nog geen klein kinderen Jippie?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Lief ❤️, heb twee zoons inmiddels al volwassen dus heb mijn nichtjes altijd goed voorzien van barbies, haar frutsels en fluffy petticoats
ooit... krijgen je zonen.. een leuke vriendin (hopelijk)quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Lief ❤️, heb twee zoons inmiddels al volwassen dus heb mijn nichtjes altijd goed voorzien van barbies, haar frutsels en fluffy petticoats
quote:
maar die willen geen barbie meer denk ik of leuke vlechtjesquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ooit... krijgen je zonen.. een leuke vriendin (hopelijk)
2 bonusdochters aka schoondochters
Dat zijn ook fancy aangeklede boa's. Niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja ik lees net dat de GIGN ook de P90 gebruikt en die gasten kunnen er geen klote van. Jouw motie is aangenomen
6 maanden nu.quote:
Ja, meisjes kun je toch net iets afwisselender aankleden dan jongetjesquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
straks krijg collega te etenquote:
het slaat een beetje door soms jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Of hun eigen wereld en daar voor God spelen @:haags_kwartiertje
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:56 schreef Zeroku het volgende:
Vooral als ze moet slapen, echt super schattig.
het maakt je zachterquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:56 schreef Zeroku het volgende:
Vooral als ze moet slapen, echt super schattig.
Nee, nog niet helaas. Heb er wel even aan mogen 'snuffelen' toen mijn oudste een relatie had met een meid met een dochtertje van 1,5.Kind was een engeltje, moeder bleek Satan in vrouwspersoonquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nog geen klein kinderen Jippie?
Oh gezelligquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
straks krijg collega te eten
worst case scenarioquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, nog niet helaas. Heb er wel even aan mogen 'snuffelen' toen mijn oudste een relatie had met een meid met een dochtertje van 1,5.Kind was een engeltje, moeder bleek Satan in vrouwspersoon
Satan is nooit goed.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, nog niet helaas. Heb er wel even aan mogen 'snuffelen' toen mijn oudste een relatie had met een meid met een dochtertje van 1,5.Kind was een engeltje, moeder bleek Satan in vrouwspersoon
1 schoondochter, mijn jongste is 22 en wil zich nog niet binden.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ooit... krijgen je zonen.. een leuke vriendin (hopelijk)
2 bonusdochters aka schoondochters
oke maar komt misschien nog en wat erg voor je went wel snel aan zon bonus kleinkind en verdwijnt dan uit je leven omdat moeder satannina isquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Heffen we per direct op. Hiervoor zal een doorgewinterd hyper response team in de plaats komen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zijn ook fancy aangeklede boa's. Niet serieus te nemen.
[..]
6 maanden nu.
[..]
Ja, meisjes kun je toch net iets afwisselender aankleden dan jongetjes.
kan je wel mee shoppenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maar die willen geen barbie meer denk ik of leuke vlechtjes
Nee, door Corona zal het nog langer gaan duren vrees ikquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
o wacht wtf ik lees slecht
ze hebben al kinderen @:jippie68?
ah in de bloei van zijn leven nogquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:58 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
1 schoondochter, mijn jongste is 22 en wil zich nog niet binden.
Echt een baby nog ❤️quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zijn ook fancy aangeklede boa's. Niet serieus te nemen.
[..]
6 maanden nu.
[..]
Ja, meisjes kun je toch net iets afwisselender aankleden dan jongetjes.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, door Corona zal het nog langer gaan duren vrees ik
Truequote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kan je wel mee shoppen
of andere vrouwendingen doen
Kerel wbquote:
Blijven dromen en geloven.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
Alaska maken we ons niet druk om, daar zit toch niets. Groenland bouwen we in één dag vol met raketbasissen en een ijzeren gordijn
Was het inderdaad, ze hebben hier 2 jaar ingewoond en dan gaat de relatie uit en mag ik de kleine na verloop van tijd niet meer zien. Meisje en ik waren stapelgek op elkaarquote:
En dan toch al flink gegroeid. Gaat retesnelquote:
Heel veel van het herschikken van de pionnen is al aan de gang en zal veelal covert plaatsvinden.quote:
Ja dat gaat erg snel inderdaad maar elke fse heeft charmesquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dan toch al flink gegroeid. Gaat retesnel
Ja... dat is zuur en toch wel tragisch in zekere zin.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Was het inderdaad, ze hebben hier 2 jaar ingewoond en dan gaat de relatie uit en mag ik de kleine na verloop van tijd niet meer zien. Meisje en ik waren stapelgek op elkaar
Precies, heb nog overwogen om bezoekregeling aan te vragen via de rechter maar dat niet gedaan zodat mijn zoon ook verder kon met zijn leven.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke maar komt misschien nog en wat erg voor je went wel snel aan zon bonus kleinkind en verdwijnt dan uit je leven omdat moeder satannina is
Zo covert dat nooit iemand het zal weten alleen jou hoofd.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heel veel van het herschikken van de pionnen is al aan de gang en zal veelal covert plaatsvinden.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:03 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Precies, heb nog overwogen om bezoekregeling aan te vragen via de rechter maar dat niet gedaan zodat mijn zoon ook verder kon met zijn leven.
We gaan het meemaken. Als we erin slagen de Atlantische te claimen en direct te landen op Nova Scotia en de Carribische eilanden, staat niets ons meer in de weg.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zo covert dat nooit iemand het zal weten alleen jou hoofd.
Heb een lieve schoondochter nu, werkt ook hard aan haar carrière en doet nog opleiding erbij dus ze moeten hun eigen plan trekken daarinquote:Op vrijdag 22 mei 2020 18:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kan je wel mee shoppen
of andere vrouwendingen doen
Hou toch op, je bent maar een burger jij weet niets van al dit. Je roept maar watquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We gaan het meemaken. Als we erin slagen de Atlantische te claimen en direct te landen op Nova Scotia en de Carribische eilanden, staat niets ons meer in de weg.
Ja, kleine meid zei ook tegen mij 'jullie zijn mijn echte familie' dan breekt je hartquote:Op vrijdag 22 mei 2020 19:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja... dat is zuur en toch wel tragisch in zekere zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |