abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:30:12 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193266663
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Daar is dat onkruid hier inmiddels resistent tegen geloof ik.
Nee echt niet

Even wachten op een dag dat de zon goed schijnt
In de ochtend met sproeigietertje schoonmaakazijn op de bladeren sproeien

Zon erop werk laten doen

Maakt ze compleet kapottttt _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:30:32 #152
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193266670
enige waar ik de pest aan heb zijn paardebloemen in m'n gras :(
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193266672
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Daar is dat onkruid hier inmiddels resistent tegen geloof ik.
Serieus? Bij mij was het na een dag zon één dorre boel. _O_
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 23:31:25 #154
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193266693
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee echt niet

Even wachten op een dag dat de zon goed schijnt
In de ochtend met sproeigietertje schoonmaakazijn op de bladeren sproeien

Zon erop werk laten doen

Maakt ze compleet kapottttt _O_
Ik heb afgelopen maanden dat meermaals gedaan en elke keer bleef meer onkruid het overleven :N
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:31:26 #155
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193266694
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:30 schreef Koen66 het volgende:
enige waar ik de pest aan heb zijn paardebloemen in m'n gras :(
Kan je die cavia daar niet op zetten? Hekje erom
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:31:50 #156
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193266703
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik heb afgelopen maanden dat meermaals gedaan en elke keer bleef meer onkruid het overleven :N
Aangelengd ofzo??? Bizar :D

Of heb je cactussen als onkruid?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 23:32:01 #157
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193266707
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:30 schreef Koen66 het volgende:
enige waar ik de pest aan heb zijn paardebloemen in m'n gras :(
Die zijn echt pure sars ja, daarom heb ik bij mij ook geen gras meer :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193266708
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:29 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Daar is dat onkruid hier inmiddels resistent tegen geloof ik.
Ik ben anti gasbranders voor onkruid, helpt voor geen meter en milieu ? Haha al die extra co2 dan?
Nee gewoon glyfosaat erop 2 weken wachten en dan wegvegen. En het mooiste is dat je 3 maand vrij bent van onkruid ^O^
Vakman pur sang
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 23:33:26 #159
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193266736
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:31 schreef Molo het volgende:

[..]

Aangelengd ofzo??? Bizar :D

Of heb je cactussen als onkruid?
Nee hoofdzakelijk paardenbloemen en een vreemd soort plant waarvan ik er achter eentje heb die ik elk jaar elke vorm van gif heb gegeven maar die toch elk jaar weer vrolijk omhoog komt :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 23:33:47 #160
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193266746
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik ben anti gasbranders voor onkruid, helpt voor geen meter en milieu ? Haha al die extra co2 dan?
Nee gewoon glyfosaat erop 2 weken wachten en dan wegvegen. En het mooiste is dat je 3 maand vrij bent van onkruid ^O^
Ja round-up gooi ik er ook wel eens overheen, maar is nu op geloof ik.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:34:35 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193266768
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:33 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Nee hoofdzakelijk paardenbloemen en een vreemd soort plant waarvan ik er achter eentje heb die ik elk jaar elke vorm van gif heb gegeven maar die toch elk jaar weer vrolijk omhoog komt :')
Woon je wel op de planeet aarde?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 23:35:29 #162
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193266790
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Woon je wel op de planeet aarde?
Daar twijfel ik soms wel een beetje aan ja.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193266825
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:35 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Daar twijfel ik soms wel een beetje aan ja.
Is vast zevenblad.
Kom je nooit vanaf tenzij je een 60 cm aarde verwijderd en opnieuw opbrengt. :D
Vakman pur sang
pi_193266834
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Woon je wel op de planeet aarde?
Moet jij niet plamuren trouwens :D
Vakman pur sang
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:39:28 #165
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193266871
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:31 schreef Molo het volgende:

[..]

Kan je die cavia daar niet op zetten? Hekje erom
Paardebloemen moet je echt wortel verwijderen komt anders steeds weer terug. Cavias eten wel de bladeren maar bloemen motten ze niet
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 23:39:59 #166
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193266882
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Is vast zevenblad.
Kom je nooit vanaf tenzij je een 60 cm aarde verwijderd en opnieuw opbrengt. :D
Dat heb je geloof ik wel eens eerder gezegd maar dat is het niet :P. Het is geloof ik een boomsoort waarvan of de wortels heel ver gaan en dit een stuk is waar die weer opnieuw omhoog gaat of gewoon onsterfelijk ofzo.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:40:51 #167
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193266901
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Moet jij niet plamuren trouwens :D
Ja ga ik zo doen :P
Zit nog aan de limonade
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:41:18 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193266905
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Dat heb je geloof ik wel eens eerder gezegd maar dat is het niet :P. Het is geloof ik een boomsoort waarvan of de wortels heel ver gaan en dit een stuk is waar die weer opnieuw omhoog gaat of gewoon onsterfelijk ofzo.
Een Chinese boom :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:41:44 #169
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193266912
Goed, off I go

Tukse allen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:42:17 #170
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193266921
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:41 schreef Molo het volgende:
Goed, off I go

Tukse allen
wow snelle exit

:W :Z
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193266968
Morgen een beuntje, goede ruil eigenlijk voor een aircoinstallatie ons hele huis gestuced

Trusten kids :W
Vakman pur sang
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:45:25 #172
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193266984
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen een beuntje, goede ruil eigenlijk voor een aircoinstallatie ons hele huis gestuced

Trusten kids :W
truste :Z
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 23 mei 2020 @ 00:45:28 #173
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193268009
*haalt de brug op
Same shit, different day
SC hopper present
  † In Memoriam † zaterdag 23 mei 2020 @ 04:20:30 #174
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_193269630
:O
:W
c_/
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
  † In Memoriam † zaterdag 23 mei 2020 @ 04:21:05 #175
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_193269632
Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 22-05-2020

nr / aantal posts / gebruiker
01 217 Budapestenaar
02 185 bitterbal
03 172 haags_kwartiertje
04 159 Molo
05 152 Koen66
06 137 IJsdraakje
07 090 LTVDK
08 074 UitStraling
09 054 RockNijntje
10 053 Fogel
11 052 Lospedrosa
12 044 DerRabbit
13 040 liesje1979
14 039 Bos81
15 034 Whiskers2009
16 031 kwiwi
17 023 FranticDJ
18 016 Karzai
19 015 Arch-Indar
20 014 crv
20 014 gianni61
22 010 -Miauw-
23 008 mschol
24 004 DaMart
24 004 Modus
26 003 Frutsel
26 003 Zilverberk
26 003 CherryLips
29 002 goldfinger1963
29 002 Amarantha
31 001 flipsen
31 001 Muck
31 001 Hallojo

klik hier voor meer stats
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_193269634
Gegroet, prinsesjes en copains.
  † In Memoriam † zaterdag 23 mei 2020 @ 04:21:37 #177
248016 goldfinger1963
BBQ KIng
pi_193269635
:O
:Z
:W
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
pi_193269636
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 04:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
:O
:Z
:W
Eyo
pi_193270059
mogge
  zaterdag 23 mei 2020 @ 07:17:59 #180
102912 crv
Screwed up
pi_193270063
B :O nj :{ ur
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_193270070
:O :w
en nu weer slapen }:|
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_193270100
Genoeg geslapen, lag al om half elf in bed
zo maar eens ontbijtje fixen
pi_193270112
Ik lag er om 20u-ish in 8-)
  zaterdag 23 mei 2020 @ 08:02:20 #184
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193270249
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 07:34 schreef FranticDJ het volgende:
Ik lag er om 20u-ish in 8-)
Ik ook :@
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193270257
dan heb je nog net sesamstraat kunnen zien :7

ontbijtje op, ga maar douchen en aankleden
ff rondje park heb ik mijn beweging weer gehad
  zaterdag 23 mei 2020 @ 08:05:22 #186
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193270270
Heb vanavond een date, maar puur en alleen omdat ik me dood verveel. Voel me nu al hartstikke schuldig :@ Misschien denkt die gast dat ik echt geinteresseerd ben en ik gebruik 'm alleen maar om wat te doen te hebben op deze regenachtige zaterdagavond :N

Ik dacht ik doe ook eens eens beetje nonchalant over daten, zoals anderen. Ben ik duidelijk niet voor gemaakt :')
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193270434
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 08:05 schreef kwiwi het volgende:
Heb vanavond een date, maar puur en alleen omdat ik me dood verveel. Voel me nu al hartstikke schuldig :@ Misschien denkt die gast dat ik echt geinteresseerd ben en ik gebruik 'm alleen maar om wat te doen te hebben op deze regenachtige zaterdagavond :N

Ik dacht ik doe ook eens eens beetje nonchalant over daten, zoals anderen. Ben ik duidelijk niet voor gemaakt :')
:{
  zaterdag 23 mei 2020 @ 08:38:49 #188
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193270473
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:{
Je moet er weer over nadenken? ;)
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193270498
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 08:38 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Je moet er weer over nadenken? ;)
Ik zou het niet doen. Maar goed, ik moet sowieso duizend drempels over voordat ik iemand op een date durf te vragen :{
pi_193270504
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 08:05 schreef kwiwi het volgende:
Heb vanavond een date, maar puur en alleen omdat ik me dood verveel. Voel me nu al hartstikke schuldig :@ Misschien denkt die gast dat ik echt geinteresseerd ben en ik gebruik 'm alleen maar om wat te doen te hebben op deze regenachtige zaterdagavond :N

Ik dacht ik doe ook eens eens beetje nonchalant over daten, zoals anderen. Ben ik duidelijk niet voor gemaakt :')
Nou en, gewoon lekker gaan. Misschien denkt die vent wel hetzelfde
Vakman pur sang
pi_193270511
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou en, gewoon lekker gaan. Misschien denkt die vent wel hetzelfde
:{
pi_193270528
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

:{
Ja wat? :s)
Vakman pur sang
  zaterdag 23 mei 2020 @ 08:47:08 #193
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193270539
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen. Maar goed, ik moet sowieso duizend drempels over voordat ik iemand op een date durf te vragen :{
Dit is ook de eerste en laatste keer. Wilde het eens over een andere boeg gooien dan serieus zijn :')
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193270540
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 08:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ja wat? :s)
Ik weet dat dit de ‘norm’ is, maar ik zou het niet kunnen -O-
  zaterdag 23 mei 2020 @ 08:47:49 #195
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193270548
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nou en, gewoon lekker gaan. Misschien denkt die vent wel hetzelfde
Dat hoop ik ook :Y
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193270557
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 08:47 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Dit is ook de eerste en laatste keer. Wilde het eens over een andere boeg gooien dan serieus zijn :')
Nou ja, misschien blijkt het wel Mr. Right te zijn. Liefde schuilt in rare hoekjes :{
  zaterdag 23 mei 2020 @ 08:49:07 #197
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193270562
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Nou ja, misschien blijkt het wel Mr. Right te zijn. Liefde schuilt in rare hoekjes :{
Nee, het is een Duitser :') :')
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193270578
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 08:49 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nee, het is een Duitser :') :')
Die schijnen ook aan liefde te doen. Al is dat nooit wetenschappelijk bewezen :{
  zaterdag 23 mei 2020 @ 08:51:39 #199
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_193270580
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik weet dat dit de ‘norm’ is, maar ik zou het niet kunnen -O-
Het lijkt inderdaad wel de norm te zijn, de meeste mensen die ik ken daten ook meerdere mensen tegelijk. Dat kan ik dus écht niet.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_193270585
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik weet dat dit de ‘norm’ is, maar ik zou het niet kunnen -O-
Het gaat dan ook niet om jou in deze kwestie. ;)
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')