Ik zag die foto`s laatst. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ben nu bezig met een 'Mavic Pro' Motortjes zitten er nu op. ESC's heb ik, Naza Lite in bestellingZodra die vliegt post ik wel een filmpje.
Heer Ferrous.quote:
Veel van de CCR muziek wordt in Vietnam oorlogsfilms gebruikt. Maar wist je ook dat CCR anti-oorlog was? En al hun nummers eigenlijk gaan over dat ze tegen te oorlog zijn? Kwam ik laatst achter, wel grappig opzich.quote:
Dat was in die tijd zeker een must ... anders kon je het sws wel schuddenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:35 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Veel van de CCR muziek wordt in Vietnam oorlogsfilms gebruikt. Maar wist je ook dat CCR anti-oorlog was? En al hun nummers eigenlijk gaan over dat ze tegen te oorlog zijn? Kwam ik laatst achter, wel grappig opzich.
Ja ook quo goed👍 gerdundula wel eens gezien van ze clip? Staan met 5 gitaren op een rij en dan bij elkaar op het gitaar spelen op een gegeven moment, heel kunstigquote:
Ja maar wel typisch toch? Iedere film over de Vietnam oorlof zit dat nummer in. Ik dacht altijd dat het oorlogsnummers waren. Maar dat blijkt eigenlijk het tegenovergestelde te zijn..quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was in die tijd zeker een must ... anders kon je het sws wel schudden
Ik waak nog.quote:
Jepquote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja maar wel typisch toch? Iedere film over de Vietnam oorlof zit dat nummer in. Ik dacht altijd dat het oorlogsnummers waren. Maar dat blijkt eigenlijk het tegenovergestelde te zijn..
Waarop schat? Ik hou de wacht wel hoor.quote:
Gelukkig.quote:
Oké, ben weg.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarop schat? Ik hou de wacht wel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |