abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:02:34 #91
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193265969
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Vind heel veel leuk aan Duitsland maar eenmaal terug snak ik naar een goede koffie.
Neem ik gewoon mijn pot oploskoffie mee van thuis _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193265970
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 22:55 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Klopt, de gekken komen nu echt bovendrijven
Weet ik niet Koen. Zo’n slechte president is Trump niet, de Braziliaan ook niet.
De media en de wereld zijn ook verandert
Er is een hype tegen daadkracht en krachtige mensen. Deze wereld wil alles polderen.

Echte gekken moet je nog even terug naar euh 40-45 ongeveer. :D
Vakman pur sang
pi_193265986
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:00 schreef Bos81 het volgende:
In mijn hotel in Praag, hadden ze gewoon Douwe Egberts koffie O+ O+ O+
Die kon ik in Boedapest ook gewoon kopen _O_
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:03:43 #94
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_193266002
Voor het in elkaar zetten: "Hmm, waarom zouden ze een heel stickervel met het houten patroon van het kastje hebben meegeleverd?"
Na het in elkaar zetten: "Waarschijnlijk daarom". Kastje zit vol krassen :').

Leen Bakker troep :(.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_193266006
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Op de festivals ook steeds, hele tijd zelf koffie zetten tot opruimdag en dan spijt hebben dat we koffie gehaald hebben. :') Al is Engelse matiger.
Engelse koffie is nóg alechter. En Amerikaanse koffie mag die naam niet eens hebben :')
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:04:58 #96
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_193266035
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Engelse koffie is nóg alechter. En Amerikaanse koffie mag die naam niet eens hebben :')
Finse koffie daarentegen. _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:05:19 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193266043
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Engelse koffie is nóg alechter. En Amerikaanse koffie mag die naam niet eens hebben :')
Pret a manger, was top _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_193266049
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Die kon ik in Boedapest ook gewoon kopen _O_
Boedapest zijn we ook nog met collega’s geweest.
Wat heb ik gelachen.
Paar van die sneeuwvlokjes mee en die waren voor het eerst in een striptent (cabaret noemen ze het daar)..

Natuurlijk weet iedereen dat je ze geen champagne moet aanbieden a ¤50 per glas. En dat deed een collega, bijna huilend naar me toe dat het niet de bedoeling was en hij het niet snapte dat hij moest betalen. _O-
Vakman pur sang
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:09:56 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193266152
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Finse koffie daarentegen. _O_
Altijd goed ja, Noorse ook
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:10:46 #100
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193266170
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Boedapest zijn we ook nog met collega’s geweest.
Wat heb ik gelachen.
Paar van die sneeuwvlokjes mee en die waren voor het eerst in een striptent (cabaret noemen ze het daar)..

Natuurlijk weet iedereen dat je ze geen champagne moet aanbieden a ¤50 per glas. En dat deed een collega, bijna huilend naar me toe dat het niet de bedoeling was en hij het niet snapte dat hij moest betalen. _O-
Misschien wilden die meiden sparen voor een weekendje weg?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:11:06 #101
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193266179
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 22:59 schreef Koen66 het volgende:
@:bitterbal al :z?
nog niet :P
pi_193266213
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Boedapest zijn we ook nog met collega’s geweest.
Wat heb ik gelachen.
Paar van die sneeuwvlokjes mee en die waren voor het eerst in een striptent (cabaret noemen ze het daar)..

Natuurlijk weet iedereen dat je ze geen champagne moet aanbieden a ¤50 per glas. En dat deed een collega, bijna huilend naar me toe dat het niet de bedoeling was en hij het niet snapte dat hij moest betalen. _O-
Die was wel heel naïef :') Zoals die mannen die op straat aangesproken worden door knappe meisjes en niet doorhebben dat het één grote scam is.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:12:36 #103
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193266215
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:11 schreef bitterbal het volgende:

[..]

nog niet :P
daar is ze weer *O*
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:13:13 #104
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193266232
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:12 schreef Koen66 het volgende:

[..]

daar is ze weer *O*
was online aan het windowshoppen :P
pi_193266235
Mooie docu: The last dance op Netflix
Over de bulls chigago.
Stel snuivende drugtoeristennwaren het. _O-
Vakman pur sang
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:13:29 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193266238
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Die was wel heel naïef :') Zoals die mannen die op straat aangesproken worden door knappe meisjes en niet doorhebben dat het één grote scam is.
Hoezo, ik spreek ook weleens gewoon iemand aan zonder bijbedoelingen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:13:38 #107
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193266245
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Die was wel heel naïef :') Zoals die mannen die op straat aangesproken worden door knappe meisjes en niet doorhebben dat het één grote scam is.
yup, en plotseling ga je out en wordt je geript weer wakker
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193266246
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Pret a manger, was top _O_
Ja, die wel. Maar wat je in de meeste hotels krijgt, is niet best.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:14:09 #109
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193266253
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:

[..]

was online aan het windowshoppen :P
wat heb je gekocht? *O*
Same shit, different day
SC hopper present
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:14:42 #110
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193266267
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:14 schreef Koen66 het volgende:

[..]

wat heb je gekocht? *O*
niks, het was windowshoppen :P
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:15:04 #111
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193266277
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, die wel. Maar wat je in de meeste hotels krijgt, is niet best.
Nee klopt

Heb een gewone koffie laten staan en vervolgens om een dubbele espresso gevraagd. Ze keken beetje raar maar maakten gelukkig toch gewoon _O_
Die was wel drinkbaar namelijk _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2020 @ 23:15:09 #112
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_193266281
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:

[..]

was online aan het windowshoppen :P
*G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_193266285
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoezo, ik spreek ook weleens gewoon iemand aan zonder bijbedoelingen?
Dus als jij aangesproken wordt door twee te knappe meisjes, die toevallig de weg kwijt zijn en na twee minuten babbelen ineens met jou een drankje willen gaan doen, ruik je geen onraad?

Ik heb ze keihard uitgelachen _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2020 23:15:30 ]
pi_193266289
spelletje (terraria) is stuk -O-

en de devs hebben 1 tester die het probleem gedeeltelijk kan reproduceren.. volgens mij moet ik volgende maand ofzo eens kijken of ze het gefixt hebben _O-
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:15:46 #115
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_193266293
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dus als jij aangesproken wordt door twee te knappe meisjes, die toevallig de weg kwijt zijn en na twee minuten babbelen ineens met jou een drankje willen gaan doen, ruik je geen onraad?

Ik heb ze keihard uitgelachen _O-
Mijn grap, wat doe je :'( :'( :'(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:15:56 #116
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193266297
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:15 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Dus als jij aangesproken wordt door twee te knappe meisjes, die toevallig de weg kwijt zijn en na twee minuten babbelen ineens met jou een drankje willen gaan doen, ruik je geen onraad?

Ik heb ze keihard uitgelachen _O-
zat van die wanhopige loners die denken beet te hebben :')
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193266304
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Die was wel heel naïef :') Zoals die mannen die op straat aangesproken worden door knappe meisjes en niet doorhebben dat het één grote scam is.
Ja als je er nooit geweest bent
En die dames zijn geslepen, beetje praten, krijgen ze een biertje. En dan “You van buy me champagne? I like that and i order beer for you ok?” En dan gewoon schaamteloos een bonnetje van ¤60,- erbij. :P
Vakman pur sang
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:16:15 #118
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_193266309
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Mijn grap, wat doe je :'( :'( :'(
de PI werd niet begrepen :P
Same shit, different day
SC hopper present
pi_193266341
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:

[..]

yup, en plotseling ga je out en wordt je geript weer wakker
Dat niet. Maar ze nemen je mee naar een bar waar nergens prijzen vermeld worden. En na een paar drankjes krijg jij een rekening van honderden euro’s. En heel toevallig hebben ze een kleerkast van een uitsmijter die jou even ‘vriendelijk’ wijst op de geldautmaat die ze ook hebben in de bar :')
  vrijdag 22 mei 2020 @ 23:17:44 #120
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_193266344
quote:
kijken kijken niet kopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')