Bijten in het Frysk.quote:
Stiekem heb ik ook een nieuwe pc/laptop nodig, maar ik vrees dat ik wacht tot deze ''omvalt''quote:Op zaterdag 23 mei 2020 04:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik stop er wat nieuwe componenten in, nieuwe cpu en moederbord en zo.
quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 04:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik stop er wat nieuwe componenten in, nieuwe cpu en moederbord en zo.
liever een iets pittiger sausje.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 04:13 schreef FreshFruit het volgende:
Pistoletje moederbord met honing mosterdsaus.
heb je geen buks?quote:
Die kunnen idd nogal luidruchtig zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 04:18 schreef aKboR het volgende:
Ik woon (zo goed als) aan het water.
twee jaar geleden moest de gemeente de wallenkant zo nodig meer natuurlijk maken.
Er zitten nu kikkers die we vroeger alleen maar verder weg van uit het park hoorden.
Zo onder je (slaapkamer) raam is maar nix
En de Gebroeders Bever.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 04:35 schreef aKboR het volgende:
Ik zal mevrouw Ooievaar en Bor de Wolf maar eens uitnodigen.
Ga meezingen, misschien gaan ze dan wel wegquote:Op zaterdag 23 mei 2020 04:23 schreef aKboR het volgende:
En als zij nu nog alleen waren..
Ook eenden / en een soort ganzen die ook aan het snateren gaan.
Ik hou van de natuurlijke omgeving maar ik moet er geen last van hebben idee
De Berenboot was ook leuk.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 04:46 schreef aKboR het volgende:
Ja ik ken het wel want zag het later ook wel maar meer in het voorbijgaan maar had er nix mee.
De oude Fabeltjeskrant zaten wij voor klaar
Nee het is irritant maar toch vrede mee.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 04:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga meezingen, misschien gaan ze dan wel weg
Of als er 2 katten aan het vechten zijn, komt hier nog wel eens voor. Uilen kunnen trouwens ook een hoop lawaai maken.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 04:49 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee het is irritant maar toch vrede mee.
Alleen als er krolse katers zijn dan heb ik nog wat kanonslagen oid
Dat gejank midden in de nacht wen je niet aan.
Saartje.quote:
Voordat nieuwe buren schuttingen gingen plaatsen kwamen er nog wel eens egels in mijn tuin.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 04:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Of als er 2 katten aan het vechten zijn, komt hier nog wel eens voor. Uilen kunnen trouwens ook een hoop lawaai maken.
Egeltjes maken bizar veel lawaai ja, bijna gehijg.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 04:53 schreef aKboR het volgende:
[..]
Voordat nieuwe buren schuttingen gingen plaatsen kwamen er nog wel eens egels in mijn tuin.
die trilling af en toe van die stekels maken ook een vreemd geluid.
En seksende egels.. Knorren harder dan varken zeg..
Echt hoor,Soul had Tanracks,die maken een partij lawaai.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 04:53 schreef aKboR het volgende:
[..]
Voordat nieuwe buren schuttingen gingen plaatsen kwamen er nog wel eens egels in mijn tuin.
die trilling af en toe van die stekels maken ook een vreemd geluid.
En seksende egels.. Knorren harder dan varken zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |