quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat soort dingen blijven altijd wel gek ja. Bij mij is het zelfs nog anders. Als mijn moeder geen miskraam had gekregen dan was ik nooit geboren
Klopt. Bij mij komt die precies op het punt dat ik niet verder zap. Op vijftien nog Comedy Central, daar stop ik. Voor Eurosport druk ik dan de 20 in, de tussenliggende zenders ontken ik gewoonquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zender staat ook zo ver dat ik er maar zelden langs zap
Kun je wel hebben toch?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja en nu zit ik vast in de tweemetermaatschappij
Het heet Nederlands, Spanjool!quote:
Ik ben ondertussen wel redelijk aan mijn naam gewendquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja zonder h bij vrouwen zie ik dan weer wel redelijk vaak. Is trouwens ook gewoon van de statistieken in Nederland.
--
Vinden jullie het trouwens ook apart om over je eigen naam te denken, alsof ik me moeilijk kan voorstellen dat ik echt zo heet. Lastig uit te leggen
Hihiquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja je bent er geen meter mee opgeschoten.
Oh, eens over lezen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen wel redelijk aan mijn naam gewend
Al schijnt het makkelijker te zijn je zelf volgens een fake naam voor te stellen dan met je eigen naam.
Hou ooooppp stomme Fred!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als mijn schoonouders geen kinderen hadden gekregen was ik nu vrijgezel.
En mijn oma aan vaderskant niet, dan ik ook niet. Ik lijk als twee druppels water op haarquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:42 schreef Strani het volgende:
Als mijn vader niet mijn vader was geweest dan was ik niet geboren, want ik lijk behoorlijk op hem.
Dat is het ook wel. Maar daar denk je op een gegeven moment niet meer over na.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dat is al helemaal een bizar idee ja
Heb ook wel een keer via-via van een koppel gehoord die altijd persé maar 1 kind wilden. De eerste was een stilgeboren dochter. De tweede werd wel levend geboren. Toen werd er ook gesproken over "ja, als die eerste dochter geleefd had, dan was deze er niet geweest". Lijkt me wel bizar als kind om je zoiets te beseffen.
Nee dat zeker niet. Eerder andersom. Wat was dat toch een gemis voor de wereld geweest als ik dus niet was geborenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik dacht heel even dat Redefine onnodig hard was over zichzelf.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En mijn oma aan vaderskant niet, dan ik ook niet. Ik lijk als twee druppels water op haar
Ze bestaan nogquote:
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk!!! Dat is óók Nederland
Nou ik had het oprecht jammer gevonden. Ik had het ook niet geweten natuurlijk maar ik denk dat ik het toch op de één of andere manier had gevoeld, het gemis.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet. Eerder andersom. Wat was dat toch een gemis voor de wereld geweest als ik dus niet was geboren
Dat ziet er vreemd uitquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze bestaan nog![]()
https://www.tripadvisor.n(...)hlands_Scotland.html
En nog best opgeknapt ook, als ik het zo zie
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze bestaan nog![]()
https://www.tripadvisor.n(...)hlands_Scotland.html
En nog best opgeknapt ook, als ik het zo zie
Ik vind het op zich wel jammer dat Duncanfan1984 hier niet meepost omdat hij nooit geboren is.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik had het oprecht jammer gevonden. Ik had het ook niet geweten natuurlijk maar ik denk dat ik het toch op de één of andere manier had gevoeld, het gemis.
Ja dat zouden we met meerdere mensen hier hebben. Ook al zou je niet weten dat ze er niet zouden zijn, dan was het toch alsnog een gemis.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik had het oprecht jammer gevonden. Ik had het ook niet geweten natuurlijk maar ik denk dat ik het toch op de één of andere manier had gevoeld, het gemis.
je hebt het toch nog niet opgegeven?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hou ooooppp stomme Fred!![]()
Als sommige anderen wel kinderen hadden gekregen, was ik nu aan de man geweest
Komt elke keer weer hard binnen inderdaadquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel jammer dat Duncanfan1984 hier niet meepost omdat hij nooit geboren is.
Preciesquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja zonder h bij vrouwen zie ik dan weer wel redelijk vaak. Is trouwens ook gewoon van de statistieken in Nederland.
--
Vinden jullie het trouwens ook apart om over je eigen naam te denken, alsof ik me moeilijk kan voorstellen dat ik echt zo heet. Lastig uit te leggen
Heb net een postduif gestuurd!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Of ze spijt heeft van haar leven zoals het gelopen is na ons
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat zouden we met meerdere mensen hier hebben. Ook al zou je niet weten dat ze er niet zouden zijn, dan was het toch alsnog een gemis.
Over onleesbare zinnen gesproken![]()
Nee. Op haar dertigste wordt ze uitgehuwelijkt door onze SC.quote:
Ja handig. Ik denk bij jou irl ook echt serieus 'hé Fred'quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen wel redelijk aan mijn naam gewend
Al schijnt het makkelijker te zijn je zelf volgens een fake naam voor te stellen dan met je eigen naam.
Prima idee, laten we er 27 van maken!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Op haar dertigste wordt ze uitgehuwelijkt door onze SC.
Ja dan die serveersters terug naar NL slepen, jeweettochquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar zo kan ik geen serveersters omhelzen Jobi
Inderdaad, en ook mooie humor zou die hebben gehad.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt elke keer weer hard binnen inderdaadZo'n mooie kerel zou dat zijn geweest. Zou altijd voor je klaar hebben gestaan.
We zijn vooral blij dat Redefine er isquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik dacht heel even dat Redefine onnodig hard was over zichzelf.
Ja als ik hem zelf uitspreek bij mij ben ik er ook niet helemaaaaal tevreden mee, maar wel weer aan gewend inderdaad. Achjaaaaaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
PreciesMaar nu zie je jouw naam ook wel meer bij jongens eigenlijk.
Ja dat wat je zegt heb ik ook op zich wel. Ben ook nooit persé heel happy met mijn naam geweest, maar goed, heb hem nou eenmaal en ben er ook wel aan gewendMaar zo uitspreken van "ja zo heet ik dan", ja...
Die postduif maakt overurenquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:54 schreef Strani het volgende:
[..]Wat houden we toch van elkaar allemaal!
Oeh slimquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:55 schreef Strani het volgende:
Ik stel voor dat we een verloofde vinden uit een ander subforum, om een alliantie aan te gaan.
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inderdaad, en ook mooie humor zou die hebben gehad.
Ik zou niet in OUD gaan zoeken.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:55 schreef Strani het volgende:
Ik stel voor dat we een verloofde vinden uit een ander subforum, om een alliantie aan te gaan.
Ik denk dat haar partner het gestress over the 27 club van haar niet aankan. Dus beter nog even wachten.quote:
Nee dat begrijp ik wel, dat je ook niet heel veel beter weet uiteindelijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 00:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is het ook wel. Maar daar denk je op een gegeven moment niet meer over na.
Ik heb dan wel weer dat ik af en toe denk, wat als ik destijds een andere keuze had gemaakt (en dat kon dan positief of negatief zijn of gewoon anders), puur om het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |