abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193285876
  zondag 24 mei 2020 @ 10:18:36 #2
63722 z80
I fink you freaky
pi_193285960
Als de rook om je hoofd is verdwenen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2020 @ 10:20:49 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193285976
Het Zwembad is best wel een avontuur geworden _O-. Je moet je aan de route houden.
Vijf min voor je uur mag je naar binnen, handen ontsmetten, laten zien dat je gereserveerd hebt, betalen, van die plastic omschoenen aan en dan lopen naar het bad. Zwemkleding moet je al aanhebben.

Je hebt een bankje per persoon. Het bad wordt ingedeeld op traag, middel en snel, waarna het ene baantje heen is en de ander terug. Je mag niet inhalen. We waren nu met 7 (max 12), dus inhalen was in mijn geval nu niet mogelijk. Na afloop mag je je wel omkleden en ga je via 'achterom' het zwembad uit. Ondertussen reinigt het personeel de bankjes en alle stangen enz en kan de volgende groep erin.

Afijn wel lekker gezwommen :). Al mis ik het 'uitzwemmen' in het recreatiebad en even het bubbelbad in wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door borisz op 24-05-2020 10:43:06 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193286124
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 10:20 schreef borisz het volgende:
Het Zwembad is best wel een avontuur geworden _O-. Je moet je aan de route houden.
Vijf min voor je uur mag je naar binnen, handen ontsmetten, laten zien dat je gereserveerd hebt, betalen, van die plastic omschoenen aan en dan lopen naar het bad.

Je hebt een bankje per persoon. Het bad wordt ingedeeld op traag, middel en snel, waarna het ene baantje heen is en de ander terug. Je mag niet inhalen. We waren nu met 7 (max 12), dus inhalen was in mijn geval nu niet mogelijk. Na afloop mag je je wel omkleden en ga je via 'achterom' het zwembad uit. Ondertussen reinigt het personeel de bankjes en alle stangen enz en kan de volgende groep erin.

Afijn wel lekker gezwommen :). Al mis ik het 'uitzwemmen' in het recreatiebad en even het bubbelbad in wel.
Wat een organisatie :o

En Loon rookvrij *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 10:36:03 #5
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_193286161
quote:
14s.gif Op zondag 24 mei 2020 08:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Jij zit nu richting Westerbroek toch?
Is dit Meerstad?
bingo :7

En moi @derLudolf !
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 09:54 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

als meerstad, dan ben je bijna mijn buurman.
Good lord :o
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_193286241
quote:
Vijf min voor je uur mag je naar binnen, handen ontsmetten, laten zien dat je gereserveerd hebt, betalen, van die plastic omschoenen aan en dan lopen naar het bad.

Dat klinkt wel zo'n beetje als op mijn werk, looproutes en alles de hele tijd schoonmaken. Het is best vermoeiend vind ik. En je handen ontsmetten als je daarna nakend gaat zijn is eigenlijk ook best grappig :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 10:48:32 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193286331
quote:
Vijf min voor je uur mag je naar binnen, handen ontsmetten, laten zien dat je gereserveerd hebt, betalen, van die plastic omschoenen aan en dan lopen naar het bad. Zwemkleding moet je al aanhebben.

Wat een gedoe :o Ok vind het bijzonder hoor, afstand houden in het zwembad. Je zwemt allemaal in hetzelfde water en even onderwater en je bent sowieso ontsmet :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_193286342
quote:

Bijzondere ervaring. Ze gingen nu toch ook meer chloor in de zwembaden doen?
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 10:49:27 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193286345
Het zwembad hier heeft de kleedkamers gewoon afgesloten, thuis omkleden dus.
pi_193286392
quote:

Wel netjes, maar voor mij zou de plezier er zo wel af zijn.
  zondag 24 mei 2020 @ 10:54:57 #11
63722 z80
I fink you freaky
pi_193286413
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 10:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Bijzondere ervaring. Ze gingen nu toch ook meer chloor in de zwembaden doen?
Correct. En ik mag hopen dat je na het ontsmetten van je handen deze wel goed moet wassen. Zo niet komt er in zeer korte tijd een irriterende laag chloordamp op het water te zweven. Zolang het water schoon is merk je niets van de extra chloor. Pas als deze reageert met iets krijg je de klassiek geur, en zwemmersogen.
pi_193286416
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 10:49 schreef derLudolf het volgende:
En na het zwemmen in je natte badpak met kleding erover naar huis?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 24 mei 2020 @ 10:59:30 #13
63722 z80
I fink you freaky
pi_193286473
Mag dit weer?
  Moderator / Redactie Sport zondag 24 mei 2020 @ 11:03:32 #14
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193286520
quote:
Na afloop kan je gewoon in een hokje omkleden. En tussen de hokjes hebben ze ook een hokje afgesloten.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:05:20 #15
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193286543
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 10:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Denk ik. Wat is het probleem?
Openlucht hè, dus daar ga je sowieso met mooi weer naartoe.
  zondag 24 mei 2020 @ 11:10:15 #16
63722 z80
I fink you freaky
pi_193286591
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Verwarmd openluchtbad kan ook prima als de buitenlucht net boven de 10 graden is.
Regen is ook geen probleem, hagel wat minder. Maar om dan met je natte zwemkleding naar huis te gaan is toch een stuk minder.
pi_193286624
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 10:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

De kinderen moeten dinsdag weer beginnen met zwemles maar idd dit. Ze mogen niet in de kleedhokje. Van tevoren alles aan. Op de tribune mogen ze uitkleden. Mij lijkt dat er dan helemaal een heisa ontstaat met al die ouders.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:18:53 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193286704
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:10 schreef z80 het volgende:

[..]

Verwarmd openluchtbad kan ook prima als de buitenlucht net boven de 10 graden is.
Regen is ook geen probleem, hagel wat minder. Maar om dan met je natte zwemkleding naar huis te gaan is toch een stuk minder.
Tja, je kunt niet zomaar een blik vrijwilligers lostrekken die dat eventjes doet.

Vooropgesteld dat ik maar heel weinig zwem, zou ik niet weten wanneer ik me wel heb omgekleed in het zwembad.

Dan moet je een tas mee en zo. Moeilijk moeilijk. Als ik ga zwemmen is het wel dusdanig warm dat je prima met zwembroek en een handdoek over je schouder die kant op kunt fietsen.

Misschien dat ze voor zwemlessen of de fanatieke oudjes om 7u 's ochtends wel iets regelen.
pi_193286718
Wat een gedoe zeg, zwemles is al zo'n chaos, dit maakt het niet makkelijker.... (ik was al heel blij dat we hier definitief klaar zijn met de zwemlessen, maar nu helemaal. Atletiek is wat dat betreft een stuk eenvoudiger).
pi_193286737
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Tja, je kunt niet zomaar een blik vrijwilligers lostrekken die dat eventjes doet.

Vooropgesteld dat ik maar heel weinig zwem, zou ik niet weten wanneer ik me wel heb omgekleed in het zwembad.

Dan moet je een tas mee en zo. Moeilijk moeilijk. Als ik ga zwemmen is het wel dusdanig warm dat je prima met zwembroek en een handdoek over je schouder die kant op kunt fietsen.

Misschien dat ze voor zwemlessen of de fanatieke oudjes om 7u 's ochtends wel iets regelen.
Als je zwemshorts draagt dan kunnen die prima op de fiets ja. Met een standaard badpak of bikinibroekje is dat toch echt een stuk minder comfortabel. En dan die natte vlekken op je borst als je een t-shirt aan doet, huuh.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:23:46 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193286763
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:12 schreef Tally het volgende:

[..]

De kinderen moeten dinsdag weer beginnen met zwemles maar idd dit. Ze mogen niet in de kleedhokje. Van tevoren alles aan. Op de tribune mogen ze uitkleden. Mij lijkt dat er dan helemaal een heisa ontstaat met al die ouders.
Met al die telefoontjes tegenwoordig snap ik dat. Die van te voren in een bakje, probleem opgelost.

Of er moet iemand zich aanbieden op na gebruik de kleedruimte schoon te maken...
pi_193286769
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:19 schreef Clubsoda het volgende:
Wat een gedoe zeg, zwemles is al zo'n chaos, dit maakt het niet makkelijker.... (ik was al heel blij dat we hier definitief klaar zijn met de zwemlessen, maar nu helemaal. Atletiek is wat dat betreft een stuk eenvoudiger).
Ja en dr jongste vind zwemles al zo leuk |:)
Die wil na dinsdag helemaal niet meer en ik moet elke week al zo mijn best doen om haar over te halen |:)
pi_193286775
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Met al die telefoontjes tegenwoordig snap ik dat. Die van te voren in een bakje, probleem opgelost.

Of er moet iemand zich aanbieden op na gebruik de kleedruimte schoon te maken...
Ik snap die telefoontjes even niet? Wat dat te maken heb met omkleden?
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:26:37 #24
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193286793
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:21 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Als je zwemshorts draagt dan kunnen die prima op de fiets ja. Met een standaard badpak of bikinibroekje is dat toch echt een stuk minder comfortabel. En dan die natte vlekken op je borst als je een t-shirt aan doet, huuh.
Als je naar een meer/plas gaat te zwemmen is het toch niet anders? Als vrouw kun je er dan toch ook een short over aan doen.
pi_193286800
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:24 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja en dr jongste vind zwemles al zo leuk |:)
Die wil na dinsdag helemaal niet meer en ik moet elke week al zo mijn best doen om haar over te halen |:)
Ben je mooi klaar mee. Ik snap het wel, zwemles is vaak al zo'n verplicht nummer en dan zo'n tijd eruit en dan alles anders. Moet ze nog lang?
  zondag 24 mei 2020 @ 11:27:02 #26
63722 z80
I fink you freaky
pi_193286801
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:25 schreef Tally het volgende:

[..]

Hij komt enkel bij 30 graden, vol zon en geen wind op de ligweide.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:27:28 #27
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193286807
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:25 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat ze bang zijn dat er foto's worden gemaakt/dat iemand anders wordt beschuldigd van foto's maken.
pi_193286809
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als je naar een meer/plas gaat te zwemmen is het toch niet anders? Als vrouw kun je er dan toch ook een short over aan doen.
Nou zwem ik per definitie niet graag in natuurwater, maar als, dan kleed ik me lekker buiten om voor ik naar huis ga.
pi_193286811
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:27 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ben je mooi klaar mee. Ik snap het wel, zwemles is vaak al zo'n verplicht nummer en dan zo'n tijd eruit en dan alles anders. Moet ze nog lang?
Nee |:) voor het gebeuren was er nog één les en zou ze een briefje krijgen |:)
  zondag 24 mei 2020 @ 11:28:55 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193286826
Wie zegt nou eigenlijk dat je na afloop niet kunt omkleden in de zwembaden? Hier kan dat gewoon, bij Boris ook.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193286829
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat ze bang zijn dat er foto's worden gemaakt/dat iemand anders wordt beschuldigd van foto's maken.
O dat. Nou dat zal niet het probleem zijn van de tribunes. De kinderen moeten hun zwemkleding onder hun gewone kleding aan. Ook wanneer ze weg moeten. Maar ik zit wel eens in zo’n grote kleedruimte waar je al met zn alle op elkaars schoot zit. En die tribunes zijn echt niet groter.
pi_193286836
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:27 schreef Tally het volgende:

[..]

Nee |:) voor het gebeuren was er nog één les en zou ze een briefje krijgen |:)
Oef, wat een valreeppech. Hopelijk krijgt ze dat briefje nu. A?
pi_193286838
quote:
5s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:28 schreef Lienekien het volgende:
Wie zegt nou eigenlijk dat je na afloop niet kunt omkleden in de zwembaden? Hier kan dat gewoon, bij Boris ook.
Het zwembad dat mij afgelopen vrijdag belde om te zeggen dat de zwemlessen weer gaan beginnen?
pi_193286845
quote:
quote:
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:12 schreef Tally het volgende:

[..]

pi_193286846
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Oef, wat een valreeppech. Hopelijk krijgt ze dat briefje nu. A?
B. Ze wil graag zeemeerminnenzwemles maar dan moet ze A en B hebben.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:30:40 #36
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193286851
quote:
Maar als je je omkleed in het zwembad heb je nog steeds natte kleren aan.
pi_193286869
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:30 schreef Tally het volgende:

[..]

B. Ze wil graag zeemeerminnenzwemles maar dan moet ze A en B hebben.
Dat valt dan weer mee, kan je hierna lekker stoppen :)
pi_193286884
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:31 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dat valt dan weer mee, kan je hierna lekker stoppen :)
Ja hopelijk want ik ben die discussie elke week zat. Was wel lekker dat die dicht was nu :')
In de vakanties zwemmen ze bij ons ook gewoon door.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:33:27 #39
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193286885
In een (overdekt) zwembad van de gemeente zal een en ander makkelijker te realiseren zijn. Maar feit is dat we hier een stichting hebben die zichzelf moeten bedruipen. Een schoonmaker huren kost gewoon veel geld.
  zondag 24 mei 2020 @ 11:33:30 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193286886
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Maar als je je omkleed in het zwembad heb je nog steeds natte kleren aan.
Zwembaden in/om Emmen hebben ook gewoon hokjes beschikbaar om je na afloop om te kleden.
pi_193286914
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:33 schreef derLudolf het volgende:
In een (overdekt) zwembad van de gemeente zal een en ander makkelijker te realiseren zijn. Maar feit is dat we hier een stichting hebben die zichzelf moeten bedruipen. Een schoonmaker huren kost gewoon veel geld.
Bij ons maken de badmeesters zelf alles schoon. Normaal al.
pi_193287020
quote:
Bij ons ook.
Wel snelsnel en een soort van ontmoedigingsbeleid mbt douchen.
Volwassenen douchen thuis; kinderen mogen wel douchen maar moeten dus wel opschieten.

En niet te lang treuzelen bovendien.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:44:04 #43
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193287039
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:33 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zwembaden in/om Emmen hebben ook gewoon hokjes beschikbaar om je na afloop om te kleden.
Maar je gaat natuurlijk niet naar een ander dorp als het in eigen dorp kan.

Even gekeken op de site, beetje tegenstrijdige informatie, er staat zowel "kleed je thuis om" als dat alleen kleedhokjes beschikbaar zijn en de kleedruimten niet.
pi_193287201
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ja, dat zei je er niet bij he :P

Maar dan nog vind ik het zelf wel fijn om eerst op te drogen voor ik in de kleren schiet.
En bij fijn weer kan dat (als je na je zwem-slot nog mag blijven) maar als ze het nu zouden open gooien is het vrij kansloos.
  zondag 24 mei 2020 @ 11:53:50 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193287209
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Even gekeken op de site, beetje tegenstrijdige informatie, er staat zowel "kleed je thuis om" als dat alleen kleedhokjes beschikbaar zijn en de kleedruimten niet.
Thuis omkleden van tevoren, denk ik dan. Dus badkleding al aanhebben onder je kleren als je naar het zwembad gaat.
pi_193287215
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dus wel kleedhokjes _O-
Dat de gezamenlijke kleedruimten nu niet open zijn is logisch. Maar de kleedhokjes niet, dat vond ik raar.
En wat Lienekien zegt. Dan hoef je maar één keer een hok in.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 11:57:57 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193287274
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
En bij fijn weer kan dat (als je na je zwem-slot nog mag blijven) maar als ze het nu zouden open gooien is het vrij kansloos.
Ik lees niets over slots eigenlijk, alleen over maximaal x personen per bad en maximaal y personen op het terrein.
pi_193287375
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 11:57 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik lees niets over slots eigenlijk, alleen over maximaal x personen per bad en maximaal y personen op het terrein.
Aha. Dan zullen ze wel koppen tellen bij de ingang.
Ieder zwembad zal de regels op zijn eigen manier invullen.

Nu ik dit lees moet ik terugdenken aan een paar weken geleden, toen de versoepelingen kwamen en sommige vrijwilligers van mijn zwemclub zich afvroegen of we weer zouden kunnen starten.
Sure... 30 kinderen (met handicaps) in bad, bijbehorende ouders op de tribune, stuk of 20 vrijwilligers erbij. En in een ander bad nog eens 10 kwetsbare ouderen die 1 op 1 begeleid worden door een vrijwilliger. Mensen dachten echt dat dat wel zou kunnen... 8)7
Of anders in ieder geval het familiezwemmen om het seizoen af te sluiten (= 30 kinderen en hun familie plus vrijwilligers in bad) :N
pi_193287386
Even een *G* voor het bijna 3 maanden rookvrij zijn van @Lonaa
  zondag 24 mei 2020 @ 12:09:44 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193287431
Wat zal Lonaa veel geld overhouden nu. Café's dicht en niet meer roken. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193287547
Wat een hel op aarde lijkt mij een zwembad!
En nu helemaal.
@Tally...wat is zeemeerminnenles?

@Lonaa...word je blij van de mensen die roepen over het rookvrij zijn?
Zo ja, fijn w/
Ik word gallisch van de sneaky vraag van de praktijkvpk bij iedere medische apk: hoe is het met roken? behalve Lein, die mocht het vragen bij de efteling meet.🤪

Het regent eindelijk, goed voor de tuin en dan soesjes bakdag.
Eens kijken of er al mensen begonnen zijn. :Y)
pi_193287610
Ik vond zwemmen altijd fantastisch _O_

Maar alles er om heen :N Het omkleden, aankleden terwijl je lijf nog plakkerig/vochtig is (ja, natuurlijk wel afgedroogd), je haren die nog naar chloor ruiken en nat zijn, de veel te krappe kleedhokjes, de smerige natte toiletten. Buiten zwemmen is dan al een stuk beter. Beetje opdrogen in het zonnetje en zo.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193287668
:O Ik hoop zo dat dit het laatste weekend klussen en opruimen is. Ben er echt helemaal klaar mee :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 24 mei 2020 @ 12:38:43 #54
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193287730
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 12:26 schreef Isabeau het volgende:
Buiten zwemmen is dan al een stuk beter. Beetje opdrogen in het zonnetje en zo.
Lekker in je blootje zwemmen en opdrogen. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 mei 2020 @ 12:39:48 #55
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193287744
En deze kwam ik tegen op Twitter.
DokterBertho twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 20:02:44 Noem 1 ander land waar je dit in het wild tegenkomt! https://t.co/kikdIBsipB reageer retweet
_O_
Poef.....gone! ©golfer
pi_193287753
quote:
11s.gif Op zondag 24 mei 2020 12:39 schreef golfer het volgende:
DokterBertho twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 20:02:44 Noem 1 ander land waar je dit in het wild tegenkomt! https://t.co/kikdIBsipB reageer retweet
_O_
_O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 24 mei 2020 @ 12:53:55 #57
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193287915
Ik wilde verder met mn timmerklus maar het is gewoon guur in de tuin
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 24 mei 2020 @ 12:54:37 #58
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193287922
quote:
_O_
_O_ _O-
Spoilers!
  zondag 24 mei 2020 @ 12:56:31 #59
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193287942
En ondertussen vergeet hier iemand om de lactosevrije melk te gebruiken voor de soezenextravaganza :{
Spoilers!
pi_193288078
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
En ondertussen vergeet hier iemand om de lactosevrije melk te gebruiken voor de soezenextravaganza :{
Geen soezen voor jou nu? -O-
  zondag 24 mei 2020 @ 13:09:15 #61
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193288103
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:07 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Geen soezen voor jou nu? -O-
Jawel, maar alleen als ik een pil inneem. Dus ik kan niet tussendoor proeven of snoepen. Ik moet ze straks gewoon allemaal snel achter elkaar op eten voor de pil uitgewerkt is. Dat kan ik wel.
Spoilers!
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 13:14:17 #62
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193288176
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 12:53 schreef fietsie het volgende:
Ik wilde verder met mn timmerklus maar het is gewoon guur in de tuin
Beetje (boel) regen is niet verkeerd, maar had liever gehad dat het vannacht allemaal was gevallen
  zondag 24 mei 2020 @ 13:24:15 #63
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193288295
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

Jawel, maar alleen als ik een pil inneem. Dus ik kan niet tussendoor proeven of snoepen. Ik moet ze straks gewoon allemaal snel achter elkaar op eten voor de pil uitgewerkt is. Dat kan ik wel.
Hier hetzelfde, maar ik offer mijzelf graag op met pil om straks te proeven van de baksels van B. O+
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 mei 2020 @ 13:26:14 #64
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193288329
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Hier hetzelfde, maar ik offer mijzelf graag op met pil om straks te proeven van de baksels van B. O+
Dat zeker. In de tussentijd is het gewoon pech voor mij. Mijn eigen schuld hoor, ik had geen zin om me er mee te bemoeien.
Spoilers!
  zondag 24 mei 2020 @ 13:28:28 #65
217702 Lonaa
Honger!
pi_193288360
Lonaa thuis en stuk. Na Murph ook maar gelijk Dora uitgelaten voor lange wandeling. Nu even snel eten en dan komen schoonouders. Die belde dat ze langs wilde komen en F. wilde dat afhouden voor vandaag maar ze hadden iets te vertellen. Ben benieuwd.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 24 mei 2020 @ 13:30:22 #66
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193288383
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:28 schreef Lonaa het volgende:
Nu even snel eten en dan komen schoonouders. Die belde dat ze langs wilde komen en F. wilde dat afhouden voor vandaag maar ze hadden iets te vertellen. Ben benieuwd.
Jullie krijgen er nog een broertje of zusje bij? O-)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 24 mei 2020 @ 13:32:15 #67
217702 Lonaa
Honger!
pi_193288411
quote:
12s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:30 schreef golfer het volgende:

[..]

Jullie krijgen er nog een broertje of zusje bij? O-)
Ja, zoiets denk ik. :')

F. zei dat zn vader iig niet bezorgd ofzo klonk aan de telefoon, so that's nice. En zonet realiseerde hij zich dat ze in september 40 jaar getrouwd zijn, dus misschien zijn ze wat van plan ofzo. We weten het zo. :P
  zondag 24 mei 2020 @ 13:38:01 #68
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193288494
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, zoiets denk ik. :')

F. zei dat zn vader iig niet bezorgd ofzo klonk aan de telefoon, so that's nice. En zonet realiseerde hij zich dat ze in september 40 jaar getrouwd zijn, dus misschien zijn ze wat van plan ofzo. We weten het zo. :P
Ik ben benieuwd :o
Spoilers!
  zondag 24 mei 2020 @ 13:39:04 #69
217702 Lonaa
Honger!
pi_193288515
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd :o
Ik vind het altijd zo'n...dramatisch aankondiging. En dan ga ik me zorgen maken want er is OF iets ergs, of ik heb iets fout gedaan. :')
pi_193288550
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 12:20 schreef AnneX het volgende:
Wat een hel op aarde lijkt mij een zwembad!
En nu helemaal.
@:Tally...wat is zeemeerminnenles?

@:Lonaa...word je blij van de mensen die roepen over het rookvrij zijn?
Zo ja, fijn w/
Ik word gallisch van de sneaky vraag van de praktijkvpk bij iedere medische apk: hoe is het met roken? behalve Lein, die mocht het vragen bij de efteling meet.🤪

Het regent eindelijk, goed voor de tuin en dan soesjes bakdag.
Eens kijken of er al mensen begonnen zijn. :Y)
Dan krijgen ze een monovin aan en dan zo’n zeemeerminnenjurk (of wat is t) er over heen en dan leren ze zwemmen als een zeemeermin. Mijn oudste zei dat het echt ontzettend moeilijk is.
pi_193288577
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:39 schreef Lonaa het volgende:

Ik vind het altijd zo'n...dramatisch aankondiging. En dan ga ik me zorgen maken want er is OF iets ergs, of ik heb iets fout gedaan. :')
Of ze hebben iets leuks te vertellen *O*

Niet zo negatief, Loon! En _O_ voor de Murph en zo. You rock. En _O_ voor het niet meer roken O+ Ik weet hoe moeilijk het is voor je.

Zeemeerminzwemles hadden ze in ons zwembad ook :Y Zo schattig.
pi_193288587
quote:

[..]

Zou ik ook hebben. Zeg dan in ieder geval of het iets leuks of iets zwaars is (al kun je met die laatste aankondiging ook weinig).
pi_193288600
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Of ze hebben iets leuks te vertellen *O*

Niet zo negatief, Loon! En _O_ voor de Murph en zo. You rock. En _O_ voor het niet meer roken O+ Ik weet hoe moeilijk het is voor je.

Zeemeerminzwemles hadden ze in ons zwembad ook :Y Zo schattig.
En duur ;(
pi_193288613
Vingers verbrand aan het ovenrekje ;(
Niet eens soes gerelateerd :')
pi_193288672
quote:
_O_
Zuiderpark en jeugdherinneringen: openluchttheater op woensdagmiddag, het zwembad 🤪 om 7 uur voor het schoolgaan - tóen wel - en de jeugdnatuurwacht.
# memories
  zondag 24 mei 2020 @ 13:51:59 #76
63722 z80
I fink you freaky
pi_193288680
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:41 schreef Tally het volgende:

[..]

Dan krijgen ze een monovin aan en dan zo’n zeemeerminnenjurk (of wat is t) er over heen en dan leren ze zwemmen als een zeemeermin. Mijn oudste zei dat het echt ontzettend moeilijk is.
[ afbeelding ]
Een diploma voor monovinzwemmen heb ik ook nog ergens. Grootste uitdaging in een 25 meterbad was de 100 meter onderwater. Het keren kost zo veel tijd. In een 50Meterbad kun je lekker gang maken. Ik zwom dan wel met een wedstrijdvin, die is zeer stug en relatieve groot.
pi_193288693
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vingers verbrand aan het ovenrekje ;(
Niet eens soes gerelateerd :')
Oei.

Wat een rust in je huis zonder de tijdelijke gezinsleden, vermoed ik. (8>
pi_193288694
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:51 schreef z80 het volgende:

[..]

Een diploma voor monovinzwemmen heb ik ook nog ergens. Grootste uitdaging in een 25 meterbad was de 100 meter onderwater. Het keren kost zo veel tijd. In een 50Meterbad kun je lekker gang maken. Ik zwom dan wel met een wedstrijdvin, die is zeer stug en relatieve groot.
De oudste heeft het tijdens een kinderfeestje gedaan. Ik heb pas geleden 2 monovinnen gekocht van iemand in de buurt. En via Ali zo’n gkleurd ding er overheen gekocht. Maar dat mag allemaal pas als ze haar B diploma heeft. Dan kunnen ze goed genoeg zwemmen volgens het zwembad. Maar het lijken mij ondingen.
pi_193288701
Zet , zeemeer man _O-
  zondag 24 mei 2020 @ 13:54:51 #80
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193288707
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:54 schreef AnneX het volgende:
Zet , zeemeer man _O-
Daar staat die Z voor :Y
Spoilers!
  zondag 24 mei 2020 @ 13:55:18 #81
217702 Lonaa
Honger!
pi_193288712
Gedoucht *O*

Je hebt ook wel gelijk @Isabeau ,maar is gewoon default ofzo. :')
pi_193288736
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:53 schreef AnneX het volgende:

[..]

Oei.

Wat een rust in je huis zonder de tijdelijke gezinsleden, vermoed ik. (8>
Ik ben nog steeds aan het afschakelen. Af en toe luisteren of er geen geluid uit de kitten kamer komt.
Of na uren met mijn team in de woonkamer schrikken en denken dat ik de logees tekort doe _O-
Maar verder is het wel rustig, ja. :)

Dan merk ik ook weer aan mijn katten hoe blij ze zijn mij weer 100% voor zichzelf te hebben O+
pi_193288761
Mijn dochter was gister aan het spelen en zei tegen haar zus: eigenlijk wil ik meermannen. Mijn man vond dat maar raar en vroeg waarom ze meer mannen wilde. NEE PAP MEERMANNEN NIET MEER MANNEN!!!
  zondag 24 mei 2020 @ 14:01:27 #84
63722 z80
I fink you freaky
pi_193288769
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:53 schreef Tally het volgende:

[..]

De oudste heeft het tijdens een kinderfeestje gedaan. Ik heb pas geleden 2 monovinnen gekocht van iemand in de buurt. En via Ali zo’n gkleurd ding er overheen gekocht. Maar dat mag allemaal pas als ze haar B diploma heeft. Dan kunnen ze goed genoeg zwemmen volgens het zwembad. Maar het lijken mij ondingen.
Zwemmen valt wel mee. Het is voornamelijk wennen dat je beide voeten aanelkaar vast zitten. Het hebben van B is meer om paniek te voorkomen als je kopje ondergaat.
Gebruik wel enkel een zwembril. Geen duikmasker.
ps.
Koop ook een snorkel die op je voorhoofd gaat. Ziet er niet uit, maar zwemt fantastisch. En leren ademen enkel door de mond. Of anders neusklem op.
pi_193288801
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:01 schreef z80 het volgende:

[..]

Zwemmen valt wel mee. Het is voornamelijk wennen dat je beide voeten aanelkaar vast zitten. Het hebben van B is meer om paniek te voorkomen als je kopje ondergaat.
Gebruik wel enkel een zwembril. Geen duikmasker.
ps.
Koop ook een snorkel die op je voorhoofd gaat. Ziet er niet uit, maar zwemt fantastisch. En leren ademen enkel door de mond. Of anders neusklem op.
Jeetje wat moet je nog veel doen ook. Ben er nu al moe van :P
  zondag 24 mei 2020 @ 14:07:03 #86
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_193288833
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 12:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou ook soezenextravaganza doen maar echt 0 zin even. Heb vanmorgen al de helft van de voorbereiding van het avondeten staan maken, een berg pasta voor in de vriezer voor Bas en 2 brooden gebakken :O
pi_193288905
quote:

[..]

Ik heb mijn vader inmiddels aangeleerd om in dit soort gevallen erbij te zeggen 'het is niets ernstigs hoor'. Maar goed, als hij dat dat niet zegt, zit ik alsnog in de stress :')
pi_193288936
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:14 schreef Clubsoda het volgende:

Ik heb mijn vader inmiddels aangeleerd om in dit soort gevallen erbij te zeggen 'het is niets ernstigs hoor'. Maar goed, als hij dat dat niet zegt, zit ik alsnog in de stress :')
Mijn vader is echt het ergst op het gebied van slecht nieuws :X :X :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193288943
In de categorie neusklem: ik kan mijn neus zonder handen dichtknijpen onder water. Dus niet neus open dat er geen lucht binnenkomt, maar gewoon mijn neusvleugels naar binnen knijpen. Ik ken niemand die dat kan, zelfs via google stuit ik niet op lotgenoten. Ik denk dat dit mijn superkracht is :7
  zondag 24 mei 2020 @ 14:18:06 #90
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193288949
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:17 schreef Clubsoda het volgende:
In de categorie neusklem: ik kan mijn neus zonder handen dichtknijpen onder water. Dus niet neus open dat er geen lucht binnenkomt, maar gewoon mijn neusvleugels naar binnen knijpen. Ik ken niemand die dat kan, zelfs via google stuit ik niet op lotgenoten. Ik denk dat dit mijn superkracht is :7
En dan ook nog eens bionische oordopjes hebben
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193288993
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn vader is echt het ergst op het gebied van slecht nieuws :X :X :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, mijn vader kan ook doodkalm en heel beheerst de akeligste dingen vertellen. :X En dan heb je nog geluk dát hij het vertelt want meestal houden ze het lekker voor zich. Mijn stiefmoeder is een aantal keer behoorlijk ziek geweest en dan gingen hun vrienden míj bellen om te vragen hoe het ging want zelf antwoordden ze niet. Daar heb ik ze toen wel op aangesproken, regel het even lekker zelf met je sociale leven. Nu met dat hele coronagebeuren eis ik ook regelmatig updates, want anders hoor ik het pas als een van beide de IC opgesleept zou worden. Stelletje oesters :+
pi_193289008
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:18 schreef fietsie het volgende:

[..]

En dan ook nog eens bionische oordopjes hebben
Ik denk dat ik een soort gemuteerde kameel ben die zandstormen kan weerstaan. Maar goed, wat heb je ernaa, behalve dat ik heel goed symmetrische koprollen onder water kan omdat ik beide handen vrij heb.
  zondag 24 mei 2020 @ 14:22:23 #93
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193289010
Mijn ouders kiezen er bij dat soort boodschappen voor om "spontaan langs te komen" (215km) en dan bij de koffie ineens te beginnen over de te melden situatie..
pi_193289014
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:20 schreef Clubsoda het volgende:

Oh ja, mijn vader kan ook doodkalm en heel beheerst de akeligste dingen vertellen. :X En dan heb je nog geluk dát hij het vertelt want meestal houden ze het lekker voor zich. Mijn stiefmoeder is een aantal keer behoorlijk ziek geweest en dan gingen hun vrienden míj bellen om te vragen hoe het ging want zelf antwoorden ze niet. Daar heb ik ze toen wel op aangesproken, regel het even lekker zelf met je sociale leven. Nu met dat hele coronagebeuren eis ik ook regelmatig updates, want anders hoor ik het pas als een van beide de IC opgesleept zou worden. Stelletje oesters :+
Oh dat is ook serieus akelig ja :Y

Ik was al aan het zoeken naar vestigiality nose muscle, maar krijg alleen maar andere interessante linkjes. Maar ja 161.000 resultaten, dus ik ben nog wel even bezig.
pi_193289026
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:22 schreef fietsie het volgende:
Mijn ouders kiezen er bij dat soort boodschappen voor om "spontaan langs te komen" (215km) en dan bij de koffie ineens te beginnen over de te melden situatie..
"Spontaan langs komen" is dus: uh-oh, er is iets aan de hand :o
  zondag 24 mei 2020 @ 14:24:57 #96
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193289041
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

"Spontaan langs komen" is dus: uh-oh, er is iets aan de hand :o
Ja.

Maar ze komen dus ook wel eens spontaan langs omdat oma met haar kleinkind wil spelen, of omdat m'n vader het gewoon gezellig vindt hier in de tuin te komen helpen.

Dus bij het koffie zetten is het altijd even afwachten welke kant de wind op waait.

De vorige keer was de melding "oom die en die (fervent wielrenner) is overhoop gereden door een auto die ineens uit een weiland kwam rijden. Hij ligt op de IC in <insert ziekenhuis> omdat daar weinig Corona patienten lagen.".
Met Hemelvaart: "kijk, ik heb een zaagtafel bij me, kunnen we vast beginnen!"
pi_193289057
Ik belde een keer met mn moeder na een fenderbender, omdat ik gewoon mn moesje even wilde spreken tegen de schrik:

- mam alles is ok maar ik had een kleine aanrijding

Kreeg ik later te horen dat ik niet meer moest beginnen met de melding dat alles ok was want dan schrikt iedereen zich de bultjes... eeeh... :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193289079
Mmmm ik dacht dat dat aan mijn ouders lag, maar er zijn er dus meer. Mijn zus is net zo, die kreeg laatst een test denervatie. Vertelt ze dat ff in de , de avond ervoor. We wisten niet eens dat er sprake van was, en dan ook nog toen het ziekenhuis nog niet officieel weer was opgestart.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 24 mei 2020 @ 14:29:48 #99
63722 z80
I fink you freaky
pi_193289089
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh dat is ook serieus akelig ja :Y

Ik was al aan het zoeken naar vestigiality nose muscle, maar krijg alleen maar andere interessante linkjes. Maar ja 161.000 resultaten, dus ik ben nog wel even bezig.
Naar aanlijding van die opmerking ook even google aangeslingerd. Weer wat leesvoer er bij met dit regenachtige weer.
https://www.discovermagazine.com/planet-earth/useless-body-parts
pi_193289157
Middag luitjes!

Zeemerminzwemmen lijkt me verdomd lastig, maar ik droomde als kind wel altijd van zwemmen met flippers.

Zojuist het hele projectplan van het ecodorp doorgelezen, en we hebben besloten dat we ons voor het kennismakingstraject gaan aanmelden. Dus daarmee is nog niks gezegd, behalve dat we serieuze interesse hebben, achter het plan op papier staan, en tzt komen meehelpen om te zien met wie en met zij te maken hebben. :) Maar toch word ik er al heel blij van O+

Nu eerst alleen studie. Ik moet even zin maken. Het is er wel het perfecte druilerige weer voor natuurlijk.
pi_193289203
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik belde een keer met mn moeder na een fenderbender, omdat ik gewoon mn moesje even wilde spreken tegen de schrik:

- mam alles is ok maar ik had een kleine aanrijding

Kreeg ik later te horen dat ik niet meer moest beginnen met de melding dat alles ok was want dan schrikt iedereen zich de bultjes... eeeh... :?
In die categorie: ik kreeg een aantal jaar geleden een flink auto-ongeluk samen met mijn toen nog baby, toen ik op weg was naar mijn vader. Omdat we duidelijk was dat die auto niet meer ging rijden leek het me, in afwachting van politie, ambulance en sleepwagen, handig om mijn vader te bellen om me op te halen. In alle hectiek koos ik echter de snelkeuzetoets om mijn moeder te bellen. De adrenaline maakte me blijkbaar meer praktisch dan empathisch, dus ik had helemaal geen zin in onhandigheid dus ik riep zoiets als 'o hoi mam, ja, ik heb een auto-ongeluk gehad en ik wilde papa bellen en ik belde per ongeluk jou. Nou ja, dan probeer ik papa even, doei'. Ik zou willen vertellen dat ik ergens ook nog gezegd heb dat het goed met ons ging maar ik weet het niet meer :@ Pijnlijk details is dat mijn moeder broer op jonge leeftijd is gestorven bij een auto-ongeluk dus deze actie werd mij niet in dank afgenomen :X :{

Mijn vader daarentegen: zijn eerste vraag toen ik vertelde over het ongeluk was: 'was het jouw schuld?' Dank voor het vertrouwen, pap :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')