abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193265767
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 22:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Jij bent hun werkgever toch?
Ja noh het is niet graties ofzo. :P
Vakman pur sang
  vrijdag 22 mei 2020 @ 22:55:22 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193265772
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 22:51 schreef crv het volgende:

[..]

Niet lekker ?
Jawel, maar enorm zout, dus droge bek en sowieso gewoon te zout om lekker te zijn eigenlijk ook. Koop ik niet meer iig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 22 mei 2020 @ 22:55:40 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193265783
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Daarom. Al ben ik echt een matige ontbijter, dus dat kost me niet zoveel. :+
Koffie O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 22 mei 2020 @ 22:55:45 #79
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193265787
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 22:54 schreef Koen66 het volgende:
Poetin is wel een slimme kerel, die Loekashenko spoort niet
Die Braziliaan is ook een leuke
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 22 mei 2020 @ 22:55:57 #80
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193265795
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 22:54 schreef Bos81 het volgende:
De wereld heeft echt een stel malloten als leiders van de landen. Dat is misschien altijd al zo geweest. Maar nu lijkt het wel erger dan ooit te voren....
Klopt, de gekken komen nu echt bovendrijven
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 22 mei 2020 @ 22:56:17 #81
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193265806
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Wij hadden ook al gerookte forel. Ergens in de aanbieding ofzo?
Nope, deze niet iig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 22 mei 2020 @ 22:56:33 #82
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193265810
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 22:55 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Die Braziliaan is ook een leuke
Dat er daar nog geen staatsgreep is geweest
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 22 mei 2020 @ 22:57:33 #83
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193265838
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 22:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Koffie O+
Wel een belachelijke, wat Duitsers over het algemeen voor koffie uitschelden vind ik maar matig. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193265863
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wel een belachelijke, wat Duitsers over het algemeen voor koffie uitschelden vind ik maar matig. _O-
Ben ik ook niet stuk van :{
  vrijdag 22 mei 2020 @ 22:59:50 #85
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193265895
@bitterbal al :z?
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193265900
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ben ik ook niet stuk van :{
Vind heel veel leuk aan Duitsland maar eenmaal terug snak ik naar een goede koffie.
Vakman pur sang
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:00:16 #87
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_193265905
In mijn hotel in Praag, hadden ze gewoon Douwe Egberts koffie O+ O+ O+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:01:55 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193265944
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 22:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wel een belachelijke, wat Duitsers over het algemeen voor koffie uitschelden vind ik maar matig. _O-
Eens!

Maar zat goeie koffietentjes inmiddels daar, plus specifieke ontbijttoko's net topkoffie ook
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:02:06 #89
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193265952
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ben ik ook niet stuk van :{
Op de festivals ook steeds, hele tijd zelf koffie zetten tot opruimdag en dan spijt hebben dat we koffie gehaald hebben. :') Al is Engelse matiger.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193265953
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Vind heel veel leuk aan Duitsland maar eenmaal terug snak ik naar een goede koffie.
:Y

Ik kom wel altijd terug met een tas vol boodschappen _O-
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:02:34 #91
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193265969
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Vind heel veel leuk aan Duitsland maar eenmaal terug snak ik naar een goede koffie.
Neem ik gewoon mijn pot oploskoffie mee van thuis _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193265970
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 22:55 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Klopt, de gekken komen nu echt bovendrijven
Weet ik niet Koen. Zo’n slechte president is Trump niet, de Braziliaan ook niet.
De media en de wereld zijn ook verandert
Er is een hype tegen daadkracht en krachtige mensen. Deze wereld wil alles polderen.

Echte gekken moet je nog even terug naar euh 40-45 ongeveer. :D
Vakman pur sang
pi_193265986
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:00 schreef Bos81 het volgende:
In mijn hotel in Praag, hadden ze gewoon Douwe Egberts koffie O+ O+ O+
Die kon ik in Boedapest ook gewoon kopen _O_
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:03:43 #94
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193266002
Voor het in elkaar zetten: "Hmm, waarom zouden ze een heel stickervel met het houten patroon van het kastje hebben meegeleverd?"
Na het in elkaar zetten: "Waarschijnlijk daarom". Kastje zit vol krassen :').

Leen Bakker troep :(.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193266006
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Op de festivals ook steeds, hele tijd zelf koffie zetten tot opruimdag en dan spijt hebben dat we koffie gehaald hebben. :') Al is Engelse matiger.
Engelse koffie is nóg alechter. En Amerikaanse koffie mag die naam niet eens hebben :')
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:04:58 #96
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193266035
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Engelse koffie is nóg alechter. En Amerikaanse koffie mag die naam niet eens hebben :')
Finse koffie daarentegen. _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:05:19 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193266043
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Engelse koffie is nóg alechter. En Amerikaanse koffie mag die naam niet eens hebben :')
Pret a manger, was top _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193266049
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Die kon ik in Boedapest ook gewoon kopen _O_
Boedapest zijn we ook nog met collega’s geweest.
Wat heb ik gelachen.
Paar van die sneeuwvlokjes mee en die waren voor het eerst in een striptent (cabaret noemen ze het daar)..

Natuurlijk weet iedereen dat je ze geen champagne moet aanbieden a ¤50 per glas. En dat deed een collega, bijna huilend naar me toe dat het niet de bedoeling was en hij het niet snapte dat hij moest betalen. _O-
Vakman pur sang
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:09:56 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193266152
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Finse koffie daarentegen. _O_
Altijd goed ja, Noorse ook
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:10:46 #100
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193266170
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Boedapest zijn we ook nog met collega’s geweest.
Wat heb ik gelachen.
Paar van die sneeuwvlokjes mee en die waren voor het eerst in een striptent (cabaret noemen ze het daar)..

Natuurlijk weet iedereen dat je ze geen champagne moet aanbieden a ¤50 per glas. En dat deed een collega, bijna huilend naar me toe dat het niet de bedoeling was en hij het niet snapte dat hij moest betalen. _O-
Misschien wilden die meiden sparen voor een weekendje weg?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')