Buffelmozerellamevrouwquote:
Ik ben zelf iig niet van plan om daar te gaan koken ofzo. Ontbijt buiten de deur is fantastisch in Berlijn, dus driemaal daags horeca is al ¤100,- per dag ofzo gok ik?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check.![]()
Ik zet in op rond de 500 eigenlijk.
Ben jij stiekem MCH?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja weet niet, ik ga niet mee maar ik zou voor jou met elkaar zorgen dat het bij ¤300 blijft en de rest betaald de rest.
Die had mij allang voor sukkel uitgescholden johquote:
Vandaag niet gegetenquote:
Tof, ik zou best wel eens naar Russia willenquote:
Rom nie ?quote:
Was druk, had een boterham met forelsaladequote:
Nein.quote:
Niet lekker ?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Was druk, had een boterham met forelsalade
Dat wordt dan de volgende KSC-reis.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tof, ik zou best wel eens naar Russia willen
Sowieso het land met het mooiste volkslied
Daarom. Al ben ik echt een matige ontbijter, dus dat kost me niet zoveel.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben zelf iig niet van plan om daar te gaan koken ofzo. Ontbijt buiten de deur is fantastisch in Berlijn, dus driemaal daags horeca is al ¤100,- per dag ofzo gok ik?
Maar ieder kan natuurlijk zelf doen zoals ie wil
Missen we dat ?quote:
Wij hadden ook al gerookte forel. Ergens in de aanbieding ofzo?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Was druk, had een boterham met forelsalade
Dat dusquote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, in Moskou niet. Minsk liet het wel gewoon doorgaan.
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, in Moskou niet. Minsk liet het wel gewoon doorgaan.
Jij bent hun werkgever toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nein.
Zo zit ik in elkaar. Vorig jaar naar Berlijn gegaan met alle collega’s en we hebben alles betaald, kostte hun geen cent. Ik vind als iemand hard werkt en kan het toch niet betalen dat de rest daarmee dan maar bij doet.
Maar erger je niet aan mij, ben veel liever dan MCH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |