goed zo schatquote:
Helaas nietquote:
quote:
Boh ja. Lekker is dat.quote:
Ow deze mention gemistquote:Op zondag 24 mei 2020 10:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Liiiiiiieeeeeeeeeeemoeeeeeeeeeentjuhhhhhhh @:limoentjuh! Hey gurl 👻🥰
Heb nu ff pauze, en was ff lurken 😜 met mij gaat goed met jou? Zag je dat je een mention naar mij deed paar x terug maar ik lees ze altijd 🥰quote:Op zondag 24 mei 2020 10:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Jaaaaaa Miss
Jou heb ik echt lang niet gesproken![]()
Hoe gaat het met jou?
wel de echte surinaamse danquote:
Nouja autootje meerquote:Op zondag 24 mei 2020 10:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Onderweg ?wat voor auto is het geworden dan?
1,5 week is kinderspel![]()
Normaal kook en game je niet als je geen vakantie hebt ?
Enjoy!quote:
Halloquote:Op zondag 24 mei 2020 10:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Met mij rustig rustigZo naar mijn ouders, maar wilde nog even hier hallo komen zeggen
![]()
Nog even een tik uitdelen![]()
[ afbeelding ]
Goedemorgen MrsLquote:Op zondag 24 mei 2020 10:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Kan iemand iets voor mij testen of Microsoft Store het doet?
Goedemorgen Moenquote:
Hey Borrelquote:
Uiteraardquote:Op zondag 24 mei 2020 10:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wel de echte surinaamse dan
Haha ja weetje soms fokt fok de boel en zie ze ze niet he! Limoentjuh aka bolkvrolijkeshopqueen 💃quote:Op zondag 24 mei 2020 10:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow deze mention gemist![]()
Ik lees over de helft heen
Nootjes de gezegende
Yoquote:
Hoi JSquote:
Moen is de enige echte queenquote:Op zondag 24 mei 2020 10:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haha ja weetje soms fokt fok de boel en zie ze ze niet he! Limoentjuh aka bolkvrolijkeshopqueen 💃
Bent er weer vroeg bij vandaag maatquote:
Ah werkenquote:Op zondag 24 mei 2020 10:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heb nu ff pauze, en was ff lurken 😜 met mij gaat goed met jou? Zag je dat je een mention naar mij deed paar x terug maar ik lees ze altijd 🥰
quote:Op zondag 24 mei 2020 10:38 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja autootje meerpeugeot 108
Maarja hoef toch geen voetbalelftal te vervoeren ofzo dus ben er blij mee!
Gamen wel, koken nietmaar nieuwe airfryer ook dus weer even enthousiast
[..]
Enjoy!![]()
[..]
Hallo
[ afbeelding ]
Ja precies al heb ik al weer veel te veel geld uitgeven aan shoppen, het houd niet op 😜. Gelukkig hebben we jippie en schakel die glitteren er ook op los 👻quote:Op zondag 24 mei 2020 10:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah werkennou ja ook best lekker om even centjes te sparen nu. Kan je straks volop weer winkelen
![]()
Dts zonder glitters van borrel en @:noodgang is geen dts meer.
oei ziek?quote:Op zondag 24 mei 2020 10:42 schreef JochemSjakie het volgende:
Heel mijn huis ondergekotst door m'n kat
Ga naar de dierenartsquote:Op zondag 24 mei 2020 10:42 schreef JochemSjakie het volgende:
A< iets verkeerds gegeten?quote:Op zondag 24 mei 2020 10:42 schreef JochemSjakie het volgende:
Aww arme kat...quote:Op zondag 24 mei 2020 10:42 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik zou ook geen busje willen nee, gwn een nette autootje is genoegquote:Op zondag 24 mei 2020 10:38 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja autootje meerpeugeot 108
Maarja hoef toch geen voetbalelftal te vervoeren ofzo dus ben er blij mee!
Gamen wel, koken nietmaar nieuwe airfryer ook dus weer even enthousiast
[..]
Enjoy!![]()
[..]
Hallo
[ afbeelding ]
Laat me niet achterquote:Op zondag 24 mei 2020 10:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb het door jaik maak er maar een korte sessie van, ben zo weer weg.
ja soms eten ze hier ook gras en geven over soms door buikpijn eet en drinkt goed?quote:Op zondag 24 mei 2020 10:43 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Die zegt dat overgeven voor katten goed is
Alles goed? De dag laatst nog een beetje door gekomen?quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 10:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah werkennou ja ook best lekker om even centjes te sparen nu. Kan je straks volop weer winkelen
![]()
Echt ? Ik heb amper geld uitgegeven aan winkelen door die stomme Coronaquote:Op zondag 24 mei 2020 10:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies al heb ik al weer veel te veel geld uitgeven aan shoppen, het houd niet op 😜. Gelukkig hebben we jippie en schakel die glitteren er ook op los 👻
quote:
Hoppa ook door de eur binnen hoiquote:
Moentjuh!!!!quote:Op zondag 24 mei 2020 10:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
![]()
Feest is hier zo echt compleet Moon prinsesquote:
Jacqquote:Op zondag 24 mei 2020 10:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Feest is hier zo echt compleet Moon prinses
Limoentjuuuu7uuuuuuuuuuuuuuuuhhhhh!!!! Allerfrisfruitigst fruithapje van dit forumquote:Op zondag 24 mei 2020 10:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BESTE HARDWERKENDSTE LIEFSTE AMBETNAAR TER WERELD
![]()
Kook jij dagelijks?quote:Op zondag 24 mei 2020 10:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zou ook geen busje willen nee, gwn een nette autootje is genoeg![]()
Wist niet dat jij kon koken eigenlijkdus ben ik sowieso verbaasd daarover. Maar netjes hoor
Kan je indruk maken op Yerin
vandaag suikerfeest gister was laatste dag en savonds los met vretenquote:Op zondag 24 mei 2020 10:46 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb je gemist joh!! hoe is het? hoe was het suikerfeest??
Rijden maarquote:
Oh is dat vandaag!! leukquote:Op zondag 24 mei 2020 10:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vandaag suikerfeest gister was laatste dag en savonds los met vreten![]()
![]()
Gezellig!quote:Op zondag 24 mei 2020 10:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wij zijn gister avond op werk om half tien al goed los gegaan met lekker eten . vanavond helemaal los![]()
![]()
![]()
ben zo blij hier te werken met veel moslims op terrein me maatjes
![]()
![]()
ja officieel vandaag gister avond los met foodquote:
Precies we hebben leuke mensen werken bij onsquote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 10:47 schreef engine het volgende:
[..]
Kook jij dagelijks?
Haha ja dat zou mooi zijn
Hi Borrelquote:Op zondag 24 mei 2020 10:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Liiiiiiieeeeeeeeeeemoeeeeeeeeeentjuhhhhhhh @:limoentjuh! Hey gurl 👻🥰
dank u mijn besstiequote:
dan kom je maar hier eten moenquote:Op zondag 24 mei 2020 10:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
grap van de dag.
Haha nee ben je gek! Ik HAAT het, soms gwn een boterham en wat fruit omdat ik geen zin heb maar toch wat moet eten![]()
Jij wel dagelijks dan ?
Mjam. nog iets speciaals koken?quote:Op zondag 24 mei 2020 10:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja officieel vandaag gister avond los met food![]()
![]()
Je hebt nog steeds je mondkapje op ookquote:Op zondag 24 mei 2020 10:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Limoentjuuuu7uuuuuuuuuuuuuuuuhhhhh!!!! Allerfrisfruitigst fruithapje van dit forum![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vijf taarten gebakkenquote:
We gaan vandaag los veel zoetige taarten hapjes ectquote:
Lekker hoor, jaloersquote:Op zondag 24 mei 2020 10:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
We gaan vandaag los veel zoetige taarten hapjes ect
Herkenbaar ditquote:Op zondag 24 mei 2020 10:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
grap van de dag.
Haha nee ben je gek! Ik HAAT het, soms gwn een boterham en wat fruit omdat ik geen zin heb maar toch wat moet eten![]()
Jij wel dagelijks dan ?
Ja, deadline werd ineens vervroegd en heb ik ipv 1 a4 er 8 volgeschrevenquote:Op zondag 24 mei 2020 10:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dank je wel jippiee![]()
Had je deadline vorige keer gehaald en nog iets met de worcestersaus gedaan ?
whyquote:
Ah je bent weer zo liefquote:Op zondag 24 mei 2020 10:46 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb je gemist joh!! hoe is het? hoe was het suikerfeest??
Hey Inverquote:
O dat is snelquote:
Ja ik kreeg het mee van jacqquote:Op zondag 24 mei 2020 10:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah je bent weer zo lief![]()
![]()
Heb jullie ook gemist. Met mij gaat het wel.
Suikerfeest is pas vandaagmoet zo echt vertrekken richting mijn ouders
had ik 30 minuten geleden al moeten doen
![]()
Hoe is het met jou lieve maanlichtje ?
Ow en ik had ook die mona toetjes gehaald. Mango witte chocola en peer karamel.Zooooooo lekker
quote:
Hahaha jaquote:Op zondag 24 mei 2020 10:52 schreef engine het volgende:
[..]
Herkenbaar dit![]()
Soms krijg ik dan toch honger later en sta ik ineens om middernacht te koken
Maar nee zeker niet dagelijks. Eet sowieso 3 of 4 dagen in de week bij m'n ouders. En als ik weg ben kook ik ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |