Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:05 schreef kwiwi het volgende:
Heb vanavond een date, maar puur en alleen omdat ik me dood verveel. Voel me nu al hartstikke schuldigMisschien denkt die gast dat ik echt geinteresseerd ben en ik gebruik 'm alleen maar om wat te doen te hebben op deze regenachtige zaterdagavond
![]()
Ik dacht ik doe ook eens eens beetje nonchalant over daten, zoals anderen. Ben ik duidelijk niet voor gemaakt
Je moet er weer over nadenken?quote:
Ik zou het niet doen. Maar goed, ik moet sowieso duizend drempels over voordat ik iemand op een date durf te vragenquote:
Nou en, gewoon lekker gaan. Misschien denkt die vent wel hetzelfdequote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:05 schreef kwiwi het volgende:
Heb vanavond een date, maar puur en alleen omdat ik me dood verveel. Voel me nu al hartstikke schuldigMisschien denkt die gast dat ik echt geinteresseerd ben en ik gebruik 'm alleen maar om wat te doen te hebben op deze regenachtige zaterdagavond
![]()
Ik dacht ik doe ook eens eens beetje nonchalant over daten, zoals anderen. Ben ik duidelijk niet voor gemaakt
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou en, gewoon lekker gaan. Misschien denkt die vent wel hetzelfde
Dit is ook de eerste en laatste keer. Wilde het eens over een andere boeg gooien dan serieus zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Maar goed, ik moet sowieso duizend drempels over voordat ik iemand op een date durf te vragen
Dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou en, gewoon lekker gaan. Misschien denkt die vent wel hetzelfde
Nou ja, misschien blijkt het wel Mr. Right te zijn. Liefde schuilt in rare hoekjesquote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is ook de eerste en laatste keer. Wilde het eens over een andere boeg gooien dan serieus zijn
Nee, het is een Duitserquote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, misschien blijkt het wel Mr. Right te zijn. Liefde schuilt in rare hoekjes
Het lijkt inderdaad wel de norm te zijn, de meeste mensen die ik ken daten ook meerdere mensen tegelijk. Dat kan ik dus écht niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet dat dit de ‘norm’ is, maar ik zou het niet kunnen
Het gaat dan ook niet om jou in deze kwestie.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet dat dit de ‘norm’ is, maar ik zou het niet kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |