Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:05 schreef kwiwi het volgende:
Heb vanavond een date, maar puur en alleen omdat ik me dood verveel. Voel me nu al hartstikke schuldigMisschien denkt die gast dat ik echt geinteresseerd ben en ik gebruik 'm alleen maar om wat te doen te hebben op deze regenachtige zaterdagavond
![]()
Ik dacht ik doe ook eens eens beetje nonchalant over daten, zoals anderen. Ben ik duidelijk niet voor gemaakt
Je moet er weer over nadenken?quote:
Ik zou het niet doen. Maar goed, ik moet sowieso duizend drempels over voordat ik iemand op een date durf te vragenquote:
Nou en, gewoon lekker gaan. Misschien denkt die vent wel hetzelfdequote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:05 schreef kwiwi het volgende:
Heb vanavond een date, maar puur en alleen omdat ik me dood verveel. Voel me nu al hartstikke schuldigMisschien denkt die gast dat ik echt geinteresseerd ben en ik gebruik 'm alleen maar om wat te doen te hebben op deze regenachtige zaterdagavond
![]()
Ik dacht ik doe ook eens eens beetje nonchalant over daten, zoals anderen. Ben ik duidelijk niet voor gemaakt
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou en, gewoon lekker gaan. Misschien denkt die vent wel hetzelfde
Dit is ook de eerste en laatste keer. Wilde het eens over een andere boeg gooien dan serieus zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Maar goed, ik moet sowieso duizend drempels over voordat ik iemand op een date durf te vragen
Dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou en, gewoon lekker gaan. Misschien denkt die vent wel hetzelfde
Nou ja, misschien blijkt het wel Mr. Right te zijn. Liefde schuilt in rare hoekjesquote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is ook de eerste en laatste keer. Wilde het eens over een andere boeg gooien dan serieus zijn
Nee, het is een Duitserquote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, misschien blijkt het wel Mr. Right te zijn. Liefde schuilt in rare hoekjes
Het lijkt inderdaad wel de norm te zijn, de meeste mensen die ik ken daten ook meerdere mensen tegelijk. Dat kan ik dus écht niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet dat dit de ‘norm’ is, maar ik zou het niet kunnen
Het gaat dan ook niet om jou in deze kwestie.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet dat dit de ‘norm’ is, maar ik zou het niet kunnen
Misschien moet ik gewoon een paar 40-45 grapjes maken, dan is ie zo klaar met mequote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die schijnen ook aan liefde te doen. Al is dat nooit wetenschappelijk bewezen
Dûh.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om jou in deze kwestie.
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien moet ik gewoon een paar 40-45 grapjes maken, dan is ie zo klaar met me
Niet helemaal netjes overigens, maar echt pijn zal je hem er toch niet mee doen als jullie er gewoon een gezellig avond van maken? Het doet me een beetje aan het programma First Dates denken, prima date, prima avond, ieder betaalt de helft en ze willen elkaar niet nog eens zien want de "spark" miste. Even goede vriendenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:05 schreef kwiwi het volgende:
Heb vanavond een date, maar puur en alleen omdat ik me dood verveel. Voel me nu al hartstikke schuldigMisschien denkt die gast dat ik echt geinteresseerd ben en ik gebruik 'm alleen maar om wat te doen te hebben op deze regenachtige zaterdagavond
![]()
Ik dacht ik doe ook eens eens beetje nonchalant over daten, zoals anderen. Ben ik duidelijk niet voor gemaakt
Het is best leuk hoor (met mensen waar je het goed mee kunt vinden), heb er grappig genoeg zelfs 2 hele goede vrienden aan over gehoudenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 08:57 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben 24 en nog nooit op date geweest. Ik zou er doodnerveus van worden.
Hij vroeg van de week of ik wat met 'm wilde gaan drinken, dus ik dacht ach ja waarom niet. Maar gisteren bleek ineens dat hij het als date ziet, en nu weet ik niet goed wat ik ermee aan moetquote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet helemaal netjes overigens, maar echt pijn zal je hem er toch niet mee doen als jullie er gewoon een gezellig avond van maken? Het doet me een beetje aan het programma First Dates denken, prima date, prima avond, ieder betaalt de helft en ze willen elkaar niet nog eens zien want de "spark" miste. Even goede vrienden.
Gefriendzonedquote:Op zaterdag 23 mei 2020 09:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is best leuk hoor (met mensen waar je het goed mee kunt vinden), heb er grappig genoeg zelfs 2 hele goede vrienden aan over gehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |