Kees?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahja dat met dat rippen was met die mafklapper vd Spek een keer, was wel in Oost Europa ergens
Ik word nooit aangesproken door knappe meisjes dus ik wist gelijk dat het fake wasquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat van die wanhopige loners die denken beet te hebben
Welk hotel was dat?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee klopt
Heb een gewone koffie laten staan en vervolgens om een dubbele espresso gevraagd. Ze keken beetje raar maar maakten gelukkig toch gewoon
Die was wel drinkbaar namelijk![]()
Ja, en die zielige oude vrouwtjes die hun worteltjes uit eigen tuin verkopen op straat? Die hebben ze gewoon bij de supermarkt gekochtquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Er was in budapest een kroeg met ramen en uitzicht op een straat met pinautomaat
Ik ff pinnen staat er zo’n oud mannetje beetje zielig uiterlijk en verhaal tegen me aan te lullen over geld wisselen dus ik zeg “fuck off old man”.
Sta ik binnen nog even te kijken of ik de oude man nog zag staan. Mijn directe collega staat naast me.
Ik zeg: als je gaat pinnen moet je die man ontwijken.
Hij gooit ineens al zijn geld op de grond. “Godverdomme ik ben genaaid”
Komt het uit Duitsland?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog steeds het gas voor mijn vlammenwerper niet binnen, zouden ze me doorhebben?
Kan niet, die werken op benzine of andere vloeistoffen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog steeds het gas voor mijn vlammenwerper niet binnen, zouden ze me doorhebben?
Had het hier besteld: https://www.onkruidbrander.com/nl/quote:
Vooral Rodman zeker? Scottie Pippen kon ook goed stoned uit zijn ogen kijken trouwens...quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooie docu: The last dance op Netflix
Over de bulls chigago.
Stel snuivende drugtoeristennwaren het.
Zie dat hun supplier failliet isquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had het hier besteld: https://www.onkruidbrander.com/nl/
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie dat hun supplier failliet is
Https://www.uwzielzalookbranden.com/NL/
Ja hoe moet ik dan de hele handel in lichterlaaie zettenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie dat hun supplier failliet is
Https://www.uwzielzalookbranden.com/NL/
Ja was het ookquote:
Litertje E10 halen bij het tankstation?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dan de hele handel in lichterlaaie zetten
Azijn op flikkerenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dan de hele handel in lichterlaaie zetten
Oooh, dat was je vertragingshotel?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja was het ook![]()
Met dank aan British Airways
Daar is dat onkruid hier inmiddels resistent tegen geloof ik.quote:
Ow yesquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oooh, dat was je vertragingshotel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |