Die was wel heel naïefquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Boedapest zijn we ook nog met collega’s geweest.
Wat heb ik gelachen.
Paar van die sneeuwvlokjes mee en die waren voor het eerst in een striptent (cabaret noemen ze het daar)..
Natuurlijk weet iedereen dat je ze geen champagne moet aanbieden a ¤50 per glas. En dat deed een collega, bijna huilend naar me toe dat het niet de bedoeling was en hij het niet snapte dat hij moest betalen.
Hoezo, ik spreek ook weleens gewoon iemand aan zonder bijbedoelingen?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die was wel heel naïefZoals die mannen die op straat aangesproken worden door knappe meisjes en niet doorhebben dat het één grote scam is.
yup, en plotseling ga je out en wordt je geript weer wakkerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die was wel heel naïefZoals die mannen die op straat aangesproken worden door knappe meisjes en niet doorhebben dat het één grote scam is.
Nee kloptquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die wel. Maar wat je in de meeste hotels krijgt, is niet best.
quote:
Dus als jij aangesproken wordt door twee te knappe meisjes, die toevallig de weg kwijt zijn en na twee minuten babbelen ineens met jou een drankje willen gaan doen, ruik je geen onraad?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoezo, ik spreek ook weleens gewoon iemand aan zonder bijbedoelingen?
Mijn grap, wat doe jequote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus als jij aangesproken wordt door twee te knappe meisjes, die toevallig de weg kwijt zijn en na twee minuten babbelen ineens met jou een drankje willen gaan doen, ruik je geen onraad?
Ik heb ze keihard uitgelachen
zat van die wanhopige loners die denken beet te hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus als jij aangesproken wordt door twee te knappe meisjes, die toevallig de weg kwijt zijn en na twee minuten babbelen ineens met jou een drankje willen gaan doen, ruik je geen onraad?
Ja als je er nooit geweest bentquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat niet. Maar ze nemen je mee naar een bar waar nergens prijzen vermeld worden. En na een paar drankjes krijg jij een rekening van honderden euro’s. En heel toevallig hebben ze een kleerkast van een uitsmijter die jou even ‘vriendelijk’ wijst op de geldautmaat die ze ook hebben in de barquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup, en plotseling ga je out en wordt je geript weer wakker
Hoe werkt die scam dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
uberhaupt zou ik al beginnen met: geen idee, probeer daar maar *wijzend naar een random winkel*quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ahja dat met dat rippen was met die mafklapper vd Spek een keer, was wel in Oost Europa ergensquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat niet. Maar ze nemen je mee naar een bar waar nergens prijzen vermeld worden. En na een paar drankjes krijg jij een rekening van honderden euro’s. En heel toevallig hebben ze een kleerkast van een uitsmijter die jou even ‘vriendelijk’ wijst op de geldautmaat die ze ook hebben in de bar
Kees?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahja dat met dat rippen was met die mafklapper vd Spek een keer, was wel in Oost Europa ergens
Ik word nooit aangesproken door knappe meisjes dus ik wist gelijk dat het fake wasquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat van die wanhopige loners die denken beet te hebben
Welk hotel was dat?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee klopt
Heb een gewone koffie laten staan en vervolgens om een dubbele espresso gevraagd. Ze keken beetje raar maar maakten gelukkig toch gewoon
Die was wel drinkbaar namelijk![]()
Ja, en die zielige oude vrouwtjes die hun worteltjes uit eigen tuin verkopen op straat? Die hebben ze gewoon bij de supermarkt gekochtquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Er was in budapest een kroeg met ramen en uitzicht op een straat met pinautomaat
Ik ff pinnen staat er zo’n oud mannetje beetje zielig uiterlijk en verhaal tegen me aan te lullen over geld wisselen dus ik zeg “fuck off old man”.
Sta ik binnen nog even te kijken of ik de oude man nog zag staan. Mijn directe collega staat naast me.
Ik zeg: als je gaat pinnen moet je die man ontwijken.
Hij gooit ineens al zijn geld op de grond. “Godverdomme ik ben genaaid”
Komt het uit Duitsland?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog steeds het gas voor mijn vlammenwerper niet binnen, zouden ze me doorhebben?
Kan niet, die werken op benzine of andere vloeistoffen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb nog steeds het gas voor mijn vlammenwerper niet binnen, zouden ze me doorhebben?
Had het hier besteld: https://www.onkruidbrander.com/nl/quote:
Vooral Rodman zeker? Scottie Pippen kon ook goed stoned uit zijn ogen kijken trouwens...quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooie docu: The last dance op Netflix
Over de bulls chigago.
Stel snuivende drugtoeristennwaren het.
Zie dat hun supplier failliet isquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had het hier besteld: https://www.onkruidbrander.com/nl/
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie dat hun supplier failliet is
Https://www.uwzielzalookbranden.com/NL/
Ja hoe moet ik dan de hele handel in lichterlaaie zettenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie dat hun supplier failliet is
Https://www.uwzielzalookbranden.com/NL/
Ja was het ookquote:
Litertje E10 halen bij het tankstation?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dan de hele handel in lichterlaaie zetten
Azijn op flikkerenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dan de hele handel in lichterlaaie zetten
Oooh, dat was je vertragingshotel?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja was het ook![]()
Met dank aan British Airways
Daar is dat onkruid hier inmiddels resistent tegen geloof ik.quote:
Ow yesquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oooh, dat was je vertragingshotel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |