld hoor, ik had geen zin om me er mee te bemoeien.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, maar ik offer mijzelf graag op met pil om straks te proeven van de baksels van B.
Jullie krijgen er nog een broertje of zusje bij?quote:Op zondag 24 mei 2020 13:28 schreef Lonaa het volgende:
Nu even snel eten en dan komen schoonouders. Die belde dat ze langs wilde komen en F. wilde dat afhouden voor vandaag maar ze hadden iets te vertellen. Ben benieuwd.
Ja, zoiets denk ik.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Jullie krijgen er nog een broertje of zusje bij?
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 24 mei 2020 13:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, zoiets denk ik.
F. zei dat zn vader iig niet bezorgd ofzo klonk aan de telefoon, so that's nice. En zonet realiseerde hij zich dat ze in september 40 jaar getrouwd zijn, dus misschien zijn ze wat van plan ofzo. We weten het zo.
Ik vind het altijd zo'n...dramatisch aankondiging. En dan ga ik me zorgen maken want er is OF iets ergs, of ik heb iets fout gedaan.quote:
Dan krijgen ze een monovin aan en dan zo’n zeemeerminnenjurk (of wat is t) er over heen en dan leren ze zwemmen als een zeemeermin. Mijn oudste zei dat het echt ontzettend moeilijk is.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:20 schreef AnneX het volgende:
Wat een hel op aarde lijkt mij een zwembad!
En nu helemaal.
@:Tally...wat is zeemeerminnenles?
@:Lonaa...word je blij van de mensen die roepen over het rookvrij zijn?
Zo ja, fijn![]()
Ik word gallisch van de sneaky vraag van de praktijkvpk bij iedere medische apk: hoe is het met roken? behalve Lein, die mocht het vragen bij de efteling meet.🤪
Het regent eindelijk, goed voor de tuin en dan soesjes bakdag.
Eens kijken of er al mensen begonnen zijn.![]()
Of ze hebben iets leuks te vertellenquote:Op zondag 24 mei 2020 13:39 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het altijd zo'n...dramatisch aankondiging. En dan ga ik me zorgen maken want er is OF iets ergs, of ik heb iets fout gedaan.
Zou ik ook hebben. Zeg dan in ieder geval of het iets leuks of iets zwaars is (al kun je met die laatste aankondiging ook weinig).quote:Op zondag 24 mei 2020 13:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo'n...dramatisch aankondiging. En dan ga ik me zorgen maken want er is OF iets ergs, of ik heb iets fout gedaan.
En duurquote:Op zondag 24 mei 2020 13:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of ze hebben iets leuks te vertellen
Niet zo negatief, Loon! Envoor de Murph en zo. You rock. En
voor het niet meer roken
Ik weet hoe moeilijk het is voor je.
Zeemeerminzwemles hadden ze in ons zwembad ookZo schattig.
Zuiderpark en jeugdherinneringen: openluchttheater op woensdagmiddag, het zwembad 🤪 om 7 uur voor het schoolgaan - tóen wel - en de jeugdnatuurwacht.quote:Op zondag 24 mei 2020 12:39 schreef golfer het volgende:
Een diploma voor monovinzwemmen heb ik ook nog ergens. Grootste uitdaging in een 25 meterbad was de 100 meter onderwater. Het keren kost zo veel tijd. In een 50Meterbad kun je lekker gang maken. Ik zwom dan wel met een wedstrijdvin, die is zeer stug en relatieve groot.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan krijgen ze een monovin aan en dan zo’n zeemeerminnenjurk (of wat is t) er over heen en dan leren ze zwemmen als een zeemeermin. Mijn oudste zei dat het echt ontzettend moeilijk is.
[ afbeelding ]
Oei.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vingers verbrand aan het ovenrekje
Niet eens soes gerelateerd
De oudste heeft het tijdens een kinderfeestje gedaan. Ik heb pas geleden 2 monovinnen gekocht van iemand in de buurt. En via Ali zo’n gkleurd ding er overheen gekocht. Maar dat mag allemaal pas als ze haar B diploma heeft. Dan kunnen ze goed genoeg zwemmen volgens het zwembad. Maar het lijken mij ondingen.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:51 schreef z80 het volgende:
[..]
Een diploma voor monovinzwemmen heb ik ook nog ergens. Grootste uitdaging in een 25 meterbad was de 100 meter onderwater. Het keren kost zo veel tijd. In een 50Meterbad kun je lekker gang maken. Ik zwom dan wel met een wedstrijdvin, die is zeer stug en relatieve groot.
Ik ben nog steeds aan het afschakelen. Af en toe luisteren of er geen geluid uit de kitten kamer komt.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei.
Wat een rust in je huis zonder de tijdelijke gezinsleden, vermoed ik.
Zwemmen valt wel mee. Het is voornamelijk wennen dat je beide voeten aanelkaar vast zitten. Het hebben van B is meer om paniek te voorkomen als je kopje ondergaat.quote:Op zondag 24 mei 2020 13:53 schreef Tally het volgende:
[..]
De oudste heeft het tijdens een kinderfeestje gedaan. Ik heb pas geleden 2 monovinnen gekocht van iemand in de buurt. En via Ali zo’n gkleurd ding er overheen gekocht. Maar dat mag allemaal pas als ze haar B diploma heeft. Dan kunnen ze goed genoeg zwemmen volgens het zwembad. Maar het lijken mij ondingen.
Jeetje wat moet je nog veel doen ook. Ben er nu al moe vanquote:Op zondag 24 mei 2020 14:01 schreef z80 het volgende:
[..]
Zwemmen valt wel mee. Het is voornamelijk wennen dat je beide voeten aanelkaar vast zitten. Het hebben van B is meer om paniek te voorkomen als je kopje ondergaat.
Gebruik wel enkel een zwembril. Geen duikmasker.
ps.
Koop ook een snorkel die op je voorhoofd gaat. Ziet er niet uit, maar zwemt fantastisch. En leren ademen enkel door de mond. Of anders neusklem op.
Ik zou ook soezenextravaganza doen maar echt 0 zin even. Heb vanmorgen al de helft van de voorbereiding van het avondeten staan maken, een berg pasta voor in de vriezer voor Bas en 2 brooden gebakkenquote:Op zondag 24 mei 2020 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
En ondertussen vergeet hier iemand om de lactosevrije melk te gebruiken voor de soezenextravaganza
Ik heb mijn vader inmiddels aangeleerd om in dit soort gevallen erbij te zeggen 'het is niets ernstigs hoor'. Maar goed, als hij dat dat niet zegt, zit ik alsnog in de stressquote:Op zondag 24 mei 2020 13:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn vader is echt het ergst op het gebied van slecht nieuwsquote:Op zondag 24 mei 2020 14:14 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb mijn vader inmiddels aangeleerd om in dit soort gevallen erbij te zeggen 'het is niets ernstigs hoor'. Maar goed, als hij dat dat niet zegt, zit ik alsnog in de stress
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
En dan ook nog eens bionische oordopjes hebbenquote:Op zondag 24 mei 2020 14:17 schreef Clubsoda het volgende:
In de categorie neusklem: ik kan mijn neus zonder handen dichtknijpen onder water. Dus niet neus open dat er geen lucht binnenkomt, maar gewoon mijn neusvleugels naar binnen knijpen. Ik ken niemand die dat kan, zelfs via google stuit ik niet op lotgenoten. Ik denk dat dit mijn superkracht is
quote:Op zondag 24 mei 2020 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vader is echt het ergst op het gebied van slecht nieuws![]()
Oh ja, mijn vader kan ook doodkalm en heel beheerst de akeligste dingen vertellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan heb je nog geluk dát hij het vertelt want meestal houden ze het lekker voor zich. Mijn stiefmoeder is een aantal keer behoorlijk ziek geweest en dan gingen hun vrienden míj bellen om te vragen hoe het ging want zelf antwoordden ze niet. Daar heb ik ze toen wel op aangesproken, regel het even lekker zelf met je sociale leven. Nu met dat hele coronagebeuren eis ik ook regelmatig updates, want anders hoor ik het pas als een van beide de IC opgesleept zou worden. Stelletje oesters
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Ik denk dat ik een soort gemuteerde kameel ben die zandstormen kan weerstaan. Maar goed, wat heb je ernaa, behalve dat ik heel goed symmetrische koprollen onder water kan omdat ik beide handen vrij heb.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan ook nog eens bionische oordopjes hebben
Oh dat is ook serieus akelig jaquote:Op zondag 24 mei 2020 14:20 schreef Clubsoda het volgende:
Oh ja, mijn vader kan ook doodkalm en heel beheerst de akeligste dingen vertellen.En dan heb je nog geluk dát hij het vertelt want meestal houden ze het lekker voor zich. Mijn stiefmoeder is een aantal keer behoorlijk ziek geweest en dan gingen hun vrienden míj bellen om te vragen hoe het ging want zelf antwoorden ze niet. Daar heb ik ze toen wel op aangesproken, regel het even lekker zelf met je sociale leven. Nu met dat hele coronagebeuren eis ik ook regelmatig updates, want anders hoor ik het pas als een van beide de IC opgesleept zou worden. Stelletje oesters
"Spontaan langs komen" is dus: uh-oh, er is iets aan de handquote:Op zondag 24 mei 2020 14:22 schreef fietsie het volgende:
Mijn ouders kiezen er bij dat soort boodschappen voor om "spontaan langs te komen" (215km) en dan bij de koffie ineens te beginnen over de te melden situatie..
Ja.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Spontaan langs komen" is dus: uh-oh, er is iets aan de hand
Naar aanlijding van die opmerking ook even google aangeslingerd. Weer wat leesvoer er bij met dit regenachtige weer.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh dat is ook serieus akelig ja![]()
Ik was al aan het zoeken naar vestigiality nose muscle, maar krijg alleen maar andere interessante linkjes. Maar ja 161.000 resultaten, dus ik ben nog wel even bezig.
In die categorie: ik kreeg een aantal jaar geleden een flink auto-ongeluk samen met mijn toen nog baby, toen ik op weg was naar mijn vader. Omdat we duidelijk was dat die auto niet meer ging rijden leek het me, in afwachting van politie, ambulance en sleepwagen, handig om mijn vader te bellen om me op te halen. In alle hectiek koos ik echter de snelkeuzetoets om mijn moeder te bellen. De adrenaline maakte me blijkbaar meer praktisch dan empathisch, dus ik had helemaal geen zin in onhandigheid dus ik riep zoiets als 'o hoi mam, ja, ik heb een auto-ongeluk gehad en ik wilde papa bellen en ik belde per ongeluk jou. Nou ja, dan probeer ik papa even, doei'. Ik zou willen vertellen dat ik ergens ook nog gezegd heb dat het goed met ons ging maar ik weet het niet meerquote:Op zondag 24 mei 2020 14:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik belde een keer met mn moeder na een fenderbender, omdat ik gewoon mn moesje even wilde spreken tegen de schrik:
- mam alles is ok maar ik had een kleine aanrijding
Kreeg ik later te horen dat ik niet meer moest beginnen met de melding dat alles ok was want dan schrikt iedereen zich de bultjes... eeeh...
Peter de Smet mag altijd.quote:
Arme moeder wel jaquote:Op zondag 24 mei 2020 14:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In die categorie: ik kreeg een aantal jaar geleden een flink auto-ongeluk samen met mijn toen nog baby, toen ik op weg was naar mijn vader. Omdat we duidelijk was dat die auto niet meer ging rijden leek het me, in afwachting van politie, ambulance en sleepwagen, handig om mijn vader te bellen om me op te halen. In alle hectiek koos ik echter de snelkeuzetoets om mijn moeder te bellen. De adrenaline maakte me blijkbaar meer praktisch dan empathisch, dus ik had helemaal geen zin in onhandigheid dus ik riep zoiets als 'o hoi mam, ja, ik heb een auto-ongeluk gehad en ik wilde papa bellen en ik belde per ongeluk jou. Nou ja, dan probeer ik papa even, doei'. Ik zou willen vertellen dat ik ergens ook nog gezegd heb dat het goed met ons ging maar ik weet het niet meerPijnlijk details is dat mijn moeder broer op jonge leeftijd is gestorven bij een auto-ongeluk dus deze actie werd mij niet in dank afgenomen
![]()
![]()
Mijn vader daarentegen: zijn eerste vraag toen ik vertelde over het ongeluk was: 'was het jouw schuld?' Dank voor het vertrouwen, pap
Als dat ecodorp doorgaat weet je nu dus vast hoe je het niet moet gaan vertellenquote:Op zondag 24 mei 2020 15:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Arme moeder wel ja![]()
En die reactie van je vader, haha.
Ik heb gelukkig niet zoveel echte slechtnieuwsgesprekken gehad. Of grote aankondigingen van tevoren. Wel begon mijn vriend een keer met
'We moeten jullie iets vertellen".
...
JULLIE ZIJN ZWANGER? Jullie gaan trouwen?![]()
Euh nee... we hebben een huis gekocht....
Ik zou er bijna zo'n soort gender-revealtaart voor laten bakken ofzo, of een Save the Date (voor de verhuizing) door de bus gooienquote:Op zondag 24 mei 2020 15:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als dat ecodorp doorgaat weet je nu dus vast hoe je het niet moet gaan vertellen
75. Dus het is op zich ook niet...gek, zeg maar.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo zeg, da's best schrikken. Hoe oud is ze?
Misschien niet, maar je zult de boodschap maar krijgen. Het blijft een rotziektequote:Op zondag 24 mei 2020 16:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
75. Dus het is op zich ook niet...gek, zeg maar.
Zeker. Ik denk dat het helpt dat ze zelf (en ook schoonvader) er nu niet echt last van hebben. Ze functioneert nog prima. Ze heeft haar dingen te doen en haar routine.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Misschien niet, maar je zult de boodschap maar krijgen. Het blijft een rotziekte
Kijk, zo'n opmerking kost mij dus direct een paar uur. Ik weet dat er een fokker is die dat ook kan. Maar wie ook al weer? Ik weet nog wel dat Lienekien erover opmerkte dat die fokker dit tweemaal gemeld heeft. En volgens mij was het iemand die een opmerking heeft gemaakt over mijn LIF / Tailormade damespak!quote:Op zondag 24 mei 2020 14:17 schreef Clubsoda het volgende:
In de categorie neusklem: ik kan mijn neus zonder handen dichtknijpen onder water. Dus niet neus open dat er geen lucht binnenkomt, maar gewoon mijn neusvleugels naar binnen knijpen. Ik ken niemand die dat kan, zelfs via google stuit ik niet op lotgenoten. Ik denk dat dit mijn superkracht is
En Lienekien kan het ook.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:33 schreef karoltje het volgende:
Ok hoe ga ik dit uitleggen...
Ik kan van binnenuit mn neus afsluiten. Als iets stinkt bijv. hoef ik dus niet mn neus dicht te knijpen maar ik kan dat van binnenuit. Denk dat ik mn neusamandelen tegen elkaar knijp ofzo? Geen idee hoe het werkt. Maar ben nog niemand tegengekomen die dat ook kan!
Volgens mij is mijn speurneus bijna nog raarder dan jouw neusquote:Op maandag 10 januari 2011 18:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik ook. Al vraag ik me af of dat de neusamandelen zijn die daarin een rol spelen.
quote:Op zondag 24 mei 2020 16:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Kijk, zo'n opmerking kost mij dus direct een paar uur. Ik weet dat er een fokker is die dat ook kan. Maar wie ook al weer? Ik weet nog wel dat Lienekien erover opmerkte dat die fokker dit tweemaal gemeld heeft. En volgens mij was het iemand die een opmerking heeft gemaakt over mijn LIF / Tailormade damespak!
Dat bij elkaar opgeteld, gespeurd, zoekmachines aangeslingerd, op harde handkracht door de resultaten....
Tada! Ik heb een medeneusafsluiter voor je gevonden! Of je bent een reïncarnatie van Karoltje, dat kan ook.
[..]
En Lienekien kan het ook.
[..]
Volgens mij is mijn speurneus bijna nog raarder dan jouw neus
Kun je er een filmpj.......quote:Op zondag 24 mei 2020 17:32 schreef Clubsoda het volgende:
Haha @:sigme ! Dankjewel voor je speurneuzerijmaar dit klinkt nog steeds alsof ze van binnenuit 'iets' doen (of lees ik dat verkeerd Lienekien), maar ik knijp gewoon mijn neusvleugels dicht. Alsof je in je neus knijpt maar dan zonder vinger. Je kunt het aan de buitenkant dus ool gewoon zien (en het ziet er tamelijk debiel uit
)
quote:
Actief blijven. Maar verder eigenlijk niet.quote:Op zondag 24 mei 2020 18:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een heftig nieuws Lonaa. Kan ze nog dingen doen om het niet te laten verslechteren? Ik hoor steeds radioreclame van de Hersenstichting over dat ze zo veel tips hebben tegen vergeetachtigheid.
Oh echt? Dan moet ik daar eens op gaat letten om te horen wat ze verkondigenquote:Op zondag 24 mei 2020 18:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een heftig nieuws Lonaa. Kan ze nog dingen doen om het niet te laten verslechteren? Ik hoor steeds radioreclame van de Hersenstichting over dat ze zo veel tips hebben tegen vergeetachtigheid.
Ik hoorde 'sta elke dag op dezelfde tijd op'. Mijn moeder (psychologie in de dementie-richting (weet niet hoe dat heet)), zei altijd dat dit soort dingen onzin zijn. Dat je je hersens niet kunt trainen. Maar ja, het is altijd maar de vraag of ze ergens de waarheid over sprakquote:Op zondag 24 mei 2020 18:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oh echt? Dan moet ik daar eens op gaat letten om te horen wat ze verkondigen
Ja die hoorde ik afgelopen week ook.quote:Op zondag 24 mei 2020 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoorde 'sta elke dag op dezelfde tijd op'.
Hoe is je F. eronder?quote:Op zondag 24 mei 2020 18:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Actief blijven. Maar verder eigenlijk niet.
Ah ja.quote:Op zondag 24 mei 2020 18:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier de tips: https://www.hersenstichting.nl/alles-draait-om-gezonde-hersenen/
Neuropsycholoog? (nu vraag ik me af of ik je moeder misschien kenquote:Op zondag 24 mei 2020 18:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoorde 'sta elke dag op dezelfde tijd op'. Mijn moeder (psychologie in de dementie-richting (weet niet hoe dat heet)), zei altijd dat dit soort dingen onzin zijn. Dat je je hersens niet kunt trainen. Maar ja, het is altijd maar de vraag of ze ergens de waarheid over sprak
Ja, nou, dat wilde ik dus ook even peilen en hij zei 'ja, ja, is wel schrikken maar ook niet onverwacht.' en dat was het wel zo'n beetje.quote:
Dat dus, ik kan niet mijn neusvleugels ‘van binnenuit’ dichtknijpen.quote:Op zondag 24 mei 2020 17:32 schreef Clubsoda het volgende:
Haha @:sigme ! Dankjewel voor je speurneuzerijMaar dit klinkt nog steeds alsof ze van binnenuit 'iets' doen (of lees ik dat verkeerd Lienekien?), maar ik knijp gewoon mijn neusvleugels dicht. Alsof je in je neus knijpt maar dan zonder vingers. Je kunt het aan de buitenkant dus ook gewoon zien (en het ziet er tamelijk debiel uit
)
Nee, geen neuropsycholoog. Ze heeft echt alleen psychologie gestudeerd. Wel met een postdoctorale stage in een verpleeghuis. Haar werk was om mensen te testen op dementie en alles daar omheen.quote:Op zondag 24 mei 2020 18:28 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Neuropsycholoog? (nu vraag ik me af of ik je moeder misschien ken) Ja, ze spreekt de waarheid, er is geen enkel bewijs dat je hersenfuncties kunt trainen. Of althans, je kunt bepaalde dingen heel goed trainen maar het generaliseert niet en het houdt achteruitgang niet tegen. Wel heeft het zin om een gezonde leefstijl aan te hangen en er zijn ook legio truukjes om het omgaan met de problemen makkelijker te maken.
Ik vind het altijd prettig om te weten wat er in de media bijvoorbeeld gezegd wordt hierover, want dit is, begrijpelijkerwijs, de meest gestelde vraag. En het is altijd moeilijk om mensen dan teleur te moeten stellen.
quote:Op zondag 24 mei 2020 18:40 schreef Candaasje het volgende:
Naar nieuws van je schoonmoeder Lonaa. Gelukkig dat ze er zelf nog niet echt last van heeft![]()
En pasta is altijd goed![]()
Jullie kennen mijn schrijfstijl..... vriend is net even met de botte bijl door mijn 'Over mezelf' stukje gegaan voor het aanmeldformulier. Ik was iets teveel van de sidenotes volgens hem. Kon hem niet helemaal ongelijk geven![]()
Ik vroeg nog grappend of we in de aanmelding moesten schrijven dat we naast groen ook op zoek waren naar enigszins normale buren (in plaats van de grote aantallen tokkies inclusief wietwalm waar je met een mes door kunt snijden in de hal..). Hij antwoordde dat 'ie niet wist of we recht van spreken hadden, zijnde veganistische dierenactivisten die aan yoga enzulks doen..... Fair enough
Ah ok, geen idee of daar een aparte term voor is eigenlijk. Ouderenpsycholoog of zo, zou ik zeggen.quote:Op zondag 24 mei 2020 18:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, geen neuropsycholoog. Ze heeft echt alleen psychologie gestudeerd. Wel met een postdoctorale stage in een verpleeghuis. Haar werk was om mensen te testen op dementie en alles daar omheen.
quote:
Wat weet jij over mijn buitenwoonse (? wat betekent dat eigenlijk?) seksuele activiteiten?quote:Op zondag 24 mei 2020 18:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Wensenlijstjes invullen over buitenwoonse seksuele activiteiten worden ook niet meegewogen?
Goed bruggetje. Ik heb haar niet recentelijk nog gezien.quote:Op zondag 24 mei 2020 18:46 schreef Barreltje het volgende:
Daarover gesproken..
Mis ik Tele? Of heeft die kort geleden nog gepost
Nee ik vroeg het me vanmiddag ook afquote:Op zondag 24 mei 2020 18:46 schreef Barreltje het volgende:
Daarover gesproken..
Het ging voornamelijk over de vragenlijst en seksuele activiteiten.. niet over de psychologische kant eigenlijk..quote:Op zondag 24 mei 2020 18:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Goed bruggetje. Ik heb haar niet recentelijk nog gezien.
Heeft gister of eergisteren nog gepost. Haal met het thuiswerken en extra vrijedagen inmiddels de complete week door elkaar.quote:Op zondag 24 mei 2020 18:46 schreef Barreltje het volgende:
Daarover gesproken..
Nu ja. We kunnen ons zo voorstellen dat je van puur natuur houdt.quote:Op zondag 24 mei 2020 18:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wat weet jij over mijn buitenwoonse (? wat betekent dat eigenlijk?) seksuele activiteiten?
quote:Op zondag 24 mei 2020 18:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. We kunnen ons zo voorstellen dat je van puur natuur houdt..
Qftquote:
Ok. Maar heeft je militair daar geen problemen mee?quote:
En dan vaak maar 1 bepaalde zin die qua liedcontext verder totaal niet op de andere conversatie slaat? Dat heb ik vaak. And it makes you wonder....quote:Op zondag 24 mei 2020 18:58 schreef Barreltje het volgende:
Arrggh.. Ik heb de laatste tijd echt vaak dat ik liedjes (met een deel van de tekst of het zelfde onderwerp) in mijn hoofd krijg als iemand iets zegt..
quote:Op zondag 24 mei 2020 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan vaak maar 1 bepaalde zin die qua liedcontext verder totaal niet op de andere conversatie slaat? Dat heb ik vaak. And it makes you wonder....
Welkom in mijn leven!quote:Op zondag 24 mei 2020 18:58 schreef Barreltje het volgende:
Arrggh.. Ik heb de laatste tijd echt vaak dat ik liedjes (met een deel van de tekst of het zelfde onderwerp) in mijn hoofd krijg als iemand iets zegt..
In het bos ofzo?quote:Op zondag 24 mei 2020 18:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. We kunnen ons zo voorstellen dat je van puur natuur houdt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Herkenbaarquote:Op zondag 24 mei 2020 18:58 schreef Barreltje het volgende:
Wij hebben een pact gesloten. We vertellen elkaar onze oorwurmen niet meer. Dit nadat we een keer een aantal dagen om de beurt met iets vanquote:Op zondag 24 mei 2020 19:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Herkenbaar
En nu mijn man continu thuis is, is het alleen maar erger geworden
Hmm ik kan wel naar buiten vleugelen (daardoor werd ik laatst plots als supermoeder met superkrachten gezien) maar niet naar binnen. Nooit overwogen ook.quote:Op zondag 24 mei 2020 14:17 schreef Clubsoda het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2020 19:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben een pact gesloten. We vertellen elkaar onze oorwurmen niet meer. Dit nadat we een keer een aantal dagen om de beurt met iets vanRoxeanne
Hazes
in ons hoofd zaten.
En bedanktquote:Op zondag 24 mei 2020 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken he-le-maal niets van Roxeanne Hazes
.....you don't have to put on the red light - die dan weer wel.
Een Engelsman gaat op zijn bikequote:Op zondag 24 mei 2020 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik ken he-le-maal niets van Roxeanne Hazes
.....you don't have to put on the red light - die dan weer wel.
Naar buiten vleugelen kan ik ook. Ik word er niet om geroemd.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hmm ik kan wel naar buiten vleugelen (daardoor werd ik laatst plots als supermoeder met superkrachten gezien) maar niet naar binnen. Nooit overwogen ook.
Misschien iets om te trainen
Behalve dat ze dochter van is, is er toch ook weinig aan te kennen?quote:
Op het eiland komen liedjes ook ineens weer terug.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben een pact gesloten. We vertellen elkaar onze oorwurmen niet meer. Dit nadat we een keer een aantal dagen om de beurt met iets vanRoxeanne
Hazes
in ons hoofd zaten.
Godsamme, de sportschool had vaak zo'n radiozender aan met van die vreselijke muziek. Kwam ik thuis en bleef "Leef! Alsof het je laatste dag is!" in mijn hoofd rondspokenquote:Op zondag 24 mei 2020 19:18 schreef Sarabi het volgende:
Wel een goede afspraak.
Hadden wij ten tijde van Laat De Zon In Je Hart moeten doen....heeft een maand geduurd.
quote:Op zondag 24 mei 2020 19:22 schreef Barreltje het volgende:
K. Op de app over iets wat ie wil hebben..
"Ok. Bestel maar"
![]()
En bedanktquote:Op zondag 24 mei 2020 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Godsamme, de sportschool had vaak zo'n radiozender aan met van die vreselijke muziek. Kwam ik thuis en bleef "Leef! Alsof het je laatste dag is!" in mijn hoofd rondspoken
Barreltje heeft de volgende alweer klaar voor jequote:
Mijn zoon is jonger. Die is nog snel onder de indruk.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Naar buiten vleugelen kan ik ook. Ik word er niet om geroemd.
Het beginquote:Op zondag 24 mei 2020 19:22 schreef Clubsoda het volgende:
Ik praat maar even heel opzichtig over mijn polentpizzataartgebeuren maar vijf blaadjes spinazie (aangevuld met gekochte) en een handvol tuinkers uit eigen tuin![]()
Ik heb dus ook niet lang een oorwurm in mn hoofd.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 19:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het begin![]()
Wij delen straks 1 aardbei.
Tja, die van mij maar zelden. De beweegt zich richting de rollende-ogen-fasequote:Op zondag 24 mei 2020 19:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn zoon is jonger. Die is nog snel onder de indruk.
Ik zag jullie over netten tegen vogels. Hoezo vogels? Welke vogel kan nog aan een aardbei komen nadat de slakken en pissebedden hun valse buikjes hebben volgevreten?quote:Op zondag 24 mei 2020 19:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het begin![]()
Ik heb een paar aardbeiplantjes die zijn komen aanwaaien. Eens kijken of ik hier ook iets van mag eten.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het begin![]()
Dat was ik niet. Mijn aardbeien groeien namelijk helemaal niet. Gewoon nul. Veel blad, nul bloem.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zag jullie over netten tegen vogels. Hoezo vogels? Welke vogel kan nog aan een aardbei komen nadat de slakken en pissebedden hun valse buikjes hebben volgevreten?
quote:Op zondag 24 mei 2020 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb haar gisteren nog op wordfeud gesproken. Ze was bij A+B. Had haar ook al gemist daarom maar even gevraagd of het goed ging
Was toch Lona die gisteren precies hetzelfde zei, of ben ik nu in de war?quote:Op zondag 24 mei 2020 19:29 schreef Sarabi het volgende:
De aardbeien worden hier steeds door een beest eerder op gegetennu zijn er weer 2 roze dus hopelijk hebben we een keer geluk
quote:Op zondag 24 mei 2020 19:30 schreef Myraela het volgende:
Ik had vanavond verse ananas op een pizza. En het was eigenlijk gewoon wel lekker. Ik ga wel snel achteruit hoor.
Ow geen ideequote:Op zondag 24 mei 2020 19:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was toch Lona die gisteren precies hetzelfde zei, of ben ik nu in de war?Ik heb even een deja vu momentje.
Ow, das treurig. Als je nog eens in de buurt bent, neem vooral een zooi planten mee. Ze groeien als mallen en zijn heel productief, ik heb er alleen geen drol aan zo. Dus denk misschien overdreven veel ruimte te moeten maken tussen de planten, om meer ongedierte te kunnen vermoorden.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat was ik niet. Mijn aardbeien groeien namelijk helemaal niet. Gewoon nul. Veel blad, nul bloem.
Er is echter wel een uitloper van vorig jaar op random plaats neergestreken en die heeft 1 aardbei gemaakt.
Ik kan het misschien wel schokkender maken door te zeggen dat er geen kaas op de pizza zat.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:31 schreef Sarabi het volgende:
Toch minder schokkend dan dat van gisteren (of eergisteren?)
De grond volstrooien met koffiedrap of houtsnippers. Beide kan ook. Geen slakken of andere meuk meer.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:27 schreef Vanyel het volgende:
Sowieso is een algemeen protest tegen pissebedden wel op zijn plaats trouwens. Ze vreten nu zelfs aan alle aubergine-, peper- en paprikaplanten die ik in de kas heb staan. Tomaten laten ze braaf met rust, maar van de rest blijft niks over
quote:Op zondag 24 mei 2020 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan het misschien wel schokkender maken door te zeggen dat er geen kaas op de pizza zat.
ja. 3x op rij een roze aardbei.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was toch Lona die gisteren precies hetzelfde zei, of ben ik nu in de war?Ik heb even een deja vu momentje.
Wat een eikels.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:27 schreef Vanyel het volgende:
Sowieso is een algemeen protest tegen pissebedden wel op zijn plaats trouwens. Ze vreten nu zelfs aan alle aubergine-, peper- en paprikaplanten die ik in de kas heb staan. Tomaten laten ze braaf met rust, maar van de rest blijft niks over
Dat hoort toch zo bij aardbeien? Dat ze twee jaar bloemen en vruchten hebben en daarna niet meer, en dan moet je verder met de uitlopers? Of heb ik dat verkeerd onthouden?quote:Op zondag 24 mei 2020 19:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat was ik niet. Mijn aardbeien groeien namelijk helemaal niet. Gewoon nul. Veel blad, nul bloem.
Er is echter wel een uitloper van vorig jaar op random plaats neergestreken en die heeft 1 aardbei gemaakt.
Veel deurmatten kunnen in de wasmachine. Piep plast ook wel eens op de mat. Dat komt omdat er dan een andere kat de deur/muur/plantenbak buiten markeert.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:36 schreef Barreltje het volgende:
We hebben een nieuwe deurmat nodig omdat poes er steeds op plast..
Dus k.wil hem gaan bestellen![]()
Blijkt het voor een paarden trailer te zijn.. dus nu staat er een paard in de gang
Zijn dat pissenbedden ja? Hier wordt de spinazie, rucola, palmkool en snijbiet aangevroten. Er zijn in ieder geval rupsjes maar misschien ook nog wel wat anders. Tomaten, courgette en komkommer staan nog binnen mooi te wezen.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:27 schreef Vanyel het volgende:
Het hangt van de aardbei af. Maar dit zijn al de uitlopers van vorig jaar.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat hoort toch zo bij aardbeien? Dat ze twee jaar bloemen en vruchten hebben en daarna niet meer, en dan moet je verder met de uitlopers? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
We hebben momenteel gewoon geen deurmat meer. Dus hij kan niet echt in de wasquote:Op zondag 24 mei 2020 19:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Veel deurmatten kunnen in de wasmachine. Piep plast ook wel eens op de mat. Dat komt omdat er dan een andere kat de deur/muur/plantenbak buiten markeert.
Grote wasjes, kleine wasjes, je doet ze in de .....quote:Op zondag 24 mei 2020 19:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
We hebben momenteel gewoon geen deurmat meer. Dus hij kan niet echt in de was
En toen stond ik te draaien met m'n kont op weg naar de keukenquote:Op zondag 24 mei 2020 19:44 schreef z80 het volgende:
[..]
Grote wasjes, kleine wasjes, je doet ze in de .....
quote:Op zondag 24 mei 2020 19:44 schreef z80 het volgende:
Grote wasjes, kleine wasjes, je doet ze in de .....
De gedachte aan de wasmachine veroorzaakt dit?quote:Op zondag 24 mei 2020 19:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
En toen stond ik te draaien met m'n kont op weg naar de keuken
Thnx.
Je kent het nummer waar Z naar refereert niet?quote:Op zondag 24 mei 2020 19:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
De gedachte aan de wasmachine veroorzaakt dit?
Jawel, maar ik krijg er geen neigingen toe om -zelf- e.e.a. te gaan laten draaien. Daar is immers die wasjmasjien al voor ?quote:Op zondag 24 mei 2020 19:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je kent het nummer waar Z naar refereert niet?![]()
Niet zo'n effectief advies tegen pissebedden in een kasquote:Op zondag 24 mei 2020 19:32 schreef z80 het volgende:
[..]
De grond volstrooien met koffiedrap of houtsnippers. Beide kan ook. Geen slakken of andere meuk meer.
En wat helpt is zorgen dat vogels makkelijk bij de grond kunnen. Merels zijn dol op slakken en mezen op kruipend ongedierte. Roodborstjes gaan hier aan de haal met rupsjes.
Ahquote:Op zondag 24 mei 2020 19:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een eikels.
Ik heb sinds gisteren geen kas meer. Hij bleef omwaaien. Ik ben er wel verdrietig van.
Sowieso superalles.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hmm ik kan wel naar buiten vleugelen (daardoor werd ik laatst plots als supermoeder met superkrachten gezien) maar niet naar binnen. Nooit overwogen ook.
De snijbiet redt het nu niet eens tot plant, tweede jaar op rij. Vorig jaar 5 of 6 keer opnieuw voorgezaaid, alleen de laatste batch overleefde het.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:39 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zijn dat pissenbedden ja? Hier wordt de spinazie, rucola, palmkool en snijbiet aangevroten. Er zijn in ieder geval rupsjes maar misschien ook nog wel wat anders. Tomaten, courgette en komkommer staan nog binnen mooi te wezen.
Sowieso superalles.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik had -op 4 hoog!!!- ooit het idee dat er wel een heel irritant ongrijp- en vindbare haar over mn arm kriebelde. Tot ik eens een oog open deed en ik een fuckin PISSEBED zag.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:27 schreef Vanyel het volgende:
Ik doe niet aan kassen. Het groeit op koude grond en vind zelf water, of gaat dood.quote:Op zondag 24 mei 2020 19:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niet zo'n effectief advies tegen pissebedden in een kas![]()
Hoe meer donkere vochtige plekken ik creëer (houtsnippers), hoe gelukkiger die zijn. Zelfde geldt in mijn ervaring voor slakken en houtsnippers.
[..]
Ah![]()
Niet per se onverwacht, gezien zelfde ervaring, maar wel goed klote.
Misschien dan toch zo'n coole bolvormige?
Ik heb mijn kas op dit moment ingezet als opbergruimte voor tuinartikelen, en als plek om mn houtwerk wat in de beits staat te laten drogen.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:06 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kassen. Het groeit op koude grond en vind zelf water, of gaat dood.
Dat dus! Op 1 hoog ook al brrrrrquote:Op zondag 24 mei 2020 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sowieso superalles.
[..]
Ik had -op 4 hoog!!!- ooit het idee dat er wel een heel irritant ongrijp- en vindbare haar over mn arm kriebelde. Tot ik eens een oog open deed en ik een fuckin PISSEBED zag.
Niks was hierna hetzelfde.
Jajaquote:
en wat eet dat paard?quote:
Waar waar?quote:
Hoezo, associatief denken???twitter:MartineMGlaser twitterde op zondag 24-05-2020 om 08:42:09Er worden in Nederland ELKE DAG ca 1,7 miljoenen dieren na een rotleven afgeslacht, honden bijten jaarlijks 4-13.000 schapen en andere dieren dood, 4000 koeien sterven jaarlijks door zwerfvuil. Maar die wolf, hè. reageer retweet
Gelukkig heb ik daar geen associatie mee..quote:Op zondag 24 mei 2020 20:18 schreef z80 het volgende:
[..]
en wat eet dat paard?
Knolrapen, lof, schorseneren en prei.
Omsk is een mooie stad, alleen net iets te ver wegquote:Op zondag 24 mei 2020 20:23 schreef golfer het volgende:
Over drs. P gesproken (Troika...):Hoezo, associatief denken???twitter:MartineMGlaser twitterde op zondag 24-05-2020 om 08:42:09Er worden in Nederland ELKE DAG ca 1,7 miljoenen dieren na een rotleven afgeslacht, honden bijten jaarlijks 4-13.000 schapen en andere dieren dood, 4000 koeien sterven jaarlijks door zwerfvuil. Maar die wolf, hè. reageer retweet
Nja, dat er daarom maar niets aan gedaan moet worden....quote:Op zondag 24 mei 2020 20:23 schreef golfer het volgende:
Over drs. P gesproken (Troika...):Hoezo, associatief denken???twitter:MartineMGlaser twitterde op zondag 24-05-2020 om 08:42:09Er worden in Nederland ELKE DAG ca 1,7 miljoenen dieren na een rotleven afgeslacht, honden bijten jaarlijks 4-13.000 schapen en andere dieren dood, 4000 koeien sterven jaarlijks door zwerfvuil. Maar die wolf, hè. reageer retweet
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar de cijfers vandaan komen. Er zit nog al een gat tussen de 4000 (waarbij ik van 4000 uit ga en niet 4) en 13000. Klinkt namelijk als een zeer ruwe schatting. Waarna ik dan ook meteen bedenkingen heb bij de 4000 koeien die overlijden door zwerfvuil. Aantal slachtdieren zou na te gaan moeten zijn.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:23 schreef golfer het volgende:
Ook geen 10 dieren die door honden doodgebeten worden. Laat staan een veelvoud daarvan.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:52 schreef derLudolf het volgende:
Meestal wordt er wel vriendelijk bedankt als er weer een koe is gestorven aan blik.
Maar ik zie het niet veel voorbij komen. Enkele per jaar.
Geen tien per dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die cijfers waren me niet eens opgevallen cq. kon ik niet met zekerheid iets over zeggenquote:Op zondag 24 mei 2020 20:54 schreef z80 het volgende:
[..]
Ook geen 10 dieren die door honden doodgebeten worden. Laat staan een veelvoud daarvan.
Klinkt als googelen met getallen voor beginners.
Zal nog wel een factor duizend schelen. Heel veel kalkoenbedrijven zijn er niet.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:22 schreef Kreator het volgende:
We moeten dus meer eenhoecigen en kalkoenen eten. Die lopen achter.
Is echt weinig kalkoen. Dat verbaast me.
Kalkoen wordt hier heel weinig gegeten, is een seizoensproduct ook, dus vaak niet zo rendabel.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:22 schreef Kreator het volgende:
We moeten dus meer eenhoecigen en kalkoenen eten. Die lopen achter.
Is echt weinig kalkoen. Dat verbaast me.
@ eerste : ja goede. Misschien hebben ze de cijfers niet, gezien er in die sector nauwelijks/geen toezicht is door de NVWA wegens tekort aan dierenartsenquote:Op zondag 24 mei 2020 21:29 schreef derLudolf het volgende:
Ik mis konijnen in het overzicht.
En eenhoevigen, zijn dat paarden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar eens een poging wagenRabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Je had je aquarium toch aan je buurmeisje gegevenquote:Op zondag 24 mei 2020 22:16 schreef Kreator het volgende:
Mijn laatste oude regenboog zalm lag dood in de bak vandaag.
Toch een jaar of 13/14 geworden.
Morgen uit respect geen sushi eten.
Gewoon heel langzaam uitademen, dan hoef je je neus ook niet dicht te knijpen. Zo kan ik ook symmetrisch koprollenquote:Op zondag 24 mei 2020 14:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een soort gemuteerde kameel ben die zandstormen kan weerstaan. Maar goed, wat heb je ernaa, behalve dat ik heel goed symmetrische koprollen onder water kan omdat ik beide handen vrij heb.
quote:Op zondag 24 mei 2020 22:13 schreef Barreltje het volgende:
Ik keek de film "unsane" en was bang dat ik niet in slaap zou komen..Dat blijft lastigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar eens een poging wagen![]()
Oh leuk!quote:Op zondag 24 mei 2020 18:35 schreef Lonaa het volgende:
En van de week nog een keer want mijn Cima di Rapa zijn 'klaar' en moeten de tuin uit omdat ik bang ben dat ze anders doorschieten.
Ik was een weekend met A en B (zoals eigenlijk altijd de laatste tijd). Donderdag voor het laatst gereageerd denk ik?quote:Op zondag 24 mei 2020 18:46 schreef Barreltje het volgende:
Daarover gesproken..
Ik vind het wel curieus dat ze psychologie gestudeerd heeftquote:Op zondag 24 mei 2020 18:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, geen neuropsycholoog. Ze heeft echt alleen psychologie gestudeerd. Wel met een postdoctorale stage in een verpleeghuis. Haar werk was om mensen te testen op dementie en alles daar omheen.
Wel je prioriteiten even goed op orde houden, hè?quote:Op zondag 24 mei 2020 22:26 schreef Tele6 het volgende:
Ik was een weekend met A en B (zoals eigenlijk altijd de laatste tijd). Donderdag voor het laatst gereageerd denk ik?
Maar goed. Ik ben weer thuis, lief dat je aan me denkt,
Gezellig gehad?quote:Op zondag 24 mei 2020 22:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik was een weekend met A en B (zoals eigenlijk altijd de laatste tijd). Donderdag voor het laatst gereageerd denk ik?
Maar goed. Ik ben weer thuis, lief dat je aan me denkt,
Ik keek de film "unsane" en was bang dat ik niet in slaap zou komen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar eens een poging wagen
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ja, we hebben het gezellig gehad.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel je prioriteiten even goed op orde houden, hè?
Wij komen natuurlijk wel op de eerste plaats en daarna ga jij maar jouw alfabet afwerken.
Och tochquote:Op zondag 24 mei 2020 22:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, we hebben het gezellig gehad.
Vandaag wat meer hobbels en bobbels omdat m'n hoofd vervelend deed, maar ja.
B is nu naar me onderweg -- ik was dapper naar huis gegaan van "het moet me toch wel lukken om mezelf niet helemaal gek te maken en gewoon te gaan slapen en zo" maar er kwam weinig van terecht, dus nu komt hij naar me toe.
Echt, dat hoofd van me soms
Ja inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2020 22:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind het wel curieus dat ze psychologie gestudeerd heeft
Ik ook. Ben verbaasd eigenlijkquote:Op zondag 24 mei 2020 22:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind het wel curieus dat ze psychologie gestudeerd heeft
Ik keek de film "unsane" en was bang dat ik niet in slaap zou komen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar eens een poging wagen
Spoilers!
Ze begon met studeren in deeltijd toen ik 10 was. Ik ben in de jaren die volgden beschuldigd van het hebben van heel wat psychische aandoeningen. En nog steeds trouwens.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 23:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ze begon met studeren in deeltijd toen ik 10 was. Ik ben in de jaren die volgden beschuldigd van het hebben van heel wat psychische aandoeningen. En nog steeds trouwens.
Ik vond 'onbestuurlijk projectiel' een van de betere.
Nee joh, de studie zelf stelt wat dat betreft weinig voor. Je moet wel in zogenaamde leertherapie bij de postdoctorale opleidingen als je psychotherapeut wilt worden. Maar maar een klein deel van de psychologiestudenten wordt dat.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:28 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
![]()
Moest ze zelf niet in therapie tijdens studie?
Wat voor cursus doe je?quote:Op maandag 25 mei 2020 06:07 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaal *O^ Drie dagen cursus en dan nog maar twee dagen werkenZin in
Developing SQL Data Modelsquote:
Engels? Of een knauwende Amerikaan van MS?quote:Op maandag 25 mei 2020 08:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Developing SQL Data ModelsDrie dagen in het Engels
Een Belg die Engels spreektquote:Op maandag 25 mei 2020 09:04 schreef z80 het volgende:
[..]
Engels? Of een knauwende Amerikaan van MS?
hmm hier wordt er gewoon nog doorgegaan met digitaal lesgevenquote:Op maandag 25 mei 2020 09:05 schreef Clubsoda het volgende:
5 uur les vandaag. En tussendoor schooljuf spelen. Nog een week alle ballen in de lucht houden
Kan je niet beter internet nemen daar dan?quote:Op maandag 25 mei 2020 09:41 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm...ik ga geloof ik mijn internet thuis missenThuis 80 mbit, in Spijkenisse 32 en ik downloadde een bestand tijdens de cursus en was vervolgens de videoconference kwijt
Je betaalt ook echt veel meer voor dat soort huizen en dat is het vaak niet eens waard. De smaak van de architect moet dan toevallig ook jouw smaak zijn en aangezien ze allemaal lekker gek en uniek proberen te zijn is dat meestal niet het geval.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:05 schreef fietsie het volgende:
Damn, op funda een huis gevonden, helaas "bla bla bla onder architectuur".
Architectenbureau mailtje gedaan of zij schriftelijk willen vastleggen dat zij hun recht op auteursrecht niet gaan vorderen wanneer ik aanpassingen aan de woning laat maken, weigeren ze dat.
Dus weer verder zoeken....
Helaas. Dit is het max haalbare op het momentquote:Op maandag 25 mei 2020 09:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Kan je niet beter internet nemen daar dan?
Dit was net precies 1 zo'n huis waarvan we beiden dachten: wel "anders", maar wel praktisch, en passend op de plek waar het staat...quote:Op maandag 25 mei 2020 10:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je betaalt ook echt veel meer voor dat soort huizen en dat is het vaak niet eens waard. De smaak van de architect moet dan toevallig ook jouw smaak zijn en aangezien ze allemaal lekker gek en uniek proberen te zijn is dat meestal niet het geval.
Ik heb een hekel aan architectenquote:Op maandag 25 mei 2020 10:05 schreef fietsie het volgende:
Architectenbureau mailtje gedaan of zij schriftelijk willen vastleggen dat zij hun recht op auteursrecht niet gaan vorderen wanneer ik aanpassingen aan de woning laat maken, weigeren ze dat.
Ik heb dan zoiets van: als je het auteursrecht hebt, dan betaal je ook maar al het onderhoud en alles wat verrot, want ook dat heb je ontworpen....quote:Op maandag 25 mei 2020 10:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan architectenSowieso hebben die gasten veel te veel macht. Ook in kantoren. Dingen die mooi zijn, maar totaal niet werken en zo
Dat dus, of in huizen/appartement gebouwen. Bij het project waar ik woon horen ook laagbouwwoningen. De architect had iets bepaald, wat iedereen (geloof zo'n 100 huizen) anders wilde. Architect wilde het niet. Toen hebben de bewoners de betaling stopgezet. Aanpassing is doorgegaan.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan architectenSowieso hebben die gasten veel te veel macht. Ook in kantoren. Dingen die mooi zijn, maar totaal niet werken en zo
Is dat jurisprudentie over. Anders gewoon maling aan hebben "das habe ich nicht gewusst" Dat "gebouwd onder architectuur" zoiets betekent wist ik ook echt niet overigens. Vond het altijd een vreemd regeltje, want elk huis is een architect bij betrokken geweestquote:Op maandag 25 mei 2020 10:05 schreef fietsie het volgende:
"Ja kut, ik ben laatst tegen die pilaar aangereden. Wordt nog in orginele staat hersteld"quote:Op maandag 25 mei 2020 10:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een kennis van ons woont in een nieuwbouwwijk met van die enorme notariswoningen. Iedereen heeft een eigen oprit die net te smal is om nog langs een auto te kunnen lopen. Dat komt door een pilaar die naast de oprit staat. Die pilaar is rechthoekig en staat in de breedte. Als hij een kwartslag gedraaid wordt, zou dat zeker 30 centimeter schelen. Maar dat mag niet. Dan heb je 9 ton voor een huis betaald.
quote:Op maandag 25 mei 2020 10:38 schreef Isabeau het volgende:
Grmbl. Vakantiegeld gekregen. Altijd beetje gokken en ik dacht: "alles boven x (verwachtte) bedrag ga ik lekker opmaken aan mezelf". Dus, wat zal ik eens kopen voor 20 euro.
Oh dat hebben wij ookquote:Op maandag 25 mei 2020 10:11 schreef PdeHoog het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |