Moen is de enige echte queenquote:Op zondag 24 mei 2020 10:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haha ja weetje soms fokt fok de boel en zie ze ze niet he! Limoentjuh aka bolkvrolijkeshopqueen 💃
Bent er weer vroeg bij vandaag maatquote:
Ah werkenquote:Op zondag 24 mei 2020 10:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Heb nu ff pauze, en was ff lurken 😜 met mij gaat goed met jou? Zag je dat je een mention naar mij deed paar x terug maar ik lees ze altijd 🥰
quote:Op zondag 24 mei 2020 10:38 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja autootje meerpeugeot 108
Maarja hoef toch geen voetbalelftal te vervoeren ofzo dus ben er blij mee!
Gamen wel, koken nietmaar nieuwe airfryer ook dus weer even enthousiast
[..]
Enjoy!![]()
[..]
Hallo
[ afbeelding ]
Ja precies al heb ik al weer veel te veel geld uitgeven aan shoppen, het houd niet op 😜. Gelukkig hebben we jippie en schakel die glitteren er ook op los 👻quote:Op zondag 24 mei 2020 10:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah werkennou ja ook best lekker om even centjes te sparen nu. Kan je straks volop weer winkelen
![]()
Dts zonder glitters van borrel en @:noodgang is geen dts meer.
oei ziek?quote:Op zondag 24 mei 2020 10:42 schreef JochemSjakie het volgende:
Heel mijn huis ondergekotst door m'n kat
Ga naar de dierenartsquote:Op zondag 24 mei 2020 10:42 schreef JochemSjakie het volgende:
A< iets verkeerds gegeten?quote:Op zondag 24 mei 2020 10:42 schreef JochemSjakie het volgende:
Aww arme kat...quote:Op zondag 24 mei 2020 10:42 schreef JochemSjakie het volgende:
Ik zou ook geen busje willen nee, gwn een nette autootje is genoegquote:Op zondag 24 mei 2020 10:38 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja autootje meerpeugeot 108
Maarja hoef toch geen voetbalelftal te vervoeren ofzo dus ben er blij mee!
Gamen wel, koken nietmaar nieuwe airfryer ook dus weer even enthousiast
[..]
Enjoy!![]()
[..]
Hallo
[ afbeelding ]
Laat me niet achterquote:Op zondag 24 mei 2020 10:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb het door jaik maak er maar een korte sessie van, ben zo weer weg.
ja soms eten ze hier ook gras en geven over soms door buikpijn eet en drinkt goed?quote:Op zondag 24 mei 2020 10:43 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Die zegt dat overgeven voor katten goed is
Alles goed? De dag laatst nog een beetje door gekomen?quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 10:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah werkennou ja ook best lekker om even centjes te sparen nu. Kan je straks volop weer winkelen
![]()
Dts zonder glitters van borrel en @:noodgang is geen dts meer.
Echt ? Ik heb amper geld uitgegeven aan winkelen door die stomme Coronaquote:Op zondag 24 mei 2020 10:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies al heb ik al weer veel te veel geld uitgeven aan shoppen, het houd niet op 😜. Gelukkig hebben we jippie en schakel die glitteren er ook op los 👻
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |