Jawel, maar enorm zout, dus droge bek en sowieso gewoon te zout om lekker te zijn eigenlijk ook. Koop ik niet meer iigquote:
Koffiequote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom. Al ben ik echt een matige ontbijter, dus dat kost me niet zoveel.
Die Braziliaan is ook een leukequote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:54 schreef Koen66 het volgende:
Poetin is wel een slimme kerel, die Loekashenko spoort niet
Klopt, de gekken komen nu echt bovendrijvenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:54 schreef Bos81 het volgende:
De wereld heeft echt een stel malloten als leiders van de landen. Dat is misschien altijd al zo geweest. Maar nu lijkt het wel erger dan ooit te voren....
Nope, deze niet iigquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij hadden ook al gerookte forel. Ergens in de aanbieding ofzo?
Wel een belachelijke, wat Duitsers over het algemeen voor koffie uitschelden vind ik maar matig.quote:
Ben ik ook niet stuk vanquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een belachelijke, wat Duitsers over het algemeen voor koffie uitschelden vind ik maar matig.
Vind heel veel leuk aan Duitsland maar eenmaal terug snak ik naar een goede koffie.quote:
Eens!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel een belachelijke, wat Duitsers over het algemeen voor koffie uitschelden vind ik maar matig.
Op de festivals ook steeds, hele tijd zelf koffie zetten tot opruimdag en dan spijt hebben dat we koffie gehaald hebben.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind heel veel leuk aan Duitsland maar eenmaal terug snak ik naar een goede koffie.
Neem ik gewoon mijn pot oploskoffie mee van thuisquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind heel veel leuk aan Duitsland maar eenmaal terug snak ik naar een goede koffie.
Weet ik niet Koen. Zo’n slechte president is Trump niet, de Braziliaan ook niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, de gekken komen nu echt bovendrijven
Die kon ik in Boedapest ook gewoon kopenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:00 schreef Bos81 het volgende:
In mijn hotel in Praag, hadden ze gewoon Douwe Egberts koffie![]()
![]()
Engelse koffie is nóg alechter. En Amerikaanse koffie mag die naam niet eens hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op de festivals ook steeds, hele tijd zelf koffie zetten tot opruimdag en dan spijt hebben dat we koffie gehaald hebben.Al is Engelse matiger.
Finse koffie daarentegen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Engelse koffie is nóg alechter. En Amerikaanse koffie mag die naam niet eens hebben
Pret a manger, was topquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Engelse koffie is nóg alechter. En Amerikaanse koffie mag die naam niet eens hebben
Boedapest zijn we ook nog met collega’s geweest.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kon ik in Boedapest ook gewoon kopen
Misschien wilden die meiden sparen voor een weekendje weg?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Boedapest zijn we ook nog met collega’s geweest.
Wat heb ik gelachen.
Paar van die sneeuwvlokjes mee en die waren voor het eerst in een striptent (cabaret noemen ze het daar)..
Natuurlijk weet iedereen dat je ze geen champagne moet aanbieden a ¤50 per glas. En dat deed een collega, bijna huilend naar me toe dat het niet de bedoeling was en hij het niet snapte dat hij moest betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |