Never ... ok 1 keer gedaan .. niet mn ding maar dat was vanuit Spanje geregeld ..quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lekker all-in resort zeker? Vorig jaar ook gedaan i.v.m. kinderen. Niets mis mee hoor. Maar beetje saai dat wel.
doe ik ook nooit meer .. 1990 of zo voor het laatstquote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Als ik ergens een schijthekel aan heb is het wel aan campings.
een keer met een maat gewoon met de auto weggereden vanuit NL. NL, Lyon, Barcelona, Valencia, Malaga, Portugal, Madrid, Pamplona, Le Mans, Parijs, NL.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Never ... ok 1 keer gedaan .. niet mn ding maar dat was vanuit Spanje geregeld ..
Ik zie dat nooit zo snel als je bezig gaatquote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mijn tekenmaatje @:devzero is er niet, dus ik denk het niet.
Rillingen al als ik er aan denk.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:59 schreef chufi het volgende:
[..]
doe ik ook nooit meer .. 1990 of zo voor het laatst
Die hadden jullie van te voren uit gekozen ? Wel strak hoor in 2 wekeenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
een keer met een maat gewoon met de auto weggereden vanuit NL. NL, Lyon, Barcelona, Valencia, Malaga, Portugal, Madrid, Pamplona, Le Mans, Parijs, NL.
Hoop hoerententen bezocht natuurlijkMaar dat zijn de reizen maat! Fokking 6000km in 2 weken!
6000km rijden in 2 weken en nog tijd om te neuken ook?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 02:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
een keer met een maat gewoon met de auto weggereden vanuit NL. NL, Lyon, Barcelona, Valencia, Malaga, Portugal, Madrid, Pamplona, Le Mans, Parijs, NL.
Hoop hoerententen bezocht natuurlijkMaar dat zijn de reizen maat! Fokking 6000km in 2 weken!
Mar denk dat wij elkaar wel zullen benaderen tztquote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Rillingen al als ik er aan denk.
En ik hou helemaal niet van amicaal zijn met onbekenden. Afstand graag. Méér dan anderhalve meter.
Of; zover rijden om te neuken ...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:01 schreef Ferrous het volgende:
[..]
6000km rijden in 2 weken en nog tijd om te neuken ook?
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Of; zover rijden om te neuken ...
Alleen als je met de 2CV komt ...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Mar denk dat wij elkaar wel zullen benaderen tzt
Nope, gewoon gaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hadden jullie van te voren uit gekozen ? Wel strak hoor in 2 wekeen
Tot 6.00uur in zo'n toko en om 9.30uur gewoon weer de weg op voor 8uur.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:01 schreef Ferrous het volgende:
[..]
6000km rijden in 2 weken en nog tijd om te neuken ook?
Gumball ralley.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 03:04 schreef chufi het volgende:
Lijkt wel die nogwat race in dikke dure snelle autos .. maar dan voor losers blijkbaar anders was het wel gemoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |