Nee, daarom is het ook slechts een gegeven. Niet iets waar ik mij ooit zorgen over heb gemaakt.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik wel, dat je ook niet heel veel beter weet uiteindelijk.
Maar daar had jij toch geen keuze in verder?
Zeker nietquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet. Eerder andersom. Wat was dat toch een gemis voor de wereld geweest als ik dus niet was geboren
Hoe weet jij dat dat is alleen bekend onder intimiquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, dat staat toch voor Vrijgezelle Boy Lovers?
De Club van 27.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hmmm, dan heb ik toch liever 27 Aoibhins.
Hmm ja maar bij 28 zal ze een depressie ingaan omdat ze geen dramatische dood is gestorven als 27-jarige wereldsterquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat haar partner het gestress over the 27 club van haar niet aankan. Dus beter nog even wachten.
Gierenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:49 schreef Strani het volgende:
[..]Maar dan wel op hoe zij er uit zag op jouw leeftijd, hopelijk?
Op zich wel een idee voor ten tv programma. 27 mannen om te kiezen voor Jobi. En dat ze dan per aflevering een roos geeft aan de mannen die doorgaan. Misschien kunnen we het The Bachelorette noemen?quote:
Klinkt als Take me out vroeger met eddy zoeyquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op zich wel een idee voor ten tv programma. 27 mannen om te kiezen voor Jobi. En dat ze dan per aflevering een roos geeft aan de mannen die doorgaan. Misschien kunnen we het The Bachelorette noemen?
Misschien heeft Videoland wel interesse
Prachtige zwarte humorquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:59 schreef Aoibhin het volgende:
Nu moet ik al helemaal niet willen, want ze is 14 jaar geleden gecremeerd.
Of the Jobi One.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op zich wel een idee voor ten tv programma. 27 mannen om te kiezen voor Jobi. En dat ze dan per aflevering een roos geeft aan de mannen die doorgaan. Misschien kunnen we het The Bachelorette noemen?
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geloof me, dit valt mee met wat het in 2011 wasquote:
Nee dat is met 100 geestelijk gestoorden op een tribune. Dat kan nu echt niet meer...quote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klinkt als Take me out vroeger met eddy zoey
Jobi One Kenobi.quote:
Dat wel ja! Maar dat hadden we van ons uiteindelijke B&B ookquote:
Vanaf 1 julij wel weer.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat is met 100 geestelijk gestoorden op een tribune. Dat kan nu echt niet meer...
Vanwege Corona.
Dat gemis voel ik ook jaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel jammer dat Duncanfan1984 hier niet meepost omdat hij nooit geboren is.
Nee natuurlijk nietquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
De castingbureau's juichen daarom.quote:
Hij zou nu mijn keuken hebben staan opruimen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt elke keer weer hard binnen inderdaadZo'n mooie kerel zou dat zijn geweest. Zou altijd voor je klaar hebben gestaan.
ze zwalkt een beetje qua leestijdquote:Op zaterdag 23 mei 2020 01:03 schreef Strani het volgende:
Ik ga een nieuwe gok wagen: Deze post leest Jobi om 01:07.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |