Lekker slipe.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar FF gaf net de tijd weer, ik moet echt nu gaan slapen.
Dag duifjes.
Ik had toen een Hyundai coupe V6! Lekker snel! Vroom vroom!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:04 schreef chufi het volgende:
Lijkt wel die nogwat race in dikke dure snelle autos .. maar dan voor losers blijkbaar anders was het wel gemoemd
Ok. Waren het wel vluggerjes zekerquote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tot 6.00uur in zo'n toko en om 9.30uur gewoon weer de weg op voor 8uur.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar FF gaf net de tijd weer, ik moet echt nu gaan slapen.
Dag duifjes.
Neuh, gewoon de hele nacht in de club, en dan 2 uurtjes piiten en gaan! Toen ging dat nog! Was toen 23 ofzo.quote:
Er wordt ook altijd een lokroep gedaan in dit topic: ONZ / [Skribbl #4] MONSTERMENTIONS, doe mee!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie dat nooit zo snel als je bezig gaat
Je maakt je klaar.quote:
Ja herken het wel, als je die leeftijd heb word je niet snel moe. Als je maar leuke tijd heb. Tochquote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Neuh, gewoon de hele nacht in de club, en dan 2 uurtjes piiten en gaan! Toen ging dat nog! Was toen 23 ofzo.
Psies!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:08 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja herken het wel, als je die leeftijd heb word je niet snel moe. Als je maar leuke tijd heb. Toch
ok in mn atquote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Er wordt ook altijd een lokroep gedaan in dit topic: ONZ / [Skribbl #4] MONSTERMENTIONS, doe mee!
Zo kun je het wel goed bijhouden.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ga ervan tussen. Bier is op. Fijne nacht nog allen!
Lekker slipe.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik ga ervan tussen. Bier is op. Fijne nacht nog allen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |