Neem ik gewoon mijn pot oploskoffie mee van thuisquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind heel veel leuk aan Duitsland maar eenmaal terug snak ik naar een goede koffie.
Weet ik niet Koen. Zo’n slechte president is Trump niet, de Braziliaan ook niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, de gekken komen nu echt bovendrijven
Die kon ik in Boedapest ook gewoon kopenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:00 schreef Bos81 het volgende:
In mijn hotel in Praag, hadden ze gewoon Douwe Egberts koffie![]()
![]()
Engelse koffie is nóg alechter. En Amerikaanse koffie mag die naam niet eens hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op de festivals ook steeds, hele tijd zelf koffie zetten tot opruimdag en dan spijt hebben dat we koffie gehaald hebben.Al is Engelse matiger.
Finse koffie daarentegen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Engelse koffie is nóg alechter. En Amerikaanse koffie mag die naam niet eens hebben
Pret a manger, was topquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Engelse koffie is nóg alechter. En Amerikaanse koffie mag die naam niet eens hebben
Boedapest zijn we ook nog met collega’s geweest.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kon ik in Boedapest ook gewoon kopen
Misschien wilden die meiden sparen voor een weekendje weg?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Boedapest zijn we ook nog met collega’s geweest.
Wat heb ik gelachen.
Paar van die sneeuwvlokjes mee en die waren voor het eerst in een striptent (cabaret noemen ze het daar)..
Natuurlijk weet iedereen dat je ze geen champagne moet aanbieden a ¤50 per glas. En dat deed een collega, bijna huilend naar me toe dat het niet de bedoeling was en hij het niet snapte dat hij moest betalen.
Die was wel heel naïefquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Boedapest zijn we ook nog met collega’s geweest.
Wat heb ik gelachen.
Paar van die sneeuwvlokjes mee en die waren voor het eerst in een striptent (cabaret noemen ze het daar)..
Natuurlijk weet iedereen dat je ze geen champagne moet aanbieden a ¤50 per glas. En dat deed een collega, bijna huilend naar me toe dat het niet de bedoeling was en hij het niet snapte dat hij moest betalen.
Hoezo, ik spreek ook weleens gewoon iemand aan zonder bijbedoelingen?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die was wel heel naïefZoals die mannen die op straat aangesproken worden door knappe meisjes en niet doorhebben dat het één grote scam is.
yup, en plotseling ga je out en wordt je geript weer wakkerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die was wel heel naïefZoals die mannen die op straat aangesproken worden door knappe meisjes en niet doorhebben dat het één grote scam is.
Nee kloptquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die wel. Maar wat je in de meeste hotels krijgt, is niet best.
quote:
Dus als jij aangesproken wordt door twee te knappe meisjes, die toevallig de weg kwijt zijn en na twee minuten babbelen ineens met jou een drankje willen gaan doen, ruik je geen onraad?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoezo, ik spreek ook weleens gewoon iemand aan zonder bijbedoelingen?
Mijn grap, wat doe jequote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus als jij aangesproken wordt door twee te knappe meisjes, die toevallig de weg kwijt zijn en na twee minuten babbelen ineens met jou een drankje willen gaan doen, ruik je geen onraad?
Ik heb ze keihard uitgelachen
zat van die wanhopige loners die denken beet te hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dus als jij aangesproken wordt door twee te knappe meisjes, die toevallig de weg kwijt zijn en na twee minuten babbelen ineens met jou een drankje willen gaan doen, ruik je geen onraad?
Ik heb ze keihard uitgelachen
Ja als je er nooit geweest bentquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die was wel heel naïefZoals die mannen die op straat aangesproken worden door knappe meisjes en niet doorhebben dat het één grote scam is.
Dat niet. Maar ze nemen je mee naar een bar waar nergens prijzen vermeld worden. En na een paar drankjes krijg jij een rekening van honderden euro’s. En heel toevallig hebben ze een kleerkast van een uitsmijter die jou even ‘vriendelijk’ wijst op de geldautmaat die ze ook hebben in de barquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yup, en plotseling ga je out en wordt je geript weer wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |