SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHoSPOILER: Rijm winnaar april HiDiHoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Netjes Annie.quote:
I`ll be watching you.quote:
Die ja! En daarop poste ik Scala!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:25 schreef PoezeligDing het volgende:
ONZ / [ronde 29] Het dodetopicspel #6340 Faouzia nr. 1
[ afbeelding ]
In da pocket.
Lullo, je beweerde net dat JIJ die gepost zou hebben. Nu niet gaan draaien.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die ja! En daarop poste ik Scala!
Nee dat bedoelde ik niet.. Ik zei dat ik Scale posten als reactie. Jij zei op de post van net (Scala) dat je die al eerder poste). Maakt niet uit schatje!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lullo, je beweerde net dat JIJ die gepost zou hebben. Nu niet gaan draaien.
Nice.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Heb hier trouwens een 1 op 1 3D-geprinte Glock 27 gemaakt!Inclusief mechanisme, alles.
Functioneel ook (geen echte kogels uiteraard).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ben nu bezig met een 'Mavic Pro' Motortjes zitten er nu op. ESC's heb ik, Naza Lite in bestellingquote:
Ik zag die foto`s laatst. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ben nu bezig met een 'Mavic Pro' Motortjes zitten er nu op. ESC's heb ik, Naza Lite in bestellingZodra die vliegt post ik wel een filmpje.
Heer Ferrous.quote:
Veel van de CCR muziek wordt in Vietnam oorlogsfilms gebruikt. Maar wist je ook dat CCR anti-oorlog was? En al hun nummers eigenlijk gaan over dat ze tegen te oorlog zijn? Kwam ik laatst achter, wel grappig opzich.quote:
Dat was in die tijd zeker een must ... anders kon je het sws wel schuddenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Veel van de CCR muziek wordt in Vietnam oorlogsfilms gebruikt. Maar wist je ook dat CCR anti-oorlog was? En al hun nummers eigenlijk gaan over dat ze tegen te oorlog zijn? Kwam ik laatst achter, wel grappig opzich.
Ja ook quo goed👍 gerdundula wel eens gezien van ze clip? Staan met 5 gitaren op een rij en dan bij elkaar op het gitaar spelen op een gegeven moment, heel kunstigquote:
Ja maar wel typisch toch? Iedere film over de Vietnam oorlof zit dat nummer in. Ik dacht altijd dat het oorlogsnummers waren. Maar dat blijkt eigenlijk het tegenovergestelde te zijn..quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was in die tijd zeker een must ... anders kon je het sws wel schudden
Ik waak nog.quote:
Jepquote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja maar wel typisch toch? Iedere film over de Vietnam oorlof zit dat nummer in. Ik dacht altijd dat het oorlogsnummers waren. Maar dat blijkt eigenlijk het tegenovergestelde te zijn..
Waarop schat? Ik hou de wacht wel hoor.quote:
Gelukkig.quote:
Oké, ben weg.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarop schat? Ik hou de wacht wel hoor.
De VC misschien? Of de Amerikaanskis?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Er is toch geen hond pro Vietnam war geweest?
de chinezen of tegen wie werd er ook al weer gevochten ?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Nee klopt, was vreselijk toch met die napalm bommen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:39 schreef PoezeligDing het volgende:
USA, de sukkels. De oorlog die ze verloren.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:40 schreef chufi het volgende:
[..]
de chinezen of tegen wie werd er ook al weer gevochten ?
Ik ben op die weg geweest van die bekende afbeelding van dat verbrande meisje. Erg triest. Dat is in het noorden. Die gasten zijn nog steeds fokking pissed op alles wat Amerikaans is. En terecht ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:41 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nee klopt, was vreselijk toch met die napalm bommen.
Oh wat leuk, ja snap ik dat ze nog link zijn. Heb bij ons ook lang geduurd met die moffen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben op die weg geweest van die bekende afbeelding van dat verbrande meisje. Erg triest. Dat is in het noorden. Die gasten zijn nog steeds fokking pisses op alles wat Amerikaans is. En terecht ook eigenlijk.
Zuiden (Saigon / Ho chi min) is compleet verwesterd. Het noorden (Hanoi) is nog origineel. Daar had USA ook problemen mee (Commies he..).quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:44 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Oh wat leuk, ja snap ik dat ze nog link zijn. Heb bij ons ook lang geduurd met die moffen.
Dat land staat ook nog op mijn lijstje ooit. Lijkt mij wel mooi daarquote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zuiden (Saigon / Ho chi min) is compleet verwesterd. Het noorden (Hanoi) is nog origineel. Daar had USA ook problemen mee (Commies he..).
Heel mooi daar! Soberso naar het noorden van Hanoi gaan. Wij hebben daar een aantal nachten bij locals doorgebracht in zo'n paalwoning. S'avonds gesprekken met de eigenaar gehad! Bleek een oud VC commandant geweest te zijn. Bijna huilend zijn verhalen verteld. Over jaren in tunnels enzo. Veel franse invloed daar, dus s'avonds was het een 'fusion' van slakken en krekelsquote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:49 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Dat land staat ook nog op mijn lijstje ooit. Lijkt mij wel mooi daar
Lekker all-in resort zeker? Vorig jaar ook gedaan i.v.m. kinderen. Niets mis mee hoor. Maar beetje saai dat wel.quote:
Idd wel emotioneel dan. Dat vergeet je nooit meerquote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heel mooi daar! Soberso naar het noorden van Hanoi gaan. Wij hebben daar een aantal nachten bij locals doorgebracht in zo'n paalwoning. S'avonds gesprekken met de eigenaar gehad! Bleek een oud VC commandant geweest te zijn. Bijna huilend zijn verhalen verteld. Over jaren in tunnels enzo. Veel franse invloed daar, dus s'avonds was het een 'fusion' van slakken en krekelsSuperaardig volk! Daar maak je dingen mee hoor!
Zeker! Dat soort dingen maak je mee op een 'semi backbackers tour'. Moet je zeker doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:55 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Idd wel emotioneel dan. Dat vergeet je nooit meer
Never ... ok 1 keer gedaan .. niet mn ding maar dat was vanuit Spanje geregeld ..quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lekker all-in resort zeker? Vorig jaar ook gedaan i.v.m. kinderen. Niets mis mee hoor. Maar beetje saai dat wel.
doe ik ook nooit meer .. 1990 of zo voor het laatstquote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Als ik ergens een schijthekel aan heb is het wel aan campings.
een keer met een maat gewoon met de auto weggereden vanuit NL. NL, Lyon, Barcelona, Valencia, Malaga, Portugal, Madrid, Pamplona, Le Mans, Parijs, NL.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Never ... ok 1 keer gedaan .. niet mn ding maar dat was vanuit Spanje geregeld ..
Ik zie dat nooit zo snel als je bezig gaatquote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mijn tekenmaatje @:devzero is er niet, dus ik denk het niet.
Rillingen al als ik er aan denk.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:59 schreef chufi het volgende:
[..]
doe ik ook nooit meer .. 1990 of zo voor het laatst
Die hadden jullie van te voren uit gekozen ? Wel strak hoor in 2 wekeenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
een keer met een maat gewoon met de auto weggereden vanuit NL. NL, Lyon, Barcelona, Valencia, Malaga, Portugal, Madrid, Pamplona, Le Mans, Parijs, NL.
Hoop hoerententen bezocht natuurlijkMaar dat zijn de reizen maat! Fokking 6000km in 2 weken!
6000km rijden in 2 weken en nog tijd om te neuken ook?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
een keer met een maat gewoon met de auto weggereden vanuit NL. NL, Lyon, Barcelona, Valencia, Malaga, Portugal, Madrid, Pamplona, Le Mans, Parijs, NL.
Hoop hoerententen bezocht natuurlijkMaar dat zijn de reizen maat! Fokking 6000km in 2 weken!
Mar denk dat wij elkaar wel zullen benaderen tztquote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Rillingen al als ik er aan denk.
En ik hou helemaal niet van amicaal zijn met onbekenden. Afstand graag. Méér dan anderhalve meter.
Of; zover rijden om te neuken ...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:01 schreef Ferrous het volgende:
[..]
6000km rijden in 2 weken en nog tijd om te neuken ook?
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of; zover rijden om te neuken ...
Alleen als je met de 2CV komt ...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Mar denk dat wij elkaar wel zullen benaderen tzt
Nope, gewoon gaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hadden jullie van te voren uit gekozen ? Wel strak hoor in 2 wekeen
Tot 6.00uur in zo'n toko en om 9.30uur gewoon weer de weg op voor 8uur.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:01 schreef Ferrous het volgende:
[..]
6000km rijden in 2 weken en nog tijd om te neuken ook?
Gumball ralley.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:04 schreef chufi het volgende:
Lijkt wel die nogwat race in dikke dure snelle autos .. maar dan voor losers blijkbaar anders was het wel gemoemd
Lekker slipe.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar FF gaf net de tijd weer, ik moet echt nu gaan slapen.
Dag duifjes.
Ik had toen een Hyundai coupe V6! Lekker snel! Vroom vroom!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:04 schreef chufi het volgende:
Lijkt wel die nogwat race in dikke dure snelle autos .. maar dan voor losers blijkbaar anders was het wel gemoemd
Ok. Waren het wel vluggerjes zekerquote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tot 6.00uur in zo'n toko en om 9.30uur gewoon weer de weg op voor 8uur.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar FF gaf net de tijd weer, ik moet echt nu gaan slapen.
Dag duifjes.
Neuh, gewoon de hele nacht in de club, en dan 2 uurtjes piiten en gaan! Toen ging dat nog! Was toen 23 ofzo.quote:
Er wordt ook altijd een lokroep gedaan in dit topic: ONZ / [Skribbl #4] MONSTERMENTIONS, doe mee!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie dat nooit zo snel als je bezig gaat
Je maakt je klaar.quote:
Ja herken het wel, als je die leeftijd heb word je niet snel moe. Als je maar leuke tijd heb. Tochquote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Neuh, gewoon de hele nacht in de club, en dan 2 uurtjes piiten en gaan! Toen ging dat nog! Was toen 23 ofzo.
Psies!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:08 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja herken het wel, als je die leeftijd heb word je niet snel moe. Als je maar leuke tijd heb. Toch
ok in mn atquote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Er wordt ook altijd een lokroep gedaan in dit topic: ONZ / [Skribbl #4] MONSTERMENTIONS, doe mee!
Zo kun je het wel goed bijhouden.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ga ervan tussen. Bier is op. Fijne nacht nog allen!
Lekker slipe.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ga ervan tussen. Bier is op. Fijne nacht nog allen!
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mijn tekenmaatje @:devzero is er niet, dus ik denk het niet.
Lekker op zijn tijd hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:23 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb nog een halve Calzone voor later.
Voor over 20 minuten?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:23 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb nog een halve Calzone voor later.
5 uur ongeveer,ben er nog wel even.quote:
Ontbijtjequote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
5 uur ongeveer,ben er nog wel even.
Ff in de magnetron en nieuwquote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
5 uur ongeveer,ben er nog wel even.
Bijten in het Frysk.quote:
Stiekem heb ik ook een nieuwe pc/laptop nodig, maar ik vrees dat ik wacht tot deze ''omvalt''quote:Op zaterdag 23 mei 2020 04:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik stop er wat nieuwe componenten in, nieuwe cpu en moederbord en zo.
quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 04:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik stop er wat nieuwe componenten in, nieuwe cpu en moederbord en zo.
liever een iets pittiger sausje.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 04:13 schreef FreshFruit het volgende:
Pistoletje moederbord met honing mosterdsaus.
heb je geen buks?quote:
Die kunnen idd nogal luidruchtig zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 04:18 schreef aKboR het volgende:
Ik woon (zo goed als) aan het water.
twee jaar geleden moest de gemeente de wallenkant zo nodig meer natuurlijk maken.
Er zitten nu kikkers die we vroeger alleen maar verder weg van uit het park hoorden.
Zo onder je (slaapkamer) raam is maar nix
En de Gebroeders Bever.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 04:35 schreef aKboR het volgende:
Ik zal mevrouw Ooievaar en Bor de Wolf maar eens uitnodigen.
Ga meezingen, misschien gaan ze dan wel wegquote:Op zaterdag 23 mei 2020 04:23 schreef aKboR het volgende:
En als zij nu nog alleen waren..
Ook eenden / en een soort ganzen die ook aan het snateren gaan.
Ik hou van de natuurlijke omgeving maar ik moet er geen last van hebben idee
De Berenboot was ook leuk.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 04:46 schreef aKboR het volgende:
Ja ik ken het wel want zag het later ook wel maar meer in het voorbijgaan maar had er nix mee.
De oude Fabeltjeskrant zaten wij voor klaar
Nee het is irritant maar toch vrede mee.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 04:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga meezingen, misschien gaan ze dan wel weg
Of als er 2 katten aan het vechten zijn, komt hier nog wel eens voor. Uilen kunnen trouwens ook een hoop lawaai maken.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 04:49 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee het is irritant maar toch vrede mee.
Alleen als er krolse katers zijn dan heb ik nog wat kanonslagen oid
Dat gejank midden in de nacht wen je niet aan.
Saartje.quote:
Voordat nieuwe buren schuttingen gingen plaatsen kwamen er nog wel eens egels in mijn tuin.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 04:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Of als er 2 katten aan het vechten zijn, komt hier nog wel eens voor. Uilen kunnen trouwens ook een hoop lawaai maken.
Egeltjes maken bizar veel lawaai ja, bijna gehijg.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 04:53 schreef aKboR het volgende:
[..]
Voordat nieuwe buren schuttingen gingen plaatsen kwamen er nog wel eens egels in mijn tuin.
die trilling af en toe van die stekels maken ook een vreemd geluid.
En seksende egels.. Knorren harder dan varken zeg..
Echt hoor,Soul had Tanracks,die maken een partij lawaai.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 04:53 schreef aKboR het volgende:
[..]
Voordat nieuwe buren schuttingen gingen plaatsen kwamen er nog wel eens egels in mijn tuin.
die trilling af en toe van die stekels maken ook een vreemd geluid.
En seksende egels.. Knorren harder dan varken zeg..
wat zijn datquote:Op zaterdag 23 mei 2020 04:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,Soul had Tanracks,die maken een partij lawaai.
quote:
Welterusten Fresh..quote:Op zaterdag 23 mei 2020 05:04 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga wel liggen.Ik wens jullie alvast in noflike dei.
Truste ffquote:Op zaterdag 23 mei 2020 05:04 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga wel liggen.Ik wens jullie alvast in noflike dei.
Laat maar kwartje viel laat hihiquote:
Doe de groetjes aan Dot zo.quote:
doet altijd haar ding voordat ze online komt/meedoet.quote:
Aha dotje tuut tuut tuut hihi. Maarja dan ben je wel weer klaar voor de dagquote:Op zaterdag 23 mei 2020 05:08 schreef aKboR het volgende:
[..]
doet altijd haar ding voordat ze online komt/meedoet.
Net Juffrouw mier..
Eerst huisje an kant etc..
Ik ben ook zo klaar hoor meestal, heb nog nie zoveel staanquote:Op zaterdag 23 mei 2020 05:13 schreef aKboR het volgende:
Ja groot gelijk ook.
Ik heb die discipline niet hoor.
Maakt ook niks uit, ieder leid zijn eigen leven waar men zich lekker bij voelt. Ja toch.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 05:20 schreef aKboR het volgende:
Ik heb er gewoon geen zin in
Zorg dat het schoon is maar echt opgeruimd ben ik niet.
wetboeken studie materiaal, post etc.
Zelfs pizzadozen bliven wel eens een dag of twee staan (leeg)
Ja, als je je eigen dat kan veroorloven gewoon doen. Ga je idd al van te voren wat opruimen voor ze komt denk ik uit valse schaamte hihiquote:Op zaterdag 23 mei 2020 05:25 schreef aKboR het volgende:
Denk er ook aan een werkster M/V te nemen![]()
Dan wordt jezelf ook meer actief denk ik
Ja daarom.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 05:28 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja, als je je eigen dat kan veroorloven gewoon doen. Ga je idd al van te voren wat opruimen voor ze komt denk ik uit valse schaamte hihi
Nog welquote:
Ja he dat bedoel ik nouquote:Op zaterdag 23 mei 2020 05:29 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja daarom.
Mijn ouders 80/85 hebben ook thuishulp maar zorgen zoveel mogelijk aan kant te hebben
Das wel herkenbaar, toen ik vroeger meer uren werkte had ik ook een hulp in huis maar ik maakte zelf de toiletten schoonquote:Op zaterdag 23 mei 2020 05:29 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja daarom.
Mijn ouders 80/85 hebben ook thuishulp maar zorgen zoveel mogelijk aan kant te hebben
Beide hihi kon nie slapenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 05:30 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
He Ijzertje!
Nog laat wakker of al vroeg op?
Schaappies tellen dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 05:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ook al niet, hangt vast iets in de lucht of er staat weer een of andere planeet verkeerd
Bordeel hoef je nu ook nie heen te gaan las ik. Mag wel, maar alleen op zijn hondjes en beide mondkapjes opquote:
aggossie...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 05:51 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik al helemaal nie, heb nie eens een bankstel om op te zitten
Ik bedoel dat ook hoor, weet nie eens hoe het er uit ziet en begin er nie aan ookquote:Op zaterdag 23 mei 2020 05:53 schreef aKboR het volgende:
[..]
aggossie...
Ik bedoel dus dat ik niet aan betaalde sex doe in het algemeen.
Dan is aan een kant de vrijwilligheid er niet..
Komen wel weer betere tijdenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 05:51 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik al helemaal nie, heb nie eens een bankstel om op te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |